Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שראיתי את הפרסום בגלובס, ישר אמרתי שמדובר בטריק שיווקי (ואפילו כתבתי את זה באחד הטוקבקים).

 

נראה קצת תמוהה שהדבר נערך טרם ההשקה של הרכב מבלי שיודעים (הציבור, לא היבואן) מהו המחיר הרשמי, מהי רמת האבזור וכן הלאה..

כמו כן, אם היה מדובר על התארגנות רצינית ולא חלטורה של יחסי ציבור - סביר להניח שהיזמים היו מזדהים, נותנים פרטי התקשרות ולפחות טורחים בהקמת אתר נורמלי.

(אחרי הכל אם הם הצליחו להוציא הודעה לעיתונות שתגיע עד לגלובס, כנראה שהם לא כאלה מסכנים..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה ממש לא נכון, אינני נמנע בין יזמי הקבוצה.

bagira, ומה עם זה?

זה אומר שהוא לא נמנע מלהיות בין יזמי הקבוצה?

מצד שני, יתכן ומדובר במישהו שלא נולד כאן בארץ, והעברית לא שגורה בפיו, ואין לי כוונה ללעוג לו, אבל כאשר משיקים אתר, שווה להשקיע כמה שקלים עבור עריכה לשונית של מישהו שזה המקצוע שלו.

פורסם
bagira

במישהו שלא נולד כאן בארץ.

 

אכן לא נולדתי בארץ. לפעמים אני טועה בכתיבה בגלל שבאמת ובתמים אינני יודע, לפעמים פשוט שגיאות דפוס.

 

ולעצם העניין.

הנסיון מצביע על כך כי הטריקים למיניהם (הוט, חבר, ההנחות בשו-שו וכדומה) בסופו של דבר כן פוגעים במחירון. אגב, לא זכור לי שדלק או יוניון מוטורס אי-פעם השתעשעו עם הדברים הנ"ל.

 

באופן כללי ניתן לזהות כי דגמי הליסינג מחזיקים מחיר טוב יותר, כי הרי הגופים הגדולים מסוגלים להשפיע על המחירון עם עצם מדיניות התמחור. לאומת זאת הדגמים המיועדים לשוק הפרטי צונחים בד"כ מהר יותר, בדומה לשווקים בחו"ל. כך שלערכתי אין לצפות לשמירת ערך למופט מדגמי VW עם הטריקים או בלדם.

פורסם

מבלי להתייחס אם מדובר בטריק שיווקי או לא יש משהו בכל העסק הזה.

אם ניתן להשיג הנחות על קרקעות, בתים , מוצרי חשמל וכו' אז בהחלט ניתן להתאחד ולהשיג הנחה משמעותית על רכב כזה או אחר.

זה בכלל רעיון לא רע.

אם נניח מתאחדים 100 לקוחות ביחד ומתחייבים לרכוש רכב מאחד היבואנים אם הם ייקבלו הנחה משמעותית, יבוא היבואן שיתחרה וייתן להם את ההנחה.

ניתן לגשת למס' יבואנים שונים ולקבל הצעות מחיר סטייל ליסינג.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זה לא תרגיל שיווקי ולא נעליים ןמה שכן אז תסלחו באם אני :roflmao: וזאת כי אין מצב שזה יעשה ובטח שלא בצ'מפיון .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני מניח שכל חברי ה"קבוצה" כבר עשו נסיעת מבחן על הרכב, וביססו עליה את דעתם המלומדת כי מדובר בקניה טובה. :rolleyes:

 

ובנימה יותר רצינית: אם אפשר למכור במחיר מלא, למה שימכרו לכם במחיר מוזל? נראה לי שטעיתם ביבואן... וגם במדינה.

פורסם

רק אני נזכר כאן בפרסומת לטוארג, ולטוראן אם אני לא טועה, שצ'מפיון עשו, וזה עלה גם כאן בפורום...?

 

מבחינת שיווק הם די טובים נראה לי.

 

ורצוי לציין שהוזמנתי כבר בפעם השניה להשקה של הפולו החדשה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני אישית לא דיברתי על הקבוצה הזו ספציפית.

אבל אם אני ועוד 100 איש מתאחדים יהיה יבואן שיסכים לתת הנחה משמעותית סטייל "חבר".

לא צ'מפיון אז לא. יש עוד רכבים מצויינים בשוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני מניח שכל חברי ה"קבוצה" כבר עשו נסיעת מבחן על הרכב, וביססו עליה את דעתם המלומדת כי מדובר בקניה טובה. :rolleyes:

 

כי ה3000 לקוחות שרכשו מאזדה3 בסופרלנד באירוע ההשקה שלה לפני כמה שנים בהחלט עשו נסיעת מבחן וגיבשו דעה באופן מלומד ורציני.

 

אצל רוב רוכשי הרכב בארץ נסיעת המבחן לא תהיה מה שיכריע אם לקנות רכב X או רכב Y.

המחיר, האיבזור, השם, הפוזה, השמירת ערך, האמינות ו... הסטיגמה. הם הרבה יותר חשובים מאיך שהרכב נוסע בפועל.

 

 

לארגן קבוצת רכישה לרכב ספציפי, כאשר יש רק יבואן אחד שלו, זה "טיפה" בעייתי היות וכל הכח נשאר אצל היבואן.

הדבר נהיה עוד יותר בעייתי כשמדובר בדגם חדש דנדש, שטרם הושק בארץ,

וגם ככה מספר היחידות שיש ליבואן הוגבל ע"י היצרן ונמצא מתחת לכמות שהיבואן ביקש מלכתחילה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הכל עניין של היצע וביקוש.

