רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
תשתית הכבישים? תרבות הנהיגה? אכיפת משטרה מועטה? ענישה קלה בבית המשפט? נהגי משאיות ואוטובוס? או אולי אפילו שילוב של הכל? מה לדעתכם גורם התאונות מספר 1? הגיבו
הודעה אחרונה מאת נירן עזריה, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3864505,00.html "בית משפט השלום בתל-אביב, גזר הבוקר עונש מאסר בפועל של 20 שנה על שי סימן, שנאשם בהריגתה של מיטל אהרונסון ז"ל בתאונת "פגע וברח". בתאונה הקטלנית, נפצעה צעירה נוספת, מלי יזדי באורח קשה ונזקקה לשיקום ממושך. מכתב האישום שהוגש ע"י הפרקליטות, עולה כי שי סימן ושלום ימיני, יצאו ממועדון כשהם תחת השפעת אלכוהול. ע"פ כתב האישום, השניים שנהגו בג'יפ, נמלטו מניידת משטרה שערכה להם בדיקת אלכוהול. במהלך ההמלטות פגעו בשתי הולכות הרגל שכאמור אחת מהן נהרגה ונוספת נפצעה פצעים קשים. לאחר הפגיעה נמלטו השניים רגלית מהמקום תוך שהם משאירים את הג'יפ בזירת התאונה. המשטרה עצרה את שני הנאשמים בתום חקירה קצרה. אך זהות הנהג נ…
הודעה אחרונה מאת liran_r, -
- 8 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מי המכונית המודרנית הגדולה והבטוחה ביותר ? כידוע , במבחני EURO-NCAP החדשים בשנתיים האחרונות עורכי מבחני הריסוק בודקים את המכוניות בארבעה תחומים עיקריים, ומעניקים להן ציון נפרד בכל תחום - הגנה על נוסעים מבוגרים, הגנה על ילדים, הגנה על הולכי רגל ומערכות בטיחות. בנוסף זוכה כל מכונית למספר כוכבים כציון כולל. לדבריהם , וכך מקובל על רוב המומחים , ככל שהמכונית גדולה ומסיבית יותר הנוסעים ישרדו יותר טוב מאשר אלו ברכב מקטגוריה קטנה יותר , בפרט בתאונה בין גדול לקטן. לכן עדיף להמצא ברכב גדול לעומת בינוני - קטן , הגם ששניהם בעלי אותו ציון כוכבים/ציוני משנה בקטגוריות השונות . לפי השיטה החדשה נבחנו כ – 20 כלי רכב גדולים מדגמים חדשים שהוצגו בשנתיים האחרונו…
הודעה אחרונה מאת liran_r, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לפני שבוע תוך כדי נסיעה נתקל אבי במפרץ חנייה שבולט מאוד לכיוון הכביש, הרכב עלה על המדרכה עם שני גלגלים ימניים והנזק (שבינתיים תוקן) גדול לפי עדות התושבים במקום לא מדובר באירוע חריג אלא משהו שקורה על בסיס כמעט יומיומי עם נזקים כאלו ואחרים. התושבים אמרו שהוגשו מספר תלונות לעירייה אך הם לא עושים כלום בעניין. מצורפות תמונות שמראות את מקום האירוע, האן לפי דעתכם יש מקום לתביעה. חשוב להדגיש שהמקום חשוך והמדרכה לא מסומנת בצבע זוהר או בכלל. האם ניתן לפי דעתכם להגיש תביעה נגד העירייה ולזכות?
