רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3862867,00.html
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- 1 תגובות
- 726 צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה בקודן ברכב. צריך ללחוץ על המספרים ממש חזק. זה הקודנית של רב בריח עם 6 כפתורים. מישהו יודע איפה אפשר להשיג רק את הקיפד (Keypad) שלה? או איך לחפש את זה בEBAY. זה בעיה במגעים.
הודעה אחרונה מאת vitali23, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי הדלת האחורית נפתחת רק ע"י כפתור מתוך הרכב. זה מעצבן מאוד, ביחוד שמגיעים לרכב עם סלים כבדים ורוצים להכניס ישר לתא המטען. האם יש אפשרות לקבוע בדלת ידית/מנעול חיצוניים?? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תגידו אילו שיפורים אפשר לעשות בפיג'ו 206 CC? מבפנים של המכונית ומבחוץ בלי קשר למנוע רק ליופי וכמה בערך זה יעלה והאם זה יקר? ואם אני רוצה לצבוע את המכונית מחדש האם זה כדי? ואם כן איזה צבע. תודה לוי
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 836 צפיות
שלום לכולם , אשמח לדעת מה הגודל ג'אנטים , מרווח ברגים , גודל הצמיג בפיג'ו 407 שנת 2008. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Eladle0, -
-
ביטוח נגד גניבה
מאת k1235- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, בימים האחרונים שמעתי שיש אפשרות לעשות ביטוח נגד גניבה ללא ביטוח מקיף חיפשתי מידע אודות ביטוח הנ"ל באינטרנט ולא מצאתי הרבה מידע בנושא פניתי לסוכן הביטוח שלי והוא ציין שרק חברת הפינקס עושה את הביטוח הנ"ל ושמגיע רגע התשלום היא בכלל לא משלמת ושולחת לפוליגרף ועושה הרבה מאוד בעיות ובגלל זה הוא לא מעוניין לעבוד עם הביטוח הנ"ל האם למישהו יש פרטים נוספים על הביטוח? האם באמת רק חברה אחת בארץ עושה ביטוח שכזה? תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7731536&came=177 או http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7732675&came=177 אז קיצור זה בערך התקציב שלי ואני מתלבט מה להביא ושאלה חשובה: כל פעם שאני נכנס לאוטו אני צריך לחבר בין המכשיר לדיבורית או שהדיבורית אוטומטית מזהה את הפלאפון שלי? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ROEI-A, -
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאיזה רמה אנשים מגיעים, גנבו לי מ 2 גלגלים את המכסה שיש על הג'אנט עם הסמל של סובארו, מה שמסומן בתמונה באדום, מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג \ לקנות, חיפשתי ב ebay ולא מצאתי, אולי לא חפשתי כמו שצריך, אשמח לעזרה בזה. מישהו מכיר מישהו שהחליף ג'אנטים כאלו ומוכר בסכום סמלי? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Syst3m, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי מודבקים על מספר מכוניות (אמור להגיע לפי מטר רץ ובעוביים שונים), האמת זה לא למכונית אלא לעבודה כלשהו, האם אתם יודעים מאיפה ניתן לקנות את הפסים הנ"ל ? חיפשתי באוטו דיפו ולא נמצא.
