רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
נעלם קטנוע
מאת yotams- 1 תגובות
- 629 צפיות
נעלם קטנוע מסוג סאן יאנג EURO MX כסוף בין התאריכים 1.4 ל6.4 מרחוב קדימה בחיפה. כל היודע דבר על מקום הימצאו אנא צור קשר עם יותם 0504039512.
הודעה אחרונה מאת boaz9090, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כך תתקינו את האייפד במכונית ותהיו בחזית הטכנולוגיה.
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
ראה הוזהרתם, אח שלי נתפס היום על ידי משטרת התנועה בעזרת בלון עם מצלמת תצפית. הבלון טס מעל צומת הערבה וצילם את אחי עובר על אי תנועה בצומת, לאחר מספר דקות עצרה אותו ניידת עם דו"ח. מצאתי גם כתבה בMAKO: http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-9d642dc0fe5a721004.htm
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 4 תגובות
- 946 צפיות
לא מזמן הסתיים לי המלווה ,התקשרתי לכמה חברות ביטוח וכמעט הרוב למעט ישיר אמרו שלא מבטחים נהגים בני 21 ומטה.... אשמח לעזרה בנושא הזה... חג שמח!
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני שאני נפרד מהפונטו, החלטתי לתקן כמה דברים ואז להעביר אותה לאחי. לפני חודשיים בכניסה לחניה שיפשפתי את כל הצד השמאלי, המדבקה באופן מאוד מפתיעה נשמרה שלמה אבל עם שריטות. משכתי את התיקון כי לא כל כך נזרקו לעניים השריטות. לצערי הרב, לפני חודש הדלת האחורית פגשה עמוד. הלכתי לפחחית כולם בפה אחד לא הסכימו לתקן אלא רק להחליף. התקשרתי לדוד ( מעצב רכבים) וביקשתי ממנו שהוא יבצע השתלת דלת חדשה. על הדרך דוד שוב פתח לי את הקטלוג ושוב תמונות וכרגיל התפתתי וקירבנתי את המראות בגוון אפור, קצת יותר בהיר מכל הרכב. בהחלה עשינו קרבון לבן וזה לא ישב טוב אז שללנו את כל הצבעים הבהירים. בכל אופן עכשיו שיש את כל הצבעים במגוון אני שוקל כמה דברים לפנים הרכב החדש, אבל ראשית אני אתן לדוד לע…
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי קאיה פרייד אוטומטית , שנת 97. תודה
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
-
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אוקיי לפני כמה זמן כבר ניסיתי להרכיב שרטוטים של השלדה של הקארטינג אבל כדי להבין איך מה יהיה הגודל של השלדה ואני רוצה שהוא יגיע לבערך 50 או 40 קמ"ש אני צריך בבקשה שתענו לי על כמה שאלות: 1. כמה עולה מנוע זול וטוב ומה הגודל שלו (בסנטימטרים) 2. אפשר להשתמש במנוע של מכסחת דשא שעובד על חשמל? ואיך אפשר להמיר אותו לשימוש בדלק? 3. כמה עולה בערך מטר של צינורות ברזל לבניית השלדה?
הודעה אחרונה מאת snir55, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 819 צפיות
בזמן האחרון אני פותח הרבה אשכולות בגלל שאני רוצה להתעניין במכוניות שלא ראיתי בחיים חח סורי אבל מה זה האטוו הזה?
הודעה אחרונה מאת Charge, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום! אני צריך לחדש ביטוח לרכב. מחברת שירביט קיבלתי ההצעה הכי משתלמת. האם משהו שמע משהו טוב או רע על החברה? תודה.
