רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 16 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
חייב לשתף אתכם, אני גר בבנין משותף שיש חניה משותפת ל 3 בינינים אצלנו כל חניה פנויה מסומנת בירוק, הדיירים מרוב חוצפתם צבעו חזרה לאפור ורשמו "חניה פרטית" ואף אחד לא מדבר איתם לדעתי זה לא הגיוני שאנשים מחנים על אדום לבן ומקבלים קנסות ואנשים אחרים חונים בחניה שלא שלהם בכלל !, עוד דבר אחד הדיירים שכבר רשם את החניה שלו כפרטית ובעצם לפי הטאבו היא פנויה , חניתי בחניה הזו והוא השאיר לי פתק שהחניה פרטית. יש משהו שאשפר לעשות ?
הודעה אחרונה מאת odednovo, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי, מישהו ניסה את ערכת הפלא הזו שמפורסמת באתר? http://www.cartaract.com ראיתי את סרטון ההדגמה שהם פירסמו זה נראה לא מציאותי בכלל, זה באמת עובד כל כך טוב??? תודה!
הודעה אחרונה מאת la1234, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
השאלה בכותרת, האוטו בן קצת יותר מחצי שנה, הריפוד החיצוני של הכסה שלם לגמרי, אבל הספוג בפנים נקרע, ובפניות יש הרגשה של ישיבה על ברזלים. כל הריצפה מתחת לכסה מלאה בפירורים של ספוג. כן, אני קצת שמן, אבל לא בצורה מופרזת, ובשום רכב קודם זה לא קרה. הרכב - סיטרואן ברלינגו. תודה.
הודעה אחרונה מאת rover turbo, -
-
תוכן ההודעה נמחק. בבקשה לקרוא את כללי הפורום ולהתנהג בהתאם.
הודעה אחרונה מאת ron33, -
- 4 תגובות
- 942 צפיות
שלום,קיבלתי מחבר את המוצר הבא (אשר נקנה בארצות הברית). http://cgi.ebay.com/VARAD-VS560C-3-COLOR-RAPTOR-STYLE-LED-INTERIOR-SCANNER_W0QQitemZ360146218821QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item53da632f45 שם המוצר : Raptor Scanner דגם המוצר : VS560C רציתי לדעת למה המוצר משמש? כמה מתח הוא צורך? ( משום מה לא כתוב על האריזה ולא בהסבר שלה). ואם יש לו שימוש בישראל? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת SHON2402, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 35 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=SbuDRA4zNbw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מטורף..
הודעה אחרונה מאת AvihayB, -
-
הרכב השני של (אלפא 75 2000סמ"ק קרבורטורים) עומדת כבר שנה בלי טסט, היום העריה הדביקה צו אזהרה שמורה על סילוקו/העברת טסט תוך שבוע ולא אקנס ב690ש"ח כל שבוע. האם יש למישהו רעיון לאחסון רכב לתק' ארוכה (אולי אפילו עשור) במקום יבש ושמור יחסית. ד"א אין לי חניה פרטית אז בבקשה לגייס הרבה יצירתיות.
הודעה אחרונה מאת Fangio, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני נמצא בתהליך חיפוש אחר רכב חדש. במסגרת משא ומתן על מחיר וטרייד אין נתקלתי בהתנהלות שהיא תמוהה לדעתי. ניתנת הצעת מחיר לטרייד אין בכפוף לבדיקה. אין לי בעיה לנושא הבדיקה אלא לכך שמבצע הטרייד אין דורש מהמוכר (ממני) לבצע את הבדיקה, לשלם עבור הבדיקה ורק במקרה של רכישה מוחזרת עלות הבדיקה. לדעתי אדם שעיסוקו במסחר ברכבים צריכה להיות לו או לנציגיו מיומנות מקצועית לבדוק רכב, ולתת הצעה סופית במקום. שהטרייד אין יקחו את כל הזמן הדרוש לביצוע בדיקה לרכב (אני מוכן להשאיר אותו לצורך בדיקה כמו שאני משאיר במוסך) על מנת לקבל החלטה באם מוכנים לבצע טרייד אין ומה הסכום המוצע. הרעיון של טריד אין הוא מפתח תמורת מפתח מבלי לטרטר את הלקוח רוכש הרכב ערן
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במשך פחות משעה של הסתובבות בקרית מלאכי נצפו: 1)טנדר דודג' אספנות 2)ג'יפ אינפיניטי 3)קורבט כלשהי 4)פורשה קררה קרית מלאכי אמורה להיות עיירת פיתוח לא? אולי למישהו יש קצת פרטים?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
חברה טעות שלי מסתבר ששכחתי שיש דבר שנקרא חיפוש אפשר לנעול
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
- 26 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני ועוד כמה חברים (כרגע אנחנו 4) מתארגנים כקבוצה על מנת לבוא למורה נהיגה ולהוציא ממנו את המחיר הזול ביותר ל15 שיעורים+טסט, לכל דרגה ולכל גיל ולכל מי שגר בחיפה והקריות. בינתיים הקבוצה רק גודלת ושנהיה די הרבה אנשים (השאיפה היא לכיון 10 ומעלה) נתחיל לגשת לכל מיני בתי ספר בחיפה ונבקש הצעת מחיר הזולה ביותר. גם מי שגר ליד חיפה (עתלית, טירת כרמל, קריות וכו') ומוכן לבוא עד חיפה בשביל ללמוד שיפנה אליי. כרגע המחיר הממוצע לדרגה a1 ל15+טסט הוא 1800+- המטרה להוריד את המחיר משמעותית.
