רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
> מסירות פברואר: השוק המקומי עדיין רוכש 'טויוטה' - והרבה 15,031 מכוניות חדשות עלו על כבישי ישראל בחודש הכי קצר בשנה; 'טויוטה' מצליחה לשמור על כוחה ועולה ב- 56% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; סמל"ת מצליחה גם היא להעלות מכירות ועולה ב- 222% במכירות 'אלפא רומיאו' ו- 68% במכירות 'פיאט' 04/03/2010 - עבור קוראי CF טויוטה קורולה החדשה. שום דוושה לא תצליח לשבור אותה l מקור: netcarshow צרת רבים - חצי נחמה? עם פרסום נתוני המסירות של חודש פברואר עולה תמונה מעניינת: 'טויוטה' עדיין מצליחה לשמור על מקומה בטבלת המסירות, וממוקמת כעת במקום השלישי עם לא פחות מ- 1,587 מסירות - שמהווים עלייה של 56% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשני המקומות הראשונים בטבלה ממוקמות 'מאז…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 8 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
רציתי לברר אם אני מניע נכון - אחרי שאני עושה חצי סיבוב עם המפתח, מתחיל להיות צליל של מתח חשמלי שנמשך 10 שניות בערך ורק אחרי שנגמר אני מניע...זה נכון מה שאני עושה?
הודעה אחרונה מאת Devil, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאודי A3 כמה מגדישי טורבו יש ? אחד או שתיים? מדבר על אודי 1.8 אT . האם המנוע שלה הוא FSI או TSI ?
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום בצהריים הגעתי להעביר בעלות על הרכב שלי חשוב לציין שהרכב בסדר גמור ובמצב מעולה עם טסט משום מה אין אפשרות להעביר בעלות. הסיבה:הערת משטרה הורדה מהכביש לפני יותר מחודש מה עושים למי פונים?
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://fun.mivzakon.co.il/flash/video/5038/%D7%A0%D7%94%D7%92.html
הודעה אחרונה מאת senda, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם יצא למישה לנהוג ברכב עם כסא אורטופדי יעודי, אני לא מדבר על באקטים וכיסאות ספורט למיניהם, אלא על כיסאות לנהיגה ממושכת, כמו שיש במשאיות ואוטובוסים. האם באמת יש הבדל גדול לעומת הכיסאות הרגילים? ואם מחליפים לכסא כזה, מה קורה עם קדם מותחן לחגורת בטיחות? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן רציתי לדעת אם ניתן לקבל דו"ח על חניה כפולה לצד המדרכה (כחול-לבן אם זה משנה) כאשר אין חלוקה למספר חניות ע"י שימוש בקו מפריד. תודה.
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
זה משהו שכבר קרה לי כמה פעמים, אני דיי רגיל - רואים נהג חדש וצעיר נוסע מכוון המועדונים, עוצרים בצד, ינשוף בפה ונוסעים הלאה, אני אישית מבין אותם, מכבד אותם ואף פעם לא התחצפתי או שיקרתי. פעם בערב שישי חזרתי ממועדון עם ידידה שלי (לא שתיתי), עצר אותי שוטר, הוא היה בשנות ה40, בעל משקל עודף, עצבני למראה וסיכה של מלחמת לבנון השניה היתה מוצמדת על חולצתו הרטובה מזעה. הוא ביקש ממני לצאת מהרכב, ביקש זה בלשון המעטה, הוא ציווה ודרש ממני, לי אין בעיה, הרי לא שתיתי, יצאתי בכיף מהאוטו, הוא התחיל לתחקר אותי בעצבים - "מה שתיתה???" - "לא שתיתי", הוא שאל אותי פעם שניה "מה שתיתה"? עניתי לו אותו דבר ואז הוא שאל את הידידה שלי, גם היא ענתה, ואז קרה הדבר הכי הזוי - הוא התחיל להריח אותי, העיני…
הודעה אחרונה מאת Yoni84, -
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות מגנזיום לרכב. מחפש מקום איכותיי וזול באזור ב"ש. ל4 גלגלים הרכב הוא רנו מגאן 02. תודה.
