רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים היה לי ויכוח עם חבר שלי ועלתה השאלה האם מצלמת אור אדום בצומת יכולה לצלם אותך גם כשהיא לא מוצבת ביכוון הנסיעה שלך ז"א אם אני נוסע ישר והמצלמה מוצבת באי תנועה שמיימיני כאשר היא נוטה הצידה לכיוון הרמזור שלי ספק כיוונו אותה ככה ספק היא סתם עקומה השאלה אם יש סיכוי שהיא יכולה לצלם אותי אשמח לקבל תשובות שלומי
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאמא שלי היתה דייהטסו שרייד עד שנת 97 ואז הרכב הוחלף. פתום הגיע לפני כמה חודשים דו"ח על הרכב מאיזה עורך דין בחיפה שטוען שזה נמסר לטיפולו לגביה. שלחנו לו פקס מפורט עם בקשה לראות הוכחות שנשלחו תזכורות וכ"ו. נשלח גם דואר רשום אבל סביר להניח שאין לי את הפתק אישור. הוא אמר שיבדוק את העניין ויחזור אלינו. בנתיים עבר זמן ושכחנו מהעניין בכלל, ופתאום מגיע שוב מכתב ממנו כשהדו"ח כבר הגיע לסביב האלף ש"ח. מה שאומר שהוא התעלם מהבקשה של אמא שלי לבדוק את נושא ההתיישנות. מה ניתן לעשות במידה והוא לא מגיב לבקשות שלנו ורק מושך זמן כדי להוציא עוד כסף?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אחי ביצע עבירת תנועה לפני כחודש[נסיעה מעל המהירות המותרת]וקיבל קנס של 750 ש"ח ו-8 נקודות.יש לציין שהוא נתפס על ידי מצלמת מהירות ולא על ידי שוטר תנועה. לאחי היה בעברו 24 נקודות חובה,והוא עשה 2 קורסי נהיגה כמתחייב על פי החוק.מאותו קורס הוא הבין שבכדי שהנקודות ימחקו צריך לעבור 4 שנים ללא שום עשיית עבירת תנועה,ואז העבירות יתבטלו. בעקבות כך אחי פנה למשרד הרישוי לפני שבועיים וביקש מהם מידע כמה נקודות חובה נזקפות לזכותו עכשיו.הם אמרו שאין להם רשות לענות על כך טלפונית,והם ישלחו לו מכתב בעניין.ואכן לפני 3 ימים הגיע המכתב ממשרד הרישוי,אבל לצערינו לא הצלחנו להבין כמה נקודות חובה נזקפות לחובתו כעת. הנה תוכן המכתב אשר נשלח ממשרד הרישוי: …
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מנסה לבצע רכישה מהאתר של מייק ולנטיין אבל משום מה בפרטים למשלוח חשבונית חייבים להכניס שם של מדינה בארצות הברית. מישהו יודע איך לדלג על זה? איך ניתן לבצע את ההזמנה ברשת? יש מס' שרות לקוחות שם? תודה.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
- 0 תגובות
- 627 צפיות
עוד חודשיים נגמר לי נהג חדש, הבעיה שיש לי 2 דוחות שהן ללא טסט לרכב, וקיבלתי משניהם 12 נקודות . מה צפוי להיות לי ? טסט או תאוריה מחדש? או קורס נהיגה מונעת ? אפשר פרטים יותר מדוייק ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Daniel_Vti, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
כאמור בארה"ב השוטרים לרוב מסבסבים מכוניות חשודים בעת מרדף ע"י שימוש בטכניקת PIT_maneuver . מה יקרה כאשר לרכב החשוד יש בקרת אחיזה? ( ESP ).
