Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת דברים שונים שלא מופיעים באתרים רגילים.

FRANCO SBARRO AUTOBAU CONCEPT

 

HISPANO SUIZA

 

BUFORI GENEVA DEFIES CRITICISM

 

WIESMANN MF4

 

אבל הרכב הכי מרשים בתערוכה זה פיאט 500 עם מנוע 2 צילינדר.

הם הולכים למכור מכוניות לאמריקאים שמודדים נפח מנוע במספר צילינדרים והם מייצרים מנוע עם שני צילינדר.

אייל

פורסם

WTF? ה4 הראשונות כל אחת יותר מוזרה מהשנייה :?

והפיאט 500 אני מאוד אוהב את המכונית הזאת לא משנה מה... :-)

תנצל את היום כאילו זה יומך האחרון ותבנה את עתידך כאילו תחייה ל נ צ ח :wink:

זמן הוא ההון היחידי שיש לאדם, והדבר היחידי שאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד..

פורסם

1. פראנקו סאבארו תמיד מציג קונספטים מעניינים אך הנ"ל לא ממש יפה...:roll:

 

2. פרסמתי לינק נפרד לפני כיממה.

 

3. צריך לחוקק חוק נגד מעשי ההתעללות כגון אלו של בופורי (האוסטרלים האלה התלהבו יותר מידי מ-mitsuoka :?).

אה כן, ואני מסכים עם מה שהבחור המחוייט בתמונה אומר שצריך לעשות למי שידו בעניין...

sml_TVR%20037-L.jpg

 

4. לגבי ה-Wiesmann, יש לי תחושה כמו באוסטין פאוורס 2 כשד"ר איוול חוזר לעבר ורואה את פראו פרביסינה שנראית זהה לזו שבעתיד...:|.

פורסם

חשבתי בן כמה פרנקו,הוא מוציא מכוניות משוגעות כבר משנות ה 70.

אז בדקתי

נולד ב 1939

הוא כבר בטח זקן סנילי וזה מה שהוא הצליח להוציא.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...