Jump to content

erez2010

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

הנקודות של erez2010

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. למה זה לא מתפרסם ניסיתי כבר כמה פעמים?????!! שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק אוטומט, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
  2. שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
  3. שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
  4. בלי קשר לטיפול 10000 גם לפני הבעיה הייתה......לא קשור לפלגים!!! מה יכולה להיות הסיבה? תודה
  5. עכשיו עשיתי טיפול 10,000, החלפתי פלטר דלק ועשיתי טיימינג
  6. שלום, יש לי פורד פיאסטה 98 אוטומט, 1.25 סמ"ק יש לי בעיה שבעצירות הרכב כל הזמן רוצה להכבות ולפעמים כבה וגם שמעבירים הילוכים למשל מ- P ל -D או ל-R אז יש קפיצות כאלה והטורים משתבשים. אמרו לי שיכולה להיות בעיה בלחץ שמן בגיר הרציף האם זה ייתכן?.........אם כן היכן מסדרים את הבעיה? תודה
  7. שלום, האם הגיוני שהחליפו לי מנוע צעדים חדש לרכב והוא לא תקין? יש לי פורד פיאסטה 98 דינמיק, אוטומט, מנוע 1.25 סמ"ק. לרכב הוחלף מנוע צעדים חדש וגם אחרי זה הוא רוצה להכבות בעצירה ומידי פעם נכבה. הייתי אצל מוסך אחר שבדק את הרכב וטוען שמנוע הצעדים החדש לא תקין??..........האם זה הגיוני?!?! תודה
  8. שלום אני רוצה לדעת איך ייתכן שפורד פיאסטה שנת 98 אוטומט עם מנוע 1.25 אוכל דייי הרבה דלק ?? הוא אוכל 1:9 נשמע קצת לא הגיוני בשביל רכב כזה!!! תודה
  9. שלום, ברצוני לדעת כמה ליטר דלק מכיל מיכל דלק של פורד פיאסטה דינמיק אוטומט שנת 98 מנוע 1.25 ??? וכמה דלק רכב כזה צורך 1 לכמה? ........ תודה ארז
  10. שלום, רציתי לדעת איזו נורה תתאים לי לתיבת הילוכים אוטומטית של פורד פיאסטה 98??? כמה וואט ואיזה נורה??? תודה ארז
  11. אני מאור יהודה! בפורד לא החזירו לי את כסף על מנוע הצעדים.......מוסך מורשה של גנבים ונוכלים!!!
  12. אין לי קרבורטור......זה הזרקה!!!!! אני מחפש מוסך מהמרכז שיכול לפתור לי את הבעיה של כיבוי רכב ונפילת טורים בעצירה!!!! מי יכול לעזור לי בבקשה??? תודה ארז
  13. שלום לכולם, בבקשה אני צריך עזרה!!! אני מחפש מוסך אמין ומקצועי באיזור המרכז שיפתור לי סוף סוף את הבעיה שהרכב כבה בעצירות. היום אספתי את הרכב ממוסף מורשה של פורד ואמרו לי שלא מצאו מה מקור הבעיה!! ואני נשארתי עם רכב שרוצה להכבות בעצירה והרבה פעמים נכבה.... תודה ארז
  14. השארתי שוב את הרכב במוסך ואמרו לי שמנקים את בית המצערת!!! האם זה יפתור את הבעיה של כיבוי הרכב בעצירות?..... אני ממתין לרכב מתיקון .........עם כל הזמן שעבר כבר שבועיים היו יכולים כבר להרכיב רכב חדש תודה! ארז
  15. אולי ניקוי מערכת ההזרקה תפתור את הבעיה??? או שזה משהו אחר??? תודה
×
×
  • תוכן חדש...