Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקה a3...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,



אז כמו שאפשר להבין מהכותרת לקחתי את האוודי לבדיקה (כן זאת שהייתה פעם דחופה...:smile: )

והייתי רוצה שתעזרו לי קצת בפענוח תוצאות הבדיקה...

אז ככה, קודם כול מדובר על: אוודי א'3 שנת 98 ידני, יד 3 אם 135,000 ק"מ.

תוצאות הבדיקה:

1. מנוע,מערכת קירור,מערכת הצתה-לא תקין-בלאי פנימי גבוה,רעש מערכת תיזמון+שסתומים-לטפל, רעשים ונקישות פנימיות 3, נזילות שמן קלות, סימני שרפת שמן, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, לבטל רעשים ולחזור לשמיעת מנוע, חייב ניקויי מנוע ומספרו ולחזור לבדיקה, קורוזיה ונזילת מים+ניקוי מערכת קרור, לטפל בכל מערכת קרור ולחזור לבדיקה, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכת הזרקת הדלק, לתאם מנוע.לטפל במערכת הצתה.,בדיקת המנוע אינה שלמה ואין אחריות עד לתיקון כל הליקויים ובדיקה חוזרת.

2. מערכת פליטה -תקין-

3. סרן קדמי ומערכת היגוי-לא תקין- סטיות הגה קלות, נקישות במתלה, חופש תותבים ציר קדמי, לתקן זויות ומערכת היגוי+איזון.

4. קפיצים -תקין-

5. שילדת מרכב-לא תקין(ליקויים בעלי משמעות נמוכה)- החלפת מחסה מנוע, החלפת כנף קדמי המחוברת עם ברגים, מעיכות בקורות תחתית, מעיכות בסף, תיקוני פח וצבא.

(ליקויים בעלי משמעות שולית) כיפוף בפגוש, שמשה פגומה, לחיצות בפח, פגמים בצבע.

6. מערכת בלמים(ללא פירוק גלגלים)-לא תקין- צלחות שחוקות, לפרק גלגלים ולבדוק כל מע" הבלם כולל אי,בי,אס, לכוון בלם יד.

7.צמיגים -תקין-

8. העברת כוח-לא תקין- מצמד מפריד גבוה(בלאי), חופש צלבים, רעש מתיבת הילוכים (בלאי), הילוך אחורי קופץ.

לחץ דחיסה נמדד באמפרים 21 20 18 21.

 

_______________________________________________________________________

מצטער שככה העמסתי פשוט הסורק שלי פתאום החליט לא לעבוד...:neutral:

אז אני יודע שזה נראה קצת הרבה ועמוס, אבל בכל זאת אני מבקש בבקשה שתקדישו לי כמה דקות בשביל לקרוא את זה ולעזור לי,

תודה רבה!

:smilecolr

 

פורסם

מוכרים אותנו בלירה...

 

 

לא השאירו טעם טוב לאוטו:?

 

אני בחיים לא הייתי הולך לבדיקה,הכל כיסוי תחת.

בודקים מנוע, שילדה וגיר במוסך וזה הכל!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

ע"פ הממצאים נראה שהרכב שחוט ואף מוזנח מכאנית.

 

בלאי פנימי גבוה במנוע, הגה לא תקין, פגיעות קצה שילדה ואף החלפת פח לא תקנית.

גם הגיר לא נראה במיטבו, "הילוך אחורי קופץ" הוא לא כסת"ח.

 

כדי להביא את הרכב למצב מכאני תקין דרושים לא מעט מזומנים - במיוחד כשמודובר על רכב מבית צ'מפיון מוטורס, הייתי מציע להתרחק מהרכב ולעבור ולחפש רכב אחר.

פורסם

דרך אגב האוטו נראה טוב ולא מוזנח בכלל,



ויש לו ספר טיפולים מקורי אם כל הטיפולים שנעשו בזמן ובצ'מפיון, והוא גם רק עבר טסט לפני כמה ימים... :confused:

 

יכול להיות שזה משהם כותבים לכולם יוצאי 98 בשביל הכיסוי תחת?

