Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סחטיין עלייך אוהד!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כנראה שאתם באמת טובים מדי...

 

כל הכבוד למפענח החידה - אוהד

 

לא מדובר בלוטוס או בלמבורגיני, מדובר ברכב שאכן נבנה על בסיס הנובל M-400 אך הינו ייחודי ובעל שם חדש -

 

Rossion Q1

 

קצת פרטים על רכב מעניין זה:

 

1. בסיס הרכב האקזוטי הזה נמצא כ-20 דקות מהבית שלי, כאן בפלורידה. כאן בונים ומשפרים את הרכב לפני שליחתו.

2. כל רכב נבנה יידנית בקפידה יתרה על שלמות.

3. סוג הצבע ושיטת צביעת הרכב הם כה מיוחדים ומקצועיים עד שהמפעל מתחייב לגימור מושלם ללא תפוזיות.

4. ביתן השיפורים של המפעל מאוד מעניין, מכיוון שכל הרכב נבנה יידנית, כל לקוח יכול לבקש כל העולה על רוחו והדבר יעשה.

חלק רוצים צבע אחר, שני פסים לאורך הרכב, גוף מט שחור מקרבון, בודי קיט יותר ספורטיבי, מנוע יותר משופר ועוד...

5. הרכב נראה אקזוטי לכל דבר ואינו מהיקרים שברכבי הספורט.

6. רכב קל מאוד עם מנוע עצבני שדוחף אותה בעזרת 450 כוחות סוס ל- 3.1 מ- 0-60 מייל. על סמך נתונים אלו ובהתחשב

בעובדה שמחיר הרכב אינו מהיקרים, בהחלט ניתן להכניס את ה-ROSSION Q1 לאחת המהירות בשוק הרכבים

הספורטיביים (לא לשכוח כמובן את המהירה ביותר - Z-R1 :wink:).

 

אז עד החידה הבאה חג שמח לכולם וכל הכבוד לאושרי שעלה על החידה ויהנה משי מוצרים לחג :-)

 

DSC05876800x600.jpg

 

DSC05874800x600.jpg

 

DSC05873800x600.jpg

 

DSC05875800x600.jpg

 

DSC05877800x600.jpg

 

DSC05879800x600.jpg

 

DSC05886800x600.jpg

 

after-DSC05869800x600.jpg

 

after-DSC05870800x600.jpg

 

after-DSC05871800x600.jpg

 

after-DSC05872800x600.jpg

 

after-DSC05881800x600.jpg

 

after-DSC05882800x600.jpg

 

after-DSC05883800x600.jpg

 

DSC05880800x600.jpg

אומנות ההיי אנד דיטיילינג


×
×
  • תוכן חדש...