רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חודש אחרי שעברתי טסט נגנבה לי גולף 91, כמובן ללא ביטוח מקיף. האם ניתן לקבל את 1000 ש"ח בחזרה?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התפתחות מעניינת אחרי שיונדאי נצמדה למאדה עכשיו גם אוכפת אותה במספר המסירות בחודש מרץ! יומדאי שתשיק בקרוב מאוד את ה IX 35 החדש שלה לדעתי תחליף לקראת סוף השנה ותשלים מהפך בשוק המקומי, יהיה מעניין. אלפא ופיאט גם מגדילים את המכירות במכה מאות אחוזים. מותגי היוקרה נשארים יציבים, לעומת זאת פורד וניסאן צונחות למטה. http://auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-25008-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A8%D7%A5-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9.aspx ליסינג שולט !
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, שאלתי היא האם האוטו כבר נמצא בחברה, כלומר האם אני יכול לבוא נגיד בתחילת חודש מאי או יוני, לשלם ולקחת את האוטו? או שמא בגלל שזאת גרסה חדשה צריך להזמין ולקבל אחרי כמה חודשים? אם משהו לא מובן בדבריי אסביר שוב תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אלעדיקו, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה שראיתי עכשיו יכול להיות מתכון בטוח לתאונה. עומדות להם ניידת משטרה וניידת שיטור משולב,אחת אחרי השנייה,והשוטרים מבצעים ביקורת לנהגים. בו זמנית עמדו 4 רכבים פרט לניידות. הכל טוב ויפה,פרט לעובדה שהביקורת מתבצעת מטרים ספורים מכיכר,שבה למי שפונה ימינה אין שדה ראייה טוב. ומה שיוצא זה שמי שפונה ימינה רואה את הרכב האחרון בשורה ממש ברגע האחרון. אז או שעושים את הבדיקה קדימה יותר,או שלא עוצרים יותר מ-2 רכבים בו זמנית.אבל את זה כנראה לא יבינו עד שתקרה תאונה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו מכיר אתר או מחירים של חלפים מקוריים או משומשים של פיג'ו206 שנת 99 ידנית 1.4
הודעה אחרונה מאת no-speed-limet, -
- 1 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
האם רשיון הרכב קובע את קוטר הגלגל או את קוטר הג'נט? כלומר האם מותר לי להחליף לגלגלי מגנזיום עם פרופיל נמוך ללא שינוי הקוטר הכללי של הגלגל רק הגדלת הג'נט על חשבון הצמיג עצמו כך שהקוטר הכללי לא השתנה? מה היתרון בכלל של צמיגים עם פרופיל נמוך על צמיגים "רגילים"? תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מדובר ברכב ישן בן 20 שנה, שהוא ללא טסט כ4 חודש. איך ואיפה אני עושה את זה? זה עולה כסף? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ניסתי לחפש כאן בנושא זה לא מצאתי את מבוקשי. בכל מקרה הרכב של המשפחה עבר תאונה טוטלוס הקפאנו את הביטוח מקיף ואת הביטוח חובה אצל הסוכן. עכשיו בקשר לטסט לאגרת רישוי מה קורה עם זה? כי אנחנו לא נשיב את הרכב הזה לפעילות, האם האגרת טסט גם כן הלכה כמו הרכב או שמקבלים החזר כספי? או שאפשי להעביר אגרת טסט לרכב אחר וכמובן שיעבור את הבדיקה. בכל מקרה תסבירו לי מה קורה עם אגרת הטסט לרכב שלא יחזור לכביש. תודה כפיר
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://l.stepashka.com/index.php?showtopic=296343 לא להיבהל האתר הוא ברוסית אך התמונות ממש לא למזלנו מקס
הודעה אחרונה מאת GuyIzr, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב ! רציתי לפתוח פה נושא שמעיק עליי כבר חודש בערך, אבא שלי הזמין קורולה חדשה מהחברה והזמן הגעה של הרכב היה אמור להיות לפני חודש +- הרכב עדיין לא הגיע ורק ב15/4 הוא יגיע לארץ . העיקוב בהזמנה לפי הסוכנות הוא בגלל שהצבע שחור הוא בעייתי ואין במלאי, רציתי לדעת אם זה הגיוני לחכות לקורולה GLI במשך ארבע חודשים כאשר זמן הספקה הוא בדרך כלל חודשיים וחצי בערך. האם כדאי לדרוש פיצוי ,ואם כן מה כדאי לבקש שיהיה הגיוני לקבל
