Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2011 Volkswagen Phaeton


מצמץ
שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רכב סתמי ולא מובן.

כמה אנשים בעלי ממון יעדיפו לרכוש אותה על פני: 7, S-CLASS, XJ, A8, LS ?

מילא היא הייתה מציעה משהו "אחר" בקטגוריית הפאר, כמו שה-C6 מציעה בקטגוריית הסלון, אז היה משמעות לקיום שלה.

אבל היא פשוט נראית כמו A8 עם סמל של פולקסווגן. ולמה ללכת על חיקוי כשאפשר ללכת על המקור?

הכישלון מובטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאתם כבר חרצתם את גורלה של הפייטון החדשה וקבעתם שהיא כשלון..כנראה שיש משהו שאתם יודעים והיצרן לא יודע.

 

בכל מקרה, קשה כבר להספיד את הפייטון רק בגלל ההתמודדות שלה מול המתחרות הותיקות.

אולי הפייטון תציע התנהגות מרשימה בשילוב של אביזירים שימושיים ומחיר משתלם יותר?

אולי הפייטון תקבל שבחים רבים שיגרמו לאנשים בעלי אמצעים לחפש את הסולידיות שבה?

אולי הפייטון תפתח נישה משלה כפי שעשתה הסופרב למשל? (תהיה זולה בהרבה מ-A8 ותציע את אותם דברים לרוכש)

מלבד העובדה שאף יצרן לא נולד לתוך הילה אלא רכש זאת לעצמו במהלך השנים, אין סיבה שיצרן אחר לא יתפוס תאוצה עם השנים ויצליח להתברג בעצמו לקבוצת איכות ותיקה.

 

זה מזכיר לי בזמנו שפורסמו כתבות ראשונות על כוונתה של VW לייצר את הטוארג כמקבילה של הקאיין.

אנשים כבר אז אמרו שזה יהיה כישלון, כי "מי יקנה ג'יפ יוקרתי של VW ("גולף מוגבהת קראו לזה הלועגים") שיש X5, M-CLASS וריינג' רובר.."

ההווה מדבר בעד עצמו.

 

הפייטון הקודמת הייתה כישלון כי היא פשוט לא הייתה בשלה וראויה להתחרות במתחרות שעלו עליה בכל היבט אפשרי והציעו הרבה לעומת הכלום שהיה לפייטון להציע.

אולי היום VW נתפסת קצת יותר ברחבי השווקים בעולם(מיתוג/סטאטוס) ואנשים יתייחסו אליה בצורה יותר רצינית ויוקרתית (או שלא, אין לי מושג אמיתי איך נתפסת VW בעולם היום מול המתחרות בכל קבוצה).

כנראה ש-VW עשו חושבים ומרגישים עכשיו בשלים יותר לנסות את מזלם בקטגוריה.

 

בקיצור, אין סיבה להספיד.

נחכה ונראה אם היא ראויה להשתייך לסגמנט (ומחיר הכניסה שלה) או שעדיף ל-VW להמשיך להשקיע בדברים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בסך הכל מתיחת פנים לדגם הישן, כדי לעשות אותו תחרותי יותר בשוק הסיני. לא דגם חדש שמתבסס על הפלטפורמה של

אודי A8 החדשה. סין זה פחות-או-יותר השוק האחרון בו מישהו עוד קונה את השיקוץ הזה (טוב, גם קצת בדרום-קוריאה),

ולכן מתיחת הפנים הוצגה בתערוכת הרכב שנערכת בימים אלה בבייג'ינג.

 

בארה"ב הפייטון לא משווקת מאז 2006 (וזה כנראה לא ישתנה עם מתיחת הפנים), ואילו באירופה השיווק במספרים נמוכים

מאוד מטעמי גאווה גרמנית, לא משום שיקול הגיוני.

 

ואם תשאלו אותי, הפייטון היחיד שהיה שווה משהו היה מונטי :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק מקווה שיציעו אותה עם מנוע W12.

ואז יש לה ערך מוסף. :evil:

יש לה W12 בהיצע שמנפק 450 סוסים מכובדים ביותר, אבל עדיין זה פחות סוסים מהמתחרות.

לאודי יש 500, לב.מ.וו 544, למרצדס 518, ליגואר 500.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפייטון היוותה את שיאה של המגאלומאניה שתקפה את פרדיננד פייש, המנכ"ל הכל יכול של פולקסווגן בתחילת שנות ה 2000.

בעוד שלטוארג היה בהחלט סיכוי להצליח, מאחר והוא יצר פלח שוק משל עצמו - כבישטח יוקרתי ויקר, הפייטון נאלצה להתמודד ישירות מול סדרה 7 של ב.מ.וו, מרצדס S ואודי A8, ושם חייה היו קשים בהרבה, מאחר והיא לא חידשה מאום ולא יצרה נישת שוק משלה, ואפילו טכנולוגית היא לא חידשה מאום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, מה כוונתך "יצר פלח שוק משל עצמו" במשפט:

בעוד שלטוארג היה בהחלט סיכוי להצליח, מאחר והוא יצר פלח שוק משל עצמו - כבישטח יוקרתי ויקר

הטוארג נאלץ הלתמודד עם ה-X5 ,ה-ML ושות' שהקדימו אותו והובילו את השוק במשך השנים בפלח הכבישטח היוקרתי היקר.

הפייטון באמת לא הצליחה בגלל אותם סיבות שצויינו למעלה, בעיקר לאור העובדה שהיא פשוט לא הייתה שוות ערך במירב ההביטים מול המתחרות.

מצויינת ע"פ קלארקסון? אולי. אבל הרוכשים הצביעו אחרת בסוכניות האחרות.

 

בהתייחס לדבריו של רועי, אין באמת למה לצפות, כל עוד מדובר במתיחת פנים נטו (לא נשכח שהמתחרות כבר עלו מדרגה בהשוואה לרכבים מהדורות הקודמים שהפייטון הקודמת התמודדה מולם).

 

אגב לסרטון של קלארקסון, כנראה שגם אני הייתי מוותר על היגואר לטובת כל אחת מהמתחרות האחרות בקבוצה (באופן אישי ובלי קשר לפייטון).

:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מרשימה.

וגירסת הw12 מטורפת.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...