רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 617 צפיות
השאלה עלתה כאן מספר רב של פעמים האם ערכת טורבו מאפשרת יצירת יותר כח מהמנוע או שיש גם שיפור ביעילות עבודת המנוע ,אחדד את השאלה של ע"י שתי שאלות ספציפיות 1- או רכב האחד עם מנוע טורבו והשני מנוע אטמוספרי רגיל בנסיעה בכביש ישר במהירות אחידה (ללא האצה) ,במהירויות שונות החל מ 50 קמש ,60,70,80,90,100 ועד 110 קמש ,למי תמדד צריכת דלק גבוה יותר ??? 2-ערכת הטורבו משתמשת באנרגיית הפליטה ובעזרתה דוחסת אוויר ,בכמה אנרגיה מדובר ??? איזה מדחס חשמלי לדוגמא היה מסוגל לדחוס את אותה כמות אוויר לאותו לחץ???
הודעה אחרונה מאת סוול, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שאלה שמעסיקה אותי כמעט כל יום. האם עדיף להשאיר את הרכב מונע כאשר אני עושה משהו? או מדבר עם מישהו? או עדיף לכבות אותו ולהניע שוב? מדובר על מנוע V8 3500 סמ"ק. מנוע דיי גדול. לפי ההרגשה האישית שלי ההנעה צורכת דיי הרבה דלק. ולמרות זאת אני אף פעם לא משאיר את הרכב מונע. לא ל 10 דקות ואפילו לא ל2 דקות. ויוצאא לי הרבה פעמים לנסוע לכמה מקומות להיכנס לדקות ספורות ולחזור לרכב. איך אני יכול לבדוק זאת לעומק? לדוגמא: אני נוסע עם חבר. עוצר ליד המכולת משאיר את החבר ברכב ויוצא. נגיד 5-10 דקות. להשאיר את הרכב מונע? או לכבות ולהניע שוב? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ibanez81, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים רציתי לבקש שתתנו לי בבקשה מפרט על הרכב נפח מנוע כוח סוס כמה קילמטר לליטר וכו' !!! תודה מראש והאם ביטוחים יקרים לרכב זה???
הודעה אחרונה מאת Spring2005, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הם חשוכים, משובשים וגם אמצעי הבטיחות הלקויים שלהם מקשים לסיים את הנסיעה בבטחה. מתוך "ממון" ידיעות אחרונות 24/2/10 מאת: עופר פטרסבורג. השתתף בהכנת הכתבה: אודי עציון. עמודים 6-7 דו"ח הוועדה המלא שהגיע לידי "ממון" יהיה הבסיס להחלטה היכן יושקעו 250 מיליון שקלים מתקציב משרד התחבורה תיקון הליקויים שאובחנו אנשי המקצוע באותם צמתים וקטעי כביש. צפון 1. צומת עכו מזרח. מספר התאונות: 35. מה הבעיה:אין מספיק נתיבים. 2.צומת אבליים-שפרעם (כביש 70) מספר התאונות 33. מה הבעיה: כביש לא מרובד, זמני הרמזורים לא מותאמים לנפחי התנועה. 3. צומת אלון (תלמי אליעזר). מספר התאונות: 28. מה הבעיה: ישד שני רמזורים, ורכב במגיע ממזרח למערב לא רואב בזמן את הצומת הבא וקשה לו לעצו…
הודעה אחרונה מאת DanyG, -
- 0 תגובות
- 811 צפיות
Originally Posted by mbtech I work at Garrett Turbos, now called Honeywell Turbo Technologies which there so proud of. When Cliff Garrett Owned Garrett He used to brown bag his lunch everyday and cared for a quality Product. If he knew what Honeywell has done now he would turn over in his grave. Honeywell bought Garrett In 1998 or 1999. After this they opened up a turbo testing lab in shanghai China and quickly moved there turbo overhaul to Mexicali Mexico, quickly after Garrett overhaul went belly-up. So they moved there whole production to Mexicali Mexico, as if that first failure was not a sign. Garrett Turbos made a quality product for a fair price. A…
הודעה אחרונה מאת DavidCivicSi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קיבלתי מכתב ממוסך פליקס וכך כתוב: הפולו שלך הוא בטוח ואמין. כדי שהוא ישאר כזה, כל שעליך לעשות הוא להביא אותו אלינו בזמן לטיפול השוטף. לא כל אחד יכול לטפל בפולו שלך. (אני יכול להביא להם רשימה של כמה שיכולים) יש המשך על נפלאות המוסך, אך לא רציתי להלאות אותכם מה דעתכם אתם חברי הפורום .
