Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אה היה לנו כאלה בצבא, מה שעשה הרבה צרות לחיזבאללה יעשה עכשיו הרבה צרות לנהג השראלי.

רק שישתמשו בו לעבירות חמורות באמת.

 

יוגב

עדיין יש לנו, רק שהפעם משתמשים בהם כנגד החמאס בעזה!

הנה כתבה על הבלון המשטרתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש תמונה אולי איך נראה הבלון הזה?

חפש בגוגל תמונות צפלין (Zeppelin).

טוב שיש סאנרוף :D

בהחלט!

לא ניתן למדוד איתו מהירות.

האמת היא שאינני ממש יודע מה אומר החוק הישראלי בנוגע לחוקיותה של מדידת מהירות באמצעות מדידת הזמן שלקח לרכב לעבור קטע דרך נתון, אולם במידה והדבר אינו מותר, אני לא אתפלא אם פתאום נתבשר על תקנה חדשה שיצאה מבית מדרשו של משרד התחבורה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפני כשנה+ פורסם על מתנדב שהחליט לקחת את החוק לידיים ומדד מרחק שעבר רכב ב-X זמן וכך מצא את המהירות, דוח שנרשם על נוסחה זו הגיע לבימ"ש בוטל ואף המתנדב ננזף :lol:

 

עריכה: מתנדב.

 

הנה הדו"ח:

 

291_ticket1.jpg

פורסם

דן לינק אינו שוטר - הוא מתנדב. גגל עליו כדי ללמוד על האיש ופועלו.

רמז: ברשימת האנשים שבגללם אנחנו תקועים שנות אור מבחינה תחבורתית אחרי שאר העולם, שמו מככב במקום די גבוה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אז רגע יש שוטרים שיודעים לעשות חשבון :shock:

 

 

 

כל ניידת מאובזרת ב:

5130%20Fun%20Abacus_resize.jpg

 

 

:lol::-P קרוע!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני תוהה האם (ולמה) בעצם דו"ח באמצעות מדידת הזמן בין שתי נקודות ידועות אינו קביל. הדו"ח של לינק לעיל הוא חובבני - מדידת זמן בסטופר, לאורך 4 ק"מ בלבד, בנסיעה מאחורי העבריין במהירות שלו, היא איננה מדוייקת ובעייתית מאוד מוסרית (ביצוע אותה העבירה לשם אכיפתה?).

 

אבל נניח שהצפלין מצוייד במצלמת וידאו המקליטה גם שעון זמן מכוייל, ומודדת את הזמן העובר מרגע שמכונית חוצה קו מצוייר על הכביש, עד לרגע (או עשירית השנייה) שהיא חוצה קו אחר, נאמר 10 ק"מ בדיוק משם. במקרה הזה, אני לא רואה שום פגם במדידה, והיא בהחלט יכולה להיות מדוייקת יותר מכל ממל"ז.

 

חסרונה היחיד הוא שהיא מודדת מהירות ממוצעת, ולכן מי שנוסע לסרוגין 70 ו-110, או מי טס נמוך על 200, אבל עוצר לתדלק, לא יתפסו.

:turn-l:
פורסם

אח שלי טוען שממשיכים את האכיפה עם הבלון והיום בדרך לבסיס שלו הוא ראה את הבלון מרחף מעל דימונה, כנראה משהוא רציני בקשר לאכיפה בכבישים בדרום

No Risk, No Fun...

פורסם

אחד הקטעים..

תמיד אני רואה מהבסיס איזה בלון גדול באויר, ואף פעם לא הבנתי מה זה עד ששידרו את זה בחדשות...

רעיון מעולה לעבירות האלו.

 

או שזה בעצם זה:

הזפלין שאחיך ראה מעל דימונה זה הזפלין שמשגיח על הכור.

 

גם יכול להיות ^_^


×
×
  • תוכן חדש...