רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי שאלה בנוגע לתיבת הילוכים אוטומטית - יש לי אפשרות לשלב הילוך 1.2.3 מה תפקידם ? לפי מה שאני יודע זה למטרת עליות קשות . עכשיו השאלה שלי האם אפשר גם להשתמש בירידות חזקות על מנת פחות להשתמש בברקס , האם זה בסדר לגיר ( לא מזיק לו) ?
הודעה אחרונה מאת elad tzadok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Alfa-Romeo-Giulietta-1.4-TB-MultiAir-170-Comfort/248791/ שווה צפייה! מוזר לי שהוא טוען שהדגם הזה מתחרה בפולקסווגן גולף ופורד פוקוס. אני הייתי בטוח שהוא מתחרה באודי A3 וBMW סדרה 1. דווקא הבראבו אמורה להתחרות בפוקוס ובגולף.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קנינו בשעה טובה רכב משפחתי, עכשיו רשמתי אותו על אבא שלי וכרגע אין לו רישיון-אז יוצא שאני אהיה הנהג העיקרי במשפחה השאלה שלי היא אם זה לא תהיה בעיה לעשות את הביטוח על שמי למרות שהאוטו רשום על שם אבא שלי ואין לו רישיון נהיגה כרגע?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום האם מזדה mx5 מגיע עם גג קשיח או עם ברזנט (או שאולי יש אפשרות בחירה) לא מצאתי פרטים באתר אני מתייחס למודל 2006-2007
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=712080&sid=126 לראות ולא להאמין , עוד סיבה מדוע כניסה למגרש ליסינג יכול לעלות לך אלפי שקלים. ובנוגע למנכ"ל שלמה SIXT , בושה וחרפה לחברה שאחד מהבכירים בה הוא האדם הנ"ל. אני במקום האזרח שצולם הייתי נגש ומגיש תונה על איומים מצידו של אותו בכיר , ההשתלחות הבלי מרוסנת של אותו בכיר צריכה לבייש את החברה בה הוא עובד.
הודעה אחרונה מאת S^M, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לא מצאתי מקום אחר לפתוח את זה ההייתי רוצה בבקשה המלצה למשחק סימלוצייה אשר מדמה כביש מהיר מלא מכוניות(לא פקק, רגיל, כמו באיילון בשעות רגילות) חשוב שיהיו כבישים מהירים, והכביש יתנהג בצורה הכי טבעית לא איזה משהו של מירוצים או ראלי. (כבר ניסתי need for live (או משהו כזה, לא ניד פור ספיד איזה סימלוציה קלה), ואפילו 3D SCHOOL, אבל זה לא מתאים) זאת בכדי להתמודד מול קושי בכבישים מהירים. לא ללמוד את הניגה, אלה התמודדות. רכב פרטי. כמו כן, חשוב מאוד להמליץ על הגה וגז שיתאימו לאותה סימלוציה, משהו של ביד שניה. עד כ-400 שקלים(הגה, הילוכים גז וברקס) תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בקצרה אני אמרתי לו ששוטר יכול למדוד את המהירות שלך ולתת לך דוח רק עם אקדח לייזר, דבורה או מולטונובה, הוא מצידו טען שבמידה והשוטר נוסע לדוגמא 180 ואני ליידו 180 הוא יכול להוריד אותי ולתת לי דו"ח על כך. אני טענתי שזה לא יכול להיות כי בדו"ח צריכה להיות רשומה המהירות המדוייקת שבה נתפס הנהג ואם השוטר נוסע לידי 180~ הוא לא יכול לדעתם בדיוק על כמה אני. אני יודע בוודאות שזה לא נכון אבל אז נעצר לידנו שיטור עירוני, הלכתי לשאול את השוטר שם והוא מצידו טען שהשוטר כן יכול לתת דו"ח על סמך מה שהסקאלה שלו הציגה ובמידה וזה יגיע לבית משפט על הנהג יהיה להוכיח שלא כך היה. אז מה בעצם התשובה?
