רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תהנו
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
-
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=as20100311_02 ממש "מפתיע" , מעניין מה יהיה עכשיו לחסידי טויוטה להגיד על המסמך הפנימי של טויוטה אשר מתחוור ממנו שהיצרן ידע על הבעיות ברכבים.
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
בחניה עמדו להם כמה מכוניות יפות ומהירות שלא יכולתי להתעלם מהן, יותר מאוחר אני אעלה עוד תמונות.
הודעה אחרונה מאת dani12, -
- 1 תגובות
- 850 צפיות
שאלה נוספת: מה ניתן לעשות בפיז'ו 309 שנת 92 שיש לה נזילת מים מהמנוע ותיקון לא כדאי כלכלית. למכור לחלפים? לחכות שנתיים עד שניתן לעשות גריטה מסודרת? יש עוד אפשרויות?
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3862957,00.html אין מה להוסיף , כל כך חובבני ופופוליסטי , הרי צריך לעשות הצגה בפני התקשורת על מנת להצדיק את רכישת אמצעי אכיפת המהירות שלא מסיעים בדבר..
הודעה אחרונה מאת david1, -
-
ייבוא מקביל עומד סוף סוף לצאת לדרך 1 2 3
מאת Guest Arco- עוקב אחד
- 36 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3391314,00.html השאלה הגדולה מבחינתי, האם נזכה לתחרות אמיתית בשוק, או שפשוט ה"קרטל" הנוכחי יקבל חברים חדשים והחגיגה על חשבוננו תמשך? אשמח לתגובות בנושא. אני באופן אישי מקווה שאפילו אם המחירים לא ירדו יותר מדי, סוף סוף נקבל אחריות נורמלית וארוכת טווח, כמו באירופה. לדוגמה 4 שנים על VW, או 5 על פיאט וכו'.
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
בסוף חודש נובמבר 2009 הזמנתי גולף חדשה. כל מי שמזמין רכב מהמלאי משלם את מחיר הרכב ולאחר כ-14 ימי עבודה מקבל את הרכב. אצלי המצב היה שונה. הרכב לא במלאי וצפי להגעת הרכב היה ב-30/3. במהלך החודשים שחלפו התאריך הוקדם ל-25/3 ולפני כמה ימים התאריך התייצב על 23/3. כאן המקום לציין שהודגש בפני שהתאריך מציין את תאריך ההגעה לארץ. קצת רקע: משיטוטי באינטרנט למדתי שסוכני VW בארה"ב למשל, מעודכנים באמצעות המערכת על כל שלב שבו נמצא הרכב מרגע ההזמנה: המתנה לייצור, ייצור וקבלת מס' VIN, בנסיעה מהמפעל (אוניה לחו"ל), מלאי נמל, ומסירה לסוכן. לכל שלב כזה יש תאריך שמציין את תאריך היעד למעבר לשלב הבא. בארצנו הקטנה המידע לסוכן מצומצם, מאוד, לפי מה שידוע לי. מאחר ותאריך ההגעה מתקרב, הת…
הודעה אחרונה מאת Haze, -
-
מכונאות לחובב 1 2
מאת mike56- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום האם יש קורס לחובב לטפולי רכב וספרים בנושא? תודה
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מישהו מכיר באמת את נושא הקרינה שיש ברכב היברידי ? כמה זה באמת מסוכן כמה זה שונה מרכב רגיל?
הודעה אחרונה מאת א פ, -
- 10 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אתמול בלילה אמא שלי וחברה שלה היו בחולון וקיבלו דוח מפקח עירייה בטענה שהחנו בתחנת אוטובוס. מדובר על רחוב חנקין (מול 42) למי שמכיר. בכל אופן החניה התבצעה ככה, יש תחנת אוטובוס מסומנת, אחרי יש כמה מטרים כחול לבן, ואחרי הכמה מטרים האלה יש שלט שאומר שאפשר להחנות מהשעה 19:00 עד איזו שעה בבוקר. הרכב עמד שם מהשעה 19:10. הרכב חנה כאשר הוא תופס באחוריו אבן וחצי מאבני השפה של האוטובוס (השאר כחול לבן), והקצה הקדמי של הרכב יושב בדיוק על השלט. האם זה נחשב חניה בתוך תחנת אוטובוס? אני חושב אם יש בכלל על מה לערער או לשלם 250 ש"ח. המון זמן לא קיבלתי דוח שכזה והפרטים שיש שם נראים לי דלים מידי, יש יצרן רכב, מספר רכב וצבע בלבד. אין סוג\דגם רכב.
