Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חדשות בשבילך: הם לא צריכים לבקש.

 

 

נראה לי שאנשים קצת שכחו מה זה שוטר ומה תפקידו.

הוא לא בדיוק המלצר שלך להערב, לא נותן שרות פרונטלי ולא אנאלי.

אתה אמור לתת לו כבוד ולפחד ממנו.

כי זה בדיוק תפקידו. להרתיע מלרצות להתעסק איתו.

חוש הריח שלך ממש לא רלוונטי לעניין.

 

למען הסר ספק, אין לי שום קשר למשטרה.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור מי שמשלמים לשוטרים את המשכורת, אני חושב שראוי שיתיחסו אליינו יפה.

וכן, הם סוג של נותני שירות.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

הרכב שלי הוא רכב שמנקר עיניים וכל יום עוצרים אותי סתם.

 

השוטרים בישראל הם צרי עין וקנאים.

 

יום אחד אפילו בא לי איזה קצין ואמר לי מאיפה יש לך כסף לרכב כזה אני 20 שנה שוטר ואין לי מספיק

 

אחר כך הוא קרא לעוד כמה שוטרים וחיפשו לי ברכב הוצאתי טלפון והתחלתי לצלם אותם ורק אז הם נרגעו

 

90% מהשוטרים בארץ הם המיץ של הזבל 10% אנשים טובים

 

קראו לי עוד המון מקרים עם שוטרים אבל זה לפעם אחרת.

פורסם
יש לי חדשות בשבילך: הם לא צריכים לבקש.

 

 

נראה לי שאנשים קצת שכחו מה זה שוטר ומה תפקידו.

הוא לא בדיוק המלצר שלך להערב, לא נותן שרות פרונטלי ולא אנאלי.

אתה אמור לתת לו כבוד ולפחד ממנו.

כי זה בדיוק תפקידו. להרתיע מלרצות להתעסק איתו.

חוש הריח שלך ממש לא רלוונטי לעניין.

 

למען הסר ספק, אין לי שום קשר למשטרה.

 

ועוד איך הם צריכים לבקש.

אין שום סיבה ששוטר יתחיל את השיחה שלו עם אזרח שלא חשוד בכלום בתור פושע, בטונים של נסיון להוציא ממנו הודעה.

 

גם אני נתקלתי במצב דומה, בהיותי ילד בן 13.

הייתי במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון והשוטר יצא מנקודת הנחה שאני אשם.

עדת הראיה היחידה שהייתה(אישה בת 80) אומרת שממה שהיא הספיקה לראות זה בכלל לא היה מבנה גוף ולא המראה והמשפחה לוחצת שזה הייתי אני כי "רוסים גנבים".

החזיקו אותי הרבה מאוד זמן, תפסו את היד ומשכו אותי וצרחו עלי כאילו כבר יש גזר דין.

 

אז את גיל 13 כבר מזמן עברתי

ולמרות שההתקלויות היחידות שלי עם שוטרים מאז(וזאת הייתה הפעם הראשונה והיחידה) היו רק בכבישים לבדיקה שגרתית,

אני לא מכבד שוטרים וכל פעם מתכונן לעובדה שיחליטו להלביש עלי משהו.

 

וגם לחברה שלי הייתה התקלות לא נעימה עם שוטר, כשסתם עמדה וחיכתה למונית.

התלונה נגמרה במח"ש, אבל למרות שלשוטר היו תלונות מרובות מאזרחים לא נעשה כלום.

 

 

אז אין מה לעשות.

אני את התקווה שלי מלקבל עזרה משוטר כבר אבדתי מזמן.

הכבוד כבר לא יחזור

ואני חושב שלנו, האזרחים, שבאמת לא עוברים על החוק, נשאר רק להתכונן ליום שבו לשוטר יבוא "להתלבש" עליך.