הודעה אחרונה מאת d300, -
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
האם יש נתונים לגבי ייעול מנוע הבנזין או הדיזל לאורך השנים ,שינוי מבנה המנוע שימוש בהזרקה ,שינוי מערכות הצתה .... מהוא גבול הייעול התאורטי ???
הודעה אחרונה מאת סוול, -
- 0 תגובות
- 771 צפיות
שימוש באלקטרופורוזה לפרוק המים ושימוש בתוצרים כתוסף במנוע בעירה בעבר נכתב ע"י מספר חברים כי ערכו פרוייקט וניסו את הדבר. אבקש תגובות עינייניות המוסיפות מידע ולא סקפטיזם או לעג. הייתי מעוניין לשמוע פרטים על הנושא ,האם נרשמה הצלחה ואיזו מהוא הזרם בו השתמשו ,מה היה קצב התמרת המים לגז ,האם השתמשו במים מינרלים+סודה לשתיה או באופן אחר... האם נערכו בדיקות נוספות -גזים נפלטים מהמנוע ,טמפ מנוע ,כוח מירבי של המנוע ,כמובן קצב צריכת דלק. בעיות בלתי צפויות??? האם ניסו לייעל את התהליך ,שימוש בזרמים שונים ,מבנה אלקרודות... לגבי הסקפטיים -לא ברור לי האם הרעיון עובד מעשית והאם הוא כלכלי,אין כוונה לייצר מימן עי בזבוז אנרגיה ואז לנסות ולייצר אנרגיה עי שריפתו ,אלה לנסות ולייע…
הודעה אחרונה מאת סוול, -
היי , אני מועניןי להזמין את הפולו החדשה.. ה1.2 TSI. רציתי לדעת , מכון המנוע הוא מנוע מוגדש טורבו , מה נדרש בשבילו ? מבחינת תחזוקה , מבחינת ההפעלה וכו'? זאת אומרת האם לפני כל נסיעה אפילו קצרה אני צריך לתת לרכב זמן להתחמם? כמה להתחמם ? למצב שהמד מראה לי שהרכב כבר בטמפ' עבודה? או שאני יכול להתחיל לנסוע כמו שהיום אני עושה עם כל רכב ? אשמח להסבר.. תודה,
הודעה אחרונה מאת hnml24, -
אהלן חברים. זהו. נשבר לי. שנים הבלגתי, אבל עד כאן. אבא שלי, עם כל האהבה שלי אליו וכמה שהוא יקר לי - פשוט נוהג בצורה איטית להחריד. במהלך השנים תמיד הוא היה הבדיחה של הקרובים והחברים למשפחה בתור אחד ש"לא עובר את ה-40 קמ"ש" על הכביש ותמיד רצו הלצות למיניהן אודותיו. התופעה עם הזמן רק מחמירה, לעיתים הוא תקוע במהירות שבין 25-30 קמ"ש בתוך העיר אמנם, אך לא משתלב עם התנועה ומעכב אותה, מקבל לא מעט תגובות והערות כמו צפירות והיבהובי אורות - וכלום, הוא בכלל לא שם לב, וגם כשכן, זה לא כ"כ מעניין אותו, בטענה: "אני נוהג לאט וזהיר, רגוע, ככה אני אוהב". אמרתי לו אינספור פעמים שהוא מהווה מטרד ושאם זה היה תלוי בי, הייתי מדביק לו דוחות עד שהוא היה לומד, ואם לא? מוריד אותו מהכביש. …
הודעה אחרונה מאת Eladle0, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום. כנראה שעוד מעט אני הולך לקנות רכב, אני נוסע בערך 25000-28000 בשנה, האם כדאי לשקול לקנות רכב דיזל? או שווה להשאר בבנזין? תודה.
