Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתור מי שמשלמים לשוטרים את המשכורת, אני חושב שראוי שיתיחסו אליינו יפה.

וכן, הם סוג של נותני שירות.

 

לך תגיד את זה לשוטר בארצות הברית/אירופה. זו הבעיה בארץ. אין כבוד לאף אחד. "אני משלם את המשכורת שלך". לנציג שירות בבזק בינלאומי לא הייתי אומר כזה דבר, אז לשוטר? בושה. לא פלא שהמדינה נראת ככה.

פורסם

נציג שירות ידבר אליך כמו בנאדם ולא כמו אחד שאתה חייב לו משהו, להבדיל משוטר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש להם הקצאות לינשוף.. הם לא רוצים לבזבז בגלל זה הם אומרים לך "לנשוף"

 

מה זאת אומרת "הקצאות" לינשוף?

לינשוף מגיע כל מי שנכשל בבדיקת נשיפה "בנשיפון" ומי שמסרב לתת דגימה של נשיפה.

עד כמה שאני יודעת למכשיר אין בלאי או מכסה מינימלית שצריך לעשות/לא לעשות, כי בסך הכל נושפים בו ומכיילים אותו פעם אחת לפני כל משמרת.

תקן אותי אם אני טועה.

 

Lev-27 ההתנהגות הזו של "אני משלם לך את המשכורת" נפוצה בכל תחום בארצנו, מילד שמוכר לך המבורגר במקדונלד, עד לפקיד שבשרות המדינה, זה לא מפליא אותי כל התנהגות ברברית וחוליגנית כלפי מי שנותן שירות לאחר, נתקלתי בזה בתחנת דלק שנהלתי, בחנות יילו שלי כאשר קיללו עובדים שלי, בחנות FOX (בגדים).

אני בתחום השירות כמעט 10 שנים, ראיתי התנהגויות בהמיות לעובדים שלי, כאשר הם נתנו את השרות הכי טוב והכי מקצועי שיש, אבל תמיד היה חוליגן שהיה מנבל את הפה בשלב מסויים.

עצוב לומר זאת, אבל מתרגלים לזה.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לך תגיד את זה לשוטר בארצות הברית/אירופה. זו הבעיה בארץ. אין כבוד לאף אחד. "אני משלם את המשכורת שלך". לנציג שירות בבזק בינלאומי לא הייתי אומר כזה דבר, אז לשוטר? בושה. לא פלא שהמדינה נראת ככה.

 

 

בושה? או אמת?, מאיפה אתה חושב שהשוטר מקבל משכורת אם לא מהמיסים שלי ושלך? אני אזרח שומר חוק שמתייחס לשוטרים בכבוד ואי לכך ובתהאם לזאת מצפה שיחזירו לי באותה מטבע.

אל תרד לפסים אישיים, ותאשים אותי במצב המדינה, כי גם אני יכול לכתוב שאתה אידיוט ולהאשים אותך ב1001 דברים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
בושה? או אמת?, מאיפה אתה חושב שהשוטר מקבל משכורת אם לא מהמיסים שלי ושלך? אני מתייחס לשוטרים בכבוד ואי לכך ובתהאם לזאת מצפה שיחזירו לי באותה מטבע.

אל תרד לפסים אישיים, ותאשים אותי במצב המדינה, כי גם אני יכול לכתוב שאתה אידיוט ולהאשים אותך ב1001 דברים.

 

בושה או אמת? לדעתי בושה.

אתה לא משלם לשוטר, לנציג בבנק/חברה סלולארית/אפשר להביא עוד אלף דוגמאות.

ואם אתה באמת חושב שזה שאתה משלם מיסים הופך אותך לבוס של כל אותם הגורמים אז תחשוב על זה ככה:

אם חס וחלילה תמות(כלומר, אתה כבר לא תשלם מיסים) האנשים הנ"ל יפוטרו או משכורתם תיפגע בסכום כלשהו?

התשובה כמובן שלא!

זה כמו שאני אתקשר למשרד רוה"מ ואדרוש לקבוע פגישה עם העובד שלי מר ביבי נתניהו.

פורסם

אדוני בעל בעיה בהבנת הנקרא?

לא אמרתי שאני הבוס, בסך הכל ביקשתי שיתיחסו בכבוד ולא יותר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

היתי בקורס לניהול עסקים.

