רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
את היפהפיה הזאת ראיתי היום חבויה בחניון תת קרקעי. אני מקווה שזו סנונית ראשונה להגעתה לארץ ולא רק לצורך אוטומוטור. סליחה על האיכות, צולם בסלולארי.
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 0 תגובות
- 994 צפיות
היום לראשונה ראיתי את המאזדה 6 אחרי המתיחת פנים, למה נגעו? נירא הרבה יותר זול . שמו גריל מפלסטיק מקדימה שנירא פשוט זול. מה עוד שינו אחרי המתיחת פנים? יש כבר את מנגנון עצור וסע?
הודעה אחרונה מאת gil_a, -
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שאלה מעט מפגרת, אהמ [האם] מקבלים דוחות חניה בכחול לבן בשישי בערב \ לילה? אני כל הזמן שוכח אם כן או לא ואז אני פשוט נמנע,_ אבל עד עכשיו זו הייתה גטס מהעבודה, שלא ממש אכפת ממנה ומעכשיו זה ישתנה...
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם לרגל שרפת הנורה ברכב מחפש להשתדרג לפלא הטכנולוגי הזה, איפה משיגים על קו חדרה תל אביב?
הודעה אחרונה מאת HawHaw, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היום בתוך ידיעות אחרונות צורף מגזין בשם רכב בעריכתו של אודי עציון כמות הטעויות שהיו בעיתון מראות שאו שלאודי עציון אין שום ידע בעולם הרכב או שאף אחד לא עשה הגהה לפני שהעיתון יצא. דוגמאות: ידעתם שלאלפא מיטו תלתן ירוק יש מנוע 1800 טורבו עם 230 כ"ס עם גיר ידני או רובוטי וכל זה ב183 אלף הידעתם שהפסיקו למכור את ה159 עם מנוע 1.8T ו3.2 ובמקום זה חזרו להביא את ה2.4 טורבו דיזל בסוף יש מדריך רכב עם בעד,נגד,סיכום וציון כוכבים: דוגמאות תמוהות: אודי A3 אין 1.8T אלפא 159: בעד: דיזל!!! אוטומטי!!! באלפא!!! (כבר שנתיים אין יבוא של הדגם הזה) ב.מ.וו: סדרה 1 למה כן: הנעה אחורית נוספו מנועים מחוזקים וחסכוניים וגרסם שלוש דלתות. אחר כך מפורטים המנועים וכן זה אותם מנועים שהיו כ…
הודעה אחרונה מאת S^M, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היום ומחר תחכה הפתעה מעניינת לתושבי ת"א, הרכב החשמלי הראשון בעולם ביצור סדרתי נחת בישראל לצרכי תצוגה. הרכב הוא ה- IMiEV של מיצובישי. תהנו מהתמונות.
הודעה אחרונה מאת smallars, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.hammacher.com/Product/78387?promo=search לי זה נראה חארטה אחת גדולה, יש מישהו עם 80$ מיותרים שמוכן להשתתף בניסוי?
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 989 צפיות
מתוך YNET אאל"ט, לא אמרו שיש עוד דיונים בנושא? ולמה אני צריך אותם בכביש היחידי שמביא אותי לאזור המרכז במינימום זמן?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ככה, הקפיצו אותי לבסיס ביום שלישי. הייתי צריך להגיע לבסיס עד שעה 10 בבוקר. לקחתי את הרכב של אחי ונסעתי מכפר סבא לכיון צאלים. נסעתי על כביש 4, ואז בצומת יד מרדכי פניתי שמאלה. רציתי לדעת האם יש מצלמות בקטע שבין מחלף גן רווה בראשון לכיון צומת יד מרדכי? ומעל כמה הם מצלמות? כמה זמן עובר מאז הצילום עד שחס וחלילה מקבלים דוח? כל הדרך נסעתי על 100 אבל היו קטעים שלא שמתי לב ונסעתי מעט יותר מהר, ועכשיו אני מת מפחד שיעשו לאחי בעיות כי זה רכב חברה.