רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.saab.co.uk/webdav/files/gb/pdf/Saab+MY10+New+9-5+Price+Guide+Issue1.pdf ניתן לראות כי המחירים נעים מ-26500 ועד 38000 פאונד, זהה לסוברו לגאסי-אוטבאק על גירסתיהם ב-UK.
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברה ראיתי פרסומת באינטרנט http://acw.gi-israel.info/seat/206297_ibiza_sport/ לגבי איביזה 1.4 ספורט החדשה.. לאחר חיפוש באינטרנט לא מצאתי מפרט תכני שלה, אולי מישהו יכול לעזור לי עם זה? האם זה אותו מנוע כמו באיביזה 07-09 1.4 ספורט עם 100 כ"ס?
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן, אני בעל פאסאט 00'. היום נסעתי לתומי בעיר והיה מן פקקון כזה לפני אחד הכיכרות. התעסקתי באיזה שטות בפלא' ממש לשניה (יותר מידי) ונכנסתי בהונדה סיוויק 98' לאחר בלימת פתע. מהירות הנסיעה הייתה פחות או יותר על סף גלישה 10-15 קמ"ש, אולי 20 במקסימום. בכל מקרה חנינו בצד הדרך שנינו יצאנו לראות את הנזקים. ממצאים: לי לא קרה כלום חוץ מלוחית רישוי עקומה. אצלו, כל החלק האמצעי של הטמבון נכנס פנימה, הבגאז' נכנס 1-2 מילימטר פנימה גם כן. כמובן הוצאתי רישיונות, לקחתי אחריות. התקשרתי לגיס של אישתי (בעל תעודת שמאי רכב) ולסוכן הביטוח שלי, לשאול אם שווה לי אולי לסגור איתו את הפינה מבלי לערב ביטוח. הוא אמר לי שהנזק עולה בסביבות ה350-400 ש"ח (כנראה שהוא קצת הסיט לטובתי). בכל מקרה בע…
הודעה אחרונה מאת prelude_type_r, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי רכב שבזמנו חשבתי על שיפוצו והחזרתו לכביש ולכן שילמתי את אגרת הרישיון שלו (סה"כ 2000 ש"ח), אני אינו בעל הרכב אך בעל הרכב מעוניין להורידו מהכביש וכך גם אני עקב מצבו. לרכב אין טסט כבר בערך 4 שנים. האם אוכל לקבל את הסכום ששילמתי בחזרה כשאגיע למשרד הרישוי להפקיד את הרישיון? אני מתכוון שבעל הרכב יפקיד אותו, יקבל את הכסף ויעבירו אלי (אני אינו בעל הרכב מכיוון שקניתיהו ללא טסט). *חיפשתי תשובות בפורום ולא מצאתי. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת itamareiny, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הדגם נחשף בתערוכת בייג'ין שנפתחה היום .(נקראת גם VERNA במזרח ). לצד שלדה חדשה ועיצוב חדש , מבטיחים בחברה כי היא תהייה אחת החסכוניות בסגמנט ובין הידידותיות לסביבה תודות למנועים יעילים יותר, מבנה אוירודינאמי וכל מיני שיפורים נוספים. http://wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9¤t_lang=1&id=2059&machine_news=1
הודעה אחרונה מאת Peg7, -
-
אני יודע, אני יודע. השאלה שבכותרת לא ממש מקורית, נשאלה אלפי פעמים במאות ווריאציות וקיבלה עשרות תשובות שונות. ועדיין, כל פעם מחדש אני נתקל באיזהשהוא מחסום הבנתי בנושא - או שלי, או של מי שעומד מולי. הרי בתוקף "תפקידי" כמבין המשפחתי במכוניות, מתייעצים איתי משפחה וחברים בנושא רכב. לרוב השאלות נוגעות למשפחתית כזו או אחרת (ואז כמעט תמיד זה מתנקז ל"מזדה 3 היא מכונית טובה, לא?") אבל מדי פעם אני נתקל בשאלות ה"ג'יפים". במקרה הזה תמיד השאלה הראשונה שלי היא "אתם יורדים לשטח?" וכמובן שהתשובה היא ב-99% מהפעמים - לא. כך גם היה היום, בשיחה עם אדם מבוגר שנוהג כרגע ברכב שטח מגודל ויקר (כ-300 אלף שקלים), בעוד אשתו נוהגת גם היא ברכב שטח מגודל ויקר (אבל אחר, צריך הרי לגוון ). שניהם נוהג…
