Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד עניין קטן: כשנכס מוצע למכירה במחיר גבוה הוא נתקע בשוק, נשרף אצל הקונים הפוטנציאלים וסופו להמכר במחיר נמוך ממחיר השוק שלו.

תתפלא אבל אין המוני קונים שמחכים בכליון עיניים לרכב כזה שיגיע אל השוק, אם תשרף אצל הבודדים שכן מחפשים רכב, הרכב יישאר אצלך לתקופה ממושכת.

 

בהצלחה.

 

עריכה: אני מבין שעל הבונבוניירה הזו אתה מבקש מחיר שמעל המחירון...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אף אחד לא ישלם 12K מעל המחירון ואם כן הוא פרייאר.

ביד 2 אנשים מפרסמים מחירים ללא שום פרופורציה ומשנים אותם כול יומים. ייתרה מזאת הרבה מודעות הם פיקטיביות שנפתחו על-ידי אנשים שורצים שמחיר הרכב שלהם ייעלה וככה המחירון קופץ כלפי מעלה.

 

לפני שנה רכשתי עבור ידידה שלי טויוטה ראנקס שנת 2006 שמאוד קשה למצוא אחת במצב מצויין עם קילומטר'אז נמוך, המוכרת ביקשה 4K מעל המחירון בסוף ירדתי לה ל-1.5K מעל המחירון לרכב עם 20K במצב מעולה.

איזה כייף לי :)

פורסם

בהחלט מוגזם ידידי. אמנם חסרים כמה פרטים על מצב הרכב שלך ,אבל לדעתי

רק פראייר ישלם סכום כזה.

 

אם הוא כ"כ שמור ונגיד עם טסט לשנה וק"מ באמת נמוך , הייתי מוכן לשלם אולי 2,000-3000

ש"ח יותר.

ששי כהן

 

wheel

פורסם

גבר לא רוצה להעיר אותך מהחלום ואני מאמין שהטבע יעשה את שלו בכל מקרה בהצלחה

אנחנו במירוץ אחרי הגודל (נפח)

פורסם

שירשור באמת הזוי.

 

חבר , אתה יכול לרשום גם 200 אלף , השאלה אם ייתקשרו אלייך/יבואו לראות את הרכב...

אני יגיד לך מעכשיו , לא יבואו לראות במחיר שאתה מבקש , אלא אם כן כל המודעות ביד 2 הם אותו מחיר (או יותר) כמו שלך.

תבדוק את זה , חבל שתפספס קונים פוטנציאלים בגלל המחיר שרשמת.

 

עוד דבר , לפעמים לא צריך לשאול בפורום , אפשר להפעיל את ההיגיון ,לבדוק מחירים של הרכב ביד 2 וכו'.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

במקרה כזה אנשים מתקשרים בכל זאת.

הם מקווים שהבחור שפירסם, אולי טעה בבחירה של התיבת גלילה שבאתר יד2 בבחירת מודל ובחר שנה אחת מעל.

Polo 2012

פורסם

כשאני מכרתי בקשתי 40 אלף מעל המחירון בכדי לסגור על 20-25 מעל המחירון.

איך הגעתי ל-40 מעל - לפי שיקלול הפרמטרים במחירון לוי יצחק.

וחוץ מזה הרכב באמת היה שמור.

כל מי שראה - רצה, אבל גם חשב שאפשר לשחוט במחיר. היו כמה שממש חמדו את הרכב אבל התיאשו אחרי שהבינו שאני אפילו לא מתכוון להתקרב למחיר שלהם (בפועל גם מכרו בשוק בפחות מהמחירון בעיקר בגלל מצב הרכבים האחרים והשיקלול שהוריד).

לקח לי יותר מחודשיים וכעבור חודש וחצי גם עשיתי טסט לרכב ואז ידעתי שמינימום אני רוצה לקבל תוספת של 25,000.

ואז הגיע מישהו שאפילו לא בדק את הרכב, הציע הצעה שקרובה למה שרציתי, מו"מ קטן שהניב עוד קצת כסף והרכב נמכר כמו שרציתי.

הכל ענין של מה המתחרים שלך מציעים ומה אתה מחזיק ביד.

לי היה ברור שאין עוד אקזמפלר ברמה כשלי ולכן הייתי איתן בדעתי.

כל זה כמובן משתקלל לעד כמה אתה לחוץ לכסף - לחץ לא תמיד עוזר לסגור עיסקאות במיטבן.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • ספונסר פורום
פורסם

 

לפני שנה רכשתי עבור ידידה שלי טויוטה ראנקס שנת 2006 שמאוד קשה למצוא אחת במצב מצויין עם קילומטר'אז נמוך, המוכרת ביקשה 4K מעל המחירון בסוף ירדתי לה ל-K ו1.5 מעל המחירון לרכב עם 20K במצב מעולה.

 

נו ברור שהיא הסכימה בסוף .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בסך הכל מחיר המחירון מייצג רכב שמצבו מושלם ביחס לשנתון שלו.

כלומר רכב שעבר כל שנה את הנסועה הממוצעת במדינה +/-, לא עבר תאונות, טופל בזמן ולא החליף הרבה ידיים (בתלות בשנתון כמובן), אם הרכב שלך במצב דומה לזה או אפילו מעט נחות אז מה הטעם לדרוש מחיר כזה?

 

בהצלחה בכל אופן ושבת שלום.

פורסם
שלום רב,

ברשותנו טויוטה ראב 4 שנת 2007,המחירון שלה הינו 128 אלף.

לאחרונה העמדנו את הרכב למכירה ופרסמתי אותו ב140אלף (כאמור,12 אלף יותר מהמחירון)

אני חושב שהמחיר הינו מוצדק ,האוטו עובר כל טיפול בזמן ובמוסך המורשה לכך.

הרכב עובר ווקס פעמיים בשנה.

היום הרכב עבר גם פוליש+ווקס.

הרכב מאוד שמור נקי מאוד מבפנים.

הרכב עבר תאונה קלה מקדימה בה הוחלפו שני הפנסים,לא אשקר על כך אבל חוץ מזה הרכב במצע נהדר טפו טפו טפו.

האם זה מוגזם מדי לדרוש את המחיר הנ"ל?

 

 

דור.

 

 

 

אתה יכול לפרסם גם בXXX מעל המחירון וכל חודש לרדת באלף ש"ח. הכל תלוי בכמה סבלנות יש לך וכמה אתה חסין להטרדות בטל' וטירטורים של קונים פוטנציאלים.

 

נ.ב

במחיר של 140K ניתן לקנות את אותו הרכב שנת 2008.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...