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הלילה, במהלך נסיעה בין פתח תקווה לחולון, מכשיר הGPS אמר לי לפנות בעוד 200 מטר שמאלה. הפעלתי את האיתות, לפני הייתה ניידת של משטרת התנועה. הגענו לרמזור, עם 2 נתיבים, הניידת לקחה את הנתיב הימני ואני את הנתיב השמאלי על מנת לפנות שמאלה. עמדנו מעט ברמזור ואז האור התחלף הניידת פנתה ימינה אני שמאלה ואז עצרה אותי ניידת אחרת. אני חשבתי לתומי שזאת רק בדיקה שגרתית, הוצאתי את רשיון הנהיגה הבאתי לשוטר, ואז הוא שאל אותי "אתה יודע למה עצרתי אותך?" ואני אומר שלא. השוטר אמר שאני פניתי במקום שהוא אסור לפניה,והציבו שמה תמרור שביטל את הפניה, ושאל למה פניתי? אמרתי לו שלא ידעתי שאסור לפנות, לא ראיתי את השלט שאוסר זאת והGPS אמר לי לפנות שמאלה הכל היה ניראה לי בסדר אז פניתי שמאלה. הוא ה…
הודעה אחרונה מאת gil elbaz, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ערב טוב, רציתי לשתף את הפורום מחווית מכירה\קנייה שלי שהסתיימה בשעה טובה היום.. עד לפני כחודשיים הייתה ברשותי 206GTI שנת 2001, אוטו יפה. מבפנים מפנק מאוד, אבל כל הזמן הזה שהרכב היה אצלי היה חסר לי כוח. המון כוח, הרכב לא חזק פשוט. לפעמים התביישתי ברמזור לעמוד ליד מאזדה 3, כי ב-206 הייתי צריך נורא להתאמץ כדי לפתוח טוב. כמובן ש'פתיחות' זה לא העניין בפיג'ו ושלקחת סיבובים עדיין היה כיף, אבל אין מה לעשות, כוח פשוט חסר שם. לפני כחודש בחור ראה את הרכב שלי לאחר שטיפה+ווקס ושאל אם אני מוכר, אמרתי 'למה לא', יום אחרי נפרדנו אני והצרפתייה בידידות. במשך החודשיים האלו שאני בלי רכב בדקתי לא מעט רכבים בטווח התקציב, מהזולים מאוד (106 ראלי, וולקן) ועד היותר יקרים (איביזה טור…
הודעה אחרונה מאת Ino, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
חלק ממכם יודעים שאני מתגורר בשוויץ (ומי שלא עכשיו יודע), ולאחרונה (לפני כ3 שבועות) התחדשתי ברנו טווינגו GT טורבו (בקרוב יעברו 5 אלף ק"מ ואז דיווח), בצבע כחול מטאלי יפה. הרכב חונה רוב הזמן בחניון תת קרקעי, ולהפתעתי היום מישהו חשב שהאוטו לא נראה יפה ללא שריטוט אז החליט להעביר מפתח על המכסה מנוע , לא מספיק זה, חבר החליט להשאיר את האוטו בעבודה (מרכז ציריך) יום למוחרת מוצאים את המרצדס (SLK) ללא פנס איתות (מישהו החליט שהוא זקוק). ובפורד מוסטנג שלבי חדשה של חבר אחר, החליטו שיהיה מצחיק לשחרר את כל האומים של הגלגלים :x. רק להבין שדברים כאלו קורים לא רק בארץ ולא לחשוב שבחו"ל המצב יותר טוב.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום יש ברשותי מאזה 6 פרימיום שנת 08, ולאחרונה תהיתי מה יותר משתלם מבחינת צריכת דלק בנסיעות בין עירוניות לרוב תל אביב - חיפה. מה עדיף ליסוע 90 -80 קמ"ש ליותר זמן או על 120 לפחות זמן אבל האוטו יצרוך יותר דלק... תודה מראש נ.ב. מה היא המהירות שיוט המוגדרת של הדגם הזה?
הודעה אחרונה מאת dorki, -
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חברה שלום, נתקלתי בכמה תמונות של רכבי פיג'ו 207 ורציתי להבין מה ההבדל בינהם, בדגם הזה לדוגמה - http://www.carzwallpaper.com/images/2010-Peugeot-207-2_640x384.jpg http://custom.netcarshow.com/Peugeot/2010-207/05.htm http://www.motorward.com/wp-content/images/2009/12/2010-Peugeot-207-Verve-1.jpg ישנם בחזית הרכב שני פנסי ערפל שלדעתי מוסיפים מאד לעיצוב החיצוני של האוטו. לעומת זאת נתקלתי בתמונות של דגמים אחרים בהם במקום פנסי הערפל ישנם שני פסי גומי, כמו כאן - http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1447986&Pic=1 מהו ההבדל בין 2 הדגמים הנ"ל ? (לגבי שניהם רשום שמדובר בפיג'ו 207 …
הודעה אחרונה מאת יניב רענן, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
במידה ונעשתה תאונה, כמה זמן יכול לעבור עד שאני צריך לדווח עליה?
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אהלן, מישהו יודע אולי איפה ניתן להשיג ציפוי עץ לדש בורד? יש לי כמה סדקים שהייתי רוצה לכסות. לשברולט קאוואליר. תודה. אגב,יש עדיפות לאיזור הדרום. נ.ב. יש הערכת מחיר?