הודעה אחרונה מאת bosss, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מת לדעת איזה רכב זה נראה משהוא לא מוכר מישהוא מכיר? אני חייב תשם המלא תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת CH@OS, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם. בביצוע פניית פרסה בצומת, כאשר יש שלט האוסר על פניית פרסה, יחד עם זאת - הרמזור בו בוצעה הפניה היה ירוק, והנתיב היה נתיב פניה שמאלה - משמע לא יכול להיות שרכב יגיע מהכיוון הנגדי מולי; בלא שוטר בזירת האירוע, בלא דו"ח שקיבלתי עקב כך (נכון לעכשיו) - האם ייתכן מצב שמצלמה צילמה אותי בזמן האירוע (ללא תאונה כמובן) והדו"ח יגיע בדואר בעוד מספר ימים? האם ייתכן כי מצלמה מצלמת על פניית פרסה אסורה, ולא על אור אדום כמובן? מה העונש במקרה שהנ"ל אפשרי ומצלמה צילמה? האם ייתכן בכלל שמישהו במשטרה עוקב אחרי מצלמה (וידאו ולא "סטילס" במקרה זה) 24 שעות ביממה ורואה דברים כאלה? ובמקרה שהצילום כן במצלמת "סטילס" - האם היא מופעלת בכלל במקרה של פניית פרסה אסורה, ולא רק במקרים של מעבר…
הודעה אחרונה מאת PsyRax, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 609 צפיות
http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=47606 כתבה של אבי פרידמן, חשוב חשוב לקרוא. הידיעה הזאת רק מראה שאנחנו בידיים של אנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם. היום זה דו-גלגלי, מחר זה מכוניות. מקווה שהפרלמנט יקח את הנושא של ההגבלה בתור בדיחה גרועה ולא יותר.
הודעה אחרונה מאת Smi1ey, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני פשוט רוצה לדעת איך התהליך עובד, כי קצת שכחתי מהטסט. שילמתי בזמן, השאלה אם אני יכול ללכת ביום ג' לקחת את הרישיון המשולם כדי להעביר את האוטו טסט בהקדם. מבלי לחכות שהרשיון המשולם יגיע בדואר. זה אמור להיות תור ארוך במיוחד במשרד הרישוי בחולון? שאלה נוספת: האם אפשר לקבל הארכת רישיון לשבוע במכון ללא טסט?
הודעה אחרונה מאת momi2004, -
לצערי לא מצאתי שום אזכור לכתבה ברשת, אבל מי שקרה את מדור הממון של ידיעות אחרונות לא יכל שלא לשים לב לכותרת המפוצצת. נכתב בכתבה שבעקבות המיסוי הירוק שנכנס בקרוב לתוקף, רמת הזיהום הנמוכה שיש לאלטו תוריד את מחירה בעשרות אחוזים. יבואן סוזוקי שוקל בחיוב להביא ארצה את הגרסה הידנית שתהיי עוד יותר חסכונית ולא מזהמת ולכן תעלה בסביבות ה55K ש"ח. נשמע לי מאוד מזמין. רק חבל שהבטיחות שוות ערך למחיר.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום. אני לפני טסט ראשון ואני צריך כמה עצות, אז מי שיכול לעזור לי תודה. נניח שאני באמצע טסט ואני מתקרב לרמזור אדום, אני מתכונן למצב עצירה. איך אני צריך לנהוג במצב הזה? להאט את המירות לעצור את הרכב ולעבור מהילוך 3 לראשון? או שאני צריך להוריד את המהירות לפני העצירה להעביר להילוך שני והוריד עוד את המהירות לעבור להילוך ראשון ורק אז לעצור? או שזה לא משנה ובשני המצבים אני יעבור טסט? בכול מקרה, לאנשים שמבינים. מה עדיף? ובכלל, אם תוכלו לתת לי עצות איך להשאיר רושם טוב על הטאסטר וגם לעבור טסט ראשון, אז תודה.