הודעה אחרונה מאת KoM, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עברתי היום בבוקר וסגרו את האולם תצוגה ועכשיו יש שמה תצוגה של מאיר הובלה משהו כזה מישהו יודע למה סגרו את המקום
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, שאלה בשביל אבאל'ה שמתעניין בג'אז החדשה, מישהו יודע אולי היכן היא מיוצרת? האם ביפן? תודה
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 757 צפיות
מעוניין לרכוש רכב, אך לפניי כן אני מעוניין לקבל פירוט על הבדיקות והטיפולים שהוא עבר במוסך המורשה. האם אני בתור קונה רכב יכול ללכת בעצמי למוסך ולבקש פירוט טיפולים של רכב מסויים? או שרק המוכר יכול לבקש ולקבל פרטים אילו?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לפני כחודשיים הייתי מעורב בתאונה לא קלה, כאשר הרכב שלי מסוג סוזוקי בלנו נכנס חזיתית ברכב פיקאפ של מיצובישי. התאונה קרתה באשמת הנהג של המיצובישי שנכנס לצומת באור אדום, יש עדים וכמובן שהוגשה תלונה במשטרה. למזלי ולמזל חברתי, יצאנו עם פגיעות "קלות", שברים, מכות יבשות והרבה מתח נפשי. בנוסף לכל הצרות שמלוות רוע שכזה באופן טבעי, יש גם מלחמה עם בירוקרטיה והביטוח. מכיוון שהתאונה לא אירעה באשמתי, החלטתי לתבוע את ביטוח הצד ג' של נהג המיצובשי בעבור אובדן הרכב והתשלומים מסביב. היום חודשיים אחרי, עדיין לא קיבלתי את הכסף ואליו סוכן הביטוח שלי ממשיך לטעון שזה לא תלוי בו וצביעה כזאת לוקחת זמן. השאלות שלי הן: האם מישהו התנסה או מכיר אורוע שכזה? האם יש…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לדוגמא בגולף דור 6 TSI, כתוב בנתוני הרכב שהיא עושה אם אני זוכר נכון 9.5 שניות מ0-100. השאלה היא, האם היצרן מודד את זה על מצב ספורט? חברים אומרים שכן כדי להוציא את הנתונים הכי טובים
הודעה אחרונה מאת NikkoTin, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני לא מבין מה שראיתי תמונות בחו"ל, יש להם את המכוניות הונדות קופה שנה 2004 , למה הם לא משווקים בישראל את הסיוויק קופה ? ולמה כן משווקים בארץ את הונדות אקורד קופה 2001-2002 . ויש בארץ הונדות אקורד קופה שנה 2009-2010 ולסיווק לא ?! מה זה אמור להביע לא לייבא אותם לארץ ?! לצערי אי אפשר לעלות תמונה שלישית בניהול קבצים של הפורום הזה , אז הנה העלאתי לכם שתראו יותר טוב .
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
וכן , אני מודע לזה שהוא דומה לדיפנדר, אבל סוף סוף עוד רכב שטח אמיתי ולא השטויות האלה שרואים על מדרכות. http://www.netcarshow.com/iveco/2009-campagnola/ http://www.netcarshow.com/iveco/2008-massif/
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב נקנה חדש מהסוכנות. הרפידות שהגיעו עם האוטו הוחלפו במוסך בטענה שהן מסרטנות (?), והוחלפו לסוג שחורק חריקות אימים בבלימה במהירות נמוכה יחסית. עוד נאמר להם, שאין מה לעשות, ו-"ככה זה". ברור לי שאלו שטויות במיץ. אין דבר כזה "ככה זה", ואין דבר כזה רפידות חדשות שחורקות כאילו אין מחר גם אחרי הקילומטרים הראשונים של ההרצה שלהן, אלא אם כן הם פשוט מאיכות ירודה או לא מתאימה לרכב. האם תוכלו להמליץ על רפידות חלופיות לטידה, שיגאלו את הוריי מסיוט חריקות הבלימה הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני לא מעוניין לעשות ביטוח לשנה כי אין באפשרותי. אני מעוניין בביטוח לחודש והמליצו לי או על "מנורה" שעבדתי איתם בעבר או ה"פול", הפול דרשו 407 שקל לחודש שזה יקר נורא, הסוכן שלי שעובד עם מנורה אמר שיש לו אפשרות לעשות לי ביטוח לחודש אבל רק לחודש ולא ל5 חודשים כמו שאני דורש, הוא אומר שמנורה לא מאשרים זאת ניתן לעשות לחודש בעלות של כ200-300 שקל ושלא ניתן לחדש כל חודש את הביטוח לחודש נוסף. אתם מכירים חברה נוספת שמבטחת במחיר של 200-300 שקל לחודש ותסכים לחדש את הביטוח כל חודש מחדש?