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שלום וערב טוב, אשמח אם תוכלו לעזור לי, או לכוון אותי בכיוון הנכון. אני, חייל בשירות סדיר, נסעתי היום עם הרכב של המפקדת שלי (ליסינג אישי מהצבא - רס"ן), במסגרת התפקיד וממומל"זתי ע"י שוטר אזרחי מימת"א שפלה. פרטי הדו"ח: כמה שאלות/תהיות: כביש 7 הוא כביש מהיר, מה המהירות המותרת בו? עקפתי משאית שהייתה בימין יחד עם לפחות 4 מכוניות אחרות, שנסעו מלפניי, כאשר האחרונה מביניהן כ-100-150 מטר מלפניי בנתיב השמאלי. כשראיתי את השוטר מבעד למשאית (השלמתי את העקיפה), ראיתי אותו רץ ומסמן לי לעצור. כך מעיד גם העד שישב לידי (קצין בדרגת סרן). כאשר עצר אותנו, אמר: "אה, זה צבאי? אז נקרא למשטרה צבאית". ולא עשה. לא נבדק שום מסמך של הרכב, רק רשיון נהיגה אזרחי שלי. …
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מתוך גלובס: משטרת התנועה מאיימת לפטר מחצית משוטרי האכיפה כך דווח בגלי צה"ל ■ הסיבה: מחסור בתקציבים ■ המהלך עלול להביא לירידה של 50% במספר הדו"חות שיחולקו בדרכים הבינעירוניות וכן לצמצום בדיקות השכרות - מ-800 אלף בדיקות המבוצעות מדי שנה ל-300 אלף בלבד שירות גלובס 24/3/2010 במשטרת התנועה מאיימים לפטר בתחילת החודש הבא מחצית משוטרי האכיפה בדרכים הבינעירוניות ולהוריד מהכבישים כ-70 ניידות, בעקבות מחסור בתקציבים - כך נודע לגלי צה"ל. המהלך עלול להביא לירידה של 50% במספר הדו"חות שיחולקו בדרכים הבינעירוניות וכן לצמצום בבדיקות השכרות - מ-800 אלף בדיקות המבוצעות מדי שנה ל-300 אלף בלבד. עד לתחילת חודש מארס הוציאה משטרת התנועה כמחצית מתקציבה השנתי, לאחר שזה קוצץ ב…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
שלום לכם. אני בן 20 ורוצה לחשוב על מקצוע טוב שיכניס כסף מבלי להתבכיין על שעות עבודה, ז"א 12 שעות עבודה ביום מקובל, בחור שאוהב להיות הרבה על הכביש ואין לו חשש מלהיות על הכביש כל היום. אני רוצה לדבר על מוניות שירות באזור המרכז / גוש דן בלבד. אז ככה, עלות של מונית שירות מסוג מרצדס היום עולה 300K, שזה כולל ביטוח ל - 3 שנים, אחריות ל 3 שנים, אחזקה ( טיפולים ), כמובן עם הכנה של מושבים וכדומה. זוהי ההשקעה שלי. 300K ניתן לפרוס ל 36 תשלומים, באגד ליסינג, יוצא לשלם 9K לחודש כולל מע"מ. רק למונית+ביטוח. לצורך העניין אצטרך להשכיר גם מספר + תחנה, לדוגמא באזור המרכז / גוש דן יעלה מספר ותחנה השכרה כ 6K התחנה הכי חזקה שיש ז"א NON STOP עבודה. הגענו ל 15K הוצאות בחודש על…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, ברצוני לעשות טיול לכ10-20 חבר'ה במיניבוס או רכב שמיועד למספר כזה של אנשים. מכיוון שאנחנו חובבי צילום יהיה לנו טוב אם הרכב יהיה ללא גג, קיימים בחול אוטובוסים ללא גג, השאלה אם יש גם דבר כזה בארץ? אם יש איזו חברה שמשכירה מיניבוסים ללא גג?? אם יש משהוא שיודע, אשמח לרעיונות. צביקה
הודעה אחרונה מאת The Red, -
-
אזעקת ביפר
מאת or-levy- 0 תגובות
- 755 צפיות
שלום אני מעוניין לקנות אזעקת ביפר לרכב מישהו יכול לעזור לי איזה היום היא הכי טובה שמעתי על רב בריח MPV650 ו- GUARD ALARM LS635 אם יש משהו יותר חדש או יותר טוב תגידי לו בבקשה תודה
הודעה אחרונה מאת or-levy, -
- 1 תגובות
- 998 צפיות
כאמור בכותרת, יתקיים מפגש רחב של המועדונים השונים באיקאה בזמן הקרוב? תודה
הודעה אחרונה מאת mikispike, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 15.8 אלף צפיות
אני בתוך אדם חובב מכוניות של הונדות קופה , מה שראיתי את התמונות של הונדה קופה, אבל היא קבריולט ! מה לעזאזל עשו אותה קבריולט?