הודעה אחרונה מאת ish_buia, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
זכרון יעקב נרעשה וגעשה,מיקרים רבים של תאונות וכמעט תאונות בתחום המושבה. ישבו חכמי מועצת זקני וליצני המקום ומצאו פתרון - למען לא יחליקו האוטומובילים הנהוגים שם, יקרצפו הם את הכביש,הרי ידעו שדבר מה מחוספס טוב לאחיזת כביש משובחת לעומת דבר מה חלק כגון כביש יצוק למשעי... פשוט תראו את התמונות
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 62 תגובות
- 6 אלף צפיות
החל ממחר בבוקר בכבישים בין-עירוניים בשעות היום אין עוד חובה לנסוע באורות דולקים. חובת הנסיעה באורות דולקים בשעות היום נכנסת לתוקף מידי שנה בתחילת דצמבר ומתבטלת ב 31 במארס. עם זאת ממליצים מומחי תחבורה להמשיך לנסוע באורות דולקים בכל שעות היממה, מה שמשפר את הנראות של הרכב בכביש. רכב דו גלגלי חייב בכל ימות השנה ובכל הכבישים לנסוע באורות דולקים. "ידיעות אחרונות" עמוד 26 31/3/10 נסיעה טובה לכולם. ל'
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 737 צפיות
שלום לכולם, הבנתי שמי שהוציא רשיון אחרי ה1.1.07 הרשיון שלו מוגבל עד 3.5 טון. מצאתי עכשיו את הרשיון הראשון שלי, (הוצאתי רשיון 4 חודשים אחכ) ושם רשום שאני יכול להסיע עד 4 טון, סעיף שירד שקיבלתי את הרשיון החדש. יש למישהו מושג אם הסעיף עד 4 טון ירד לי בטעות? ואם לא יש דרך שאני אוכל להחזיר את הרשיון שלי שיהיה תקף עד ל4 טון ולא ל3.5? תודה רבה יואב.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 835 צפיות
שלום , קניתי רכב מונדיאו 2007 ורציתי לשאול , בשעונים למי שמכיר יש צג קטן שמראה את הטמפ' בחוץ , וגם עוד כמה ק"מ אפשר לנסוע , ועוד שני דברים שאני לא הבנתי את תפקידם 1- מספר קמעט קבוע 11.6 עם הסימן 1/100 2- מספר של מהירות למשל ו 24 km/h האם אפשר לאפס את המספרים האלה , האם הם מציגים נתונים על הנסיעה האחרונה או בכללי תודה
הודעה אחרונה מאת xknti, -
-
שלום לכולם, לאחר שמכרתי את האיביזה שלי לא היו לי תכנונים לקנות רכב אחר אבל בכל זאת רכשתי במחיר טוב מיצובישי קולט מודל 94' גיר רגיל, מנוע 1600 עם 16V. אין לי תמונות מיום הרכישה, משום שקצת התביישתי, האוטו היה כלכך מכוער שפשוט כל דבר הפך את המראה שלו ליפה! במקור הוא צבע לבן, וכשרכתי אותו חשבתי שהוא צהוב בננה :-S תבינו לבד באיזה מצב היה הצבע. כל האוטו מכות עיקומים, פירוקים, הטמבון היה תפוס עם אזיקונים וכו'. מקדימה בטמבון הורידו את הפלסטיקים המקוריים ושמו רשתות גם איפה שהפנסי ערפל (הרכב היה בבעלות בן דודנו). רכשתי את הרכב בערב, באחד הימי שלישי, לא זכור לי בדיוק התאריך, אבל איפה שהוא לפני 3 חודשים. יום למחרת, 8 בבוקר - אני אצל הפחח שלי, הרכב שכב בתנור רביעי חמי…
הודעה אחרונה מאת Daniel_Vti, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברשותי פיאט בראבו שנת 98 1.6 אוטו' במצב מצוין. שאלתי היא כזאת אני נוהג ליסוע כל יום 46 קילומטר עם עוד בנאדם, ממלא בשבוע 22 ליטר ונוסע 238 קילומטר. עכשיו כאשר כמה מהחברים שגרים לידי עברו לבסיס שלי אני יסע עם אוטו מלא הכוונה לחמישה אנשים כל יום 46 קילומטר(ועוד הקיץ מגיע אז המזגן יפעל). מניסיון שלכם בכמה אתם חושבים שהצריכה יכולה להיפגע? האם זה לא ישפיע כל כך(קילומטר לפה קילומטר לשם) או שמה נסיע שרוב הדרך פקקים ורמזורים תשפיע רבות על הצריכה ? תודה לעוזרים,אני יודע שזה לא מדע מדויק והכל הערכות.
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. אני מוכר את הרכב של אשתי בארה"ב וקיבלתי את המייל הבא מרוכש פוטנציאלי. משהו פה מריח לי לא טוב (בין היתר מכיוון שהוא לא ראה את הרכב, לא התמקח על המחיר, לא שאל שום שאלה לגבי מצבו או ביקש את ה-VIN שלו לצורך בדיקת נתונים ב-carfax), אך מצד שני אני אחזיק ברכב עד לקבלת התשלום כך שלא ברור לי מהו הסיכון אם בכלל. אשמח לשמוע תובנות בעניין, אם בכלל יש. Thanks For Getting back to me ..I am buying this car for my brother in-law as a Birthday Gift and i am at sea at the moment as i am a marine engineer and due to the nature of my work, phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and sen…
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שאלה שתמיד הטרידה אותי, אני נוסע בכביש דו סיטרי, עם פס הפרדה מקווקו. האם מותר לי לבצע פניית פרסה במקום ?
