Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יהיה עם האלימות בכבישים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזל שהוא צילם את האירוע, אחרת היה מגיע איזה עורך דין בן ז**ה וטוען שהמתנדב שלף אקדח על הלקוח שלו לאחר שהוא בא לשאול אותו איך מגיעים ל-השלם את החסר- בגלל שיש לו חזות ערבית.

החלק העצוב עוד יותר שחצי מדינה + שופט היו קונים את הבולשיט הזה.

 

היו קונים את זה כי זה קורה.

 

כל הכבוד לאיש, הוא פעל בצורה אמיצה ומחושבת וניטרל גורם סיכון בלי אפשרות לעורר ספק באשמתו ע"י תיעוד מלא, אין הרבה שוטרים (אם בכלל) שהיו ניגשים לבעיה במקצועיות כזו.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצמץ,

 

אתה מסתכל על מתנדב כעל איזה מתלהב שהמשטרה מאפשרת לו להסתובב בתחנה ולראות מה קורה כמו איזה גרופי ובגלל זה אתה לא מבין את ההתנהגות שלו.

 

הלכה למעשה, מתנדב הוא שוטר לכל דבר למעט מספר סמכויות מצומצם .

 

אני לא יודע מה אתה מצפה ממתנדב, אני יודע מה המשטרה מצפה ממתנדב.

הוא התנהג בצורה מעוררת השראה שלצערי הרב, יש שוטרים שלא היו פועלים בצורה זהה וזאת הסיבה שהוא קיבל ציון לשבח.

 

אני מצפה ממתנדב שאם הוא כבר מתיימר לפעול בכובע של מתנדב, אזי שבעת שהוא עצר ליד הרמזור (שמשם כביכול הכל התדרדר), שיפתח במעט את החלון, יזדהה באופן נינוח כמתנדב, שיסביר לנהג למה הוא מצלם אותו (גם אם הנהג יודע) וכך הלאה ושלא "יתגרה" במר בחור ובסוף ישלוף את האס מהשרוול. בכל מקרה, כאזרח או מתנדב, אני מצפה ממנו שיפעל בהיגיון.

פורסם
אני מצפה ממתנדב שאם הוא כבר מתיימר לפעול בכובע של מתנדב, אזי שבעת שהוא עצר ליד הרמזור (שמשם כביכול הכל התדרדר), שיפתח במעט את החלון, יזדהה באופן נינוח כמתנדב, שיסביר לנהג למה הוא מצלם אותו (גם אם הנהג יודע) וכך הלאה ושלא "יתגרה" במר בחור ובסוף ישלוף את האס מהשרוול. בכל מקרה, כאזרח או מתנדב, אני מצפה ממנו שיפעל בהיגיון.

 

כנראה ראינו סרטון שונה. אני ראיתי אזרח שומר חוק מצלם את פניו של עבריין תנועה ברמזור כדי שאותו עבריין לא יוכל להתחמק בבית משפט בכל מיני תירוצים צולעים ויקבל, במקרה הטוב, קנס. עבריין החליט "לחנך" את האזרח על חוצפתו. הוא חסם את התנועה, יצא מהרכב, הוציא לום ברזל במשקל 3 ק"ג (אני בטוח שכל אחד מחזיק לום במושב האחורי) והתקדם לעבר המכונית (כאמור הנהג לא יכול לברוח בלי לדרוס/לצאת לנתיב הנגדי) במטרה להרוג (אחרת לשם מה לחסום ולהתקדם עם נשק). במדינה אחרת היו יורים בו כמו כלב ומוסרים את הגופה לנקרופילים. כאן מאשימים את המתנדב שהוריד את הפסיכופט הזה מהכביש בהתגרות.

פורסם

תגיד מצמץ, פקחי תנועה היום נותנים דו"ח וישר מצלמים את האוטו, גם עליהם צריך לצאת עם לום?

 

הם צריכים לבוא לבית העבריין ולהתנצל שהם התגרו בו בזה שהם צילמו את הרכב?

 

אולי הם צריכים לשכב בבית חולים עם מח מרוסק והמשפחה שלהם בינתיים תשלם פיצויים לעבריין על עוגמת הנפש שנגרמה לו כתוצאה מצילום רכבו?:loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תגיד מצמץ, פקחי תנועה היום נותנים דו"ח וישר מצלמים את האוטו, גם עליהם צריך לצאת עם לום?

 

הם צריכים לבוא לבית העבריין ולהתנצל שהם התגרו בו בזה שהם צילמו את הרכב?

 

אולי הם צריכים לשכב בבית חולים עם מח מרוסק והמשפחה שלהם בינתיים תשלם פיצויים לעבריין על עוגמת הנפש שנגרמה לו כתוצאה מצילום רכבו?:loco:

 

היכן בשרשור אתה רואה שהצדקתי את הנהג האלים? :-)

פורסם

מעורבים פה 2 אנשים בלבד, שוטר ועבריין.

