Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. ברשותי סובארו GL 1800 שנת 87 4X4 דגם מנוע EA82 עלי לציין שהרכב עם סקלה של מיילים וברישום ברישיון רכב רשום שהוא היה "דיפלומטי" (אולי זה דגם מיוחד ובעייתי)

הרכב צרך 200 ש"ח עבור 200 ק"מ

ניסיתי בתור התחלה לשים לשים K44 אך לא ראיתי שינוי בצריכת הדלק .

לאחר ביקור במכון קרבורטורים עלתה צריכת הדלק ל100 ק"מ עבור 200 ש"ח, אני ממלא 95 . הייתי בשני מכוני קרבורטורים האחד של חבר של אחי והשני "צביקה קרבורטורים" שבדק ופרק את הקרבורטור לגורמים ניקה אותו וחיבר חזרה. ראיתי איך הוא עובד ממש מיקצוען .

אחרי הטיפול של צביקה אני לא חושב שהביצועים השתפרו מחוג הדלק עדיין יורד בקצב מהר אני נוסע בעיר בלבד.אך עדיין זו צריכת דלק גבוהה.

צביקה אמר שהרכב צריך לקבל דלק 96 אך אני ממלא 95 כי בתחנת דלק אמרו לי שיש לרכב פיה של 95 האים סוג הדלק הזה משפיע לרעה על ביצועי המנוע?

 

דבר נוסף כשאני משלב הנעה ,HIאו LO ומנסה להוריד להנעה קדמית אז הידית מסרבת באופן עיקש לחזור להנעה קידמית רק לאחר משחק בידית הרמה והורדת הידית בין מצב HI וLO לפעמים ניתן להוריד את הידית בחזרה להנעה קדמית

אני יודע שכתבתי הרבה בעיות אך אני מבקש ממי שיודע שייעץ לי מה לעשות עם הבעיות הנ"ל כי הן ממש מטרד.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לאחר ביקור אצל צביקה וטיפול יסודי שלו, הצריכה עלתה לך ל 200 שקל ל 100 ק"מ, לא הגיוני בכלל, אתה מדבר פה על צריכת דלק של 1 ל 3 שזה ממש לא הגיוני, איך מדדת בדיוק?

 

ההיפך, 100 שקל ל 200 ק"מ , זה כבר יותר הגיוני.

 

עצה שלי - אל תשתמש בשום תוסף לדלק בסובארו בשום אופן.

פורסם

אחרי הטיפול של ניקוי הקרבורטור מלאתי דלק ב200 ש"ח ועשיתי רק 100 ק"מ .את הטיפול עשיתי אצל חבר של אח שלי מוסכניק מקצועי . לקח לי את הרכב לבדיקה במכון קרבורטורים אבל המצב נהיה גרוע יותר אני צריך לציין שפילטרי דלק הוחלפו וגם פילטר אוויר הוחלף.

ואתמול עשיתי טיפול אצל צביקה קרבורטורים ולבנתיים מחוג הדלק יורד בקצב מהיר כמו קודם. אני יודע שהבעיה הזו נראית לא הגיונית שך זה המצב לצערי

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יש לי הרגשה שאתה לא מודד ק"מ לליטר כמו שצריך.

תמלא טנק מלא, תאפס את הק"מ, סע 100 ק"מ לפי האינדיקציה של השעון , ואח"כ כנס למלא שוב ותראה כמה דלק נכנס לך למיכל, אח"כ תחשב כמה שנכנס בייחס ל 100 ק"מ, לא הגיוני שייכנס 200 שקל.

פורסם

מי הוא "צביקה קרבורטורים" שטיפל לך בקרבורטור, וגרם לך לצריכת דל ק של , שקל לקילומטר?!

זהירות שרשור הזוי, ולא מצוי, שעוד ידובר עליו רבות .

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתה מוכן לציין ולהדגיש על איזה צביקה אתה מדבר?

 

 

צביקה קרבורטורים , ככל שידוע לי, אמור להיות חבר הפורום,הלו הוא צביקה, ולא הוא זה שטיפל ברכב זה ככל שקיים רכב כזה, וככל שיש מצב כזה.

 

אתה חדש בפורום, סהכ הודעה ראשונה שלך כאן, ואתה כבר יודע שחשוב לרשום קוד מנוע....

