רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום נמאס לי מהמחירים של המורשים והמרכזי, יש לי אוטו קליאו שנת 02' ובאמת לא נראה לי שיהיה איכפת לאוטו אם הוא יטופל לא במוסך המרכזי או אפילו במורשה. לכן אני מבקש רשימה של מוסכים או מוסך אחד לפחות באיזור פ"ת שידוע שהוא א מ י ן ומקצועי שמטפל ברכב מסוג רנו. תודה וחג חירות שמח.
הודעה אחרונה מאת 323 לנצח, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הלכתי להזמין גולף צבע לבן דגם בסיסי. הידיות והמראות באות בצבע שחור. ביקשתי לצבוע לי את זה בתוספת תשלום. אמרו לי שחבל ,בגלל שהצבע יתקלף אחרי תקופה. ושאנשים שעשו להם את זה חזרו לסוכנות,והתלוננו על קילוף בצבע. מה אתם אומרים ? האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת e t c, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היום ראיתי דבר מוזר , וכאילו לא מסתדר עם ההגיון. שכן שלי קנה השבוע מרצדס S-CLASS מדגם 500 דנדשה. מרוב עניין (וקנאה, צריך להודות) בדקתי את הרכב בעניין רב (רק מבחוץ...). באמת אוטו יפה למי שיש מליון שקל פלוס פנויים. הייתי סקרן לראות אילו מותג צמיגים מגיע עם רכב "עממי" כזה. להפתעתי ראיתי שהמרצדס נועלת צמיגי ברידג'סטון , וכתוב בגדול באנגלית MADE IN JAPAN. המידה היא 255/45/18 ודגם הצמיג (רשמתי לעצמי) - Bridgestone Potenza RE050A עכשיו לא ברור לי מה המסקנה - הייתי מצפה שיצרן עילית גרמני ישים בדגם מכובד כזה מותג איכותי גרמני או לפחות אירופאי . מה - אין צמיגים מעולים של לדוגמא קונטיננטל או מישלן או פירלי ? האם העובדה שהביאו מיפן צמיגים כאלו אומר שהם …
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי גרסת הסדאן והקופה. גם הסטיישן של קאדילק זוכה לגרסת V. נראית מתחרה ראויה ל-M5 טורינג ול-RS6. http://www.autoblog.com/2009/09/18/report-cadillac-cts-v-wagon-is-a-go/
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
אתמול תדלקתי בשעה 20.18 בערב בתחנת פז. ברשותי כרטיס המקנה הטבה בעלות הדלק - לא משנה באיזה עמדה אני מתדלק. אני עצרתי בעמדה של תדלוק בשירות מלא, המתדלק העביר הכרטיס, תדלק, ולאחר שנסעתי, ראיתי בקבלה שחויבתי בעלות של 2.90 ש"ח דמי שירות. האם זו העלות של דמי שירות? והאם זה לא צריך להיות משעה 22.00 ואילך?
הודעה אחרונה מאת usafun, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3 אלף צפיות
בקרוב צפוי לקרות מצב מעניין בשוק "מכוניות יד ראשונה מליסינג" , בסגמנט הנמוך. במה מדובר ? http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100317_1156935 צה"ל , באמצעות משרד הביטחון , הוציא מכרז להחלפת 6,000 רכבי ליסינג של חברות אלבר ושלמה סיקס. המכוניות שיוחזרו לחברות הליסינג הן מהדגמים הבאים : יונדאי גטס , קיה ריו, יונדאי אקסנט. מדובר ברכבים ששירתו את קציני הקבע בדרגות רס"ן - סא"ל . הרכבים עברו קילומטראז ' גבוה יחסית - בממוצע 150,000. חלקם שירתו באופן מתון כמעט לנהג בודד , בנסיעות "אזרחיות- מנהלתיות". חלקן היו רכבים שעברו נהגים רבים , בתנאים מפרכים , שג'יפים אזרחיים רבים טרם חוו. בטוח / סביר להניח שתוך כמה חודשים יו…
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
- 10 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
איך זה שלא מייבאים הונדה אקירה לארץ? זאת חברת בת של הונדה שקיימת כמה שנים טובות נסעתי באחת כזאת אצל קרוב משפחה בקנדה יכול להיות שכן מתכננים לייבא אותה?