 

בשניה שאתה מקעקע את מעמדו/ עבודתו של השוטר, אתה נותן רוח גבית לעבריין ואת זה לדעתי האישית, אסור לעשות.

 

בכל מקרה, כולנו שמחים שזה נגמר ככה, חוץ מאולי אלא שרצו שהנקרופילים יתערבו בעניין :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
היכן בשרשור אתה רואה שהצדקתי את הנהג האלים? :-)

 

כאשר אמרת "מה הוא צריך לעצור ברמזור ו"להתגרות" בצילום הנהג".

פורסם

באמת שלפני שראיתי במקו כבר הבנתי שזה הולך להיות עוד מקרה עם בן דודנו "הטוב" (ואני יודע שעכשיו יבוא מישהו ויגיד שאני גזען וכו') ,אבל פשוט מישהו שגר במרכז לא יכול להבין שהם עושים פשוט מה שהם רוצים בצפון ובדרום (אני דרומי), ראיתי יותר מכמה פעמים בודדות שהם עושים עברות תנועה מול שוטרים ופשוט לא עוצרים אותם.

 

אני חושב שאם באמת היה פה חוק נורמלי אז מספיק שהיו יורים באחד שהיה עושה דבר כזה (ללא קשר למוצא) והרבה אנשים היו משאירים את הלום/אלה/מקל באוטו ואת היידים על ההגה ולא עושים שטויות כאלה!.

פורסם

לב, לאורך השרשור, הבעתי את עמדתי (לדעתי בבירור) וזכותך לחלוק עלי, אך אנא אל תסלף את דברי.

 

אף אם הצלם "התגרה", אין זה אומר שהפעולה בה נקט הנהג האלים הינה מוצדקת או לגיטימית.

פורסם

אבי, גם במרכז זה קורה, סיפור שקרה למקר שלי, אני לא אפרט לגמרי על האירוע אבל בקצרה, הוא נסע באחד הכפרים הערביים וכאשר רצה לפנות שמאלה מהנתיב הימני לפניה שמאלה, הגיע מהנתיב השמאלי לפניה שמאלה, בן דוד שנסע במהירות שלא מתאימה לעיר בטח לא כשהכבישים בכפרים שלהם נראים כמו שדה קרב, בכ"מ הוא נכנס ברכב שלו מהצד והעיף אותו לתוך הצומת, למזלו היו לו רק פציעות יבשות, בבית המשפט לא רצו להתעסק כנראה עם המשפחה של הדודים וניקו את כל העניין מתחת לשטיח ושכחו מזה, ורק בגלל הדברים האלו הם ממשיכים להתנהג ככה, זה פשוט נורא. :evil:

פורסם

בדרך כלל כשאנשים מהמרכז שומעים דברים כאלה אז הם אומרים שזה גזענות ושאר חמוצים.

 

הבעיה היא בתגובה של החוק,לי אישית אין בעיה שמישהו יוציא עלי לום, אבל כשאני ידרוס אותו אני מצפה שבמדינה

"נאורה" כמו שלנו יתנו גיבוי מלא לדורס., כיוון שהוא לא עשה זאת ממקום של פשיעה ועבריינות אלא ממקום של הגנה עצמית.

המצב היום הוא שמי שיעשה דבר כזה וייצא זכאי הוא בגדר חלום בלבד והסיכוי יותר גדול שהוא ייצא אשם,ולזה קוראים טמטום!.

פורסם

קודם כל רואים את זה כל היום פה באזור (אני גר רק 3 קילומטרים מאותה צומת).

הצעירים שיוצאים מהכפרים נוהגים כאילו שכל הכביש שלהם ולא יודעים פשוט לנהוג בזהירות.

הם חייבים לנהוג באלימות בגלל הקטע של "אני פה" ולהראות פוזות לכולם כל הזמן.

 

הם גם נכנסים לתוך כרמיאל ועוד מתעצבנים כי המשטרה כל הזמן מחפשת אותם כשהם נכנסים בכיכרות או צופרים באמצע הלילה בשכונות עם ילדים.

 

ממש לא מפתיע, רק שהפעם היה מישהו עם מצלמה ונשק.

פורסם

את הבבונים האלה צריך להגלות לאפריקה כשהם עוד קטנים, עם קצת שכל מזהים את ההתנהגות הזאת בזמן, לפני שהם גדלים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
את הבבונים האלה צריך להגלות לאפריקה כשהם עוד קטנים, עם קצת שכל מזהים את ההתנהגות הזאת בזמן, לפני שהם גדלים.

 

ואמרו אמן.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
מעורבים פה 2 אנשים בלבד, שוטר ועבריין.

 

בשניה שאתה מקעקע את מעמדו/ עבודתו של השוטר, אתה נותן רוח גבית לעבריין ואת זה לדעתי האישית, אסור לעשות.

 

בכל מקרה, כולנו שמחים שזה נגמר ככה, חוץ מאולי אלא שרצו שהנקרופילים יתערבו בעניין :lol:

/////


×
×
  • תוכן חדש...