למה ליבואן בודד להוריד מחיר ולהיכנע לקובצת רכישה כאשר הרכב נחשב כרכב השנה ובטח גם ימכר יפה מאוד במחיר המלא?

למה ליבואן לירות לעצמו ברגל ולהוריד את מחירון הרכב?

לא ניתן לעשות פה הגבלה לשום שוק אחר בגלל שבמקרה הזה צ'מפיון הוא מונופול לאומת קבלנים, יבואני ציוד מיחשוב, דילים של חופשות בחו"ל ועוד.

אם אותו יבואן היה נשאר עם מלאי מכוניות גדול לקראת סוף השנה, אז הוא יצא בהנחה משמעותית כמו שבד"כ עושים.

 

 

אשמח לקבל תשובות לשאלות הנ"ל מיוזם הרעיון לקבוצת רכישה מסוג זה.

פורסם

אני חושב שלא הובנתי כראוי,

אני מדבר על הקמת קבוצת רכישה שלא מחפשת דגם מסויים אלא סטגמת מסויים.

למשל, סופרמיני. ניגשים לכל היבואנים ואפילו לדגמים ששוכנים מתחת- גם פולו וגם פאביה ורואים איזה יבואן נתן את העיסקה הכי משתלמת, הנחה הכי משמעותית ו/או מתנה ותנאי מימון.

אני דווקא חושב שזה יכול להצליח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי קבוצת הרכישה תהיה אטרקטיבית יותר במקרה של רכישת דגם שלא מיובא או ייובא באופן סדיר לישראל. לדוגמה יש את פולו בלומושן (הלוואי שתיובא, אך ההיסטוריה בארץ מראה ההיפך), שחסכונית ברמות קשות- גירסת הבלומושן של ה1.6 TDI צורכת אחד ל27 בערך בממוצע, וגירסת ה1.2 TDI צורכת אחד ל33 בממוצע.

 

אם גירסאות אלו לא ייובאו באופן סדיר לארץ- שווה לנסות לשכנע את היבואן ליבא באמצעות קבוצת רכישה. לגבי הגירסאות שביבוא סדיר- לדעתי לא יקבלו יותר מהנחה בסגנון "חבר" אבל עדיין מדובר ביוזמה מבורכת ללא קשר לשיווק שבעניין.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
הכל עניין של היצע וביקוש.

למה ליבואן בודד להוריד מחיר ולהיכנע לקובצת רכישה כאשר הרכב נחשב כרכב השנה ובטח גם ימכר יפה מאוד במחיר המלא?

למה ליבואן לירות לעצמו ברגל ולהוריד את מחירון הרכב?

לא ניתן לעשות פה הגבלה לשום שוק אחר בגלל שבמקרה הזה צ'מפיון הוא מונופול לאומת קבלנים, יבואני ציוד מיחשוב, דילים של חופשות בחו"ל ועוד.

אם אותו יבואן היה נשאר עם מלאי מכוניות גדול לקראת סוף השנה, אז הוא יצא בהנחה משמעותית כמו שבד"כ עושים.

 

 

אשמח לקבל תשובות לשאלות הנ"ל מיוזם הרעיון לקבוצת רכישה מסוג זה.

 

+1, לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.

 

גרסאות הבלו-מושיין חסכוניות ברמות מטורפות!

מתכוונים להביא אותן לארץ? חחחח שאלה רטורית, הרי ברור שלא.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הבעיה היא גם שלפי המיסוי ה"ירוק" מנועי הדיזל לא נחשבים לירוקים, אז הבלו-מושן כנראה תקבל תוספת מחיר לא מוצדקת יחסית לגרסאות האחרות.

יכול להיות רעיון נחמד לארגן קבוצה להבאת הדגם הנ"ל לארץ, חבל שכרגע אני לא במצב של לקנות רכב חדש :)

אגב, בטוח לפולו מוצעת עם 1.6 TDI? מה שראיתי שהגולף בלו-מושן מגיע עם המנוע הזה, פולו רק עם 1.2 TDI

פורסם
הכל עניין של היצע וביקוש.

למה ליבואן בודד להוריד מחיר ולהיכנע לקובצת רכישה כאשר הרכב נחשב כרכב השנה ובטח גם ימכר יפה מאוד במחיר המלא?

למה ליבואן לירות לעצמו ברגל ולהוריד את מחירון הרכב?

לא ניתן לעשות פה הגבלה לשום שוק אחר בגלל שבמקרה הזה צ'מפיון הוא מונופול לאומת קבלנים, יבואני ציוד מיחשוב, דילים של חופשות בחו"ל ועוד.

אשמח לקבל תשובות לשאלות הנ"ל מיוזם הרעיון לקבוצת רכישה מסוג זה.

 

לא של הייצע וביקוש אלא של תפיסה שיווקית של המוכר.

 

במקרה הספציפי של צמפיון, אני בהחלט מסכים איתך, אבל לא בגלל פוטנציאל המכירות של הפולו החדשה אלא כי צמפיון נמנעים מלהכנס לליסינג בצורה רצינית בדיוק מהסיבה הזאת אז לכמה אנשים פרטיים שמתאגדים הם יתנו הנחה?

 

מצד שני, גם מזדה 3 נמכרות בכמויות יפות מאוד וליבואן "אין אינטרס" לתת הנחות כי הוא מוכר את כל מה שהוא מסוגל ליבא, אבל אני בטוח שאם 20 לקוחות פרטיים יתאגדו הם יכולים להוציא ממנו מחיר נמוך משמעותית

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...