הודעה אחרונה מאת invent, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 16.1 אלף צפיות
שלום לכולם , קנייתי רכב AUDI A3 לפני 4 חודשים , היום הייתי במוסך עקב תקלה של פיח מהאגזוז (זה המוסך ה10 שאני הולך אליו בגלל הבעיה הזו ואף אחד לא יודע מה הבעיה) , המוסכניק שלי אמר לי להביא לו את הרישיון רכב , הוא בדק וראה שכתוב למטה רשומון יבוא ומספר כלשהו , הוא אמר לי ש100% המנוע הוחלף , עכשיו הוא אמר שמי שהחליף את המנוע הזה לא החליף אותו כמו שצריך זאת אומרת שהסעפת לא מתאימה , צינורות וחיישנים לא מתאימים וכו' , ולכן גם הרכב לא מודיע לי בלוח שעונים שיש לי תקלה , הוא אמר לי שצריך להחליף את כל הצינורות וחיישנים ולהתאים אותם למנוע החדש . עכשיו כל הסיפור הזה לא ניראה לי אמין במיוחד , האם המספר הרשומון הזה מראה שהוחלף מנוע? האמת אני מרגיש שעובדים עליי !
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אשמח לתשובה ממי שיודע (ולא משמועות). באתר של משרד התחבורה כתוב שכן. תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני לא ידעתי אם לכתוב את זה פה או באוף טופיק,אז אם זה לא נכון אבקש להעביר. בכל מקרה קרה לי היום מקרה מציק והזוי,לפני כמה ימים הגדלתי מידת ג'אנט+צמיג עכשיו שראיתי בקטלוגים של הפנצ'ריות ראיתי שבשנתון 2001-2006 כתוב שניתן לשים מידת צמיג 195/60/15 בהונדה,במקום המקור (185/70/14) היום כשהגעתי למכון טסטים אני אומר לו שאני רוצה לאשר את המידה כי לפי הקטלוג אפשר לאשר את המידה,הוא בא מסתכל על המידה של הצמיגים הולך לספר,מסתכל ומה הוא אומר לי? אתה יודע שאי אפשר לאשר את המידה הזאת..? כמובן שהייתי בשוק ולא הבנתי למה. שאלתי אותו מה קרה הרי ראיתי שהיה אפשר לאשר את זה,הוא אומר לי שברישיון שלי כתוב שהרכב הוא שנת 2006(הצורה היישנה) עכשיו הוא אומר לי המידה שאתה יכול לשם זה רק 16' שבא ב…
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום בשעה טובה הגיע זמני לשדרג את רישיון הנהיגה שלי מדרגת A1 לדרגת A הנכסף. את התאוריה לA1 עשיתי לפני שנה ושבועיים, האם אני צריך לעבור עוד תאוריה עכשיו או שאני פטור (הבנתי שהתאוריה תקפה לשנתיים)? אם אני פטור מה היא הפרוצדורה שאני צריך לעשות כדי לקבל את החתימה "פטור"? תודה מראש רועי
הודעה אחרונה מאת רועי69, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לידיד שלי יש מיצובישי שנת 91 שהפסיקה לנסוע לאחרונה עקב הצטברות של מיכלול בעיות בעלות תיקון יקר, בינתיים לא חידש את הטסט שלה,והוא מעוניין מאד לקחת את הגב' מיצובישי לגריטה,השאלה,הוא מחוייב לגרוט רכב עם טסט,אז הוא חייב לתקן אותו לפני???? זה אבסורד,אולי יש איזה שהוא דרך(חוקית!!) להעביר טסט לפני הגריטה בלי לתקן???? תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת igalr, -
כמה שאלות בקשר לתחילת לימודי נהיגה
מאת Guest Acid Killer- 2 תגובות
- 956 צפיות
לא בטוחה שזה המקום המתאים אבל אשמח אם תעזרו לי. 1.יש ברשותי את הטופס הירוק חתום ע"י רופא משפחה + עיניים... עכשיו אני יכולה להתחיל ללמוד מעשי או שאני צריכה אישור של רשות הרישוי קודם? או קודם לעבור תאוריה וטסט ואז אישור? 2. בקשר לתאוריה: אני יכולה לשלם במקום למבחן ? מה זה הטופס אגרה הזה.. לא הבנתי את הקטע. תודה...