 

לימדו שם דבר מאוד נכון, גם כשאתה עצמאי, יש לך בוס! יודע מי הבוס שלך? הלקוח, זה שמשלם לך ומתחזיק לך את העסק בסופו של יום. אם לא תיתן ללקוח שלך יחס טוב ושירות טוב, בסוף תישאר בלי לקוחות ואתה תסגור את הבסטה.

 

מדינה צריכה להתנהל כמו עסק, לתת ללקוחות שלה שירות טוב כדי שהלקוחות ירצו להישאר לקוחות ולא יעברו לעסק אחר. אותו הדבר גם למשטרה, גם לצבא, וגם לכל גוף גדול.

 

לא סתם מסקרים שנערכים אתה רואה ירידה באמון במשטרה. כשאתה עולה על הכביש ורואה שוטר תנועה עובר על החוק, גם לך בא לעבור, ובסוף אנחנו עוברים! שוטר אמור להיות אדם ייצוגי וככזה הוא צריך להיות לבוש בצורה נורמלית ולדבר בצורה נורמלית לאזרח. לא סתם באגד החליטו שלנהגים תהיה תלבושת מסויימת, זה משדר משהו אחר וזה חלק משיפור התדמית.

 

אבל במשטרה כמו במשטרה, הם מקבלים את התיקצוב שלהם, אז לא אכפת להם לצפצף על כולם, ולא אכפת להם לעבור על החוק ולא אכפת להם להתיחס אליך בזילזול.

 

יגיע יומך וגם אתה תיפול על שוטר כזה ותקלל את המשטרה. אני מקווה שאת אותו היום אתה תזכור טוב ולא תשכח כמו שהרוב שוכחים את מה שעשו לפני לפני כמה דקות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הם יתיחסו מאוד בכבוד כשתייבא אותם משוויץ.

 

בינתיים כח השיטור הישראלי מורכב משוטרים ישראלים ולכן "פני הדור, כפני הכלב".

 

יש נחמדים ואדיבים, יש מגעילים ומציקים בדיוק כמו כל עם ישראל.

 

עריכה - תומר, מי שלימד אותך בקורס הוא קשקשן שמעולם לא היה עצמאי יום אחד בימיו.

לתת שרות טוב זה אלף בית אבל אף אחד לא הבוס שלי בגלל שהוא קונה עצם לכלב ב 2 שקל או מוצר אחר ב 10,000 שקל.

יקבל מוצר טוב, שרות טוב, מחיר טוב ובזה מסתיימם הקשרים בניינו.

אני אפילו אגדיל ואומר שכל האהבלים שבאים וחושבים ש"הוא משלם לי את המשכורת" ומתנהגים בהתאם, לרוב מגורשים מבית העסק בבושת פנים (טוב, אני לא SUOP NAZI אבל אין לי סבלנות ללקוחות שחושבים שהם במו ידיהם מפרנסים אותי ולכן מותר לילד לדפוק על הכלובים של החיות כי חיות שמתרוצצות בפאניקה משעשע אותו).

 

זה לגבי עסקים פרטיים.

לגבי המדינה, בכלל אין שום בסיס לתאוריה שלך, מדינה זה לא עסק, האזרחים זה לא לקוחות ולאף עובד ציבור אתה לא משלם את המשכורת שלו.

יש רשימת חובות, רשימת זכויות ויש חוק .

מעבר לזה, כל אינטראקציה בינך לבין המדינה לא קשורה בכלום לניהול עסק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הם יתיחסו מאוד בכבוד כשתייבא אותם משוויץ.

 

בינתיים כח השיטור הישראלי מורכב משוטרים ישראלים ולכן "פני הדור, כפני הכלב".

 

יש נחמדים ואדיבים, יש מגעילים ומציקים בדיוק כמו כל עם ישראל.

 

תופעה נפוצה גם אותי עצרו מלא פעמים למרות ששתיתי מעט

פורסם
יש סיבה למה שקרה לך, הסיבה היא שבארה"ב היו מקרים רבים של ירי על שוטרים בזמן עצירות שגרתיות, דבר שהוביל לנוהל המתואר.

אתה אומר איזה מזל שהשוטרים שלנו לא כמו בארה"ב? אני אומר איזה מזל יש לשוטרים שלנו שהאזרחים במדינתנו הם לא כמו בארה"ב.

 

 

 

אני לא יודע איפה אתה חי אבל הסיכוי היחידי שהמשטרה תבצע חסימות ותתפוס את גנבי הרכב/אופניים/אופנוע זה אם אתה מקורב למשטרה או אישיות חשובה בארץ.