הודעה אחרונה מאת פליקס, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אנחנו מתכננים לטוס לאיטליה לשבוע במאי. אני מעוניין לשכור רכב ומתלבט בין פיג'ו 207 ל-308 (אלה אפשרויות שהציגה בפני נציגת המכירות של חב' ההשכרה). מדובר בזוג ותינוק בן שנה וחצי. ההבדל ביניהם הוא הוא 128 ש"ח בלבד לכל השבוע ואולם אני מניח שה-308 תדרוש יותר בנזין. השאלה היא מה עדיף? האם ה-207 כמו כל סופרמיני מודרנית מספיקה בגודלה ותתן מענה גם לעניין חניה בעיירות השונות וכמובן בטיחות, תא מטען וכיו"ב. או שעדיף לקחת את ה-308 שתתן לנו תא מטען ומרווח גדול משמעותית, יותר בטיחות וכו', גם אם המחיר קצת יותר גבוה וצריכת הדלק מעט גבוהה יותר? אגב, למי שמבין, יש המלצה על חברת השכרה ספציפית מבחינת אמינות ומחיר? (אני בדקתי ב"אופרן", רצו שם 235 יורו ל-207 ו-289 יורו ל-308 והמח…
הודעה אחרונה מאת car pimp, -
-
- 1 תגובות
- 861 צפיות
שלום..אני חדש פה קניתי לפני יומיים דיאלים עם שרשרת ושתי הילוכים הוא מעביר אותו לבד כשהוא עולה על תורים (מי שמכיר זה האדום בד"כ) אני לא יודע אם השאלה שלי קשורה למקום הזה אבל אני ממש מבואס כי: הנעתי אותו עם הקיק כמו בד"כ אבל עכשיו הנעתי אותו(זה קורה רק כשהוא מונע) וניסיתי לניסוע אבל הרגלית של הקיק שלו מסתובבת איתו ולא נותנת לי לינסוע יענו תוקעת אותו וגם אם אני מדרדר אותו אחורה הוא נתקע.. תודה רבה על העזרה כי זה טוסטוס שאני מחפש כבר המון זמן אחרי ניג'וסים להורים שלי עד שהם הרשו לי.. תודה לכל העוזרים למי שיודע מה אפשר לעשות או יש לו איזה חלק שהוא חושב שזה מה שגרם לו לזה. יקיר.
הודעה אחרונה מאת מיסטר נייס, -
- 0 תגובות
- 855 צפיות
אני רוצה לקנות אופנוע ים משומש וברשיונות אין שום זכר לשנת ייצור או רישום האופנוע, איך בכל זאת אפשר לדעת מה היא השנת הייצור האמיתית שלו?
הודעה אחרונה מאת herveror, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רציתי לישאול בארך כמה עלות סבירה היום של פחחות וצבע להונדה סיויק 97 או לעשות פיברגלס בימקום זה ועלות בארך לעבודת פיברגלס אני נימצא באזור המרכז
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 840 צפיות
אז ככה אני נוהג על הונדה סיויק שנת 97, ויש לי על הרכב עכשיו את הברזלים השחורים האלה המגעילים במידה 14. יש לי שאלה, האם אני יכול לסים [לשים] מידה יותר גדולה (15 16 17) וא [או] מחייב לסים [לשים] 14, ומה היתם ממליצים? ראיתי כמה דוגמעות [דוגמאות] של ג'נטים ביד שניה. העים [האם] היתם [הייתם] גם ממליצים או לא ממליצים ליקנות ג'נטים בשווי עד 2000 ש"ח?
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
יש לי גגון מקורי של volvo s60 האם הוא יתאים לvolvo s40 ?