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום. רציתי לשתף אותכם בסוגייה שיש לי. הרכב שלי כמו בחתימה. רכב שנת 92 שמתי לב שכול שנה הטסט מתייקר. בשנת 2008 הטסט עלה 1161 לאחר שנה 1200 והשנה שלחו לי לשלם טסט על סך כמעט 1300 שקלים. על איזה מדד הולכים שם במשרד הרישוי שהם מעלים כול שנה את מחיר אגרת הרישוי?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
רכב חדש/תצוגה ? 1 2
מאת e.e-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
קניתי רכב חדש וקיבלתי אותו היום (לא רלוונטי איזה רכב), משהו לא מסתדר לי ואני מבקש את עזרתכם משום שאני רוצה לאמת את חששותיי. כשרכשתי את הרכב והתמקחתי על המחיר נציג המכירות ניסה לדחוף לי במחיר שרציתי רכב מתצוגה מסניף אחר. בסוף העסקה נסגרה על רכב חדש לגמרי. היום כשאספתי את הרכב הבחנתי שאין ניילונים על המושבים וכי מיכל הדלק 60% מלא על הצג מורא 15 ק"מ , ע"פ מירב ידיעתי רכב חדש מגיע עם טנק דלק כמעט ריק, הגעתי הביתה והבחנתי בתקלה באזעקה/נעילה מרכזית. האם ישנה אפשרות שבכל זאת קיבלתי את רכב התצוגה ? העניין מעלה לי את הדופק והוריד בראש בולט עקב כך, מה לעשות ? כבר לרוץ למוסך בעניין האזעקה ? האם אני סתם פרנואיד ?
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, ברשותי פורד פוקוס סטיישן מודל 2010. ידוע לי שיש ברכב מערכת ESP. השאלה היא כזו: יש בדש-בורד נורת ESP שהיא בד"כ כבוייה. ניתן ע"י דפדוף במחשב דרך (איפה שצריכת הדלק וכו') לבחור ESP ואז הנורה דולקת כל הזמן. מה המשמעות של הדלקת הESP בצורה ידנית? האם כשהנורה מכובה הESP יכנס לפעולה בשעת הצורך באופן אוטומטי? תודה
הודעה אחרונה מאת talroze, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 973 צפיות
אוטו-איטליה תייבא אותן לארץ . קישור לכתבה בTHEMARKER. http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100422_1164504
הודעה אחרונה מאת Discover, -
כמה וכמה פעמים חניתי בחניות ציבוריות בצורה מסודרת ושוב ושוב ריכבי ניזוק ממכות דלת אשר נפתחו בחוזקה מכיוון הרכבים החונים לצידי. מכורח הנסיבות ואי ההתחשבות של נהגים ברכוש הזולת, היום הוחלט להחנות את הרכב בצורה שיעמוד על שתי חניות, כך יתאפשר "מרווח ביטחון" בכל אשר נוגע לבעיית הדלתות. לאחר שחניתי עברה לידי גברת וילדיה בטרנטה חבוטה שזורקת לעברי "למה אתה תופס שתי חניות?!", כל שחשבתי לעצמי היה שלמזלי היא לא חנתה לידי אחרת הייתי מוצא עוד כמה סימנים בצידי הרכב.
הודעה אחרונה מאת talroze, -
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
קניתי רכב שמותקנת בו אזעקה של GEMEL -זיהיתי לפי השלט והקודן(10 ספרות עם כוכבית וסולמית וכתוב GEMEL GMT) עם השלט שלי כרגע אני יכול לנעול את האוטו בכפתור אחד ובשני לפתוח אותו, השאלה שלי היא כיצד אני מפעיל את הסירנה(הצופר)???הבנתי שניתן לתכנת את זה... יש לציין שהשלט זה ה-2 כפתורים עם LED אדום בין שניהם
הודעה אחרונה מאת Sergo, -
http://www.autoblog.com/2010/04/22/third-times-a-charm-volkswagen-unveils-2011-phaeton-in-beijing/
הודעה אחרונה מאת bababen, -
מה מונע ממני לקנות כל חודש כמה מכוניות שעומדות בתנאים של המשרד לאיכות הסביבה במחירים נמוכים (עד 2000 ש"ח למשל), ולמסור אותם תמורת 3000 ש"ח? האם ישנה בחוק איזושהי הגבלה בעניין? ולמען הסר ספק, אינני "גורם עברייני"... אני מקווה שלא יקפצו עלי חובבי האספנות...