הודעה אחרונה מאת TheWolf, -
ביואיק לה-קרוס 2010 1 2 3 4
מאת AlfaJunior-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 55 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
השבוע ראיתי בארץ את הביואיק לה-קרוס החדשה. אוטו מהמם, עם עיצוב מאסיבי שמשדר כוח. האוטו די חזק, 255 כ"ס ותיבה אוטומטית 6 מהירויות. יש למישהו מושג מה המחירים שלה בארץ? גם בפרסומת שלה היום ב"גלובס" וגם באתר שלהם אין מחיר. תודה
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחרונה הופיעו למכירה בלוחות מספר ב.מ.וו. סדרה 1 ידניות. כולן יד ראשונה, כולן שחורות, כולן 5 דלתות וכולן (לצערי...) עם קילומטרז' מופרז של 140-150 אלף ק"מ. כיום קמור לא מוכנים להביא את סדרות 1 ו-3 עם תיבה ידנית. האם מישהו יודע את הסיפור של המכוניות האלה? האם מדובר במכוניות שנתקעו אצל היבואן ולכן הוא לא מוכן להביא יותר ידניות? זה מזכיר לי שב UMI פוטר האחראי למשלוח הסאאב 9-5 הידניות מתישהו בסביבות 2001-2002, כי היה קשה להיפטר מהן והן הועברו לסוכנויות המשנה. גם בדלק מוטורס לא מוכנים לשמוע על פוקוס ידנית, כי אומרים שנתקעו איתן. האם בקמור היה סיפור דומה?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 37 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
שלום חברה, אתמול בלילה נתקלתי בדבר הכי מוזר שקרה לי,הייתי עם חברה שלי באזור החוף באשדוד בשעה 12 וחצי~1 בלילה לערך וסתם עומד בצד על החולות,פתאום באמצע שום מקום אני רואה שני פנסים נדלקים מאחורי כבר נלחצתי אמרתי מזה כבר באתי להכניס רוורס לצאת מהר משם ולברוח בכל אופן די מלחיץ הכל חושך מסביב פתאום מאירים עלייך. בכל אופן פתאום אני רואה סקודה לבנה מתקדמת אליי,השוטר פותח את החלון הוא עושה לי דומם מנוע וצא מהאוטו ותשאיר מפתחות על הכיסא,אני שואל אותו מה קרה מה עשיתי? והוא עונה לי תן לי ת.ז ורישיונות תעמוד בצד ואל תזוז,הבאתי לו ועמדתי בצד יחד עם חברה שלי שהשוטר השני עומד מולנו ולא אומר מילה רק "משגיח" ובינתיים הבחור שביקש ממני רישיונות פתח לי את הדלת באוטו והתחיל לחפור לי באוט…
הודעה אחרונה מאת kiki666, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100309_1154965
הודעה אחרונה מאת Godflash, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, יש למישהו מושג היכן אני יכול להשיג חתיכה של וויאנל דמוי קארבון בגודל 60 על 30 ס"מ. ראיתי לא מזמן שבחור ציפה את הפונטו שלו בווינל כזה. אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי למישהו שמוכר ווינל כזה. תודה.
הודעה אחרונה מאת NiK019, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
חברים יקרים אם אתם כאן בפורום בטוח תבינו לליבי נגנבה גולף קבריולט מ.ר 36-668-89 במוצאי שבת ה16/12/2009 בירושלים מרחוב התקופה הרכב בעל ערך סנטימנטלי רב. ואני מבקש עזר054ה מכל מי שיכול פרס כספי על סך 1000$ לכל מי שיביא להחזרתו של הרכב רצ"ב תמונות הרכב ניתן למצוא אותי דרך מייל [email protected] בעבודה 02-6733499 או 054-7968393 בתודה ניר
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