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול בצהרי היום אחי לא שמר מרחק ונכנס במאזדה מאחור, למראית העין הנזק הוא רק בפגוש האחורי ,עכשיו הנפגע טוען שהחלונות חשמל לא עובדים לא. יש לי הרגשה שהוא מנסה לתפוס עליי טרמפ ,איך אני יכול לדאוג שלא יעבוד עליי ,פשוט אני לא בקיא בנושא הזה. העלות העצמית של אחי עומדת על 1775 בגלל שהייתה לו שלילה בעבר ,במקרה כזה לדעתכם כדאי לערב ביטוח או לסגור את זה בינינו ואם כן אני זה שמחליט על המוסכים וכל זה,או שהוא מחליט. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת שניר106, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אשמח לשמוע פרטים והמלצות מתוך נסיעת מבחן על אוקטביה 1.2. כרגע בסוכנות בחיפה לא ניתן היה לבצע נסיעת מבחן. הם טוענים שרק עוד חודש וחצי יהיה להם רכב זמין. תודה.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
תם הערפל הכבד
מאת SuRuK- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 879 צפיות
נו בטח שעוד רחוקה.. לכתבה המלאה: http://cars.walla.co.il/?w=/4703/1655110&m=1&mid=87150
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שפשפתי את המדרכה, וקצת גם עליתי עליה בקטנה, יש מצב שהג'נט שינה צורה?שאני מסתכל אני לא מבחין בצורה שונה אבל אולי אי אפשר לזהות בעין
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת גבי29, -
-
- 7 תגובות
- 881 צפיות
שלום, בבעלותי רכב משנת 2002 שבהגדרת היצרן אין בו ABS. מכל החיפושים שהרצתי באינטרנט - גרסת הגימור הספציפית הזאת לא כוללת ABS בשנה הזו. גם ברישיון הרכב לא מסומן שיש ABS. והפלא ופלא - שאני מסובב את הסוויץ' נורת הABS מופיעה. איך אתם מסבירים את זה?
הודעה אחרונה מאת ofirdesign, -
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ברצוני להזמין גולףTSI בסוכנות אמרו לי ,שהם יכולים לתת לי את ההטבות האלה: קודנית מערכת שיוט טיפול בחינם מגניזיום בשווה 2000 ש"ח במקום 4500 ש"ח האם זה מספיק לפי דעתכם? או שאפשר להוציא עוד דברים?
הודעה אחרונה מאת gozal, -
מדבקות לסיאט איביזה 2003
מאת Guest rtd- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני צריך המלצות למקומות באזור המרכז שמוכרים מדבקות גדולות לאורך כל הרכב בסגנון הזה, מישהו מכיר? http://cardecalsguide.com/wp-content/uploads/2009/10/f-14.jpg http://www.streetglo.net/car.graphics/image/wings%20of%20fire%20car%20graphics..jpg
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 4 תגובות
- 43.8 אלף צפיות
ברשיון הנהיגה כתוב לי חייב במלווה עד 20/3/2010 האם ב-20 מותר לי כבר לנהוג בלי המלווה?(או שרק ב-21) תודה
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אתמול בערב רפרפתי בין הערוצים בטלויזיה, כשלפתע אני עוצר על ערוץ 8 ב-HOT ובכותרת התוכנית רשום "מכוניתי, אהובתי". מי שכבר עכשיו הבין על מה אני מדבר, או שצוחק או שמרגיש בחילה, ולמי שלא יודע - ידע: התוכנית היא תוכנית דוקומנטרית שמדברת על אדוארד, אשר חש משיכה מינית למכוניות - כן כן. הוא נוהג בחיפושית ישנה ומתאר את רגשותיו ואת הפנטזיות המיניות שיש לו למכוניות. בדרך הוא פוגש את ג'ורדן בעל טרנס-אם ישנה - סוטה רכב בדיוק כמוהו. מסתבר שקוראים לזה מכנופיליה (mechaphilia) ויש קבוצה לא קטנה בארה"ב המשתייכת להגדרה זו בדיוק. בקיצור, צריך לראות כדי להאמין. לתוכנית קוראים "מכוניתי, אהובתי" כאמור, או "my car is my lover" (קיים גם ביוטיוב ב-6 חלקים). אשמח לדעת מה אתם חושבים על…