הודעה אחרונה מאת elad771, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אני בשיעור נהיגה 10, הרכב נכבה לי בגלל הקלאץ. קצת בעייתי בשבילי להיסתדר איתו אני משחרר אותו יותר מדי מהר. וגם שאני מצליח איכשהו לא לכבות יש תקיעה כזאת ברכב לשנייה שתיים, זתומרת שזה לא מצליח לי חלק. מישו יכול להסביר לי איך לעשות את זה בלי שהרכב יתכבה או יתקע?
הודעה אחרונה מאת ish_buia, -
-
http://www.autoblog.com/2010/02/20/leakage-alert-audi-rs5-brochure-images-surface-ahead-of-geneva/ http://www.worldcarfans.com/110022024676/audi-rs5-leaked--high-res-photos
הודעה אחרונה מאת Discover, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה הרכב של ממודל 1990, מועד הטסט הוא רק עוד חודש מה שאומר שרק עוד חודש אחרי שהוא יעבור טסט הוא ייחשב בן 20 ועומד בתקנות הגריטה לא? הכוונה שלי היא שהרכב שלי בן 19 ועוד חודש יחגוג 20, אז מה שאומר שהגריטה האמיתית מתחילה ברכבים של 89' כי אף אחד לא יעביר את הרכב טסט במיוחד בשביל הגריטה. לסיכום אני יכול לגרוט את הרכב שלי או שאני חייב להעביר אותו עוד חודש טסט?
הודעה אחרונה מאת taurus, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחזיק באימפרזה 2006 כרכב לבית ולמשפחה, ויש לי גם איסוזו דימקס לעבודה. בדימקס הממוצע שלי הוא 75000KM לשנה, האם לרכב עבודה זה סביר? ובאימפרזה אני עושה ממוצע של 20000KM לשנה, האם זה הרבה או מצב טוב? תודה. (לא יודע אם זה המקום הנכון לפרסום, אם טעיתי מנצל מראש)
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצטער אם זה לא המקום הנכון לשאול. ואותה שאלה גם לגבי פיאט מריאה. תודה.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 1 תגובות
- 915 צפיות
ערב טוב רציתי האם בקליות של הונדה סיווק 95 קופה מתאימות להונדה סיווק 92 סדאן. תודה.
הודעה אחרונה מאת Yogevv, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, עד לא מזמן הייתי חונה בסדר הזה: 1.מעבר לP 2.הרמת המברקס אך ,לא מזמן חבר שלי הציע לי את השיטה הבאה מהסיבה שזה מוריד עומסים מהגיר. 1.מעבר לN (לחיצה על דוושת הבלם) 2.הרמת המברקס (לעזוב את הבלם ולתת לאוטו להדרדר טיפה עד שהוא נעצר ) 3.מעבר לP מה דעתכם? האם השיטה השנייה באמת מורידה עומסים מהגיר? תודה, דור.
הודעה אחרונה מאת taurus, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר שלי טוען שהרכב שלו תוצרת גרמניה,אני לא כל כך בטוח..
הודעה אחרונה מאת alesly, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851818,00.html עוד תאונה שיכלה לא להיות.... אם יש לך פנצ'ר למה להישאר באמצע הכביש ולא לרדת לשוליים... זה ברור מאליו לדעתי =\ וגם אם אתם נשארים באוטו למה בלי חגורות?! פשוט משהו לא מסתדר לי פה...