פורסם

אם כבר סיפורים על שוטרים,

אתמול באתי לצאת מתחנת דלק בשביל כזה דו סטרי, פתאום אני קולט ניידת (בלי צ'קלקות) עושה רוורס בנתיב שלי לכיווני, עצרתי ואז ראיתי שהוא מעביר לדרייב ונכנס לחניה בצד ימין אני מתקדם הכל טוב ויפה פתאום הוא דופק פרסה ומהר צפצתי מלחץ ועצבים שהייתי ממש ממש קרוב אליו והוא גם עבר על פס לבן ואני מרים ידיים ומכוון לראש שלי כאילו 'אתה מטומטם?!' ועוד חברה שלי אומרת לי אל תעשה את זה יתנו לך דו'ח על התחצפות לשוטר..

 

בהמות כאלה...

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אז רק בשביל שכולכם תבינו איזה מזל גדול יש לכם עם השוטרים בארץ, הנה סיפור מרתק משנת 95:

 

אני וזוגתי (שתחיה) נוסעים בלילה בכביש חשוך, גשום ולא מואר מוונקובר לכיוון סיאטל (אנחנו כבר בארה"ב) אני אפילו זוכר שלמחוז המקולל קראו SKAGIT.

 

המהירות המותרת היא זחילה תיקנית של 55 מייל (שהשד יקח את האמריקאים האלה עם המהירות הזאת).

 

אני נוסע בפייר-בירד חדשה מההשכרה בסביבות ה 70 מייל ופתאום נדלקים מאחורי אורות של רכב (הוא נסע מאחורי בחושך!!!), צקלקות וסירנות והוא קורא לי בכריזה לעצור בצד, לכבות את הרכב ולהשאר ברכב.

 

לאחר 5 דקות המתנה (די מורטות עצבים האמת) הוא מדליק פרוזקטור בגג, מאיר את פנים הרכב שלי וקורא לי בכריזה:

 

נוסע ליד הנהג, אל תזוז! אני חוזר, אל תזוז!

נהג, הרם 2 ידיים, בעזרת יד ימין בלבד, פתח את דלת הנהג מבחוץ ! אני חוזר, אך ורק מבחוץ!

 

אני מבצע את הפעולה.

 

כשהדלת פתוחה הוא ממשיך:

 

נהג, צא מהרכב ושכב כשהפנים פונות לכביש

 

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות אבל ראבאק, יורד גשם, איזה תשכב על הכביש עכשיו בראש שלו??? :shock:

 

אישתי קולטת את ההססנות שלי ומייד פוקדת עלי בטון שלא היה מבייש חוקר בק.ג.ב "תגיד לי, אתה ירדת מהפסים? הם שניהם מחוץ לרכב עם אקדחים שלופים, צא כבר מהרכב!"

 

טוב, סחבק יוצא מהרכב ונשכב על הרצפה.

 

הוא ממשיך:

 

נוסע ליד הנהג, בעזרת יד שמאל, פתח את הדלת מבחוץ, צא מהרכב ושכב כשהפנים פונות לכביש!

 

אישתי מיד מציתת.

 

שוטר אחד ניגש אלי, השני לאישתי.

 

אוזק אותי ומבצע חיפוש גופני עליי.

בינתיים אישתי זוכה ליחס זהה.

 

אח"כ הם מעמידים אותנו, מבצעים חיפוש ברכב, בודקים רשיונות, פספורטים וכו'

 

אחרי חצי שעה החליטו שאנחנו כנראה לא נרצח אותם אז אפשר לשחרר אזיקים.

 

הסבירו לנו משהוא על זה שזה נתיב הברחות ומאחר ונהגנו מעל המהירות ו"בצורה חשודה" הם שיערו שאנחנו מבריחים ולכן ביצעו עלינו נוהל מעצר חשוד.

נפרדנו (לא כידידים) לא לפני שהם השאירו אצלי דו"ח של 175 דולר על נהיגה במהירות.

 

אז תמשיכו לבכות על השוטרים שלנו, חכו שיעצור אתכם שוטר אמריקאי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חייב לציין שתדעו לכם שהכחולים הם הבעיתיים ורוב הבעיה עם החארות שאיתם נתקלתם שהתייחסו אליכם כאל נחותים מהם אלו המתנדבים אותם אנשים שלא שווים יריקה באזרחות מקבלים טיפה סמכות לא פחות ולא יותר בתנועה שעדיף להישפט על רצח ולא על מהירות ....

