Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל טוב ויפה אבל השער אצלי לא מיועד לרכב רק לאנשים , המסמך לא מתייחס לאורך מדויק של הרכב ורוחבו.

מקדמי הבטחון כלליים מידי, אני מחפש פתרון קסטום-מייד.

פורסם

אתה צודק בהערכתך "למקדמי הבטחון" אם תראה בעמודים 10-12 במסמך שצירפתי את מידות "רכב התכנון", כלומר הרכב שלפיו חושבו הנתונים תראה שמדובר ברכב ארוך בכמעט מטר מהרכב שלך. (ההסברים שלהם לכך מצויים שם גם הם)

 

איני מבין הרבה מהנתונים שצירפת (אם תצרף תכנית פיתוח שטח של המגרש המדובר אוכל לסייע לך הרבה יותר) אך אל תשכח שאתה צריך, לאחר שכבר נכנסת וחנית, לפתוח לפחות דלת נהג (ורצוי מאד גם בצד הנוסע)ולרדת מהרכב לשביל סלול (לא נעים לרדת לגינה בוצית אחרי לילה גשום בנעלי השבת שלך) וגם לפתח את תא המטען (ולגשת להוציא ממנו חפצים). תזכור גם שלא קל תמיד לשמור על ריכוז של איירטון סנה בכל פעם שתצטרך להכנס או לצאת. וכמו שאמרו לך לפני, הרכב הפרטי הוא לא מלגזה. רדיוס הסיבוב שלו גדול בהרבה. הוא לא יכול לבצע פניות של 90 מעלות.

 

מהנסיון שלי עם מגרשים בלתי אפשריים, גיליתי שלכל בעיה יש פתרון, ואפילו אחד כזה שעומד בתקנים . אין אפשרות חוקית היום לתכנן בית חדש ללא מתן פתרון חניה תקני למס' הרכבים שנקבע בחוק (2 בצמוד קרקע , במקרה שלך). בעבר היה נהוג "כופר חניה" אותו היה משלם היזם/בעה"ב כדי שוועדת התכנון תפטור אותו ממתן פתרון חניה. היום נוהג זה הופסק ויש למצוא פתרון פיזי.

 

אגב: עבודה כזו דורשת היתר בניה. בניה ללא היתר היא עבירה פלילית (!) ומכיוון שהיא נעשית בקונטור הרחוב הסיכויים להיתפס כמעט ודאיים. הוצאת היתר לעבודה פעוטה כזו לוקחת מעט זמן ואינה דורשת התערבות מתכנן בכיר (אדריכל) אלא יכולה להעשות ע"י הנדסאי בניין או אדריכלות שגם יפתור את הקטע הטכני.

 

עוד אגב אחד: משתמע מדבריך שהפתרון שאתה עומד לנקוט בו ידרוש שער משותף להולכי רגל ולרכב. זה פתרון לקוי הן טכנית והן בטיחותית.

 

בהינתן קווי בניין מקובלים של 3 מ' צידי ו-5 מ' קדמי, אין מצב שאי אפשר למצוא פתרון טוב יותר. יתכן שאתה מנסה לשמר את הגינה הקיימת בכל מחיר. איני יכול לדעת זאת ללא שרטוט.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

טוב, הצלחתי לפתור את הבעיה, לא צריך אפילו להשתמש בנגזרות וחישובי מקסימום , מספיק

טריגונומטריה ומשוואה ממעלה שניה, יש לפתרון 3 שלבים והוא לא מסובך , אם תהיה דרישה אפרט.

פורסם

דרישה (;

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
טוב, הצלחתי לפתור את הבעיה, לא צריך אפילו להשתמש בנגזרות וחישובי מקסימום , מספיק

טריגונומטריה ומשוואה ממעלה שניה, יש לפתרון 3 שלבים והוא לא מסובך , אם תהיה דרישה אפרט.

יש דרישה.

 

האם לקחת בחשבון רדיוס סיבוב?

פורסם

מעניין אותי לדעת איך חישבת את רדיוס הסיבוב? בסיס של 11 מ'?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

רדיוס הסיבוב הוא נתון .

או.קיי זה הבעיה והפיתרון:

יש שער עם קורות בעובי מסוים , לאחר מכן יש בסוף השביל הקצר יש קיר, לכן חייבים להכניס את המכונית דרך השער

בזוית המקסימילית האפשרית , ואז אם היא תעבור בכל אורכה את השער הנהג יפנה את ההגה יותר עד שהמכונית תהיה מקבילה לקיר

19corridor1.jpg

 

17corridor2.jpg

פורסם

natco תודה על התגובה המושקעת , אבל אני גר בשכירות, ולא מתכוון להשקיע בעירייה.

האוטו אמור להכנס לגינה פעם אחת ויחידה ולצאת ממנה בעוד מספר חודשים לתמיד לאחר סיום הפרוייקט.

פורסם

עוד לא הצבתי ערכים , להגיע לנוסחה חשוב יותר .

3 הערות:

לא לקחתי בחישוב את העובדה שיש הפרש גובה מסוים מהשער לשביל אבל זה עוד יותר מקל על המעבר.

שכחתי לרשום ש h הוא מרחק השער מהקיר, אני מניח שזה ברור אבל בכל זאת.

ורדיוס סיבוב האוטו תלוי בהגדרת היצרן : אם הכוונה לרדיוס מהצד הפנימי של הרכב , יש להוסיף לו את רוחב המכונית.

פורסם

יום אחד תהיה לי יפנית , מבטיח !

 

 

חישבתי את הזוית , יצא לי 67.5 מעלות והקוסינוס 0.38 , המספרים אח"כ לא נראים לי הגיוניים , צריך לבדוק למה.

רדיוס הסיבוב הוא כנראה 5.35 כי כתוב באנגלית 10.7=turning circle

ואני מניח כי הכוונה דווקא לקוטר.

×
×
  • תוכן חדש...