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
- 6 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אכן נשמע מטומטם לבקש עזרה בניסוח מכתב, אבל הבנתי מחברים שניתן לבקש להמיר דוח לאזהרה בהנחה שאין לך דוחות קודמים או אזהרות, פשוט איני מצליח להבין באיזה סוג מכתב מדובר, איני יודע לאן לשלוח אותו האם לתחנ התנועה שאחראית על המרחב שבו קיבלתי את הדוח או שיש איזו לשכה מיוחדת לפניות הציבור. מישהו עם נסיון קודם בעניין יכול לעזור לי קצת בבקשה?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
ביום ראשון קיבלתי את הסי4 טורבו החדשה שלי. במילה אחת - וואו! כשביצעתי נסיעת מבחן התרשמתי שהרכב חביב, אבל לא הייתי מודע לכוח שלו. כנראה שזה בגלל שישב לידי איש מכירות שנראה די לבן כשלקחתי איזה פיתול בחצי-אגרסיביות. אז לא לחצתי בכלל על הגז. אבל עכשיו כשאני לבד באוטו, אחרי שלושה ימים איתו אני לא יכול להפסיק לשחק עם התאוצות. אחרי שש שנים ושלושה רכבים עם הגיר המעצבן הזה אני סופסוף מוצא מנוע שמוחק אותו ומתעלם ממנו. מסתבר שמספיק לשדך לגיר מעצבן מנוע חזק ומרכב קל, והבעיות נפתרות. כמו שראיתי פעם באיזה אופנוע אמריקאי בבניה עצמית, עם מנוע מפלצתי של שברולט וגיר עם הילוך אחד. בקיצור - זה לא דומה לסי4 הרגילה. אין לי הרבה ניסיון עם רכבים קלים וחזקים. היו לי פעם אופנועי כביש וזה הדב…
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב, היום החזרתי את האוטו מטיפול גדול מכני, שחזרתי נעלתי את האוטו ובשלט של הביפר מראה לי שהמכסה מנוע פתוח והוא סגור. התקשרתי למקום שהתקנתי את האזעקה והוא אמר לי שזה לחצן מכסה מנוע.רציתי לדעת במה מדובר?והאם זה רק לתכנת משהו באזעקה או שזה החלפת חלק כלשהו?
הודעה אחרונה מאת netanel_b, -
- 18 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
לפני כמה חודשים מצאתי על הרכב שלי דו"ח משטרתי,שבו כתוב שאני מואשם בעבירה על סעיף 73 "לא יחנה ולא יעמיד אדם רכב המוצע למכירה או רכב שרשיונו פקע". החלטתי להגיש בקשה להישפט ואמור להיות לי משפט בקרוב. יש לי כמה שאלות: האם תקנה 73 אמורה להיאכף על ידי המטרה או על ידי העיריה? האם במשפט השופט יקבל את טענתי כי הרכב לא חנה במקום לצורך מכירה,אלא שהרכב שימש אותי ביום יום? האם העובדה שיש מקומות רבים שבהם מחנים כלי רכב למכירה,מראה שהמשטרה לא בדיוק אוכפת את החוק? אם אכן התקנה נאכפת,מדוע קיימים בערים שונות בארץ השלטים כמו בתמונה?הרי ההיגיון אומר שבכל מקום שלא מוצב תמרור,משמע אין התייחסות מיוחדת.
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ! יש בעיה שמפריעה לי,תמיד שאמא שלי עולה איתי לרכב היא לא חוגרת ורק שאני שם לב אני אומר לה היא חוגרת,בזמן האחרון התחלתי להיות קצת יותר נוקשה אבל זה לא עוזר. היא בת 50 כבר שתזכה לאריכות ימים אמן,קצת קשה להרגיל אנשים בגיל הזה לדברים חדשים,יש לה רישיון כבר 25 שנה עם 0 עבירות תנועה,בזמן האחרון פעמיים תפסו אותה ללא חגורה אך לא נתנו לה דו"ח ולא אזהרה. אני זוכר שפעם העלו פה סרטונים שמראים את ההבדל בין מישהו שחוגר למישהו שלא חוגר בזמן תאונה,אני רוצה את הסרטונים הכי זוועתיים שיש,מהכרות שלי איתה זה יעזור מאוד. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
תחזוקת רכב לא זולה , ובטח יש כאלו שרוצים לחסוך , בוודאי לאור העובדה שמוסכים , ובייחוד , מוסכים רשמיים / מורשי יבואן גובים מחירים ממש גבוהים. להלן שיטה שאנחנו במשפחה נוקטים בה לחסוך בעלויות טיפולים שוטפים , ולדעתי , לא רק שלא פוגעת ברמת אחזקת הרכב , אלא משפרת את מצב הרכב , יחסית לשיטת אחזקה רגילה. אני לא מדבר על אחזקה עצמית , שלא מתאימה לכל אחד , ולא למעבר למוסכים כלליים או למוסכי "מדרכה" שגם לא כל אחד רוצה . השיטה טובה למי שמעוניין להמשיך לטפל במוסכי היבואן , אבל להוזיל עלויות ועוד להרוויח בהיבט נוסף. מה אני ממליץ תכלס ? כידוע , אצל רוב היצרנים המודרניים טבלת התחזוקה המומלצת / מחייבת נראית כך : טיפול כל X ק"מ או Y זמן , מה שבא …
הודעה אחרונה מאת גולש חדש, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/user/kipkay#p/u/61/UHAUsGlfbx8 מה אתם אומרים על זה?