הודעה אחרונה מאת נירן עזריה, -
- 5 תגובות
- 805 צפיות
http://www.worldcarfans.com/110022324704/mansory-preview-rolls-royce-ghost-styling-for-geneva-debut
הודעה אחרונה מאת MTKS, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/02/20/geneva-preview-mercedes-benz-f800-style-previews-next-cls-class/
הודעה אחרונה מאת The REAL B.r, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
http://www.worldcarfans.com/110021924665/citroen-ds3-racing-limited-edition-officially-revealed
הודעה אחרונה מאת liorzait, -
יש לכם רכב,מה אתם בעצם עושים אחרי הפקדתו לתיקון במוסך ? באים בבוקר משאירים מפתחות וחוזרים בערב ? סומכים על המוסכניק בעיניים עצומות? יודעים שאין טעם להתווכח ולשאול ? מקבלים חשבון ומשלמים ללא שאלות ? מבקשים עידכון ? מכניסים לטיפולים לפי הספר ולא שואלים שאלות מה צריך לעשות ? ובכלל..מה סגנון ההתנהגות שלכם אצל המוסכניק ? וכמה בכלל מעניין אתכם מה עושים ? איזה עצות יש לכם לתת לבדיקת מחירים ? כמה חשוב לכם היכן עושים עבודות חוץ על הרכב שלכם ? מי מכם מדלג על טיפולים והאם קרה לכם משהו בגלל זה ?
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אני שואל בשביל חבר. לפני מספר שבועות הוא עבר לגור ברמת גן, יש לו רכב שנת 96 יד ראשונה (323F) שרשומה על שם אבא שלו. החבר פנה לעירייה כדי לקבל מדבקה(היתר) בשביל לחנות בכחול-לבן, בעירייה סרבו לתת לו את המדבקה משום שהרכב לא רשום על שמו ולמרות שהוא תושב רמת גן, הם מציעים להעביר בעלות לרכב בשביל שהוא יוכל לקבל היתר חניה. החבר לא מעוניין להעביר בעלות משום שהרכב יד ראשונה משנת 96, וחבל לו להעביר בעלות זה משהו שמיוחד ברכב(מעבר לזה שהוא שמור מאוד!. מה ניתן לעשות כדי לקבל היתר חניה חוץ מלהעביר בעלות, יש אפשרות לפנות לאנשהו לערער על כך? תודה.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 3 תגובות
- 825 צפיות
כסף קל על אנשים שיש להם יותר מדי כסף ומכוניות http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3393015,00.html בסופו של האירוע הכסף נתרם למען מטופלים של תאונות הדרכים.
הודעה אחרונה מאת m911, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
להלן השאלה שלי : בן אדם חלה במחלה, ויש לו מוגבלות מסויימת בתנועות. עקב כך הוא מתקשה לתפעל את דוושות הרכב. הוא מעוניין ברכב על התקן נכה, שיאפשר נהיגה באמצעות הידיים בלבד. למי הוא אמור לפנות, ובכלל, מהו התהליך, מא' עד ת' ? תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם האם סימון חניית נכה מחייב הצבת תמרור, והרשות לא יכולה להסתפק בסימון על הכביש? מישהו יכול אולי להפנות אותי לנוסח החוק? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם אני יסע על אופנוע ואני בן 15 ותבוא משטרה תעשה לי שלילה 9-10 שנים זה יהיה רק על האופנוע או גם על מכונית השלילה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
באיזה רמזורים יש מצלמות ומתי זה מצלם?
מאת Guest rtd- 2 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
ואותו דבר לגבי כבישים מהירים, מתי זה מצלם? אני רואה לפעמים אנשים שעוברים בלילה באדום מלא, הם לא מקבלים דו"חות על זה, לפי מה שהבנתי המצלמה מצלמת בתחילת אדום המעבר מאדום לצהוב ורק בכבישים ראשיים אז מה הקטע בזה?
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 429 אורחים (הצג רשימה מלאה)