י

 

פורסם

לרכב יש קצה שלדה. אני (ואני מדגיש אני) לא הייתי קונה. שלא נדבר על עוד כמה דברים לא במקום. אני הייתי ממשיך לחפש, קח את הזמן.

פורסם

אל תמהרו להסיק מסקנות שמעיכות בקורה תחתית זה פגיעת שלדה!!!

בלא מעט רכבים יהיה רשום את מה שנרשם.לא מעט פעמים מעיכות קלות נגרמות עכב שפשופי מדרכות/ירידה ממדרכות/במפרים וכו'...והעניין הוא בדר"כ לא משהו משמעותי שפוגע ברכב.ובהרבה מקרים הדבר נרשם סתם ככסת"ח אז הייתי לוקח את העניין בערבון מוגבל.

לגבי החלפות חלקים:

זה רק הגיוני שברכבים מהשנים האלו יקבלו מכות פה ושם ויוחלפו חלקים.

מה שאני לא מבין הוא:

הרי לקחת את הרכב לבדיקה,שילמת לא מעט כסף עבורה,אז למה לא ביקשת מהבוחן שיסביר לך את פשר הבדיקה!!!.

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

קודם כל קצה שילדה זה לא דבר כ"כ נורא.

נראה שכל מה שכתבו 90% זה כסת"ח שכותבים לכולם.

באמת חבל על הכסף ,כי נקודה תחתונה, אין שום אינפורמציה קונקרטית לגבי משהו,הכל כאילו באויר = אופייני לרוב תוצאות כל הבדיקות.

 

רק בגלל הקצה שילדה הזה אתה לא קונה את הרכב?

פורסם

פגיעה בקורות לפי הידוע לי מ-106 שאני בדקתי היא פגיעה בשלדה (הבוחן גם אמר במפורש שיש פגיעה בשלדה, היית צריך לשאול) , קצה או אפילו נגיעה המילה שלדה מרחיקה קונים פוטנציאלים. קח בחשבון.

פורסם
למיטב ידיעתי כשמדובר בפגיעת "קצה שילדה " רושמים זאת מפורשות.

לא בהכרח...

אך אם שואלים את הבוחן ומבקשים ממנו להסביר את תוצאות הבדיקה- הוא יגיד זאת במופרשות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

היי,

 

לפני שבועיים מכרתי גולף שנת 2000 הרכב טופל על-ידי והיה במצב מצויין.

 

בבדיקה רשמו את כול מה שקשור לכיסוי תחת במילים עדינות כמו:

רעשים ונקישות, ללא שום הסבר.

במקרה שלך אני רואה חוות דעת יותר קיצונית כי כנראה באמת יש בלאי חריג.

במידה ויש בעיות במערכת הקירור והנוזל לא בצבעו המקורי אדום=G12 אז אני הייתי מבקש מהמוכר לבצע ניקוי יסודי של מערכת הקירור ולחזור על הבדיקה.

אני אישית לא מתקרב לרכב עם בעיות במערכת הקירור.

זה שהרכב טופל במוסך מורשה לא שווה בהכרח שהרכב טופל כראוי והוכחה לכך בתוצאות הבדיקה של הרכב.

חפש רכב במצב טוב יותר.

רכב מתוצרת VW במידה וטופל כראוי גם אחרי 150K התוצאות צריכות להיות טובות יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מעיכות בקורת תחתית זה כמעט תמיד לא קצה שילדה או איזה שהי שטות אחרת.

זה נגרם כמו שמישהו אמר פה לרוב ממדרכות, במפרים וכו'.

שטויות, אין מה להתעכב בזה.

אם אתה דואג, קח את האוטו למוסך שאתה סומך עליו שיבדוק את זה. אני כמעט בטוח שהוא יצחק...

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...