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אמא שלי רוצה להחליף אוטו בקרוב... בחודשיים הקרובים... עכשיו היא נדלקה מאד על הצבע סגול-חציל ואין הרבה מכוניות חדשות שמאפשרות את הצבע הזה, אחת מהם שכן מציעה זאת מאזדה 2 החדשה - אבל אני לא כל כך אוהב את האוטו הזה, ובנוסף יש עליו המון תגובות רעות... האוטו שמאד התלהבתי ואני חושב שיתאים בול לאמא שלי זה הפולו החדשה, וכמובן שאין את הצבע הסגול - חציל, השאלה שלי אם אפשר לבקש מהחברה בתוספת תשלום או לצבוע אותו בחברה פרטית והאם זה שווה? כי ממש התלהבתי מהפולו החדשה... תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
שלום חברים, נברתי ברשת אך לא הצלחתי למצוא את מבוקשי. הייתי מעוניין למצוא את ההבדלים העיצוביים בסיאט לאון (דור נוכחי) לפני ואחרי מתיחת הפנים. האם תוכלו להעלות תמונות ולהציג את ההבדלים? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 1 תגובות
- 761 צפיות
פרטים יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, היום הייתי אצל הספר שלי, כאשר יצאתי מהמספרה כולי שמח ומאושר גיליתי להפתעתי שמישהו החליט לחסום אותי בחנייה. בגלל שאני כבר יודע שבארצנו זה לגיטימי לחלוטין לחנות איפה שבא לך ולחסום את מי שבא לך אבל רק כל עוד זה כדי למשוך כסף או לקנות סיגריות. אז החלטתי לחכות לאדון/גברת שיואיל בטובו להזיז את הרכב. לאחר כ-10 דק' וסיבוב באזור בין החנויות לא מצאתי את החוסם והתחלתי להתעצבן. אחרי שהתעצבנתי, המשכתי לחכות (לא שהיו לי הרבה ברירות). בכל מקרה אחרי 25 דק' התייאשתי והלכתי הביתה, למזלי אני גר כ-20 דק' ליד המקום. כמובן שצילמתי את הרכב החוסם מכל זווית אפשרית ורציתי להתייעץ איתכם מה אני יכול לעשות כדי שהחוסם ייענש על כך. האם לפנות למשטרה או לעיריה ומה ההליך? צירפ…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
חג שמח. למרות הטעם המר שנותר בפי בעקבות המקרה הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312333 אני כרגע נטול רישיון במהלך כל חופשת הפסח (כן, לצערי מקום העבודה שלי בהדממה ועבר שבוע מאז הפסילה המנהלתית), החלטתי לנצל את הזמן במיגון מקדים ע"מ למנוע מקרים כאלה, בתקווה שלא ישובו. אגב, הנושא עדיין בטיפולו של עו"ד אסף שמיר ומשרדו, כיון שנכנסנו לתקופת חגים וחול המועד, מערכת המשפט עובדת בעצלתיים ואני ממתין לעדכון מתי יוכל להיות הדיון, בתקווה שיהיה בשבוע-שבועיים הקרובים. שני האמצעים שאני מעוניין לרכוש, עפ"י לא מעט חיפושים שבצעתי בפורום, אמורים לכסות את כל ה"מפגעים" שמתנ"א שולחת עלינו (דבורות, מצלמות, מולטינובות, ממל"זים?, האם שכחתי משהו?). חפשתי לא מעט בפ…
הודעה אחרונה מאת roee, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3 אלף צפיות
מאות בעלי המכונית הקטנה של היצרנית היפנית, המגיעה לכבישי ישראל מפס הייצור בהודו, נקראים למוסכים המורשים של היבואנית. הסיבה: טבעת אטימה לא תקינה במערכת הדלק, ומנגנון אור בלם שדורש החלפה. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3872090,00.html
