Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רואה שלאנשים יש פה באמת טעם טוב, אבל זה אומר כלום על שאר האוכלוסיה:

אני מנסה למכור אודי מהדגמים החדשים, כבר קיבלתי לפחות 3 טלפונים שהשאלה הראשונה הייתה האם יש לאוטו פנסי לדים.

כשאמרתי שלא, המשפט הבא של הצד השני היה- טוב, תודה, להתראות.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

כמו כל דבר בעולם השיפורים (ובכלל), אם זה זול זה נראה לא טוב. אז כן, פסי לדים על מיצובישי קולט הם גורם מוכח מדעית להקאה. אבל כשהם מגיעים עם הרכב, יש להם גם אפקט ויזואלי וגם אפקט בטיחותי.

 

נורות הלד בולטות הרבה יותר מנורות רגילות, והן חסכוניות משמעותית ביחס לנורות קסנון או הלוגן. לכן, באירופה משתמשים בהם יותר ויותר כתחליף לתאורת יום (daytime running lights) קונבנציונלית. מדובר ביתרון בטיחותי משמעותי - הלדים הללו יקפצו לך לעין הרבה יותר מהר מנורת הלוגן דהויה באמצע היום.

פורסם

ה LED's כמו הקסנון , מעבר לעובדה שהם אביזרי בטיחות, הם מערכות חוסכות דלק. בטח רובכם ירימו גבה.

חברות הרכב מחויבות להראות חיסכון בצריכה הדלק של לפחות 10% ב- 5 שנים הבאות. מעבר לעובדה של איכות האור ב LED והאור הויזואלי שלו. צריכת החשמל שלו מאד נמוכה

 

הנוסחה אומרת " על כל 100W חשמל באוטו, לטווח של 100 ק"מ יש חיסכון של 0.1 ליטר דלק. "

אומנם ברמה האישית של כל נהג זה לא משמעותי , ברמת חברה שמוכרת 3-4 מיליון כלי רכב בשנה , היא "תורמת רבות לחיסכון בדלק וזיהום אוויר.

 

רק חבל שלקחו את הלדים והקסנונים והפכו אותם לאביזרי הערס המצוי :-)

ברוך

פורסם

בעתיד ע"פ אודי כפי שהוצג בתערוכה בפרנקפורט מצבור של לדים יוכל לדאוג לפיזור אלומה אופטימלי לדרך. זה כולל התאמה להטיה לפי הכביש ניתוח אוטומטי של רכבים אחרים והכוונה לפיזור ומרחק מקסימלי.

 

ימים יגידו

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

חברה נראה לי שאתם דיי מבלבלים פה....

 

חלק מהמגיבים מדברים פה על פס הלדים שיש תופעה בזמן האחרון לתקוע אותה בדרך כלל מעל המספר האחורי ובכל מיני מקומות מוזרים ברכב.

והחלק השני מדבר פה לגבי פנסי לדים לדוגמה הפנסי רכב בדגמים החדשים של אאודי שבתוך הפנס עצמו מורכבים לדים.

פורסם

דעה שלי אנג'ל אייז זה לBMW

http://www.dtmpower.net/forum/attachments/e46-3-series/9154d1013678352-angel-eyes-pics-e46m3-dem.jpg

זה פשוט יושב טוב על הרכב שלהם אין מה לומר

 

ולדים זה לAUDI

http://farm4.static.flickr.com/3145/2425261462_912e0dae44.jpg

 

כל שאר המכוניות שמנסות להעתיק זה פשוט לא נראה טוב

לדים לא ישב יפה על קולט , סיוויק , 206 וכ'ו זה פשוט הופך את הרכב לצעצוע .

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

חשבתי שאני היחידי שמתעב את הטרנד הזה:roll:.

 

מיותר ומכוער, אודי בכלל מוסיפים חטא על פשע ומציירים שרשראות לדים בתוך הפנסים:shock:.

18audia8fd2011.jpg

Insane things comes from insanely people.

פורסם

באמת נהיה מגוכח

הם מתחילים להיראות כמו פיצוציות על גלגלים עם כל הלדים האלו

ראיתי איזה דביל אחד שהאוטו שלו נראה כמו עץ אשוח בערב חג מולד

היו שם בערך 20 לדים ברחבי האוטו.

פורסם
חשבתי שאני היחידי שמתעב את הטרנד הזה:roll:.

 

מיותר ומכוער, אודי בכלל מוסיפים חטא על פשע ומציירים שרשראות לדים בתוך הפנסים:shock:.

18audia8fd2011.jpg

 

פשוט יופי.

פורסם
אני חושב שזה מוסיף עם עושים את זה בטעם טוב ,

אבל כל אחד והטעם שלו ,

 

בלי אורות קדמיים בצבע הלד זה נראה דיי מגוחך לטעמי.

 

אני בעד החלפת כל התאורה הבפנימית ברכב ללדים, אצלי בוצעה החלפה מלאה כולל בבגאז' ובתא כפפות ללדים בצבע לבן בהיר. התוצאות מדהימות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה אצלי עם דיומונד וויג'ן רק שביום שצולמה התמונה נורה אחת נשרפה לי ,

בפנים אני מעדיף את התאורה הרגילה ,

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !


×
×
  • תוכן חדש...