הודעה אחרונה מאת nunvice, -
- 2 תגובות
- 936 צפיות
נניח ואני עושה ביטוח חובה לגיל 45+ ואני בן 24. נניח ועשיתי ת"ד מה ההשלכות? (מדובר על חסכון ב500 שח שסוכן הביטוח אמר לי שאפשר לחסכוך אבל אני לא כ"כ סומך עליו)
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
האוטו שלי צורך אחד ל 7.7. חשוב לציין שזה אוטו שקניתי לא מזמן אז אין לי אינדקציה עם זה ככה אמור להיות או שהוא סתם זולל... למישהו יש ניסיון עם הרכב בצריכת דלק? אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 1 תגובות
- 900 צפיות
שלום, הרכב עבר תאונה אתמול והבעיה היא בפח(טמבון,מכסה מנוע וכו') ובנוסף ישנה גם תקיעה בגיר (כאשר מעבירים מP לD המוט נתקע באמצע...) רציתי מה הפרוצדורה כדי לערב את הביטוח כדי לתקן גם את הפחחות וגם את תיקון הגיר (הרי זה מוסכים נפרדים מוסך לפחחות ומוסך למכונאות...) תודה מראש וסליחה על הבורות, דור
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בהמשך לשאלתי הקודמת לגבי הפונטיאק סולטיסט ביבוא אישי הייתי מעוניין לדעת האם למיצובישי אקליפס יש אחריות בארץ במידה ואני מייבא אותה. הכוונה היא אחריות לשנתיים/שלוש או לקילומטראז מסוים וחוץ מזה הייתי מעוניין לדעת את הנתונים שלה של תצרוכת דלק,0-100.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב ומצטער על הכותרת, אני די נסער אז לפני שעה עשיתי תאונה עם הפג'ו הקשישה שלי. נסעתי על כביש ראשי ליד הבית שלי, וכנראה הייתה שרשרת של בלימות פתאומיות מלפני שגרמה לי בסופו של דבר להדבק לתחת של אוטו אחר. אני חייב לציין ששמרתי מרחק סביר, אבל עדיין נתקעתי ברכב. לרכב מולי היה וו גריגה וכתוצאה מכך נשבר לו הרדיאטור שלי ועוד כמה חלקים בחזיקת הרכב. החלפנו פרטים, אבל מה אני עושה מכאן? לי יש ביטוח צד ג', והרכב שמלפני הוא רכב חברה אז אני מניח שיש לו ביטוח מקיף. מכיוון שהרכב שלי לא שווה יותר מדי, אני מניח שזה טוטאלוס בשבילי, ולרכב שמלפני לא קרה יותר מידי נזק חוץ מאולי עיקום הפגוש. מה הם חובותי וזכויותיי במקרה הזה? האם אני צריך לשלם השתתפות כלשהיא בגין…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברה, אני משער שרבים מכם שמעו לפי הרבה זמן (אולי אף שנים) על מכונית האבטיפוס של VW http://www.seriouswheels.com/cars/top-vw-1-liter-car.htm אז אמרו שיעלה כשש מאות דולר בשנחאי שבסין ביתחילו למכור במהלך 2010 - בנתיים לא מצאתי כלום בגוגל, מישהו יודע משהו? נראה שלא היו עדכונים רבים, חוץ מאיפשהו שמצאתי שעדכנו מחיר צפוי לכ- 25 אלף דולר, ושהשנה הושק ייצור במפעל לייצור ניסיוני לאלף יחידות בלבד. בהנחה שמכירות וייצור יורחבו בקרוב - איך אני בודק כמה יעלה לייבא במיסוי? האם זה ייחשב מכונית, אופנוע? מכונית היברידית של 10% מיסוי? אני רק נוסע לעבודה וללימודים כ- 40 קמ ביום, והייתי מת להחליף את האיביזה שלי במשהו כזה יותר חסכוני אך עדיין עם מזגן. אופציה אחרת לשקו…
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רכשנו ב1.3 יונדאי I30 חדשה מהסוכנות , ומאז כבר עברו 15 ימים (מישהו אמר 14 ימי עבודה?) ולא קיבלנו שום תאריך מדוייק מתי מקבלים ותמיד מושכים איתנו את הזמן . הינה האשכול הקודם http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310111 מאז השתנה שכבר קיבלנו את האישור מהבנק וכשאנחנו מתקשרים מרגיעים אותנו ואומרים שהכל בסדר ואומרים שיחזרו אלינו ובסוף לא חוזרים ! נמאס כבר לחכות , השאלה היא האם זה נהוג לקבל כזה יחס או שמה אפשר לעשות משהו בנידון ולזרז את העניינים ו/או לדרוש פיצוי ? אשמח לתגובות מהירות .
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, נפתחו פה הרבה הודעות על הנחות תדלוק אבל רובן ישנות. רציתי לדעת אם יש משהו חדש בנושא ואם יש הנחות של מעל 35 אג' (ל-95). שקלתי לעשות ספידומט אבל ההנחה המירבית שמצאתי הינה 33 אג' - לא כזה משתלם. אשמח לשמוע אם מישהו פה מצא דברים זולים יותר. תודה.
