Jump to content

invent

  • פרסום הודעות

    130
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות invent

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 13/04/1990
  1. הרבה כאן מכירים את הרכב, אתם יכולים לשאול אותם עליה. כמעט שנתיים איתה, דוד שלי היה הבעלים הקודמים שלה ככה שאני יודע בדיוק מי נסע עליה ב12 שנים האחרונות, לפניו קנתה אותו מהחברה סטודנטית. הונדה סיוויק סדאן 97 יד שלישית ברישיון 220 אלף קמ׳ מקורי לחלוטין טופלה באדיקות ובמסירות מהרגע שיצאה מהמפעל, מושקעת ושמורה. מושקעת בשנה של משכורות ובשעות מתחת ובתוך. מורכב באוטו מוט פיתול אחורי מקורי (בין הראשונים שעשו את זה, סתכלו היסטורית הודעות), קפיצי הנמכה ויטק (מונמך בצורה זהה) פנסי ערפל בהזמנה, מנוע משומן בשמן סינטטי מלא בתקופה שהיא אצלי, עברה פרויקט בלוח השעונים, תאורת לד עדינה בתא כפפות עם הפתיחה, תאורת לד עדינה מתחת למאפרה עם הדלקת אורות, השחרה איכותית בכל החלונות, השחרה פנימית בפנסים הקדמיים, חידוש פנסים אחוריים, הסבה לפלטת לדים לאור בתא מטען ובתא נוסעים, אורות איתות שקופים איתות אמריקאי בפנסים הקדמיים, ברקסים קדמיים חדשים. אפשרות למערכת וגאנטים ביביאס עם טויו טי1אר טריים בתוספת תשלום. לריצניים, מחיר 20 עם מערכת וגאנטים 18 בלי. נמכרת רק מכיוון שאני בצבא ולא משתלם לי להחזיק אותה, זה גם למה אני לא אהיה זמין ואבא שלי יתעסק במכירה. 050-621-0044 משה.
  2. המכירה יורדת לאש נמוכה! אחי יעסוק בה. אין מקום להתמקחות. הוא לא נייד. כל הפרטים על הפריטים נמצאים בפוסט. עידן 054-234-3352
  3. כוח לא חסר בה, שיתעסק בהתנהגות ובאחיזה. הוא יגלה רכב חדש ולא יראה טעם לחזק אותה. וזה אומר מי שבבעלותו סיוויק 97 סדאן, מושקעת במעל 10 אלף שקל עם מנוע סטוק.
  4. הדרסים נירוסטה 4-2-1 עם דאון פייפ, עוקף ממיר. 2.5 אינצ'. קיט יניקה סימוטה - פילטר פטריה עם צנרת. קסנון H4 איכותי 6K - עובד מצוין, מגברים מאוד דקים. לא מסנוור כמו הזבל הסיני שמוכרים היום. קפיצים מקוריים, מצב מצוין. ירדו רק בגלל התקנת קפיצי הנמכה. גאנטים 14 4-100, נראים טוב ולא מצועצעים. עם ארבע צמיגים 185/69. שניים טריים של דנלופ ועוד שניים במצב טוב. בשבועיים הקרובים יתאפשר לי להיות פנוי למכירה, לאחר מכן הרבה יותר פחות. מחירים נמוכים, ונמוכים יותר למי שיקח כמה דברים. 054-234-3302 אלון.
  5. נראה לי משעמם להם בתקופת הפורים, אתמול בלילה נסעתי אחרי סקודה לבנה שזחלה לאט במיוחד, צפיתי את הצפוי ונסעתי אחריה באותו הקצב בסבלנות ובשמירת מרחק גדולה. הגענו לכיכר והסקודה עשתה סיבוב שלם כדי שתוכל להיות מאחוריי. נסעתי באותו הקצב שהיא נסעה לפני כן, הסקודה דהרה אליי ונצמדה אליי בצורה מסוכנת. לאחר כיכר נוספת, היא הבהבה לי עקפה אותי בצורה מסוכנת וחסמה אותי באלכסון לפני שהספקתי לבלום. הצלחתי במזל לחמוק מפגיעה בה. יצא ממנה אדם חמוש שחסם בגופו את רכבי ויצא ממנה אדם נוסף שסימן לי להוציא רשיונות. הוצאתי והוא נשען לי על החלון תוך הסתכלות מוזרה על הרשיון שלי. בנתים החלה להידרדר לו הסקודה, הערתי לו על זה. הוא זרק עליי את הרשיון והחל לרדוף אחרי הרכב המדרדר. מהפדיחה הוא נסע משם בפרפורים וצלצולים וכמעט הוריד תמרור, לי נותר רק לצחוק להסתכל השמיימה ולהגיד ׳טאטא׳ ברחמים.
  6. סיוויק 97, מנוע d16. לאחר החלפת סעפת אצל אידיוט שקורא לעצמו בעל מקצוע נגרם הנזק הבא: 4 מהאומים התעגלו ושלושה הברגות נהרסו. אין מנוס אלה להזמין סט חדש של ברגים + אומים. באיביי לא מצאתי, או כנראה שלא חיפשתי טוב. איפה ניתן למצוא סט כזה?
  7. יש צורך לקצר את הלד עם שניים מהפלוסים שם, אני לא זוכר בדיוק מה. התקנתי לחבר עם ברלינגו, בהתחלה הלד עשה בלאגן - שיגע את האזעקה, גרם לשריפת הפיוז הראשי , גרם לתאורה לעשות לופים של כיבוי בעמעום והדלקה מחדש גם כשהדלת היתה סגורה ועוד כל מיני דברים שרק בצרפתיות יכול לקרות. לאחר משחק של קיצור הלד עם שניים מהפלוסים שם, לא זוכר בדיוק אלו, הכל פעל כשורה.
  8. נשמה, עדינות זה כלל יסוד בעבודות מהסוג הזה. שום פלסטיק לא אמור להישבר אם עובדים נכון. קרא קצת מדריכים וראה סרטונים ביוטיוב. בנוגע ללדים, כן זה מה שהתכוונתי. חפש את היקרים והאיכותיים. בדוק שזה מתאים בגודל לבית מנורה.
  9. בוודאי שהוא יקבל יותר בתאורת לד. כמה לדים בודדים, לא יעשו תעבודה. פלטת לדים של מעל 10 לדים לפחות, כן. בארץ לא תימצא סחורה איכותית (לדים שנותים לכחול, נשרפים מהר, מרצדים) באייביי חפש את הפלטות היקרות, שנראות מסיביות.
  10. גם לי אותה הבעיה, נעילה מרכזית מקורית של סיוויק 97. נפתחות 3 דלתות, ננעלות 4. אצלי כן אפשרי לפתוח את הדלת מבפנים.
  11. לאבא שלי היה B4 שנת 2000 שהיא גם 4WD. היה לו את אותו הרעש בין 100-115 קמ'ש. זו מחלה בסובארו האלה. החליף שמן גיר, מיסבים ומה לא... לא נפתר.
  12. מקור כל הבעיות הם בפילטר הפתוח. תחילה בחוסר סחיבה בטורים נמוכים, שנגרם מחוסר מומנט עקב מעבר חופשי מידי של אוויר. ולבסוף חיישן ה map, שנדלק עקב תערובות עשירה מידי או עניה בדלק, השריפה לא שלמה. ובקיצור, לעיל הסיבות שבגללם לא מרכיבים פילטר פתוח במשפחטומתית אטמוספרית. תחזור למקורי.
×
×
  • Create New...