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש לי מאזדה 3 חדשה שעברה 15,000 קילומטר,היא מזה אצלי חצי שנה,אני מרגיש שבסיבובים מהירים הרכב נאחז קשות בכביש,אני מרגיש כאילו הגלגלים נגררים בחוזקה על הכביש והרכב לא רחוק מלהחליק לי,ולא מדובר עם מהירות מופרזת ולא על כביש חלק,עשיתי אותם כבישים עם הפיג'ו 307 שלי והתחושה שלה הייתי פי 10 יציבה על הכביש. ממה זה נובע?.
הודעה אחרונה מאת giacmatto, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים, שמתי לב שבכלי רכב שונים יש סימון שונה של נקודות וקווים אדומים על שעון המהירות. מה המשמעות של הסימנים האלה? מצורפות תמונות להמחשה שמצאתי בשרשורים אחרים בפורום (גולף + וולוו 262)
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח לפני שלושה שבועות קניתי ג'יפ מסוג מיצובישי פג'רו הקניה התבצעה מאדם שהוא "חבר" (לאחר מכן תבינו למה הגרשיים) שהגיס שלו מוכר את הג'יפ והמליץ עליו שנקנה אותו, לא בדקנו ומיהרנו לקנות, יום לאחר הקניה בוצע טיפול מעמיק על האוטו 10,000 ועוד. בטיול הראשון לא עשינו הרבה שטח ושמענו רעשים מהצירים סיימנו את הטיול וישר למוסך להחליף ציריות. כעבור שבוע יצאנו שוב לטיול אך הפעם אחרי נסיעה של חצי שעה שעה האוטו התחיל לאבד מים ולהתחמם. האוטו הוכנס למוסך לשבוע של טיפולים: רדיאטור נוקה,תרמוסטט חדש והוספתי שני חורים,_פאן קלאצ' תקין,_ בדיקת לחץ על הראש מנוע תקין, בדיקת לחץ במערכת מים תקין. התיקונים שבוצעו ברכב כרכו במחיר יקר ועוגמת נפש שנגרמה לנו. אנו מעוניינים …
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני קרוב מאד להחלטה על רכישת פיג'ו 207 חדשה מהחברה, דגם 2010, וקראתי לאחרונה כמה מאמרי ביקורת (שעדיין לא שינו את דעתי לגבי הרכישה) לגבי תיבת ההילוכים האוטומטית של הרכב (טיפטרוניק?) שלפי הרשום "מסרסת" את המנוע המצויין של הרכב מכוחו האמיתי. לפי מה שהבנתי התיבה לא נותנת למנוע "למשוך הילוכים" וממהרת להעלות הילוך הרבה לפני שהמנוע הגיע לסל"ד האופטימלי שלו. השאלה מדוע? האם הדבר נובע מאיזו מגבלה או אילוץ טכני? מדוע המחשב במכונית מחליט להעלות הילוך לפני הזמן? הרי הרכב הזה בטח נבדק היטב במפעל ע"י נהגים מקצועיים, ובטח שמו לב לתופעה הזו, מדוע לא שונתה התוכנה כך שתעביר הילוך בזמן מתאים יותר מבחינת הסל"ד? מה היה השיקול שלהם לתכנת את המחשב בצורה כזו שלא תאפשר …
הודעה אחרונה מאת papa_carlos, -
-
מצלמת רמזור
מאת ReSt-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם מצלמת רמזור יכולה לתפוס גם מהירויות ? לדוגמא אם עוברים באור ירוק במהירות מעל המותר האם היא יכולה לתפוס את זה ?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת איזה נורות יש לטויוטה פריוס 2006. רגילות בצבע צהוב? לבן? קסנון? לא מצאתי על זה כלום באינטרנט אשמח אם תאירו את עיניי
הודעה אחרונה מאת kiki666, -
- 1 תגובות
- 937 צפיות
אתמול בערב (היה כבר חשוך),נסענו לכרמיאל לחגוג את הסדר אצל דודתי. לצערי התבלבלתי בפנייה ובמקום לפנות ימינה לכרמיאל מערב המשכתי ישר. מיד הבנתי את הטעות וחיפשתי היכן להסתובב חזרה. הגעתי לצומת המרומזר הבא (אחד לפני צומת כרמיאל),שיש ממנו פנייה שמאלה (האם זה נקרא צומת תפן ?),הסתכלתי ובדקתי היטב,לא ראיתי שלט של איסור פרסה וביצעתי פניית פרסה. כאשר הגעתי לבית דודתי בעלה טען חד משמעית מהיכרות עם הכביש שיש שם שלט איסור פרסה או שלפחות בעבר היה שם אחד כזה. האם מישהו שמכיר את הצומת הזו יכול לשפוך אור, האם יש או אין תמרור איסור פרסה נכון להיום ? לתשובה חד משמעית,מודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- 1 תגובות
- 703 צפיות
אהלן. פרסמתי את השרשור גם בפורום הספורט המוטורי, אך כיוון שתנועת הגולשים שם דלילה אני מפרסם גם כאן. אחרי שהשגתי סובארו DL לנסיעה לירדן (מפחד לצאת עם הקליאו, כי אין מקיף) נזכרתי פתאום שאין לי דרכון יש תצפית טובה מתוך הארץ?