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו מכיר מישו שבא עד אלייך ומתקין מערכות לרכב? רמקולים..
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
טיסות מוזלות לז'נבה 1 2
מאת 504L-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
בעוד המקלדות יורקות אש וגיצים בעניין אוטומוטור, תערוכה אמיתית נפתחת ביום שלישי הקרוב(חמישי לקהל הרכב) בז'נבה, עם מגוון חידושים שישמור אותנו שבעים עד לפאריז(אוקטובר). התערוכה פתוחה עד 14 למרץ. האם מישהו נתקל בטיסות/חבילות זולות במיוחד לז'נבה? האם ישנה דרך לרכוש טיסות יום(יציאה עם שחר וחזרה בלילה) מוזלות? (אופציה מאד אטרקטיבית מאחר ודי ביום מלא לכסות את ז'נבה והפאלקספו צמוד לשדה התעופה).
הודעה אחרונה מאת 777rami777, -
-
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
נתקלתי בגלובס בידיעה הבאה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000537499&fid=3220 הכתבה לא נותנת קישור לאתר הקבוצה, אך לאחר חיפוש קצר היה קל לאתרו: http://sites.google.com/site/ilpolo2010/home אומנם לא חשבתי על VW, אך אנחנו מחפשים רכב שני, כך שזה עשוי להיות מעניין, ולא רק לי.
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
ערב טוב. חברי VAG התפקדו בבקשה. בשבת הבאה מתקיים מפגש בר"ג (ליד האיצטדיון). מכמה חברים ששאלתי, השעה 14:00 היתה מקובלת. מי שמעוניין להגיע שיזכיר בשרשור מתי הכי נוח לו, מקסימום, אפשר להתגמש קצת בזמנים. ליאור
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 6 תגובות
- 881 צפיות
היםו בחצות מחיר הדלק עולים . אוקטן 95 יעלה ב 2% ל6.55 שקלים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3855753,00.html
הודעה אחרונה מאת נהג_צעיר, -
הסופרב הגיעה :) 1 2 3 4 5
מאת almog12345-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 71 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
בהמשך לשירשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2426313#post2426313. קיבלנו השבוע את הרכב, מצ'מפיון בבני ברק. קודם כל הצבע שנבחר הוא מדהים, ובאמת מחמיא לרכב למרות הגוון הכהה. (אפור פחם). הרכב שקט ואיכותי מבפנים, חזק מאוד וכיף לנסיעה. שווה הרבה יותר ממה ששולם.. מומלץ לכל המתלבטים בין רכבי סלון מנהלים.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1636866
הודעה אחרונה מאת semik, -
שלום לכולם, קוראים לי תומר ואני מחזיק בסיאט איביזה ידנית 1400 שנת 2008. היום שנסעתי לי בכבישי ישראל הופתעתי לשמוע רעש חזק. יצאתי מהאוטו וראיתי בור ענק שעליתי עליו עם הגלגל הימני של האוטו במהירות של כ30-40 קמ"ש. עצרתי את האוטו בצד והסתכלתי מה קרה, אז ראיתי שהגלגל זז אחורה ונוגע כבר בפלסטיק שמאחוריו, ובגלל זה בזמן שאני נוסע אני שומע רעשים שהגלגל נוגע בזה. ברור שהגעתי הביתה הכי מהר שיכולתי ולא הזמנתי גרר כי זה קרה ליד הבית. השאלה שלי היא מה קרה לאוטו? אני רואה בצד שמאל שהגלגל ישר ורגיל ולעומת זאת בצד ימין עם הגלגל שעליתי על הבור אני רואה שהוא זז אחורה, ואני יכול לראות חלקים מתחת למכסה מנוע שאני מסתכל ימינה, כאילו חסר שם משהו. מה קרה לאוטו? האם זה רציני? כמה…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 782 צפיות
הוראת נוהל מס' 85 - רישום הח' מנוע החל מ-1/3/10(מחר) ניתן יהיה לבצע רישום הח' מנוע בכל מכוני הרישוי, כאשר התנאים הנדרשים הינם: נפח וסוג דלק זהה מדגמים של אותו יצרן. עד היום ניתן היה לבצע רק הח' של מנוע בעל נפח, דגם והספק זהה, החל ממחר לא יהיה צורך יותר לגשת לעמדה מס' 1 לגבי הח' זו. ההח' תאושר בכפוף לאישור מאחד מהמקורות הבאים: יבואן, אוטודאטה, אולדאטה ו-ESI(בוש). הוראת נוהל מס' 110 - הסרת וו-גרירה ומנגנון נכה(לא מעלון) רישום הסרת מנגונים אלו(בנוסף להוראת-נהיגה שכבר אושר בעבר) יוכל להתבצע אף הוא במכוני-הרישוי החל מה-1/3/10(מחר).
