Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הועיל כמובן, מה מביא אותן לתוצאה בלתי הגיונית של שקל לקילומטר!!!

עד שסופסוף מצאתי חבר שמשלם 1 שקל לקילומטר...שוב נשארתי לבד.....:wink:

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

"בדד אלך, גם תפילה אין לי...."

אל דאגה יש רבים וטובים, שצריכתם דומה לשקל לקילומטר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מסכים עם אורן, ניר ואיציק.

 

ברכבים עם "סקאלה" במיילים גם האודומטר מודד במיילים, לא בקילומטרים.

כשהבאתי את הלוח מחוונים שלי מארה"ב התחרפנתי משיטת המדידה. ניתן לבצע "ניתוח" (החלפת גג"שים) בכל מכון ספידומטרים (למרות שבמקרה הסובארו נראה לי שיהיה די קל להשיג לוח קומפלט בקמ"שים מפירוקייה... :wink: ).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דבר נוסף כשאני משלב הנעה ,HIאו LO ומנסה להוריד להנעה קדמית אז הידית מסרבת באופן עיקש לחזור להנעה קידמית רק לאחר משחק בידית הרמה והורדת הידית בין מצב HI וLO לפעמים ניתן להוריד את הידית בחזרה להנעה קדמית

אני יודע שכתבתי הרבה בעיות אך אני מבקש ממי שיודע שייעץ לי מה לעשות עם הבעיות הנ"ל כי הן ממש מטרד.

משום מה, כולכם התעלמתם מההערה על התקלה הנ"ל.

לי נראה שהבן אדם נוהג קבוע על LOW וצורך דלק כאילו אין מחר.

דבר שני, מה זאת המדידה הזאת שלך 200 ק"מ ל 200 ש"ח?

יש ק"מ לליטר או ליטר ל 100 ק"מ. לא מכיר ק"מ לש"ח.

מלא מיכל מלא, אפס את מד המרחק.

סע איזה 100 ק"מ. מלא שוב ודווח לנו כמה ק"מ נסעת וכמה ליטר מילאת. לא בכמה כסף.

בהצלחה,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מכיר את מערכת התמסורת בסובארו, אבל יש לי הרגשה מוזרה שאם באמת הוא היה נוסע על LO הוא לא היה מתלונן על צריכת דלק נוראית כי אם "האוטו לא סוחב".

 

לגבי השילוב הלקוי מ 4X4 ל 2X4, האם אתה מבצע זאת לפי הוראות הרכב? כלומר האם מותר לשלב בזמן נסיעה או רק בעמידה? אולי מותר לשלב רק מתחת למהירות מסויימת? תבדוק את זה...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמעט בטוח שהוא לא נוסע ב LOW.

בנסיעה בהילוך כוח יחסי ההעברה מיתקצרים פי 2.5,והמכונית לא תעבור את ה 70-8- קמ"ש.

בנוסף,בסובארו 4X4 תורגש היתנגדות לא טיבעית של ההגה בפניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שבת שלום!!

 

הרכב במידה וזהוא קוד המנוע-מוזרק ולא קרבורטור-דגם אמרקאי!!!

אמנם שמרימים את מכסה כיסוי המצערת זה נראה כמו קרבורטור אך לוא!!

 

כמו שקודמיי המכובדים אז תביט במד המהירות ותבדוק מייל או ק"מ...זה מאד חשוב!!

במידה במייל עסקינן נפתרה לכאורה בתופעה-סביר.

בקמ אנא בדוק אצל מקורביך 4 גזי פליטה ותידע אותנו לגבי התוצאה!!

ועוד אוסיף ואכתוב יש לחבר מיכל דלק חיצוני בעל קיבולת ידועה-לאפס ק"מ ולבדוק במדויק..

כמובן שלמיכל יש משאבה וכו.

פורסם

אייל בעל מעבדה כתב "הרכב במידה וזהוא קוד המנוע-מוזרק ולא קרבורטור-דגם אמרקאי!!!"

זה אכן קוד המנוע-הוא קרבורטור ולא מוזרק.ואני לתומי חשבתי שאתה אמור לדעת את זה.

לא הבנתי, לחבר מיכל דלק חיצוני עם משאבה,וחיבורי צנרת,כדי לבדוק צריכת דלק?

ואיך בדיוק תמצא מיכל עם משאבה שתלחץ 0.23 BAR,כפי שדרוש בדגם הנ"ל?

 

צביקה אתה גם התחלת לשיר,שירים לא משקרים הא ?:roll:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אייל בעל מעבדה כתב "הרכב במידה וזהוא קוד המנוע-מוזרק ולא קרבורטור-דגם אמרקאי!!!"

זה אכן קוד המנוע-הוא קרבורטור ולא מוזרק.ואני לתומי חשבתי שאתה אמור לדעת את זה.

לא הבנתי, לחבר מיכל דלק חיצוני עם משאבה,וחיבורי צנרת,כדי לבדוק צריכת דלק?

ואיך בדיוק תמצא מיכל עם משאבה שתלחץ 0.23 BAR,כפי שדרוש בדגם הנ"ל?

 

צביקה אתה גם התחלת לשיר,שירים לא משקרים הא ?:roll:

דוד מזר ידידי שלום רב!

שירים לא משקרים, אנשים כן!!

