Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון PSI במוסך ENR חיפה-תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבין אתכם, משתפים אתכם בתמונות מפגש,וכל מה שיש ל-90% מכם להגיב זה לצחוק על זה שהמפגש היה במוסך וכל הרכבים צרפתיים.

 

 

 

העיקר יש ספורט מוטורי..........

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא הוא לא חבר מועדון PSI..אבל הוא בחור טוב מחיפה,אני יגיד לו שיכנס לפורם שלכם...

אגב,יש לו שם מנוע של קסודוס 2.5..

אוקיי תודה,

 

אם כך מדובר על מנוע KL-ZE העוצמתי והנדיר...

פורסם
לא מבין אתכם, משתפים אתכם בתמונות מפגש,וכל מה שיש ל-90% מכם להגיב זה לצחוק על זה שהמפגש היה במוסך וכל הרכבים צרפתיים.

 

 

 

העיקר יש ספורט מוטורי..........

תן להם אחי.

עדיף לנהוג על אונו מסריח או על האוטו של ההורים או על תחבורה ציבורית :hihi:

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
לשם שינוי אף רכב לא נתקע:evil: .

סה"כ

היה מפגש מאד נחמד ומאורגן מצויין,הגיעו כמה עשרות מכוניות מהצפון ומהמרכז.

מאור

בטח לא נתקע, מאז שחברי מועדון התחילו לקנות סובארו אמינות...

 

היה מפגש נחמד, רק החום הרג אותי

פורסם

נוכחות מאוד מרשימה של מכוניות ושיירה של 30-40 מכוניות מהמרכז...

 

היה כיף וטוב לגוון מידי פעם.

קליאו ספורט :roll:

פורסם
עדיף לנהוג על אונו מסריח
נראה לך שאני נוהג על אונו כי אני מעדיף את הרכב הזה או עקב חוסר תקציב?

 

בכל מקרה, תחשוב פעמיים לפני פרסום תגובות כאלו, הייתי יכול לרשום דבר דומה על הרכב שלך, אבל אני לא ארד לתת רמה הזו.

 

אם לא שמתם לב, צחקנו איתכם ולא עליכם! חבל שלחלק מהאנשים פה אין חוש הומור.

 

זכור תמיד: כל רכב מכבד את בעליו!

פורסם
נראה לך שאני נוהג על אונו כי אני מעדיף את הרכב הזה או עקב חוסר תקציב?

 

בכל מקרה, תחשוב פעמיים לפני פרסום תגובות כאלו, הייתי יכול לרשום דבר דומה על הרכב שלך, אבל אני לא ארד לתת רמה הזו.

 

אם לא שמתם לב, צחקנו איתכם ולא עליכם! חבל שלחלק מהאנשים פה אין חוש הומור.

 

זכור תמיד: כל רכב מכבד את בעליו!

אז יפה כמו שאתה לא אוהב לקרוא דברים כאלה.

יש גם אנשים מסויים לא אוהבים לקורא דברים שאתה רושם.

אז תחשוב טוב טוב לפני שאתה צוחק ככה על אנשים.

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

לידידי בעל האונו,

 

 

עם כל הכבוד לצחקנו "איתכם ולא עליכם", לי אישית לא מזיז אם הרכב שלי הוא צרפתי,גרמני או אוזבקיסטני, בסופו של יום זו קופסא עם 4 גלגלים+אחד ספייר (אמנם קופסא שאני מאוד אוהב,אבל קופסא).

 

מה שמרגיז זה שפתחו שרשור כדי לשתף את חברי הפורום במפגש של מועדון PSI, להראות שיש גם קצת תרבות מוטורית,ולהראות את היופי שמועדון שמורכב ברובו מחברים מאיזור מרכז הארץ,נוסע יותר משעה כדי להפגש במקום אחר ולפגוש עוד חברים של המועדון שאין להם אפשרות להגיע כל פעם למרכז.

 

אז במקום לתת תגובות לעניין,כל השרשור הזה התחיל להיות סביב "איזה מזל שהמפגש היה במוסך" או "כמה מכוניות נתקעו בדרך".

 

וזה מה שמעצבן,אין לאנשים מה להגיד לעניין או לפרגן, תפתחו טופיק חדש תחת השם "מועדון PSI נפגש בחיפה,נחשו כמה רכבים נתקעו?", מבטיח להכנס ולהגיב שם גם בהומור,אבל מה הקשר של כל השטויות שנרשמו פה אין לי מושג......

 

אז להנאתכם אני אצרף תמונה נוספת, שיהיה לכם על עוד מה להסתלבט ("וואי,הנה פג'ו במצב הטבעי שלה,עם מכסה מנוע פתוח!!!" :-) ).

 

נ.ב

 

ולא,אני לא רוצה לטשטש את המספר,הרכב לא מבצע שום עבירה.

 

norm_7838F79829164ABB9BAFBE96E8C975F9.JPG

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הנה פג'ו במצב הטבעי שלה,עם מכסה מנוע פתוח!!!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה שמרגיז זה שפתחו שרשור כדי לשתף את חברי הפורום במפגש של מועדון PSI, להראות שיש גם קצת תרבות מוטורית,ולהראות את היופי שמועדון שמורכב ברובו מחברים מאיזור מרכז הארץ,נוסע יותר משעה כדי להפגש במקום אחר ולפגוש עוד חברים של המועדון שאין להם אפשרות להגיע כל פעם למרכז.

.

ראשית, אני חייב לומר לכם כל הכבוד.

למרות שרוב חברי המועדון גרים במרכז, ולמרות שרוב המפגשים נערכו במרכז, בחרתם להרים פעם אחת מפגש בצפון- על מנת לפגוש את חברי המועדון שגרים בצפון הארץ ושנבצר מהם להגיע למרכז עקב המרחק. עוד יותר יפה זה שחברי המועדון שגרים במרכז, בחרו לנסוע את הנסיעה הארוכה לצפון. רואים שהמועדון מגובש.

 

למרות כל זה,אני עדיין חושב שאתם לא צריכים להיעלב מכל פיפס קטן, אף אחד לא התכוון להעליב.

פורסם
יופי,הצלחת להוסיף עוד הודעה למונה,כל הכבוד.
נכון...

כי זה בדיוק מה שאני מחפש לעשות בפורום..

כל היום היא עובר משרשור לשרשור לראות איפה אני יכול לדחוף תגובה שטותית בשביל להוסיף עוד הודעה למונה שלי..

כי זה כלכך חשוב לי.. שיהיו לי הרבה הודעה במונה..

 

:???:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אז מי לקחה הב.מ.וו או הקסנטיה? :?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון


×
×
  • תוכן חדש...