הודעה אחרונה מאת qil, -
- 1 תגובות
- 667 צפיות
לפני שנה ביטחתי את המכונית בביטוח במקיף במחיר של 3400 שקלים. עברה שנה וקיבלתי מסוכן הביטוח הצעה זהה (למרות ירידת הערך). זה מקובל או שרק לי זה נשמע מוזר?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
כולנו יודעים שבחודשי החורף יש חובת הדלקת אורות בכבישים בין עירוניים , כולנו גם יודעים שעל רכבים ציבוריים , אופנועים ומשאיות יש חובת הדלקת אורות בחודשים הללו גם בכבישים עירוניים. אבל האם מישהו שמע על חובת הדלקת אורות בשעות היום ברכב פרטי גם בכביש עירוני? כנראה שלא כולנו בקיאים בחוק כמו השוטר שרשם לאמא שלי דו"ח בדיוק כאשר היא "ציפצפה" על החוק הנ"ל. אחרי ויכוחים ארוכים של אימי עם השוטר (אני שמעתי הכול מהדיבורית) שהיא מנסה להסביר לו שהיא בחיים לא שמעה על החוק הזה, והוא מבחינתו מטיח באימי שהיא לא יודעת את החוקים ומסכנת את הנהגים סביבה. השוטר ציין בדוח תחת סעיף העברה את המספר 6620 שאומר (ואני מצטט) : אורות חורף דרך עירונית 6620 100 2 (1 בנובמבר עד 31 במרץ) …
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גולף mk3 97 ידנית 1.8 90 כ"ס נקנתה לפני שנה וחצי עם 180K נמסרה היום עם 208K סה"כ 28K ואלה הם הוצאות האחזקה (לא לפי סדר זמנים וק"מ) *אטם מכסה שסתומים גרמני 100 ש"ח החלפתי לבד *צלחות בלם + רפידות 350 ש"ח כולל עבודה *צמיגים 1000 ש"ח *רצועת טיימינג גרמנית +עבודה 300 ש"ח *תיקון הילוך חמישי שסירב להיכנס 650 ש"ח תוקן אצל רון. *שני כיווני פרונט 200 ש"ח *טיפול 10 אלף הכולל שמן מנוע ופילטר,פילטר דלק,פלאגים,נוזל קירור,טרמוסטט 500 ש"ח כולל עבודה. *טסט לפני שנה 1300 ש"ח. *טסט השנה לפני יומיים 1200 ש"ח והוחלפו גומיית צרייה פנימית וחיצונית וגם גומיית מסרק הגה 300 ש"ח. *משאבת ואקום של הנעילה מרכזית 200 ש"ח מפירוק וזה מחיר מציאה הרכבתי לבד. *משאבת מים התח…
הודעה אחרונה מאת dudu g, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3862867,00.html
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- 1 תגובות
- 725 צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה בקודן ברכב. צריך ללחוץ על המספרים ממש חזק. זה הקודנית של רב בריח עם 6 כפתורים. מישהו יודע איפה אפשר להשיג רק את הקיפד (Keypad) שלה? או איך לחפש את זה בEBAY. זה בעיה במגעים.
הודעה אחרונה מאת vitali23, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי הדלת האחורית נפתחת רק ע"י כפתור מתוך הרכב. זה מעצבן מאוד, ביחוד שמגיעים לרכב עם סלים כבדים ורוצים להכניס ישר לתא המטען. האם יש אפשרות לקבוע בדלת ידית/מנעול חיצוניים?? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 368 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- `Infinity
- PASHUT
- פריג'י
- EliC25
- Pavlik
- santiago
- falou
- Night Driver
- Itzik-b
- DJI
- point of view
- מיץ פטל
- פינדר
- tan tan
- Moshe c
- Mike Lowrey
- GTI33
- נולד לליסינג
- gollu
- BoazB11
- nglancer
- malcishua
- yuvalsa
- menir1
- Shay_u
- sperial
- RedLabel
- hans
- The FixTrics
- yoni162
- meir_gi
- Eyal Amzleg
- yuval1111
- chesh
- Aviady001
- צוק
- סולל הדרך
- Roy142
- דוב המערות
- elad_w
- Shaike.Zam