הודעה אחרונה מאת talroze, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כתבה נחמדה, לדעתי זה משקף הרבה יותר בעלי רכבי אספנות שנוטים לשנות את צבע הרכב בזמן השיפוץ
הודעה אחרונה מאת GT-R35, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר את המוצר? לפי דעתי זה ממש כמו ה GPS הרגיל שלהם. השאלה אם ניתן להעלות אליו את בסיס הנתונים של ישראל. מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
השבוע האחרון הוחלט ליהיות עם הפג'טה (הרכב של החברה - 306GTI סטנדרטית למהדרין מבציר 99) . חייב לציין שהרכב כייף אמיתי והרבה זמן לא נהנתי ככה מנהיגה! הזכיר לי נשכחות (106) עם מנוע טוב משמעותית ופרקטיות עדיפה. למי שלא הכיר או לא יודע (הפג'טה האולטימטיבית לשעבר שלי) : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=177748&highlight=106 תחושת ההגה "כל יכול" פשוט עושה לך את זה . הסיכום המתבקש הוא כמובן מול הסובארית אחרי אין ספור ויכוחים (למי שלא יודע,הרכב שבבעלותי - אימפרזהGT 99 ). אז ככה: בסובארו יותר כייף ליהיות "ערס". אין בנ@#נה אחד שמסוגל עליך וכל ליטוף בדוושה הרכב משגר עצמו קדימה עם שאגה שממריצה את כל הדם והאדרנלין בגוף , באמת שזה כייף …
הודעה אחרונה מאת עומר ג R, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, אתמול דיברתי עם חבר שסיפר לי קצת על בעיה שהוא נקלע אליה ,הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם. לפני כשנה וחצי החבר קיבל פסילה בבית משפט ל 14 יום. היה עליו להפקיד את רשיון הנהיגה בקבלה,הפקיד את הרשיון ואז עלה לשופט וביקש דחיה. החזירו לו את הרשיון,ומכיוון שהם היו על סף סגירה כנראה שלא עשו את זה רשמית והרשיון נשאר רשום כמופקד. הוא שלח בדואר רשום,ולא נהג חודש - לקח בחשבון 14 יום של משלוח+14 יום פסילה. הוא הגיע לבית משפט ושם אמרו לו ששלחו את הרשיון שלו למשרד הרישוי. מכיוון שלא היה לו זמן לגשת למשרד הרישוי - הוא הניח שמותר לו לנהוג ונהג עם הרשיון הישן+איזה תרוץ.... מאז עבר מעל שנה, לפני כשבוע ניגש למשרד הרישוי בבקשה לקבל את הרשיון ועונה לו הפקידה…
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי דייהו אספרו שנת 95, אני לא משתמש בה, והיא לא ממש נוסעת אני מעוניין להפוך אותה לגרוטאה, שמעתי על חוק שאפשר להביא את המכונית תמורת 3 אלף שקל. זה נכון? אני מאשדוד דרך אגב. תודה. הערת הנהלה: דוסקס לעייפה - בצע חיפוש
הודעה אחרונה מאת 777rami777, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום. רציתי לדעת מה ההבדל המהותי בין תיבת הילוכים רובוטית עם מצמד אחד (בראבו החדשה), לבין תיבת הילוכים רובוטית בעלת שני מצמדים (DSG). כמובן חוץ מההבדל המספרי תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
יצאה היום כתבה בנושא מטרת המסע של מטה המאבק של רוכבי הדו-גלגלי. חשוב לי לתקן את הנזק שגלובס עשתה בכתבה שלה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000550808&fid=3220 גלובס טענה בכתבה שמטרת המטה המאבק הייתה לחסום כבישים וליצור פקקי ענק ברחבי תל אביב. אז לא, זה ממש ל-א נכון! אנחנו הבהרנו בהרבה כלי תקשורת שמטרת המסע היא להפקיד כמה שיותר רוכבים ברחבי הארץ (בחלקו המשני מטרת המסע היא לגבש את הקהילה הדו-גלגלית ברחבי הארץ ולהראות שמטה המאבק אכן עובד על זה חזק, לא תאמינו עד כמה). מכתב נזיפה כנראה ישלח לגלובס על הטעיית גולשים, מה שהיא עושה זה חתיכת נזק. כחבר במטה המאבק ובכלל, כאזרח, זאת בושה לעיתונאות המקצועית. נ.ב. תקראו מה כתבו הטוקבקיסטים, ביניה…
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שאלה לפי החוק אם השוטר מבקש רישיון ? תעודת זהות גם תופס
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מישהו מכיר אתר של מוסך או משהו שמישם אני יכול להזמין סמלים של מכוניות , או לפחות ליראות את המחירון שלהם? תודה לעוזרים P:
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב לחברים , לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל אשאל בכל זאת. פגעתי בפגר חלק מהקרטר התעקם , תחתית הפגוש נקרעה וקשה כרגע להעריך את מלוא הנזק מחר אקפוץ למוסך להערכת הנזק , אני מבוטח מקיף בפוליסה לא מצאתי שורה המציינת או שוללת כיסוי. אני מניח שאני לא מכוסה במקרה כזה , אני טועה ? תודה רבה ולילה טוב
הודעה אחרונה מאת ortalna, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו מכיר אתר שמפרסם מספר גניבות רכבים לפי אזורים? לא מזמן עברתי מירושלים למודיעין ואני ממש סקרן לדעת כמה רכבים גונבים במודיעין? אני בטוח שיש איזה אתר שמשווה ונותן נתונים שנתיים. בכלל המחשבה הזו עלתה בעקבות זה שהזמנתי אוטו חדש ואני מתלבט עכשיו אם להתקין קודן (יש חברות שלא דורשות אם יש אימובילייזר ויש) תודה.