הודעה אחרונה מאת LDLDLD, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 890 צפיות
בזמן האחרון אני רואה שהחברות החלו להכניס דיבוריות בלוטות מובנות בתוך הרכבים (ראיתי כבר בקשקאי ובלנסר החדשות) השאלה שלי היא אם הדיבוריות האלו מסוגלות גם להשמיע שירים מהפלא ?? אם כן זה הרי תהיה תוספת נהדרת למערכות רכב מובנות שכן עד היום היינו צריכים לקנות HU במיוחד אם שאלה זו פורסמה בעבר מצטער פשוט לא מצאתי...
הודעה אחרונה מאת Alex Dls, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום קרה לי מקרה לא נעים, בגלל שילוב של הצטברות של עייפות, צפצופים וחבר שלוחץ עברתי בטעות באור אדום. המקרה הוא כזה - עצרתי ברמזור (הרמזור היה מעליי ולא יכולתי לראות) ועוד כמה מטרים היה עוד רמזור אדום. חבר שלי לא ראה את הרמזור ושכנע אותי בתוספת של צפצופים של רכב מאחורה להתקדם לרמזור, ומסתבר שאכן היה שם רמזור. מה שהכי הזוי בכל הסיפור הזה שממש ליד הרמזור האדום שעברתי בו, חנו 2 ניידות והתקבצו שם הרבה שוטרים, שהתעלמו מהעבירה שלי. יש לי מה לחשוש? חג שמח.
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
בברכת גמר חתימה טובה, מטה המאבק
הודעה אחרונה מאת גולש חדש, -
- 3 תגובות
- 828 צפיות
בעקבות וויכוח עם חבר , המנוע של הלאנטיס 98, ה-1850, איזה עוד חברות משתמשות באותו מנוע_לרכבים שלהם? תודה
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
פתחתי שרשור חדש כי המקורי כבר עמוס למדי, אז נראה לי שעדיף לבצע הפרדת כוחות הגעתי הבוקר לאוטומוטור, למזלי נכנסתי קצת אחרי 9, לפני פתיחת השערים הרשמית, וזה עזר לי לעבור על מרבית התערוכה לפני שכל עמישראל נכנס (אם כי במפתיע - לא היו הרבה אנשים ביחס למה שציפיתי). אתחיל מהסוף - לטעמי, אם לא השגתם כניסה חינם או לפחות הנחה משמעותית (נגיד המבצע של ישראכרט עם הנקודות) - זה די בזבוז של כסף. התערוכה השנה אפילו קטנה יותר מבשנים עברו (ביתנים שלמים נותרו ריקים) כי כל קבוצת פולקסווגן לא הגיעה וגם לא מרצדס (ובטח עוד כמה ששכחתי). הביתן הראשי מאוד חביב ועשוי היטב. יש כמה רכבי קונספט מתערוכות ישנות (למשל סיטרואן מטיס) וכמה דגמים חדשים, חלקם מרשימים יותר (פיג'ו RCZ, יגואר XJ) וח…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 879 צפיות
אני משתמש בGPS בתוכנה IGO רציתי לדעת אם יש אפשרות שהקרין יציג (יתריע) רק את מכמונות . ולא יגיד שמות של רחובות וכ"ו? אני מעונין שהתוכנה תעבוד קבוע ותתריע לי רק על המכמונות. תודה שחר.
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכם לפני כשבועיים קרתה תאונה בין רכב שלי למאזדה 3 ולמרות שפתחתי שרשור בזמנו לא רציתי להקפיץ אותו כי הוא ישן אז סליחה אם טעיתי בקשר לזה ... בכל מקרה בעל הרכב שפגעתי בו טוען שעשיתי לו נזק חשמלי לרכב, כלומר הרכב לא מניע והחלונות חשמל לא עובדים, אז אם תוכלו להציץ בתמונות ולומר לי אם יש אמת בדבריו ולתת הערכה גסה של עלות התיקון של המאזדה כי אני רוצה לדעת אם עדיף לסגור את זה בינינו בלי ביטוח כי השתתפות עצמית היא 1750 או שהנזק עובר את ההשתתפות. תמונות של הרכב שלי שהמחיר שלו הוא כ6000 ש''ח אם שווה בכלל לתקן אותו,דרך אגב מלבד מה שרואים ששבור אצלי בתמונה גם התפרק הרדיאטור והקורה הקדמית התעקמה ,לא השלדה תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 323 אורחים (הצג רשימה מלאה)
