Jump to content

ariKk

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ariKk

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. http://www.youtube.com/watch?v=tI4fMRPxb7s דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. עצבן אותי אותו היום אבל עכשיו משעשע. שבת שלום.
  2. אהלן חברים. אני מחפש בימר M3 שנצ 2003 או 2004, אפשרות החלפה על STI 03 + תוספת כסף מצידי. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה. יום טוב.
  3. אתה יכול לגשת למכון רישוי כלשהו ולשאול את הרב בוחן באותו המקום, אמור להיות לו ספר עם כל דגמי המכוניות והמידות שהוא רשאי לאשר. אני עשיתי זאת בעבר במכון הדרום בפתח תקוה...
  4. גם לי יצא לשלם 100 ש"ח להדבקה על שתי חלונות אחוריים בכפר קאסם. שבוע שעבר עשיתי וגם לפני שנתיים, כל פעם אצל מישהו אחר בכפר , דווקא סבבה.
  5. פחח אני לא, אבל ראיתי פחחים עובדים ולא ביחס כזה, קצת יותר מקשה היה פותר את הבעיה אני מאמין.
  6. עדיין בעניין..
  7. מחפש STI סטנדרטית. זמין בה"פ.
  8. שלום לכולם, אני עומד לפני רכישה של וולוו S60 T5 2002 רציתי לדעת האם הטורבו הקיים ב t5 וב awd זהה אם מישהו יודע. והאם צ'יפ יכול לתת ל AWD את אותם נתוני הספק כמו שיש T5 ? במידה וכן אז האם ההלדקס יעמוד בעומס ?
  9. מחפש הונדה סיוויק הצב'ק 93/4 ידנית. מוכן לשלם מעל המחירון בהתאם למצב הרכב. זמין בה"פ או בנייד 0508955111 תודה לעוזרים.
  10. 2 גרמניות מבית VAG וצ'כית אחת (אוקטביה) - ארופאיות כולן.
  11. אז אני נוהג בפולו 16V שנת 2003 בת 4 ומשהו שנים. בנוסף יש לנו בבית פאסאט 1.8 טורבו שנת 97 - בת 10 שהיא במקרה גם למכירה. ויש גם אוקטביה 2004 TDI.
  12. ואם כבר בהאצות עסקינן. מה יותר מהיר בהאצות מהמקום וגלגול. הs80 t6 או ה s70 t5. נניח של אותו מודל.
  13. היתה לי בעיה דומה עם אותו סוג של רכב בגלגל אחורי שמאלי. אמנם הרעש לא היה כמו שאתה מתאר אבל מסתבר שהיה בורג קטן בצמיג שגרם לרעש , אולי אצלך הבורג גדול
  14. גם לי יש פולו 16V, אמנם 2003 אבל גם כן מרגישה חלשה ביחס ללאנטיס 1800. צירוף מקרים של 2 רכבים שצריכים טיפול מקיף ? אולי... ידוע על איזה שהם מחלות כרוניות חוץ מניקוי המצערת שצריך לעשות מפעם לפעם ?
  15. מצטער להיתעלק פה אבל כמה עולה סנרוף חשמלי נגיד לפאסאט שלי ?
×
×
  • תוכן חדש...