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תשמעו, חפרתי וחיפשתי בנבכי הפורום וגם בגוגל ולא מצאתי את מבוקשי. יש לי כבל VAG-COM (סיני) ואני צריך להוריד דרייבר כי הדרייבר שיש לי מתאים ל XP ולי יש VISTA על הלפטופ, מאיפה לעזאזל אני יכול להוריד כזה דרייבר? גם קישור להורדת תוכנה יותר עדכנית משלי יתקבל בברכה. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת bik, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה לפני שנתחיל אגיד תודה ענקית לחברה שלי שפינקה אותי במתנה המושלמת הזאת. לגבי מחירים אין לי מושג, אחרי הכל זאת עדיין מתנה. היום כיף ניתן על ידי טופ דרייב. נתחיל בכך שנפגשנו בתחנת הדלק של פז כ-500 מטר ממחלף שער הגיא. אני ויניב עשינו היכרות קצרה וישר ניגשנו לעניינים. הסבר קצר על תפעול הרכב. ויאללה למושב הנהג. מתחילים בנסיעה מנהלתית כדי להכיר את הרכב טוב יותר. סשן של 3 ק"מ הלוך חזור עד שאהיה מוכן לכביש הרציני יותר-נס הרים (פעם ראשונה). ככל שההיכרות עם הרכב גדלה כך הביטחון גדל. ופה יניב בה למנוע התלהבות יתרה. לאורך כל הדרך יניב מתדרך אותי מה לעשות איך להתנהג כמה ואיפה ללחוץ. פשוט תענוג. הגענו לנס הרים ופה התחיל האדרנלין לזרום. נסענו עם גג מופשל ואין י…
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הגיע הזמן שמחפשי המידע (על הלאון, למשל) יוכלו לקבלו באתר הישראלי, ולא ייאלצו לגלוש אל מחוץ לגבולות המדינה. אפשר בהחלט לומר שצ'מפיון יישרה קו עם כל אתרי סיאט בעולם.
הודעה אחרונה מאת dudi144, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש יותר גרועים...
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שלום רב, ברשותנו טויוטה ראב 4 שנת 2007,המחירון שלה הינו 128 אלף. לאחרונה העמדנו את הרכב למכירה ופרסמתי אותו ב140אלף (כאמור,12 אלף יותר מהמחירון) אני חושב שהמחיר הינו מוצדק ,האוטו עובר כל טיפול בזמן ובמוסך המורשה לכך. הרכב עובר ווקס פעמיים בשנה. היום הרכב עבר גם פוליש+ווקס. הרכב מאוד שמור נקי מאוד מבפנים. הרכב עבר תאונה קלה מקדימה בה הוחלפו שני הפנסים,לא אשקר על כך אבל חוץ מזה הרכב במצע נהדר טפו טפו טפו. האם זה מוגזם מדי לדרוש את המחיר הנ"ל? דור.
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
רציתי לשאול, אם חבר עולה חדש רוכש רכב חדש עם הנחת עולה חדש, האם חבר אחר (שבעצם מעוניין ברכב) יכול להשתמש בו ביום יום? בעבר קראתי פה על כל מיני הגבלות שקיימות, האם יש עדכונים לסיפור? מי יכול לנהוג ברכב ואחרי כמה זמן מותר למכור אותו? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן יש לי גולף דור 5 1.6 FSI , שנת 2007 נסעתי לפני רבע שעה וחבר שלי שיחק בידית הילוכים ואיכשהו הצליח להעביר מD לP , כנראה שבאותה השניה לחצתי ברקס ובגלל זה הוא הצליח להעביר כי הוא לא העביר בכוח או משהו בכל מקרה אני חושב שתוך כדי שהוא מעביר נתתי גז (לא ראיתי שהוא משחק בידית הילוכים) ופתאום נכבה האוטו אחרי שהייתי בשוק של כמה שניות ונלחצתי ולא הבנתי מה קורה התנעתי את האוטו מחדש וככל הנראה הכל בסדר..לא נדלקו שום נורות מפחידות שמזהירות שמשהו לא בסדר או משהו בסגנון..אבל בכל מקרה רציתי לדעת ממכם המבינים זה הזיק לאוטו ? איך זה קרה בעצם ? למה האוטו נכבה ואם הכל בסדר....? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במידה וחברת הביטוח שלי מטפלת בתביעה כרגע אך הביטוח שלי אצלם מסתיים בשבוע הבא. היא עדיין מחוייבת לטפל בי גם אם זה יימשך שנה?