לכן אותם זבלות שמתייחסים מלוכלך תבקשו את הפרטים שלהם בנימוס הם מחויבים לתת ותגישו תלונה , הם יאכלו את המכה שלהם אחרי זה , שהם בדרך הביתה אחרי משמרת של 12 שעות ואז נקראים לבירור אצל הקצין סיור...

ולכל אלה שמחפשים להפיל א תהמשטרה אם תקין שסיור נוסעים בלי צ'קלקות , ורמזור אדום וכוליי, אל תמהרו להוציא פלאפון ולצלם לערוץ(שמאלני) 2, כי יכול להיות שהם בדרך לבית שלכם ללכוד פורץ על חם או בדרך לסגור יציאה מהעיר על אותו שבל"ר שגנב לכם את המאזדה 3 מהחנייה .

לסיכום השוטרים לא חייבים להיות חברים שלכם ולשרת אתכם כמו מלצרים, ברגע שכולם מבצעים את המוטל עליהם ככה נחסכים הרבה בעיות.

פורסם

חארות? זבלות?

 

אני מעדיף להיעצר ע"י כל המתנדבים במדינה ורק לא ליפול לידיים של מג"בניק עם פה וגישה כמו שלך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חארות? זבלות?

 

אני מעדיף להיעצר ע"י כל המתנדבים במדינה ורק לא ליפול לידיים של מג"בניק עם פה וגישה כמו שלך!

 

1. זו זכותך המלאה.

2. תאמין לי שאני לא מדבר באוויר ומתבסס על עובדות מאחר ויצא לי לעבוד לא פעם מועדונים, חסימות ומרדפים בכל הארץ למעט צפון.

3.

פורסם
אז רק בשביל שכולכם תבינו איזה מזל גדול יש לכם עם השוטרים בארץ, הנה סיפור מרתק משנת 95:

...

נוסע ליד הנהג, אל תזוז! אני חוזר, אל תזוז!

נהג, הרם 2 ידיים, בעזרת יד ימין בלבד, פתח את דלת הנהג מבחוץ ! אני חוזר, אך ורק מבחוץ!

...

אז תמשיכו לבכות על השוטרים שלנו, חכו שיעצור אתכם שוטר אמריקאי!

 

יש סיבה למה שקרה לך, הסיבה היא שבארה"ב היו מקרים רבים של ירי על שוטרים בזמן עצירות שגרתיות, דבר שהוביל לנוהל המתואר.

אתה אומר איזה מזל שהשוטרים שלנו לא כמו בארה"ב? אני אומר איזה מזל יש לשוטרים שלנו שהאזרחים במדינתנו הם לא כמו בארה"ב.

 

ולכל אלה שמחפשים להפיל את המשטרה אם תקין שסיור נוסעים בלי צ'קלקות , ורמזור אדום וכוליי, אל תמהרו להוציא פלאפון ולצלם לערוץ(שמאלני) 2, כי יכול להיות שהם בדרך לבית שלכם ללכוד פורץ על חם או בדרך לסגור יציאה מהעיר על אותו שבל"ר שגנב לכם את המאזדה 3 מהחנייה .

לסיכום השוטרים לא חייבים להיות חברים שלכם ולשרת אתכם כמו מלצרים, ברגע שכולם מבצעים את המוטל עליהם ככה נחסכים הרבה בעיות.

 

אני לא יודע איפה אתה חי אבל הסיכוי היחידי שהמשטרה תבצע חסימות ותתפוס את גנבי הרכב/אופניים/אופנוע זה אם אתה מקורב למשטרה או אישיות חשובה בארץ.

 

לגבי הסיכום שלך, לא אכפת לי ששוטר יעכב אותי ויעשה את המוטל עליו, אבל כן אכפת לי ששוטר יעכב אותי מבלי לעשות את עבודתו כלל.