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, זה כחודש שאני עובד בתחנת דלק באיזור הצפון, ושמתי לב לתופעה מכוערת, מרגיזה ואפילו מרתיחה של אנשים שמגיעים בלילה לתחנה, יושבים משתכרים למוות, וממשיכים לדרכם ברכביהם, תוך כדיי סיכון חיי אנשים אחרים (עליהם לא איכפת לי, להפך, מאחל להם למות בתוך עץ, בלי שישאר משהו לקבור מהם, אבל לבד). כמו שאני מכיר את המשטרה שלנו, ולפי ניסיון קודם בתחנה עם המשטרה, הם עושים טובה שהם מגיעים גם אם זה מקרה של מכות. כך שאם אני אתקשר 100 ואגיד להם "תקשיבו יש פה כמה חבר'ה ששותים ועוד מעט יוצאים לנסיעת פוזה, תגיעו לעצור אותם", זה לא יעזור הרבה. והכי גרוע שכמו שאני מכיר את שוטרינו היקרים, הם עוד עלולים לפלוט שאני זה שהודעתי להם על כך, ואני אהיה בצרות צרורות. אם כך, כיצד כדאי לי לפנות …
הודעה אחרונה מאת viper05, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.shareordie.in/man-made-lamborghini-built-in-10-years/
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-fa38fd5a9c27721004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- 7 תגובות
- 998 צפיות
שלום אני רוצה לתדלק 98 במקום 95 במאזדה 626 שנת 1998 עכשיו במה זה יעזור עם זה יעזור בכלל? וזה יכול לעשות נזק למנוע ? כדאי בכלל ? תודה וערב טוב עם זה לא קשור לפורום הזה אז תעבירו לא ידעתי
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
ערב טוב לחברי הפורום שנכנסו לשרשור הנ"ל. כבר כמה שנים אני נעזר בפורום לגבי שאלות שמעניינות אותי, ורוב הפעמים, החיפוש עונה על תשובותיי. מכיוון שלא מצאתי תשובה ברורה מתוך החיפוש, אשאל כאן: האם רכב בעל נפח מנוע גדול, בהכרח צורך יותר דלק מרכב מנהלים ממוצע, בנסיעה משולבת? להלן דוגמא לשם השוואה- האם פונטיאק טראנס אם 5700 או 3800 סמ"ק תצרוך דלק בנסיעה רגועה, באותה הכמות כמו הונדה אקורד 2000 סמ"ק? כלומר, האם מנוע גדול, שעובד בסל"ד נמוך ובקושי מתאמץ, יצרוך יותר דלק ממנוע קטן יותר שעובד בסל"ד גבוהה יותר (ומתאמץ יותר)? עד כמה ההפרשים מוחשיים? אשמח למענה או הסבר לשאלתי, כך תפתרו בעיה שמטרידה אותי הרבה בזמן האחרון. כמו כן, אם כבר היה אשכול בנושא זהה…
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 971 צפיות
קודם כל שלום לכולם (מצטער אם התבלבלתי אבל לא ידעתי בדיוק איפה לשים את הנושא כי זה יותר קשור לעניין של חוקים) בימים האחרונים אני מסתובב בפורומים מנסה ללמוד על אגזוזי זרימה חופשית, משום מה לא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית לשאלה שלי. רציתי לשאול ,האם אגזוז זרימה חופשית הוא חוקי? אם כן אילו יצרנים מאושרים על ידי משרד התחבורה?? ולפי אילו נתונים קובעים מה מאושר ומה לא? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב אני מקווה שאני מפרסם בפורום הנכון אם לא תסלחו לי חח התלבטתי שעה איפה לפרסם את זה בכל מקרה .. יש לי גולף 1600 FSI שנת 2007 שחורה 4 דלתות תמונה למעונינים http://listersgroup.co.uk/listerscars/images/NL04RXX1.jpg בכל מקרה אחרי ארגון של קצת כסף היתי רוצה להוסיף לאוטו קצת שטויות והיתי רוצה שתעריכו לי את המחירים ואיפה קונים ומתקינים את הדברים וכמובן אם יש בעיה של חוקיות עם אחד מהדברים .. טוב אז ככה נתחיל .. -יש אצלי באוטו את הרדיו דיסק המובנה הפשוט של החברה , היתי רוצה להחליף אותו (לרדיו דיסק מובנה של פולסווגן! פשוט יותר מתקדם) לאחד שקורא MP3,חיבורי USB,אייפוד,וכל השטויות .. הבנתי שיש לפולסווגן רדיו דיסק כזה שהוא מסך מגע או משהו .. משהו בסגנון הז…
הודעה אחרונה מאת FSI1600, -
מישהו הצליח לזהות את הרכב?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פג לי התוקף של הרישיון נהיגה,וקיבלתי ספח,על מנת לחדש את הרישיון,מה הדרך המהירה ביותר שאוכל לקבלו?,משום שאני רוצה לטוס לחו"ל עד סוף החודש הבא,וכמובן לשכור רכב,אך לא נראה לי שאוכל להשכיר עם הרישיון הזמני+רישיון בינ"ל. תודה ולילה טוב.
