Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יהיה עם האלימות בכבישים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזל שהוא צילם את האירוע, אחרת היה מגיע איזה עורך דין בן ז**ה וטוען שהמתנדב שלף אקדח על הלקוח שלו לאחר שהוא בא לשאול אותו איך מגיעים ל-השלם את החסר- בגלל שיש לו חזות ערבית.

החלק העצוב עוד יותר שחצי מדינה + שופט היו קונים את הבולשיט הזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הייתי בטוח שיעצרו את המתנדב בגלל שימוש בנשק. :roll:

בכל מקרה טוב לדעת שעצרו אותו, מקווה רק שלא ישחררו אותו אחרי יומיים.

בקטע שהוא רץ עם המוט ואז נעצר ומרים ידיים מילה אחת עברה בראש שלי:

owned50.jpg

פורסם

בדיעבד, טוב שנהג הרכב האלים נתפס וכך לא נאלץ להיתקל בו על הכביש, אך אינני מבין על משבחים את המתנדב (ברצינות :roll:).

 

במקום לצלם ולהעביר את הסירטון לגורמים המוסמכים הוא מכניס את עצמו למיטה חולה וחייב גם לצלם את הנהג ליד הרמזור וכיו"ב. בשביל מה?! :|.

 

http://www.youtube.com/watch?v=O9g7UYJbZjw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

יש כאלה דברים שנקראים "חתירה למגע" ו"ניתרול הגורם הבעייתי".

אם הוא היה "רק" מצלם ואחרי 200 מטר אותו נהג שעוקף בעיקרון רק על פס הפרדה רצוף, היה הורג אמא עם שתי ילדות באוטו שבא ממול, בטח היית מהראשונים שקוראים לתלות את המתנדב בכיכר העיר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מצפה ממנו שיתקשר בסלולארי (שהוא צילם ממנו) לגורם המוסמך ולא יכניס ראש למיטה חולה - שום חתירה למגע & SH*T, אלא אם יאשרו לו לעשות כן (בכ"ז הוא מתנדב).

פורסם
אבל איך אתה מעז להתערב? תצלם ותעביר את הפרטים לגורמים המתאימים.

 

מילא, אילו היה מדובר על מקרה 1:1 היית יכול לומר משהו בכיוון, אך בשל השוני (הקיצוני) בין המקרים והעובדה שאתה מוציא את דברי מהקשרם, זה גורם לך להישמע ממש משעשע :lol:.

פורסם

תראו, בסה"כ הוא עשה את מה שהוא אמור היה לעשות.

הוא אומנם לא שוטר במשרה מלאה, אבל ברגע שאתה חותם בתחנה ובמשרד הפנים על נשק אישי.

אתה שוטר 24/7 אבל, עושה זאת בהתנדבות!

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם
המתנדב לא עבר על החוק בזמן שהוא צילם ולא "התנהג כשוטר", אז מה הבעיה?

 

אין בעיה.

 

פשוט מוזר לי שמשבחים אדם שהכניס עצמו למיטה חולה כשהוא יכול היה בקלות לצלם את הרכב עוקף קו הפרדה רצוף, להעביר הסירטון לגורמים המוסמכים ולסגור עניין. למה הוא צריך לעצור ברמזור ו"להתגרות" בצילום הנהג בעמידה ברמזור וכיו"ב ולהיקלע לסיטואציה כפי שהתפתחה ועוד לקצור על כך תשבחות?

פורסם

כולנו יודעים, שאם היה רק מצלם ושום דבר מעבר.

המשטרה לא הייתה עושה כלום, היא הייתה מניחה את זה בצד וזה היה מעלה אבק.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

מצמץ,

 

אתה מסתכל על מתנדב כעל איזה מתלהב שהמשטרה מאפשרת לו להסתובב בתחנה ולראות מה קורה כמו איזה גרופי ובגלל זה אתה לא מבין את ההתנהגות שלו.

 

הלכה למעשה, מתנדב הוא שוטר לכל דבר למעט מספר סמכויות מצומצם .

 

אני לא יודע מה אתה מצפה ממתנדב, אני יודע מה המשטרה מצפה ממתנדב.

הוא התנהג בצורה מעוררת השראה שלצערי הרב, יש שוטרים שלא היו פועלים בצורה זהה וזאת הסיבה שהוא קיבל ציון לשבח.

 

בלי שום קשר למקרה, קיבלנו הוכחה בשטח כמה זה חשוב שכל ניידת תהיה מצוידת במצלמות (אני יודע שזאת לא הייתה ניידת) וישא"ק.

 

יש לזה חשיבות לא רק בגלל תיעוד העברה אלא גם בגלל שהשוטר יודע ש"מסתכלים עליו". איך הוא יכול לחזור לתחנה עם כזה סירטון ובלי עבריין כפות במושב האחורי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...