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם... 1. היתי הנוסע מאחור ואני קיבלתי את הדוח. זה תקין? כי לפי מה שקראתי זה באחריות הנהג. ואם נגיד ואני אערער, האם הדוח יכול לעבור לנהג? לא ממש נעים לי להעביר את האשמה אליו. 2. לדעתי השוטר החמיר. מה שקרה: זוהי בעצם הסעה מהעבודה (רכב רגיל 4+נהג). בדרך כלל עוצרים לי בתחנה שנמצאת ממש לפני הצומת. אז קצת לפני שהגענו לתחנה הורדתי את החגורה ואז שאלתי את הנהג לאן הוא ממשיך. הוא אמר שימינה ואז אמרתי לו שלא יעצור בתחנה ויעצור לי 200 מטר אחרי הפניה. בצומת עמדה ניידת וראתה אותי בלי החגורה. אנחנו עצרנו עוד לפני שהשוטרים הספיקו לקרוא לנו ואיך שעצרנו פתאום השוטרים באו והביא לי דוח. האם כדאי לערער?
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
אהלן חברים. מישהו מוכן להסביר לי את התופעה החדשה שלא מובנת לי כלל, שתפסה תאוצה בחודשים האחרונים? מה כ"כ יפה/מיוחד/מדליק בפנסי הלד האלו? לפי דעתי זה סתם נראה מצועצע, ילדותי ומזכיר לי את כל הסיויקים והקולטים הישנים עם המנורות הכחולות המבצבצות בתחתית הרכב. אשמח לשמוע את חוות דעתכם, אני אישית? לא סובל אותם. ליאור
הודעה אחרונה מאת ד_ר_ו_ר_, -
- 5 תגובות
- 948 צפיות
רציתי לדעת כמה עולה כרטיס כניסה לתערוכה. ואם מישהו יודע פרטים על התערוכה, איפה נמצא וכאלה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת 777rami777, -
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מאיפה ניתן לרכוש במחיר זול כיסויים למושבי הרכב??? תודה ארז
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
- 0 תגובות
- 689 צפיות
אופנוען / קטנוען מצורפת הזמנה לאירוע מטעם מטה המאבק שיערך בשישי הקרוב, 5.3.10, בגן הארועים 'מול השדה', החל מהשעה 11:00. בזה את ואתה מוזמנים באופן אישי! כמובן שמותר, רצוי וצריך לפרסם הזמנה זו בכל המקומות ברחבי הרשת ומחוצה לה. בארוע ימסרו הפרטים הראשונים על ה"מסע הגדול" המחאה חוזרת לכבישים: בחול המועד פסח ייערך מסע אופנועים חוצה מדינה. המסע יימשך 3 ימים ויחל למחרת חג ראשון. אפשר כבר מעכשיו להכין את המשפחה והמכרים שבחוה"מ אתם מטיילים עם אופנוענים אחרים במה שעתיד להיות ארוע היסטורי בתולדות האופנוענות בישראל. פרטים נוספים בקרוב! להתראות בשישי הקרוב, 'מול השדה', רחוב הנשיאים פינת אסירי ציון, הוד השרון מטה המאבק
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
שלום, אתמול נתקלתי ברכב הזה ופשוט לא הצלחתי לזהות איזה רכב זה, יחד עם זאת היה לו מן סמל מוזר שזה עיגול אדום בתוך עיגול לבן תמונות - תודה
הודעה אחרונה מאת Az, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://www.netcarshow.com/koenigsegg/2011-agera/ קוניגזג חדשה מהתנור,+-
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני בדרך לרכוש סיטרואן C5 יד שנייה (2005 צורה חדשה) ומכיוון שאני נוסע כ- 40K עד 50K לשנה אני מעוניין לבצע הסבה לגז. יש למישהו המלצות לגבי הסבה לדגם הנ"ל וכן איפה מומלץ לבצע זאת באיזור חיפה? מישהו יכול לומר משהו על JGAS שמבצעים זאת בחיפה? בתודה מראש על התשובות
הודעה אחרונה מאת creo, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/02/26/geneva-leakage-ferrari-599-hybrid-vettura-caught-on-stage/
הודעה אחרונה מאת DanyG, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני בן 20(בעוד שלושה חודשים 21),הוצאתי רישיון לאחרונה על 125 ויש לנו בבית קטנוע עם נפח כזה. אבא שלי(בן 44) משלם כ3,500 על חובה+700 לערך על צד ג'. אמרו לו שבשביל לשדרג את הפוליסה למעל גיל 20 צריך לשלם עוד 2400 שח. האם זה הגיוני?? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת LotusElise,
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 429 אורחים (הצג רשימה מלאה)