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אתמול בלילה (00:00 לצורך העניין), אני נוסע עם הרכב שלי עם עוד שני חבר'ה. ניידת תנועה מורה לנו לעצור בצד- ואני כמו ילד נלחץ ומתחיל לחשוב אם יש משהו שעשיתי לא בסדר ומגיע למסקנה שלא. ניגש אליי אחד השוטרים ופונה אליי בצורה בוטה ומביישת: "ילד תוציא רישיונות", כמובן שאני מוציא לו הוא מסתכל ואז מאיר עם הפנס על השמשה האחורית שואל שוב בתוקפנות "איפה שלט הנהג חדש?" אני מסביר לו שהגומי שאיתו מדביקים נקרע, והשלט מונח על המגש האחורי בצורה בולטת ביותר. הוא מבקש רישיונות רכב ואומר שעכשיו אקבל דו'ח 250 ש"ח ו2 נקודות על שלט הנהג חדש (כל זה בצורה של איום). חבריי ואני לא מאמינים למשמע אוזנינו, אני יוצא ומבקש לשוחח עם השוטר השני- מראה לו על הבעיה ושהשלט מונח שם בצורה הכי בולטת שיכולה להיו…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 1 תגובות
- 693 צפיות
מתי הוא מתקיים ? ואיפה ובאיזו שעה ?
הודעה אחרונה מאת liam_marom, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו מכיר מקום שעוסק בשטיפת רכבים גם בשעות הערב או הלילה? עדיף בפ"ת, ניקוי ידני או ע"י מכונה לא משנה איזה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כחצי שנה מכרתי רכב (פיז'ו 205 94 4000ש"ח) הרכב היה ברשותי כ5 שנים עברתי איתו טסט 4 פעמים ללא בעיות השבוע התקשר אלי הקונה ואמר שהוא נכשל בטסט בגלל מס' מנוע לקוי(אם בוצעה החלפה היא בוצעה לפני שקניתי את הרכב ולא ידעתי על כך) בבדיקה התברר שהמספר נכון אבל דגם המנוע לא תואם (בבדיקה עם יבואן מנועים לא קיים כזה דגם) במשרד הרישוי לא מוכנים לרשום את המנוע בחשד לזיוף אשמח לקבל תשובה היכן נגמרת האחריות שלי כלפיו(ניסיתי לעזור לו ככל יכלתי) תודה
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
הרכב נפגע בתאונה קטנה עם עמוד טלפון ולאחר מכן יורד לשדה באיזור כפרי באנגליה, לפחות הרכב מבוטח. http://www.dailymail.co.uk/news/article-1260267/300-000-repair-driver-wrecks-supercar-test-drive-thank-goodness-insured.html
הודעה אחרונה מאת biggie, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1654576 כנראה שבעוד כמה שנים נראה ב.מ.וו קטנטנה עם הנעה קדמית. (ואולי גם תג מחיר נמוך? )
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רציתי לדעת, בסוף חודש מאי הקרוב אני צפוי לעמוד למשפט. הסעיפים בהם הואשמתי יחסית חמורים(נהג חדש עם וותק של שנה - נהיגה בקלות ראש, תאונה עם נפגעים שעדיין אני לא מבין על מה ואי מתן זכות קדימה). מפה ומשם הבנתי שאני יכול ללכת לעסקת טיעון, לא שכדאי לי אלא שאני יכול. השאלה היא איך זה מתבצע? למי אני פונה ולאן אני מגיע? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Carter.g,
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 368 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- `Infinity
- PASHUT
- פריג'י
- EliC25
- Pavlik
- santiago
- falou
- Night Driver
- Itzik-b
- DJI
- point of view
- מיץ פטל
- פינדר
- tan tan
- Moshe c
- Mike Lowrey
- GTI33
- נולד לליסינג
- gollu
- BoazB11
- nglancer
- malcishua
- yuvalsa
- menir1
- Shay_u
- sperial
- RedLabel
- hans
- The FixTrics
- yoni162
- meir_gi
- Eyal Amzleg
- yuval1111
- chesh
- Aviady001
- צוק
- סולל הדרך
- Roy142
- דוב המערות
- elad_w
- Shaike.Zam