יותר מידי מוזרויות יש כאן.

 

יתכן וההודעה תמימה, אז אנא הסבר את עצמך.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

במידה ואכן מדובר ברכב הנ"ל, מדובר בסובארו מיוחדת ונדירה בארץ, 1800 4*4.

 

לא נשמע לי הגיוני שיש לו פייה של 95 והרכב הוא קרבורטור.....?

 

משהו פה לא מסתדר.

פורסם
במידה ואכן מדובר ברכב הנ"ל, מדובר בסובארו מיוחדת ונדירה בארץ, 1800 4*4.

 

לא נשמע לי הגיוני שיש לו פייה של 95 והרכב הוא קרבורטור.....?

 

משהו פה לא מסתדר.

סובארו בוא אני אגיד לך מה לא מסתדר:

ראשית פותח השרשור ביקר אצל מכון קרבורטורים, בשם "צביקה קרבורטורים" בראשון לציון!

התוצאות של ביקור אצל שני מכוני קרבורטורים תוך זמן קצר , ושימוש בתוסף דלק , ללא הועיל כמובן, מה מביא אותן לתוצאה בלתי הגיונית של שקל לקילומטר!!!

את המסקנה יסיקו חברי הפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה עלי לעשות עם הרכב? האם צריכת הדלק הגיונית????

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
מה עלי לעשות עם הרכב? האם צריכת הדלק הגיונית????
הגיונית ל"צביקה קרבורטורים" בראשון בלבד!!

גש אליו ותן לא בראש!

לפני זה ספק מידי מדוייק ואטרקטיבי יותר, מה תצרוכת הדלק, ביחס של קילומטר לליטר, ולא בשקלים לקילומטר!

הרכב הזה אמור להיות חסכוני מאד!

בגלל גודל המנוע האידאלי, לגוף חסר משקל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם לא תסתדר עם צביקה "ההוא" , גש לצביקה שלנו מהפורום, והוא כבר יפתור לך את הבעיה!!

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
עלי לציין שהרכב עם סקלה של מיילים וברישום ברישיון רכב רשום שהוא היה "דיפלומטי" (אולי זה דגם מיוחד ובעייתי)

הרכב צרך 200 ש"ח עבור 200 ק"מ

200 שח עבור 200 ק"מ או 200 שח עבור 200 מיילים ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
במידה ואכן מדובר ברכב הנ"ל, מדובר בסובארו מיוחדת ונדירה בארץ, 1800 4*4.

 

לא נשמע לי הגיוני שיש לו פייה של 95 והרכב הוא קרבורטור.....?

 

משהו פה לא מסתדר.

גם לי יש רכב עם קרבורטור והדלק שמתבקש למלא הוא 95 נטול עופרת.

 

 

בכל אופן, נראה לי שפותח השרשור מתבלבל בין מייל לק"מ לכן יוצא לו 200 ש"ח דלק (איזור ה35-36 ליטר) ל200 ק"מ (לדעתי זה 200 מייל ואז זה יהיה שווה = כ320 ק"מ, כלומר כ1ליטר דלק על כל 9.15 ק"מ)

1:9.15 נשמע לי כבר יותר הגיוני...או אם תרצו 1ש"ח עבור 1 מייל.

under construction..

פורסם
גם לי יש רכב עם קרבורטור והדלק שמתבקש למלא הוא 95 נטול עופרת.

 

 

בכל אופן, נראה לי שפותח השרשור מתבלבל בין מייל לק"מ לכן יוצא לו 200 ש"ח דלק (איזור ה35-36 ליטר) ל200 ק"מ (לדעתי זה 200 מייל ואז זה יהיה שווה = כ320 ק"מ, כלומר כ1ליטר דלק על כל 9.15 ק"מ)

1:9.15 נשמע לי כבר יותר הגיוני...או אם תרצו 1ש"ח עבור 1 מייל.

זה נשמע נתון הגיוני יותר, ומחזק את קביעתי, שהדגם 1800 חסכוני להפליא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איציק וצביקה צודקים.

 

הרי אם האוטו הינו דגם אמריקאי אז מן הסתם גם האודומטר מראה מיילים.

לכן נפתרה לך התעלומה.

כל ספרה שאתה רואה תכפיל ב 1.66 וזו התוצאה!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...