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 792 צפיות
עברתי היום קורס נהיגה מתקדמת באלטרנתיבי מטעם מקום העבודה. לפני השאלה שבשבילה פתחתי את השרשור, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולציין שמדובר בקורס מעולה. גם לאנשים החושבים שהם יודעים לנהוג ולשלוט ברכב בסיטואציות שונות, הקורס הזה יכול לפתוח את העיניים בכל הקשור לנהיגה, ולתת לנהג את הכלים לנהיגה בטוחה יחד עם טיפים לשליטה על הרכב. ולשאלה: במהלך ההדרכה העיונית, המדריך ציין שברכבים היום, כרית האויר לא תפתח כלל אם הנהג אינו חגור. עד כמה שידוע לי זה לא נכון, אך לא ניסיתי לשלול את דבריו כמובן. מה שכן ידוע לי, זה שבחלק מהמכוניות קיים חיישן במושב אשר מזהה משקל אדם ויודע לפתוח את כרית האוויר במקרה של תאונה ולהפך. האם המדריך צודק? אשמח אם תאירו את עיני.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם חבריי פורום, היום ליפני עשר דקות עברתי תאונה, אני נוסע לי יחסית לאט, ופתאום רואה אוטו שעוצר למעבר חצייה. דפקתי ברקס(טויטה קורולה 2010) והאוטו כאילו לא עצר לי בכלל. בגלל ה ABS? הרגשתי כאילו הברקס מתנגד לי , לי הטמבון הלך ולג'יפ מיצובישי חייה רעה לא קרה כלום,רק שריטה קטנה החלפנו פרטים של ביטוח וכל זה. עכשיו יש אפשרות לא להפעיל את הביטוח? אני חייב לציין שהנהג מאוד נחמד תודה רבה יניב כהן
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לחבר הפורום, רציתי לשאול מנסיון בלבד, איפה המיקום האידיאלי לשים זרועת וואקום של פלאפון(למטרת ניווט GPS) מבלי לפגוע בשטח ראייה וליצור שטח מת? תודה.
הודעה אחרונה מאת adi89, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום, לא תאמינו, אבל יש לנו חבר טוב שרוצה לעלות עם משפחתו מארצות הברית לארץ הקודש. יש לו שם 3 מכוניות : 1. הונדה סיוויק 1.6 , בדומה לזו הנמכרת בארץ. 2. מיניוואן פונטיאק מונטנה, מנוע 3400 סמ"ק V6, דבר כזה : 3. הצוקרייה - מיני מיינור מודל 1962 שמורה ומשופצת לעילא. שאלות : 1. האם יש הגבלה על מספר הרכבים שעולה חדש יכול להביא עמו ? 2. הוא הכי רוצה להביא את המיני ואיתה אני משער שאין בעיה. האם יש בעיה עם המונטנה (דגם שלא נמכר בארץ) ? 3. האם שווה מבחינת ההשקעה בהובלה, מכסים (אם יש) וכו' להביא את המכוניות ה"רגילות", או שלדעתכם עדיף למכור בארה"ב ופה לקנות משהו אחר ? אין לו עודפי כסף... 4. האם בכלל אפשר להביא רכב שאינו אספנות כשאתה עולה חדש ?…
הודעה אחרונה מאת naf18, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת bublik1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חברי ואני החלטנו לצאת לראות מה נגרט,היינו בשני אתרים,התמקמנו וצפינו,נדהמנו ! נכון,יש נם רכבים שכבר לא כדאי להשקיע בהם ועדיף לקבל 3000 שח. אבל רבותיי,ישנם כאלו שמחזירים רכבים במצב חבלז,מושלמים לחלוטין,יפים איכותיים. מה הם יעשו ב3000 שקל ? איזה איכות מקבילה יקבלו ? כמה ישלמו עבור תיקון רכב מודרני ? ועוד הרבה שאלות שבטח מתרוצצות לכם בראש. אני ממש לא מבין,למה זורקים סובארו DL ,לגאסי,אאוודי80 ,אסקורטים יפיפיות,שרייד מסודרות פיקס... היו עוד הרבה מכוניות מדהימות,ספרנו כ30 מכוניות נורמליות לחלוטין. מה לדעתם יעשו אותם אנשים שבוע אחרי הגריטה כשה3000 כבר יהיו זמינים אצלם בבנק ? אגב...היגיעו גם רכבים שנפסלו בדרכים והם כבר בני 15 שנה,ניגשנו לבעל ה…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 1 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום אולי מישהו יודע מה היצרן של רכב שמספרו מתחיל באחד מהמספרים הללו : 63,64,65,68,89 ומסתיים ב 70 רכב חדש כמובן תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
- 9 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
שלום חברים אני מעונין להשכיר גיפ יוקרה(מרצדס/ביואיק/האמר...) אך לנהיגה עצמית לצורך ליוי אחי הצעיר לחתונתו. חרשתי את האינטרנט, אתרי נותני שירות אך כולם מצמידים נהג. לכל חברות הליסינג יש מכוניות יוקרה( בודדים) אך לאף אחת אין גיפ מפואר. דיברתי עם יבואנים וסוכני מכירות אך הם לא משכירים. הילד רוצה רק גיפ יוקרה ורצוי כמה שיותר חדש, גדול,ונוצץ! בבקשה מכם איפה אני יכול למצא ? (לא דעות רק מי שיודע) תנו לי אפילו קצוות של כיוונים. תודה רבה מקרב לב דרור
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
- 5 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
רישיון רכב תופס על טרקטורון או שצריך להוציא רישון לטרקטור גם?