ערב טוב, לאחרונה חשבתי שבמקרה ויש פנצ'ר במקום שאין מקום להחליף גלגל כדי למנוע את הסיכון כדי לרכוש את אחד מהמוצרים הנ"ל שיוכל לתת מענה לזמן קצר עד שמגיעים לנקודה שבה בטוח להחליף גלגל. מה עדיף מבין שני המוצרים? בנוסף לחוות דעת אשמח לקבל המלצות על מוצר\מוצרים ספציפיים שניתן לרכוש באם זה קומפרסור נייד או לחילופין ספרי לתיקון פנצ'רים. אם ניתן לרכוש את המוצר באיזה רשת בסגנון הום סנטר\ACE\auto depot אז קיימת עדיפות(או לחילופין חנויות באזור הצפון, נהריה-חיפה). בתודה,בן.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול, השעה 22:30 בערך. יושב בסלון מנשנש משהו מול הטלויזיה ופתאום שומע "בום", קופץ(מרחק של כמטר מהכיסא לחלון) לראות שלרכב שלי השלום וקולט נהג מסחרית קטנה(סטייל ברלינגו) מתחמק ממקום התאונה, כאילו הייתו זו טויוטה קורולה עם דוושת גז תקולה. נהג פולו נסע על כביש ישר והמסחרית יצאה ממין חניית חול. לא הייתה לנהג המסחרית שום סיבה לא לראות את הרכב השני, משום שזה כבר עבר אותו והוא פשוט נכנס בו מאחורה. הזמן שלקח לי להגיע לחלון היה לא יותר ממספר שניות בודדות, כשהנהג הפוגע כבר הספיק לעקוף את הרכב בו פגע והמשיך להאיץ במהירות. הנוסעים ברכב הנפגע עוד ישבו דקה בתוך הרכב ולא הבינו מה קרה. אני לא יודע אם הם התקשרו למשטרה, אבל רציתי לדעת משהו, אם הם היו מתקשרים, מבלי לה…
הודעה אחרונה מאת yaba, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
טכנאי רכב אמר שברכב הנ"ל יכול להיות שמותקן רק אור ברקס אחד, ולכן זה תקין לנסוע עם אור ברקס רק בצד אחד. (רכב ליסינג וכו'). יש אמת בדבר? נראה לי מאד תמוה. תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
מה היא הנאה מנהיגה? 1 2
מאת E.T 4x4-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי כולם הייתי רוצה לדעת,_בבקשה,_איך מגדירים את המושג "הנאה מנהיגה"._כמו כן,_הייתי שמח אם מישהו היה יכול להסביר מה הם: הגה מתקשר/עם שטח מת במרכז/מדויק (אם תוכלו,_בבקשה,_גם לנסות לתאר את התחושה במציאות - מה,בעצם,הנהג מרגיש?); שלדה מתקשרת/הדוקה וכו'... ובעצם - את כל הרכיבים שמרכיבים את ההנאה מנהיגה. ולסיום - יונדאי אקסנט 2003 (אחרי מתיחת הפנים) - מהנה לנהיגה? תודה רבה ^^
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
החוצפה שיש לאנשים. אתמול אימי הרגישה משהו שונה בנסיעה ונכנסה לבדיקה אצל הפנצ'ריה הנ"ל. בעל המקום אמר לאמא שלי שהצמיגים אינם תקינים ויש צורך בהחלפה,נאמר לה שזוג צמיגים של ברי'דסטון יעלו כ600 ש"ח וS DRIVE כמו שהיו עד עכשיו אין במלאי. אמרתי לה שהמחיר נשמע סביר,היום אני מגיע הביתה ואני רואה שמורכבים צמיגים של LASSA,פשוט אחרי שהוא התקין אותם הוא אמר לה שזאת חברת בת של בריג'סטון ושהצמיגים יוצאים מאותו המפעל מאותו המקום. התקשרתי אליו עכשיו ואמרתי לו שלא נשמע לי הגיוני שצמיג טורקי ששווה לת** אמור לעלות כזה מחיר,התשובה היתה: זה המחיר ואין מה לעשות,אני לא מחליף את הצמיגים חזרה והישנים כבר לא אצלי. ואני לא מחזיר את הכסף. מה ניתן לעשות במצב כזה? מחיר מוצדק?!(אני מאמין …
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 627 צפיות
שלום אני לא יודע איך קוראים לזה,יש איזה חלק שמתחבר על הנבה אם אני לא טועה והחלק הזה אמור להוציא קצת את הגלגלים בחוץ,מי שיודע איך קוראים לזה אני אשמח אם יגיד לי,והיכן ניתן לקנות את זה? והאם זה גורם לבעיות,או שזה רק מוסיף ליופי חיצוני בלבד. ותודה מראש
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 500 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- matan_mil
- pasat04
- meshumeshet
- אריה שאג
- bv12
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- itaimoto
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- quizlette85117701
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- EliC25
- DIVON
- דניאל1983
- RedLabel
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- נעם101
- outnex
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
- ArikB
- פול-טנק
- BoazB11
- nisim91
- ba323f
- פינדר
- Avia
- sperial
- עדי-אל
- om2