הודעה אחרונה מאת cfir71, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, כמו שאתם יודעים ישנם שני סוגי נהגים שמטופלים ע"י רשויות החוק: 1. נהגים שעברו עבירות תנועה ונתפסו ע"י שוטר/מצלמה. 2. נהגים שנמצאו אשמים בתאונת דרכים עם נפגעים. לעומת זאת מי שגרם לתאונת דרכים ולנזק של עשרות אלפים, אבל לא היו נפגעים, רשויות החוק אינן מתעניינות. נכון שבמרבית המקרים יש ביטוח שמכסה את הנזקים, אבל לדעתי יותר הגיוני שנהג שנכנס ברכב אחר מאחור יהיה מעורב בתאונה הבאה, מאשר נהג ש"גלש" בתמרור עצור ושוטר ארב לו בפינה. מדוע נהג שנוסע 115 קמ"ש בכביש החוף שהוא פנוי מקבל 1000 שקל קנס+נקודות , ואילו נהג אחר שבאמת גרם לתאונה ולנזק, ומי יודע למה עוד הוא מסוגל יצא בלא עונש?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
שלום לכולם וחג שמח. בשל העבודה המרובה בתקופת חג הפסח לא מצאתי את הזמן המתאים להעלות את דיטייל ה- NSX , אך אני מבטיח להעלות אותו בזמן הקרוב. ישנם מספר רב של רכבים אקזוטיים ומיוחדים שעברו תחת ידי, חלקם קלים לניחוש וחלקם קשים לניחוש אפילו על ידי הטובים שבכם. בשבוע שעבר ביצעתי דיטיילון קטן על רכב שבהחלט נכנס לרשימת העשירייה המנצחת שלי, רכב מאוד מיוחד , לא מדובר ברכב קלאסי נושן. אם מישהו יזהה את סוג הרכב הוא יזכה בחבילה נאה של מוצרים לרכב - שווה לנסות. החידון יהיה מורכב מחמש תמונות חתוכות של גוף הרכב (בדרגות קושי). אם ישנם שאלות - יכול להיות שאענה על חלקם התמונה הראשונה לקוחה מאיזור הפנס האחורי - בהצלחה לכולם.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 903 צפיות
שלום, אני נוסע לעבודה מרחק של 5 דק' נסיעה כל יום, וחשבתי לעבור לקטנוע. ואין לי מושג מה הם עלויות האחזקה, אז רציתי לברר מה בערך מחירי הביטוח, מחירי הטיפולים? טסט עושים פעם בשנה? מה העלות של זה? כ"כ ראיתי שניתן לקנות קטנועים סביב ה-5K לשנים 2006-7, איזה מומלצים? תודה רבה!!!
הודעה אחרונה מאת oren99, -
-
- 1 תגובות
- 657 צפיות
ניסיתי לשם את הדו'ח במכשיר הסלולרי,אחרי זה באתר הדו'ח פשוט לא מופיע. דוח על עבירת תנועה. הדוח מי 1 באפריל. יש סיכוי שהמשטרה עשתה צחוק ממני? 250 ש''ח ללא נקודות. דרך עירונית בעלת 2 נתיבים אם גדר הפרדה (צמחים) עצרתי באמצע הדרך ורציתי להיכנס לחניה שלי,מה שאומר נסיעה של 2 מטר נגד כיון התנועה,אחרי שבדקתי שאף אחת לא יוצא מהחניה ולא מתקרב מהדרך לידי.
הודעה אחרונה מאת psychuil, -
נעלם קטנוע
מאת yotams- 1 תגובות
- 629 צפיות
נעלם קטנוע מסוג סאן יאנג EURO MX כסוף בין התאריכים 1.4 ל6.4 מרחוב קדימה בחיפה. כל היודע דבר על מקום הימצאו אנא צור קשר עם יותם 0504039512.
הודעה אחרונה מאת boaz9090, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כך תתקינו את האייפד במכונית ותהיו בחזית הטכנולוגיה.
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
ראה הוזהרתם, אח שלי נתפס היום על ידי משטרת התנועה בעזרת בלון עם מצלמת תצפית. הבלון טס מעל צומת הערבה וצילם את אחי עובר על אי תנועה בצומת, לאחר מספר דקות עצרה אותו ניידת עם דו"ח. מצאתי גם כתבה בMAKO: http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-9d642dc0fe5a721004.htm
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 4 תגובות
- 946 צפיות
לא מזמן הסתיים לי המלווה ,התקשרתי לכמה חברות ביטוח וכמעט הרוב למעט ישיר אמרו שלא מבטחים נהגים בני 21 ומטה.... אשמח לעזרה בנושא הזה... חג שמח!
הודעה אחרונה מאת RonTG,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