הודעה אחרונה מאת oxblood, -
ערב טוב. לפני כמה ימים הוא הוזמן,בעוד שבוע בערך הוא אמור לעלות על הכביש. המנוע שלו בפנח 6.5 ליטר,יש לו 365 סוסים דוהרים אבל הדבר שהכי מטורף במפלצת הזאת זה המומנט, 91 קג"מ. אז מי היא המפלצת?
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 2 תגובות
- 809 צפיות
אז ככה לאחרונה אני נתקל בתופעה לא נעימה במיוחד,מדי פעם אני עובר ליד הרכב שלי בשעות לא הכי שגרתיות ומוצא אותו מלוכלך באיזה חומר מגעיל כמו גבינה מעורבבת עם עוד כל מיני נוזלים או סתם דברים מגעילים. בכל מקרה כל פעם שאני רואה את זה אני אוכל את הלב שלא הייתי במקום אולי 20 דק' לפני ואז הייתי כבר מטפל באותו הבן אדם בדרך שלי. בכל אופן בשביל שהעניין כן יגיע לטיפולי רציתי לבקש פה ייעוץ לגבי מקום שמתקין מצלמות ברכב שמצלמות ברגע שאני נועל אותו. תודה לעונים, חג פסח כשר ושמח לכולם.
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נכנסתי היום לאתר טופ גיר,לבדוק על רכבים חדשים ולפתע נתקלתי בידיעה הבאה: http://www.topgear.com/uk/car-news/merc-vito-amg-2010-02-22
הודעה אחרונה מאת talroze, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם , לפני יומיים החלפתי סקאלה ברכב , הרכב המדובר הוא פיג'ו 205 שנת 95 עם 122,000 קילומטר מקוריים. בטסט שהיה לי לפני חודש הקילומטרז' נרשם. כמה ימים אחרי הטסט הסקאלה שבקה חיים והחלפתי אותה באחת אחרת לפני יומיים. עכשיו הכל עובד וטוב ויפה. חוץ מזה שרשום לי כרגע 323,000 קילומטר. לא קריטי בשבילי , אני מחסיר 200 אלף ויודע איפה אני עומד בערך. השאלה שלי לאחר ויכוח עם חבר היא האם אני צריך ללכת לאשר החלפת סקאלה? ההגיון הבריא אומר לי שיש משהו בדבריו לגבי מצב שבו הייתי מחליף לסקאלה עם פחות מ 122,000 קילומטר. אז זה לא חוקי. האם יש צורך ברישום ודיווח ? תודה לעונים! מנהלים,סליחה אם אני לא בפורום הנכון , בבקשה לא למחוק את ההודעה אלא להעביר אותה למקומה הראוי.…
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חג שמח, עוד חודשיים אמור להגיע הרכב החדש,מתי כדי לפרסם את הרכב למכירה? טרייד אין לא בא בחשבון כי רוצים לתת לנו פחות 10K מהמחירון. בתודה על ההמלצות,בן.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
איך מורידים כתם של סלק מהריפוד? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
שמעתי שבסוף פרארי ומזראטי לא יופיעו בתערוכה, השמועות נכונות תודה.