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
BMW Z7 האם יש חיה כזו? 1 2
מאת חנזו-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ערב טוב. ויכוח עלה ביני לבין דוד שלי, האם קיים רכב בשם BMW z7? כביכול בשנים קודמות... תודה !
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום האם קיים מכון בדיקת רכב שפתוח בשבת במרכץ הארץ? תודה לעונים..
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 תגובות
- 975 צפיות
שלום לכולם, לא מזמן שמתי לב שהחברה הזאת, אחת האהובות עליי, נעלמה לה באופן מסתורי וכבר לא מציגה רכבים חדשים ולא נותנת שום אותות חיים כאלה או אחרים. מצאתי ברשת כל מיני שמועות מעורפלות שהחברה אמורה לעשות קאמבק בפסטיבל גודווד השנה, וגם באתר של החברה כתוב שהוא יעלה בקרוב... אשמח עם מישהו יוכל להאיר את עיניי עם מידע קצת יותר ברור ומהימן!
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני הולך להזמין בקרוב רכב חדש ואני ממש מתלבט בקשר לצבע, האם ישנם לדעתכם צבעים לרכב שמתאימים באופן מובהק רק לגברים או רק לנשים? לדוגמה מתוך רשימת הצבעים הנ"ל - לבן, אפור כסוף, כחול, אפור כהה, תכלת, אדום, ירוק, שחור. האם ישנם צבעים שלדעתכם בשום אופן אינם מתאימים לרכב של גבר? (במידה והרכב אינו משפחתי ורק הוא נוהג בו) אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי , צירפתי כאן קובץ ערוך שהכנתי , אשר מבוסס על מחקר של חברת ביטוח בריטית בשם Warranty Direct . כאן מדורגים הרכבים על פי מדד הקובע את מידת האמינות של הרכב , בעיקר בהתבסס על הממוצע לתקלות להם נדרש טיפול במוסך לרכב . לא מפתיע כמובן , שהיפניות חוגגות בפיסגה כמובן . לשימושכם יום טוב דירוג אמינות ועלות אחזקה משולב.pdf
הודעה אחרונה מאת גברעם, -
-
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
זה כנראה ההכלאה בין שיעמום לסקרנות. כל רכב שאני רואה שהוא שייך חברת הליסינ הנ''ל הוא פיג'ו- סיטרואן. אשמח לקבל תשובה. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת gozal, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר שלי עדיין נהג חדש, תפסו אותו אתמול בלילה ליד כיכר מסוימת והשוטר עצר אותו וטען שהוא נהג בקלילות ראש ועשה פעמיים את הכיכר (למרות שעשה את הכיכר פעם אחת). בקיצור, חבר שלי דיבר עם השוטר ואמר לו שעשה את הכיכר פעם אחת והשוטר אמר לו שהוא נתן לו אזהרה על נסיעה בקלילות ראש. לפי מה שאני יודע, אפשר לתת אזהרה רק אם יש לך רשיון 5 שנים. יכול להיות שהשוטר "וויתר" לחבר שלי ואין עליו כלום במחשבים של המשטרה? יש לציין שהשוטר לא נתן שום דף או מסמך המעיד על אזהרה. תודה
הודעה אחרונה מאת BMW, -
זו לא הפעם הראשונה שחברת הרכב הסינית BYD צצה לה עם מכוניות שהן חיקוי (עלוב) למכוניות מחברות מוכרות וידועות. הפעם מדובר בלקסוס. מסתבר שהיצרן הסיני חשף את ה-S6 שמזכירה באופן מוזר את ה-RX350. אם כל זה לא מספיק, BYD הצליחו אפילו לרשום את העיצוב של ה-S6 כפטנט באירופה! מעניין מה עובר לאנשי לקסוס בראש. *נלקח מ-carscoop.com.
הודעה אחרונה מאת mill3r,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