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום כשחזרתי מתל אביב לבאר שבע ראיתי ליד צומת בית קמה משאית של תעבורה שנראית גדולה מהרגיל ומאחוריה היה נגרר עצום עם המון גלגלים ועליו איזה משהו שלא הצלחתי להבין מה זה. מישהו ראה? שמע? יודע? יש לציין שהמשאית חנתה בצמוד לכביש והיא לא הייתה בנסיעה (אחרת הכביש היה נסגר לדעתי).
הודעה אחרונה מאת eldad5156, -
500K KM בפולו קלאסיק 1 2 3
מאת SensatioN-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
ערב טוב, לא יודע אם זה יעניין מישהו אבל... היום בשעה טובה הגעתי לחצי מיליון קילומטר בפולו קלאסיק 01 SDI שלי ועדיין נוסע כמו חדש, אוטו כל כך אמין וחסחוני שאין דברים כאלה.
הודעה אחרונה מאת m.l, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכם, הייתי בתערוכת המכוניות "אוטומוטור" וקניתי שם מדבקת רשת לרכב , גיליתי שאין לי מספיק לשתי חלונות. איפה אני יכול למצוא את החברה שמייצרת את זה? הבנתי שהם יושבים במושב בצרה , ואני לא מוצא שם או מספר טלפון. תודה רבה foty123
הודעה אחרונה מאת eldad5156, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום היום קרתה לי תאונה קלה - נהג מונית פתח את הדלת שלו ופגע ברכב שלי, סוזוקי ג'ימני 2009 נזק - מראה ימנית נעקרה, תלויה על חוט, שריטה במסגרת הדלת הימנית בחלק אחורי, שריטה על חלון אחורי ופגיעת פח וצבע במסגרת חלון אחורי בחלק אחורי. אחרי שיחה עם ביטוח (ביטוח ישיר) הבנתי שאין להם מוסך מורשה של סוזוקי בהסדר. האם יש סיכוי שהאחריות של רכב תבוטל? מה עליי לעשות במקרה כזה?
הודעה אחרונה מאת Bobby2002, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, חלפה לה עוד שנה והגיע הזמן לחדש את הביטוח (למעשה שמתי לב שאני נוסע כבר שבוע בלי ביטוח) הייתי מבוטח בשירביט אחרי שעשיתי את הביטוח יצא לי לשמוע עליהם בפורום סיפורי אימה ואני לא רוצה להמשיך את הביטוח אצלהם. אין לי כוח לעשות את כול הסקרים הטלפונים, הייתי שמח אם בעלי האיביזות בעלי מנועי 1.8T יחלקו את המחירים שהם משלמים ואת שם חברת הביטוח. האם כדי להתעסק עם שמאי פרטים או חברות גדולות? (לא כול חברה מסכימה לבטח את הרכב הזה) בן 25, ללא ההיסטוריה מקיף+חובה נהג יחיד וותק 8 שנים כרגע משלם 5500 שלחו לי חידוש - חובה 1568 מקיף 2321 שזה 3900 שקל - מחיר מפתה, אפשר למצוא כאלה מחירים אצל המתחרים? תודה
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
- 2 תגובות
- 896 צפיות
האם צפויה בעתיד הקרוב מחליפה לC4? אני שואל זאת בהמשך להצגת מחליפות למכוניות המובילות בקטגוריה הקומפקטית כדוגמת: פוקוס, גולף, 308 וכ"ו. הC4 המזדקנת, עושה רושם נשארה מאחור. ברור שמחליפה עתידית שלה תתבסס על רצפת ה308 אך עד עכשיו, אני לפחות, לא ראיתי שום פרסומים, הבטחות או רמזים למחליפה אפשרית, או אפילו מועד מתוכנן, מתי מחליפה כזאת תוצג. מסקרן אותי פשוט לראות את המחליפה של סיטרואן לרכב הקומפקטי הבא שלהם, ביחוד, לאחר שאני ראיתי את ה C5 המרשימה וה C3 הבובתית. ערב טוב.