הודעה אחרונה מאת NoBeLiuM, -
משהו יודע מה הפרוצדורה? יש קומבינות כאלה? האוטו אמור להגיע ביוני. כשהזמנתי את הרכב ביקשתי מהסוכנות שיעשו ככל יכולתם אבל מי יודע אם הם יעשו משהו בכלל. משהו???
הודעה אחרונה מאת cfir71, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום התלויתי לחבר שלי שהלך להזמין רכב חדש. ובמקרה נכנסתי לאולם תצוגה של אופל. התחילו לשווק את הקורסה המחודשת, עם מנוע בעל 100 כ"ס (במקום 90). והמחיר ירד ל-100,000 שקלים. על הנייר זה נראה עסקה משתלמת מאוד. ואגב התחילו לשווק אותה גם לליסינג, בגלל שהפסיקו לייבא את האוויאו עד שתוצע עם בקרת יציבות.
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אבא שלי קיבל היום בדואר דו"ח מהירות המתייחס לעבירה שבוצעה לפני 9 חודשים (יוני 2009) בכביש 443 לכיוון ת"א. רכב של החברה נתפס נוסע 117 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש. העבירה צולמה ע"י מצלמה אלקטרונית. הקנס: 3,000 ש"ח כמו כן רשום שם שסמל הסעיף הוא 6554 ונקודות: 8. למעלה מודגש "דו"ח תאגיד". שאלתי היא, האם לרכבי חברה בע"מ יש תעריף אחר כי עד כמה שידוע לי מעל 25 קמ"ש הקנס בדרך בינעירונית הוא 750 ש"ח בלבד. האם לחברה זה מחיר אחר? אם לא, האם ייתכן ומדובר בכפל קנס למרות שרק היום התקבל הדו"ח לראשונה במשרדי החברה? מה לגבי הנקודות? 8 נקודות זה כעיקרון העונש אבל מאחר וזו חברה בע"מ, רכב ליסינג, אין למי להדביק אותם (ואז אולי בגלל זה הקנס מוגדל)? …
הודעה אחרונה מאת Danny13, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאחר קריאת המאמר הזה: http://www.motocar.co.il/article/12150.aspx התעוררה בי השאלה: האם הייתם מעדיפים לקנות את גירסת ה R או שמה לקנות גירסה "רגילה " וחלשה אך במעט אבל לשדרגה לבד. כמובן לי אישית נראה כי גרסאות ה R יהיו יקרות בהרבה משידרוגים פרטניים. אשמח לחוות דעתכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת gil, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לחדשים : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3863672,00.html מה נעשה עם הטמטום שלנו והרצון שלהם לעשות עלינו כסף ? מה יהיה אם הנהג יטען שהיו איתו ברכב עוד כ 3 נוסעים ? מדינת חלם .
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=Kq3jQDB9sFc&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=e9e2Ecx-7RI&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. יש הסבר לאפקט?
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למישהו יש הסבר מדוע דווקא ג'יפ גרנד צ'רוקי, מכל הרכבים כולם, הוא הכי פופולארי ביבוא אישי? http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20100317_55886
הודעה אחרונה מאת ETAA,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 500 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- matan_mil
- pasat04
- meshumeshet
- אריה שאג
- bv12
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- itaimoto
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- quizlette85117701
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- EliC25
- DIVON
- דניאל1983
- RedLabel
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- נעם101
- outnex
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
- ArikB
- פול-טנק
- BoazB11
- nisim91
- ba323f
- פינדר
- Avia
- sperial
- עדי-אל
- om2
