Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראה הוזהרתם, אח שלי נתפס היום על ידי משטרת התנועה בעזרת בלון עם מצלמת תצפית.

הבלון טס מעל צומת הערבה וצילם את אחי עובר על אי תנועה בצומת, לאחר מספר דקות עצרה אותו ניידת עם דו"ח.

מצאתי גם כתבה בMAKO:

http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-9d642dc0fe5a721004.htm

No Risk, No Fun...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם העבירות שיאכפו באמצעות הבלון הן עקיפה על קו לבן וכו' אז אני בעד. סופסוף המשטרה עושה מאמץ אמיתי לאכוף משהו מעבר למהירות. חשבתי שהכל קמפיין לשם יצירת התראה (כמו המסוקים) - אני שמח לשמוע שאולי לא כך.

:turn-l:
פורסם
* לא מצטט את התגובה שמעלי *

למה צפית? שישמשו אותו גם לדוחות חניה? :wink:

 

 

לדעתי, הדבר הזה יכול להיות מאוד שימושי.

פשוט צריך לדעת להשתמש בו למטרות הנכונות.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

אי אפשר להתקין ממל"ז על בלון כי הוא לא נייח.

אגב הוא גם לא טס, הוא מחובר לגרור שחונה לו אי שם לצד הכביש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני מאוד מקווה שלא ימדדו מהירות אלה דברים מסוכנים באמת.

יש למישהו חוות דעת מהשטח למה הוא נועד [קו לבן \ נהיגה פראית ] או בטעות יכניסו מיסי מהירות לתמונה ?

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני לא חושב שיכולים להכניס את מיסי המהירות לאכיפה באמצעות הבלון המרחף, זה מאוד בעייתי (תקנו אותי אם אני טועה). מה שכן, יש פה תופעה חיובית: יכול להיות שהמשטרה מתחילה לעשות מאמצים ואוכפת את העבירות החמורות באמת - רק מקווה שזה יימשך כך...

פורסם

אתה יכול בקלות לראות אותו מעלייך ואז להאט.. חוץ מזה שכרגע מבחינה טכנולוגית הוא לא יכול למדוד מהירות ואני בספק אם יוכל..

זה בסך הכל בלון עם מצלמה מחוברת אליו - לא שיא הטכנולוגיה כמו בסרטי הריגול המשובחים.


×
×
  • תוכן חדש...