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום באחת הצמתים בי-ם עמדתי ברמזור אדום כשלאחר מס' שניות הגיח מאחרי אמבולנס הוא צפר ויצאתי לצומת במהירות איטית (5 קמ"ש לערך) באזור שמעט אחרי קו המדרכות ואז ראיתי 2 פלאשים. האם ישלחו לי דו"ח הביתה או שפשוט יגנזו את התמונה, ואיך אוכל להיות בטוח שגם האמבולנס צולם? כיוון שממש אין לי כח למלחמות מיותרות כאלה, תודה לעוזרים,
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
כפי שחששתי בשרשור אודות מתיחת הפנים של הפאביה, בדומה לפולו ולאיביזה החמות, גם כאן נפגוש ב-DSG7 כתיבת ההילוכים היחידה. מצמד כפול, משוטי החלפת הלוכים מאחורי ההגה, יו ניים איט. הגיר הזה יעיל מאד, אך מבחינתי זה עדיין גיר אוטומטי - ועוד אחד שלוקח פיקוד גם במוד ידני. לא אהבתי אותו באיביזה קופרה ו-FR. לטעמי, נ גדול לקונצרן פולקסווגן על היהירות שבעצם ההכתבה ללא מתן אופציה נוספת. http://www.netcar.co.il/news/newsca.asp?i=1458 וההודעה המלאה לעיתונות בצירוף מספר תמונות של עיצוב הפנים הקודר(את העיצוב החיצוני דווקא אהבתי, למעט החלונות האחוריים המושחרים); http://skoda.rallye-info.com/article.asp?sid=6&stid=8453
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ראשית כל, כמו שניתן להבין, שמי ציון ואני חדש בפורום. אני בן 17, בדרך להוציא רשיון בעז"ה, ושמחתי למצוא את הפורום הזה ברשת, שהוא באמת, אחד מהפורומים היותר רציניים ואיכותיים שיש בארץ בנושא הרכב. כל הכבוד לכל העוסים במלאכה ואני מקווה להשתלב כאן יפה והכי חשוב להשכיל וללמוד. בגלל שלא הצלחתי לנסח את עצמי כמו שצריך בכותרת כמו שרציתי, אני ארחיב כאן את שאלתי: לפני כמה ימים יצא לי לקרוא את מבחן הרכב שעשה כתב וואלה! רכב , ירון אדרי, לשלוש מכוניות ספורטיוביות, ואלה מהן הייתה הפולקסווגן גולף R. בתור אחד מרבי חובבי הקונצרן המעולה הזה, היה כיף לקרוא על הרכב הזה. השאלה שעלתה לי ישר בראש (ומשום מה לא הצלחתי למצוא לה תשובה עד כה), היא איזו מכוניות היא מכוניות יותר ספורטיבית ות'כלס,…
הודעה אחרונה מאת S^M, -
- 2 תגובות
- 951 צפיות
הכנסו לאתר הבא: http://www.omniauto.it/ במסגרת שמתייחסת לתערוכת ז'נבה פתחו את FOTO DALLO STAND ובחרו את היצרן שמעניין אתכם. כל התמונות צולמו בשני ימי העתונות(אתמול ושלשום). צפיה מהנה.
הודעה אחרונה מאת shablull, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, האם יש בכביש 4 בקטע הנ"ל מצלמות פעילות בשני הכיוונים? ניידות ולייזר- כמה נפוץ והאם יש נק' קבועות? תודה.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
מזל שהיה לו נשק. http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-a536ea6a858d621004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
הודעה אחרונה מאת adz, -
- 2 תגובות
- 681 צפיות
שופטת קבע כי הממל"ז לא אמין כי לא עבר כיול, המשטרה הודיעה כי תמשיך לגבות מס ממל"ז למרות קביעתה. בקיצור, נתפסת על מהירות בממל"ז? בקש להשפט וטען כי הממל"ז לא עבר כיול תקופתי במעבדה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3857618,00.html
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 0 תגובות
- 766 צפיות
כתבה מוואלה:קומבינה על חשבון הציבור http://cars.walla.co.il/?w=/4715/1649469
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אז ככה, אתמול אני בדרכי חזרה הביתה ממסיבה, השעה הייתה 4 וחצי לפנות בוקר. אני נהגתי ואחי לידי, הכל שקט אין תנועה- מצב אידיאלי או להרדם או פשוט לחזור הביתה בלי בעיות. אני נוסע במהירות של 80 קמ"ש בערך בכביש בין עירוני בנתיב הימני, אחרי שהכנסתי אתכם לאווירה אני אמשיך. לפתע אני רואה מן חפץ לא מזוהה על הכביש באמצע הנתיב נסיעה שלי. אני מפעיל אורות גבוהים, בשביל לזהות מה זה (למרות שאני יודע שאני הולך לעבור לנתיב השמאלי). להפתעתי הרבה (מאוד יש לומר!) אחרי שעברתי נתיב הבנתי מה ראיתי - זה בן אדם יושב על הכביש!:shock: ישר עצרתי בשוליים, אני ואחי רצנו לאותה בחורה ניסינו להבין מה קרה שהיא במצב הזה. איך שהגענו אלייה היא קמה, אחי שאל אותה מה פשר העניין ושהיא יכולה בקלות להידרס!…
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
http://www.autoblog.com/2010/03/03/geneva-2010-king-saud-university-gazal-1-is-one-whopper-of-a-st/ נראית לטעמי כמו UAZ מודרנית עם פיינטוורק שאינו מחמיא...