כנס לתחילת השרשור, ותראה לאיזה פארסה הגענו,תחילה פותח השרשור נותן" נתונים מדוייקים," על דגם הרכב, ומציין ומדגיש ששעון המהירות מצויין במיילים!

מצד שני הוא מציין שהרכב הוא 4*4, וידית הI והLOW, נתקעת לפעמים, מה שמעלה חשד שהרכב

נוסע עם תיבת העברה משולבת. חן פרחי ידידנו שלל נסיעה בLOW!

איל ידידנו שלל בכלל שקיים קרבורטור ברכב, אלא בית מצערת שדומה לקרבורטור, וזאת

על סמך קוד המנוע בלבד!והשאלה שנשאלת האם נוקה ושופץ קרבורטור ברכב זה אצל

"צביקה קרבורטורים" בראשל"צ, והאם קיים בכלל "צביקה קרבורטורים" בראשל"צ.... בני ל.????

 

הטיפול "בקרבורטור" טופל אצל חבר מוסכניק מקצועי, המוסכניק לא מסוגל להבחין שמדובר בלוח

שעןנים במיילים ולא בקילומטרים, במצערת ולא בקרבורטור, מה נוקה במכון קרבורטורים?

מה זה שקל לקילומטר??

???????????????????????????????????????

הרכב סימני שאלה מסתתרים בשרשור זה, ובטוחני כמו בשרשורי אחרים שהדבר יתגלה כפיקצייה, ושההר הוליד עכבר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם קיים צביקה קרבורטור ברש"לצ איני יודע .ידוע לי שהיה בערך לפני כ-20 שנה אחד בשם הזה.

המיקום היה בין "מצות ראשון"לבין "סמוך מנועים".הוא אף שיפץ לי קרבורטור אחד.

צביקה מה אתה מתרגש,כבר ראינו בפורום לא מעט דברים משונים.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בנוגע לסקלה אז אולי באמת אין לי קילומטראז' ויש לי שעון שמראה את מס' המיילים שהרכב עשה מאז שעלה על הכביש, אבל עדיין 100 מייל זה 160 ק"מ על פול טנק וזה חשוד מאוד .אל נשכח שהרכב עשה 200 ואחרי טיפול לקרבורטור הוא עשה 100 ואחרי הטיפול השני לקרבורור המצב נשאר בערך אותו דבר. ודבר שני אני נוסע כשידית ה4X4 נמצאת במצב של FWD ,ולא LO אני יודע להבחין מתי הידית בכל אחד משלושת המצבים שלה. אבל עדיין כשאני מנסה לרדת מHI להנעה קדמית אז הידית מסרבת לרדת באופן עיקש. היא יכולה להיות או במצב HI או LO .ורק אחרי שאני מעביר מספר פעמים בין HI ו LO ומנסה להעביר לFWD אז לפעמים זה משלב הילוך, ולפעמים הידית פשוט מסרבת לרדת. אך באף מצב היא לא נתקעת בהילוך קדמי בלבד. אם היא במצב FWD ,אז אפשר להעביר לאיזה מצב שרוצים הבעיה, לחזור להנעה קדמית שוב.ובקשר לדלק יש לי 95 חשבתי אולי אני אשים 98 כי זה אותה פיה אבל אמרו לי בתחנת דלק שזה יותר כסף ולא ישפר ביצועים ולא יתן שום דבר.

לפי דעתי הרכב אמור לעשות משהוא בסביבות ה400 ק"מ אם אני אגיע למצב הזה אז נפתרה הבעיה הכי קריטית של האוטו עם הידית של ה4X4 אני אתדר כי אני לא מתעסק איתה יותר מידי פשוט רציתי לדעת איך זה 4X4 נסעתי איתה בחף בת-ים כשאני בהנעה קדמית ,ושילבתי 4X4 HI כי נכנסתי לחול טובעני איכשהוא והקלגלים הקדמיים התחילו לשקוע וככול שהוזזתי את ההגה לצדדים ולחצתי גז האוטו שקע יותר אז שילבתי הנעה והאוטו יצא.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
דבר.

4X4 נסעתי איתה בחף בת-ים כשאני בהנעה קדמית ,ושילבתי 4X4 HI כי נכנסתי לחול טובעני איכשהוא והקלגלים הקדמיים התחילו לשקוע וככול שהוזזתי את ההגה לצדדים ולחצתי גז האוטו שקע יותר אז שילבתי הנעה והאוטו יצא.

הנה מתחילה להתבהר התמונה..... צריכת הדלק שאתה מציין היא מה שנקרא "צריכת דלק משוקללת", יעני, לקחת את האוטו, נסעת בעיר, בין עירונית, בשטח ב 4X4 וכו ואז חישבת את התוצאה.

את נהיגת השטח אי אפשר להכניס לשיקלול כי אני בכלל לא אתפלא אם הרכב שלך (ברמת התחזוקה שלו ובמצבו הכללי) צורך בשטח ב 4X4 משהוא בין 1:1 ועד משהוא אופטימי ביותר כמו 5:1.

תבדוק כמו בן אדם בנסיעת כביש בלבד, תפסיק עם המדידות הדביליות של 200 שח לא הספיקות לי ל 48 שעות ..... ותחזור עם תוצאות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...