Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שקניתי את הקסנטיה, בכל פעם שאני מניע אותה לאחר כמה שעות שבהן עמדה, ישנו רעש מכיוון החלק הקדמי של האגזוז, רעש של בריחת אויר כאילו יש חור קטן.

כשהמנוע מתחמם הרכב נעשה שקט ואין בעיה.

 

נסעתי לאגזוזן שהרים את הרכב על הליפט וביחד הגענו למסקנה שהעניין נובע מהממיר הקטליטי שכנראה מתפרק לו להנאתו. לאחר כשבועיים החלפתי ממיר בממיר חליפי (מקורי עולה כמו חצי אוטו) וקיוויתי שהרעש ייפסק. התברר לי שהממיר הישן כנראה רוקן ולכן הרעיש מעט (אז גם הצטערתי שבכלל נגעתי אבל לא משנה, עדיף לשמור על האוזון).

כשהנעתי את הרכב למחרת בבוקר, הרעש חזר לו וכאילו לא עשיתי כלום.

חזרתי לאגזוזן שהחליף לי את הממיר, הרמנו את הרכב באויר שוב ולאחר בדיקה יסודית שכללה דחיפת הראש צמוד מאוד לחלק הקדמי של צינור מערכת הפליטה, התברר שמקור הרעש הוא מתוך החלק בצינור שיורד מהסעפת לכיוון הממיר ואין אף חור באגזוז.

 

לאחר הסיפור הארוך, ובאמונה שהרכב לא יצא מרעיש מהיצרן, השאלה שלי מופנית למי שמבין / מכיר אגזוזים: האם אמור להיות באיזור רעש כשהמנוע קר? מדוע הרעש מגיע רק כשהרכב קר?

מה יכול לגרום לרעש מעצבן שכזה??

 

תודה,

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

כן יש כזה דבר , אחד משני האופציות :

 

1. קונוס לא כלכך אוטם טוב

2. סדק קטן בסעפת

 

כשהרב מתחמם המתכת מתפשטת וסוגרת את הרווח .

מסכנה : תחליף מוסך :)

פורסם

אין לי סדקים במערכת, לפחות לא ע"פ שמיעה.

הרעש מגיע מתוך הצינור עצמו ממש בירידה.

 

אם היה איזשהו סדק או פתח הייתי רואה גם מעט שחור על הצינור לא?

בריאות לכולם!

פורסם

לא אמרתי סדק בצינור אמרתי סדק בסעפת אני חושב שיש שם מגן וקשה לך לראות בלי לפרק את המגן או שאין?

אני במקרה אגזוזן, אני מכיר את התופעה, יש אותה גם באמריקאיות .

זה אחת משתי האופציות שאמרתי לך תבדוק טוב ועדכן אותנו מה קורה.

אם אתה מאיזור צפון דבר איתי בפרטי.

פורסם

תחושתי בעניין היא זו:

 

אם שומעים רעש כמו שתיארת והולכים ל:

 

מוסך לתיקון אגזוזים הבעיה תיפול באופן גורף על מערכות האגזוז

 

אם היית הולך לחשמלאי - הוא בבודאי היה אומר שיש חגורות יבשות

 

אם היית הולך למוסך למכונאות כללית - הוא בודאי היה מחפש משהו בציריות

 

אם היית הולך לפחח הוא היה טוען שהפגוש לא מחובר טוב ולכן מרעיש בנסיעה

 

אילן

פורסם
תחושתי בעניין היא זו:

 

אם שומעים רעש כמו שתיארת והולכים ל:

 

מוסך לתיקון אגזוזים הבעיה תיפול באופן גורף על מערכות האגזוז

 

אם היית הולך לחשמלאי - הוא בבודאי היה אומר שיש חגורות יבשות

 

אם היית הולך למוסך למכונאות כללית - הוא בודאי היה מחפש משהו בציריות

 

אם היית הולך לפחח הוא היה טוען שהפגוש לא מחובר טוב ולכן מרעיש בנסיעה

 

אילן

אז מה אתה מציע, לא ללכת ולסבול את הרעש? אולי זה רק באזניים שלי?

בריאות לכולם!

פורסם

לי אין שום רעש מוזר בקסנטיה שלי (והאוזניים שלי מיומנות).

 

תחליף אגזוזן!:wink:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לי קרה בעבר ברכב ישן יותר אמנם אבל גם היה רעש שלא אותר ובסוף הוא היה במיקום באגזוז שכמעט ולא היה ניתן לראות בכיפוף של האגזוז אחרי הסעפת ,אני מצרף תמונה להמחשה :

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
אז מה אתה מציע, לא ללכת ולסבול את הרעש? אולי זה רק באזניים שלי?

לא ידידי, אני רק טוען שטווח הראיה של מוסכניק העוסק באגזוזים ממוקד רק לתחום שלו.

ישנם מקרים מסויימים בהם כדאי להכנס למוסך גדול ומורשה, לפחות לאתר את התקלה במחינת ראות כוללת של מכונאים עתירי ניסיון והכשרה.

 

אילן

×
×
  • תוכן חדש...