פורסם

ברור שבכל כלל יהיו היוצאים מן הכלל. לי דווקא יש סיפור נחמד על שוטרים. לפני כמעט שנה נסעתי לנהר הירדן ללילה של קמפינג על הגדה,הייתי עם 2 אחיי הגדולים ועוד 3 חברים,עם כמות נאה של אלכוהול ובשרים,מדורה מנגל ונרגילות-הכל דולק. פתאום מגיע טנדר משטרתי,עוצר לידנו ויוצאים ממנו 2 שוטרים. אחד מהם בא אלינו ושואל אותנו בצורה "סחבקית" מה קורה וכו'.

מיד הזמנו אותו ואת השוטר השני להצטרף אלינו לאיזה שיפוד (היה משהו כמו 1:00 בלילה).



השוטר שקלט שאנחנו כבר במצב סחי שאל אותנו פתאום "מה איתכם,עשיתם ג'ויינטים,דרמים?"

ישר התחלנו לצחוק כי אנחנו ממש לא בקטע של סמים,ואחי מיד ענה לו שאין לנו ג'ויינטים אבל הוא עשה דרמים לרכב לפני איזה שבועיים ויש לו אפילו את החשבונית.

השוטר התחיל לצחוק ותו"כ שאל אם לא נתנגד שהוא יבצע לנו חיפוש ברכב.

אחי צחק ואמר לו שאין בעייה ושאם הוא רוצה הוא יכול לפתוח את התא מטען לקחת משם ארגז כלים,זה יעזור לו לפרק את האוטו יותר טוב.

אחרי חצי דקה חיפוש ברכב של אחי ועוד חצי דקה חיפוש ברכב של חבר שלי הוא הבין שאצלנו הוא לא יצא עם שלל, הצטרף אלינו עם השוטר השני למדורה,אכלו איתנו כמה שיפודים והמשיכו לדרכם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

אז תמשיכו לבכות על השוטרים שלנו, חכו שיעצור אתכם שוטר אמריקאי!

 

את שוכח שגם בארץ כשיש להם חשד הם שולפים נשק וכ"ו.

 

אותי אישית עצרו באמצע פקק כשרק יצאתי מהבית, בא לי שוטר לחלון פקד עלי לדומם מנוע ולתת לו מפתחות בזמן שהוא עם יד על הנשק. נכנס לי לרכב ישב לידי והתחיל לשאול אותי איפה היתי לפני חצי שעה וכשהסברתי לו שהרגע יצאתי מהבית, התחיל להגיד לי אז למי נתת את האוטו. ככה במשך 10 דקות ניסה להוציא ממני הודאה קלושה באמצע הפקק. בסוף הסמוי מאחורה ליווה אותנו החוצה מהפקק (בזמן שהשוטר השני עדיין לידי בתוך האוטו שאני לא אברח). ורק שעצרנו בצד, הם הואילו להגיד לי שאני חשוד בדריסת שוטר לפני חצי שעה. וכל זה בזמן שהם יודעים שזה לא אני (בגלל זה לא נשלף ממש נשק), אבל בגלל שהאוטו שלי דומה הם חשבו שנתתי את הרכב למישהו אחר.

 

מעבר לזה, בארץ לשוטרים יש נטיה להלביש עליך עבירות (מכמה ניסיונות שכאלה), בארה"ב הם יעשו לך כזה דבר?

 

בארץ כשיעצרו אותך על נורה שרופה ותגיד לשוטר שהנה אתה מחליף באותו הרגע, אתה חושב שתקבל דו"ח או לא? לדעתי כן. בארה"ב השוטר עוד יעזור לך להחליף את הנורה. שם בודקים כל רכב שעצר בשוליים עם אורות מצוקה, פה לא יסתכלו לכיוון שלך אם אתה לא מפריע לתנועה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
(...) שם בודקים כל רכב שעצר בשוליים עם אורות מצוקה, פה לא יסתכלו לכיוון שלך אם אתה לא מפריע לתנועה.

גם אז הם לא עוצרים, לצערינו.:|

פורסם

בפעם הבאה נסה להריח את השוטר בחזרה(בזמן שהוא מריח אותך) לאחר מכן יש לך2 אפשרויות, לעשות פרצוף של אחד שרוצה להקיא, או להאנח בקול.... לדעתי האפשרות השניה תגרום לו לשחרר אותך. :shock::wink:

קו---------------------------------------


×
×
  • תוכן חדש...