הודעה אחרונה מאת Isibane, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני ועוד 2 חברים מתכנים טיול של חודש בארצות הברית, חברות ההשכרה הציעו לנו את שלושת הרכבים האלו ואנחנו מתלבטים מה עדיף. שיקולים עניינים: צריכת דלק, כוח, נוחות, מרווח איכסון, אמינות! שרידות בשטח קל (דרכי עפר) המון המון תודה למי שיוכל לתת עצה או שתיים מנסיונו אורי
הודעה אחרונה מאת אורי_22, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, לפני כחודש פגע בי רכב בזמן ביצוע פניית פרסה, והוא לא מודה. כעת אני מגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. בנתבעים כתבתי את הנהג ואת בעל הרכב, ולא את חברת הביטוח שלו, כדי שהם לא יוכלו לשלוח עו"ד. האם ככה באמת עובד הדבר? כעת הוא לא יכול לערב את חברת הביטוח עד לסיום המשפט? תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 1 תגובות
- 811 צפיות
חבר חוזר מארצות הברית ורוצה להביא איתו רכב לארץ. החיפוש שביצעתי הראה שהוא יכול לייבא רכב עד 48 חודשים מיום הייצור. רציתי לדעת איזנ סוגי מרצדס הוא יכול לייבא האם רק כאלו המיוצרים בארצות הברית? (ML,R וכו') או שהוא יוכל לייבא כל דגם? אשמח לשמוע ממיי שמכיר את הליך היבוא לתושב חוזר בכלל ובכל הנוגע למרצדס בפרט.
הודעה אחרונה מאת DROR954, -
אגזוז צבעוני
מאת eliork- 1 תגובות
- 926 צפיות
אתמול בערב נסעתי באזור הקריות וראיתי מיצובישי לנסר עם אגזוז כזה מואר. נראה לי עם לדים בצבע כחול. צריך לציין שהאגזוז לא היה מואר אלא הנורות היו על האגזוז. רציתי לשאול אם דבר כזה חוקי/עובר טסט/מורד מהכביש על ידי שוטר תודה ויופ נעים
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מי המתחרים של הדהייטסו טריוס מבחינת [באותה] קטגוריה? הניסאן ג'וק? ראיתי שלמיצובישי יש כמה ג'יפונים חדשים בדרך אבל זה מרגיש שכרגע יש לדייהטסו די בלעדיות על הקטגוריה הזאת בארץ...
הודעה אחרונה מאת yzafrir, -
-
בוקר טוב.נתקלתי בכתבה הזו:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3868915,00.htmlלא הגזימו "קצת" עם המחיר? יעד ריאלי? על מי הם עובדים נו באמת.חיים שם בסרט בסיטרואן אה?אשמח לשמוע מה דעתכם.
הודעה אחרונה מאת Citroën Visa, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 11.3 אלף צפיות
היום הייתי מעורב בתאונה קלה, ללא נפגעים למזלי. לאחר התאונה אף אחד מהצדדים לא היה מוכן להודות באשמה. כעת מה שאני רוצה לדעת זה מה הן ההשלכות לכך? במידה ואף אחד לא מודה באשמה מה הולך לקרות לשני הנהגים? ובמידה ומישהו מודה באשמה, מה הצד הלא אשם השיג בכך. סלחו לי מראש אם שאלות בסגנון אלה נשאלו כבר, הרצתי חיפוש ודיפדתי בכמה עמודים ולא מצאתי תשובה לשאלותיי. אודה לכם על כל תשובה. אני בלחץ מטורף כי אני אין לי כסף לממן את הדברים האלה או את התייקרות הביטוח שלי בשנה הבאה.
הודעה אחרונה מאת death-like, -
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 323 אורחים (הצג רשימה מלאה)