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למבורגיני הציגה היום בז'נבה את הגאיירדו LP570-4 סופרלגרה, נציגה קלת משקל מצויידת במנוע 5.2 ליטר ו570 כוחות סוס שמאיצות אותה ל100 קמ"ש ב3.4 שניות בלבד!!! היא הפחיתה ממשקלה כ75 ק"ג ומעמידים אותה על 1.33 טון (oO). אין לי מילים! מדהימה כמו כל למבורגיני טיפוסית =]
הודעה אחרונה מאת Discover, -
- 0 תגובות
- 672 צפיות
http://www.autoblog.com/2010/03/03/geneva-2010-fornasari-racing-buggy-and-rr66-represent-the-oppos/
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
^כותרת^ מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות את הסמל ? אתר מח"ול או פה בארץ ? תודה.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 0 תגובות
- 538 צפיות
http://www.autoblog.com/2010/03/03/geneva-2010-i-de-a-institute-sofia-concept-inspired-by-the-fema/
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/03/03/geneva-2010-kia-sportage-makes-world-debut-looks-good/ לדעתי, במידה והתמחור יהיה הגיוני (והבתחשב בתמחור הנוכחי של הליין, סביר להניח שיהיה הגיוני), נראה אותה רבות על כבישי ומדרכות ארצנו.
הודעה אחרונה מאת TAL-H, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/03/03/geneva-2010-hyundai-i-flow-concept/
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.worldcarfans.com/110030224827/seat-ibe-concept-revealed
הודעה אחרונה מאת מאור דוידי BORA, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רוצה להכניס אוטו לגינה , אבל מהשער עד לכניסה המרחק קצר יותר מאורך המכונית, כך שצריך לסובב אותה ב 90 מעלות לגינה , ולא בטוח שהמעבר אפשרי, אני מחפש פתרון לגירסה משוכללת יותר במתמטיקה של בעיות מקסימום מינימום הנקראת בעית הסולם רק שבמקום סולם חסר רוחב בבעיה המקורית מדובר בתיבה . רוחב השער : 190 ס"מ (וניתן להרחיב אותו עד 215 ס"מ במאמץ מסוים ) עובי קורות השער 30 ס"מ, המרחק מהשער לכניסה 320 ס"מ, אורך הרכב 400 ס"מ ורוחבו 169 אאל"ט.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 4 תגובות
- 657 צפיות
אהלן. אני צריך לגרור מחר רכב מאזור המרכז (חולון) עד לאזור המרכז (ערד). יש למישהו המלצה לגרר מאזור הדרום או מאזור המרכז אשר יגיע לחולון ואז יגרור את הרכב לערד במחיר סביר? תודה רבה על העזרה, JEP.
הודעה אחרונה מאת JEP, -
- 1 תגובות
- 741 צפיות
היי, היום קיבלתי את ה-V1, מכוייל ונבדק, עובד בכל מקרה כרגע אני מחפש מישהו בצפון הארץ עם ניסיון בהתקנת ה-V1, בצורה יפה ומקצועית שלא יראו את הכבלים. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קצת דברים שונים שלא מופיעים באתרים רגילים. FRANCO SBARRO AUTOBAU CONCEPT HISPANO SUIZA BUFORI GENEVA DEFIES CRITICISM WIESMANN MF4 אבל הרכב הכי מרשים בתערוכה זה פיאט 500 עם מנוע 2 צילינדר. הם הולכים למכור מכוניות לאמריקאים שמודדים נפח מנוע במספר צילינדרים והם מייצרים מנוע עם שני צילינדר.
הודעה אחרונה מאת adamd1,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 500 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- matan_mil
- pasat04
- meshumeshet
- אריה שאג
- bv12
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- itaimoto
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- quizlette85117701
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- EliC25
- DIVON
- דניאל1983
- RedLabel
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- נעם101
- outnex
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
- ArikB
- פול-טנק
- BoazB11
- nisim91
- ba323f
- פינדר
- Avia
- sperial
- עדי-אל
- om2