הודעה אחרונה מאת samg, -
ערב טוב לכולם כאמור הערב חזרתי מבאר שבע אשדוד לבית, כשבמהלך הנסיעה נסעתי בנתיב השמאלי במטרה לעקוף אך מולי היה רכב שסירב לפנות את הנתיב ,כל זה היה על 85 קמ''ש בערך בנתיב השמאלי ותקנו אותי אם אני טועה מותרת שם נסיעה על 100.בכל מקרה אני החלטתי לחזור לנתיב הימני כדי להאיץ ולא להיגרר אחרי הרכב ,אז עקפתי אותו מימין ולא עברתי את ה100 קמ''ש ,אחרי שעקפתי אותו רכב שלא פינה את הנתיב הפעיל סירנה וצ'קלקה פנימית והורה לי לעצור בצד. הגיע אליי לרכב ביקש ממני לדומם את המנוע ולשים מפתחות על הגג ,כל זה כמובן אחרי שדרשתי ממנו להציג תעודה שמאשרת את מעמדו כשוטר, כמובן שהיה לו דיבור מגעיל ביותר כמצופה מאדם במעמדו והתחיל להטיח בי שאני פצצה מתקתקת ושלא יעבור זמן רב עד שאני יהרוג מישהו,ששאל…
הודעה אחרונה מאת edanj, -
גרסה חדשה לLPP
מאת stanig- 0 תגובות
- 829 צפיות
לכל מי שאמר שבלינדר M27 מוציא עדכונים וLPP לא, אז היום יצאה גרסה חדשה של LASER PRO PARK. המכשיר פועל הרבה יותר חזק ומדוייק ונותן הגנה טובה יותר לרכב.
הודעה אחרונה מאת stanig, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
מקבץ שאלות. האם הקוברה הוא פשרה טובה? האם זה אפשרי למצוא גלאי רדאר בטווח של 700 ש"ח? והאם לדעתכם, כדאי להזמין גלאי ולנטיין מאי ביי ואם כן אם קיימות בעיות תאימות כגון תדרים? תודה ירון
הודעה אחרונה מאת pingaloca, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני מפספס כאן משהו? למישהו יש מושג עד כמה המבצע הזה נכון? החברה הזאת אמינה? http://www.activated.co.il/view/yad2/G.M_Portal/02/G_M_Portal_Minisite_Feb10_v2.html
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 33 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
http://www.hnn.co.il/gallery10038.html מזל שרק פצוע אחד קל, בשניה ה45 בצד ימין למעלה מאזדה שלוש אם אני לא טועה טסה במהירות לקראת הפניה ימינה ומתהפכת מספר פעמים, ונוחת על הגלגלים וממשיך ישר למדרכה. שימו לב לתגובה המהירה של הכבאים שבתוך פחות מדקה כבר היו שם.
הודעה אחרונה מאת Yossi Azaria, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3872559,00.html מאוד מעניין, התוצרים של השת"פ יכולים להיות מאוד מאוד מענינים.
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום בבוקר עליתי על ההסעה לעבודה הנהג נסע על פולקסווגן טרנספורטר ישנה משנת 1995 ביציאה מאשדוד עמדה אחרי הפניה ניידת מתנ"א ושוטר סימן לנהג ההסעה לעצור. השוטר ניגש אל הנהג וביקש רשיונות רכב ואז שאל אותנו למה אנחנו לא חגורים (הנוסעים מאחורה) לא היינו חגורים פשוט מכיוון שבאוטו הזה אין חגורות בטיחות הנהג אמר לו השוטר פתח הסתכל עלינו ראה שאין חגורות לקח לנו ת"ז והלך לאוטו לרשום אותנו בדף שלו (לא לרשום דו"ח פשוט לרשום את המספר רכב שהוא עצר). כשחזר אמר שדיבר עם הקצין שלו והוא לא ירשום לנו דו"ח (עושה טובה כאילו) אלא "רק" אזהרה ולנהג צריך להוריד את הרכב מהכביש כנראה. מיד כולם התחילו להתלהם כולל הנהג. השוטר אמר שמחובתו של הנהג להתקין חגורות וכשהנהג אמר שאין חגורו…
הודעה אחרונה מאת Aviran_n,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 593 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Accent Coupe
- הרקוליטו
- itaimoto
- srool
- yoav911gt2
- גולדן191
- davemustaine87
- Supertigre
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