 

לגבי הסיכום שלך, לא אכפת לי ששוטר יעכב אותי ויעשה את המוטל עליו, אבל כן אכפת לי ששוטר יעכב אותי מבלי לעשות את עבודתו כלל.

 

 

אני יגיד לך איפה אני חי, אני גר בדרום ושירתתי שנה וחצי בת"א ו100 אחוז מהמעצרים\מרדפים לא היה מעורב מקורב או אישיות.. על איזה בסיס אתה קובע שכל המשטרה מטפלת במקרוביה?

פורסם

שאלה קלה.

ברשותי רשיון כבר 9 חודשים. לפני כחודש עצר אותי שוטר בפעם הראשונה לבדיקה שגרתית. הבאתי לו רשיון ורשיון רכב. לאחר מכן הוא ביקש את המספר טלפון שלי ורשם אותו, למה זה?

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

מצאת חן בעיניו :roll:

 

יש נוהל חדש כזה,מאחר והוא לא בודק כלום אז אתה יכול להמציא כל מספר שעולה לך לראש ולכן אני לא מבין את התועלת שבנוהל הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שאלה קלה.

ברשותי רשיון כבר 9 חודשים. לפני כחודש עצר אותי שוטר בפעם הראשונה לבדיקה שגרתית. הבאתי לו רשיון ורשיון רכב. לאחר מכן הוא ביקש את המספר טלפון שלי ורשם אותו, למה זה?

 

גם אותי פעם עצרו ובקשו מספר טלפון וגם טרחו להסביר למה.

הם מקימים מאגר של נהגים אמיתיים ברכבים ולא בעלי רכב כדי שבמקרה הצורך יוכלו לאתר את הנהג בקלות.

כי כרגע לוקח הרבה זמן לאתר בעלים ולא בהכרח נהג של האוטו.

פורסם

בחודש הראשון שקניתי את הרכב "פשע" שלי היו לי שתי הורדות ואין סוף עצירות של ניידות. כל אוקטביה של בילוש עוצרת אותי...בתקופה האחרונה כימעט ולא עוצרים אותי כי כל שוטר בחיפה כבר מכיר את הרכב.

אותי אישית בדרך כלל משחררים אחרי לא יותר מדקה כי אנ יבסך הכל בחור נחמד והרכב די מבלבל אותם. אפילו בוחנים שעוצרים אותי בעיר כבר זורקים מילה על האגזוז או צוחקים ושואלים אם לא מצאתי הגה יותר קטן ומשחררים אותי בלי כלום.

בסך הכל אני שמח שעוצרים אותי הרבה כי אם חס וחלילה יגנבו את הרכב יום אחד יש סיכוי טוב שיעצרו את הגנב.

מצד שני חבר טוב נעצר לפני כמה שבועות בטענה שעבר ברמזור אדום. הרמזור היה כמובן ירוק (הרמזורים הדפוקים של חורב בחיפה למי שמכיר) והשוטר התבלבל. חבר שלי מצידו היה מוכן לנסוע עם השוטר ולהראות לו שכן יש ירוק שמאלה כשהאדום היה לנוסעים ישר אבל השוטר לא היה מוכן לשמוע. מזל שהחבר מכיר כמה שוטרים וטלפון אחד לשוטר-חבר שלו סידר את כל העיניין. הוא הגיע עם קטנוע משטרתי ודיבר עם השוטר שרצה לרשום דו"ח לא מוצדק כמובן.

אני אישית לא אוהב לצאת מחיפה עם הרכב, צפונה או דרומה. הדברים שאני שומע על שוטרי אזור תל אביב וכמות הבוחנים המטורפת בצפון די מרטיעים אותי.

היה לי כמובן כמה סיפורים לא נעימים עם שוטרים אבל מה שעשו לחבר טוב שלי (הבחור עם הסיוויק ירוק זוהר כמו במהיר ועצבני שנגנבה לפני שנה וחצי) לאף אחד ממכם כימעט ולא קרה.

השיא היה שעצרו אותו 2 ניידות והגיעו עוד 6 אחרי זה (8 ניידות!)רק כדי להסתקל על הרכב ובסוף העיניין נגמר בזה שביקשו ממנו להוריד את הספויילר אלומיניום.:?:lol:

בכלל כל עצירה אצלו היו באות מלא ניידות, חיפושים..לא נעים.


×
×
  • תוכן חדש...