הודעה אחרונה מאת 123 boom, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרכוש את ה-VALENTINE1 , קראתי בפורום והבנתי שזהו הגלאי המוביל, אך בכל זאת רציתי לשמוע דעה של אנשים שרכשו את הגלאי ויש להם קצת נסיון איתו , האם הוא שווה את ההשקעה , האם הוא אמין ובאמת מתריע בזמן או מתריע בכלל על כל מצלמה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת OzRacing, -
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20100328_6925814
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום ! היום נסעתי ברכב ועליתי לדיון עם עצמי,ופתחתי בפני עצמי דיון קטן , אילו מערכות הגנה יהיו בעוד כמה שנים במכוניות? עלה לי לראש רעיון לא רע לדעתי,לשים מקדימה(בטמבון הקדמי) חישנים(כמו חישני R) רק יותר משוכללים,שיכולים לקלוט חפץ מ-100 מטר,ואם מהירות הרכב גבוהה והמרחק קרוב אז האוטו יבלום את עצמו בהדרגה. נחמד לא? עם אפשרות לפיתוח,החיסרונות שעלו לי בראש: *מי שנוסע מאחורי הרכב עלול להמצא בסכנה. *הנהג יכנס למצב של לחץ ויגיב לא נכון. פתרונות: *הרכב יאט בהדרגה בהתאם למהירות וכמות המטרים שמלפנינו. סתם רעיון נחמד,תתרמו בעוד רעיונות שחשבתם עליהם בעבר/שחשבתם עליהם עכשיו. והייתי רוצה את דעתכם לגבי הרעיון שהצעתי,מעניין אותי בעיקר החסרונות שלדעתכם המערכת …
הודעה אחרונה מאת Daniel_Vti, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום לכולם! ובכן למי שיודע ולמי שלא, הרכב שלי הוא מרצדס, מונית לשעבר... אצלי תקופה לא ארוכה.. אחרי הנאה מהרכב החלטתי להתחיל לשנות לו קצת את המראה... ובכן החלטתי לשתף אותכם בתהליך השיקום והעלתי תמונות, של שלבי הצביעה המיוחדת של הצבעי האומן מיפו...ואחרי הצביעה תהליך שחזור הצבע לכל הרכב...תהנו!! השינויים שבוצעו ברכב: -צביעת חזית (שני כנפיים+מכסה מנוע+ פגוש קדמי) - צביעת פגוש אחורי -שפשוף כל הרכב גם החלקים שנצבעו, ושחזור הברק של הצבע בחומרים מיוחדים - החלפת ג'נטים מגנזיום למידה 16", וצמיגים חדשים של TOYO - החלפת פנסי חזית, לאנג'ל אייז (יחיד בארץ), ופנסי ערפל של הדגם החדש. הרכב בשלבי הכנה לצביעה: הרכב בתנור: הרכב אחרי צבע, ומתחיל של…
הודעה אחרונה מאת yosikh, -
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
חג חרות שמח לאנשי הפורום ! (לא בטוח שכאן זה המקום הנכון אבל איחולי החג מתאימים בכל מקום )
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 968 צפיות
שלום לפני חצי שנה למדתי נהיגה על מכונית עם גיר ידני (מנוע דיזל) אז, המורה לימד אותי שבזינוק בעליה מספיק לעשות חצי קלאץ' כדי שהרכב לא יתגלגל אחורה, ואם זה לא עליה אז המכונית מתחילה לזוז קדימה אם משחררים את הקלאץ' עד החצי. אחרי שלקחתי את הרשיון ונסיתי לנהוג מכונית עם גיר ידני (מנוע בנזין), זה היה קצת שונה, אם משחררים קצת את הקלאץ' ואפילו לא עד החצי המכונית נכבית . למה זה קורה ומה ההבדל בין הקלאץ' (או הגיר) במכונית עם מנוע בנזין ומכונית עם מנוע דיזל ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 2 תגובות
- 896 צפיות
אני רוצה למכור את הרכב שלי הבעיה - אני לא מוצאת אותו במחירון של יצחק לוי יש לי פיג'ו 106, XS 5 דלתות, יד 3 עם 170 אלף ק"מ, 1998 הבעיה שבמחירון שלו יש רק 3 דלתות ואין אפשרות לשדרג את המחיר בשל התוספת של 2 הדלתות הנוספות. מישהו יכול לעזור לי? תודה
הודעה אחרונה מאת דוסידו,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
