Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסתי לחפש כאן בנושא זה לא מצאתי את מבוקשי.

בכל מקרה הרכב של המשפחה עבר תאונה טוטלוס הקפאנו את הביטוח מקיף ואת הביטוח חובה אצל הסוכן.

עכשיו בקשר לטסט לאגרת רישוי מה קורה עם זה?

כי אנחנו לא נשיב את הרכב הזה לפעילות, האם האגרת טסט גם כן הלכה כמו הרכב או שמקבלים החזר כספי?

או שאפשי להעביר אגרת טסט לרכב אחר וכמובן שיעבור את הבדיקה.

בכל מקרה תסבירו לי מה קורה עם אגרת הטסט לרכב שלא יחזור לכביש.

תודה

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

ניתן לקבל החזר כספי על אגרת הרישוי(מינוס חודש אחד).

 

כנס לפה: טפסים ממשלתיים

http://www.forms.gov.il/tfasim/search.aspx?search=1&txtSearch=&OfficesList1=10&SubjectsList1=-1#scroll_link

 

סעיף (5) הוא הרלוונטי בשבילך, הורד והדפס את הטופס והגש אותו למשרד הרישוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ שרשור זה במקום לפתוח אחד חדש.

 

במקרה דומה שהיה לי (רכב שעבר טוטאל לוס), הרכב כבר לא ברשותי והועבר לחברת הביטוח לפירוק.

כנראה שמישהו שם שכח להעביר בעלות אליהם ולכן אני מקבל בקשה לשלם אגרת רישוי על הרכב שלא קיים יותר מבחינתי.

 

האם עלי: א) להתעלם באלגנטיות מהמכתבים של משרד התחבורה?

ב) לגשת למשרד הרישוי על מנת לבטל את רשיון הרכב (יש טופס כזה באתר שלהם)?

ג) לדבר עם סוכן הביטוח שיטפל בזה, ומעבר לזה לא לדאוג?

 

תודה על התשובות.

פורסם

טום, קרה לי את אותו דבר עם רכב שהיה ברשותי....

 

לך לחברת הביטוח ודפוק על השולחן....

 

במקרה שלי הרכב היה אבדן להלכה וחזר לכביש אצל בעלים אחר, מה שפותח פוטנציאל אינסופי של צרות .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה אייל על התשובה. (אגב זה תֹם ולא טום..)

אוקיי, אז דיברתי עם הסוכן ואמרתי לו בנוגע לזה. הוא אמר שיטפל בזה, אבל כמו שאני מכיר אותו הוא או ישכח או פשוט לא יעדכן אותי...

השאלה היא האם במצב כמו שלי שהרכב הוא "טוטאל" והוא בוודאות הועבר לפירוק (יצא לי לדבר עם הפירוקיה עצמה) יש לי מקור לדאגות או שמעבר לשיחה שהיתה לי עם הסוכן אני יכול להמשיך לישון בשקט?

 

ושוב תודה.

פורסם

הי,

הסוכן שלך מסתמך על תופעת הסמוך ו/או "יהיה בסדר".

אני במקומך שולך לו מכתב רשמי עם האמור מעלה למען הסר ספק בשלב מאוחר יותר, וכן הייתי מבקש מסמך רשמי מהביטוח כי הרכב הועבר אליהם בתאריךXXX

זה יעזור בבעיות עתידיות באם יתעוררו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אוקיי, תודה.

 

אבל סתם מתוך סקרנות, אילו בעיות בדיוק יכולות להתעורר? (הרכב מפורק, אין דו"חות שלא שולמו, הכסף על האובדן ניתן כבר)

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר כחודש ששמאי החריז על הרכב כאובדן גמור אתה ניגש למשרד רישוי עם צ'ק מצלם אותו שם רושם מבוטל על הצק ונותן להם אתו (זה עלמנת שיהיה להם פרטי חשבון בנק ) אליו מועבר הכסף

פורסם
אוקיי, תודה.

 

אבל סתם מתוך סקרנות, אילו בעיות בדיוק יכולות להתעורר? (הרכב מפורק, אין דו"חות שלא שולמו, הכסף על האובדן ניתן כבר)

גש למשרד הרישוי ותבטל את הרשיון.

במסגרת פירוק הרכב, מס' השלדה יכול להגיע לנוכלים אשר "יכשירו" רכב גנוב בעזרתו.

הנה לך מקור לצרות - מדו"חות תעבורה ועד עבירות פליליות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שאלה עקרונית לגבי אובדן להלכה:

 

במקרה כזה הרי הרכב לא יורד מהכביש.

האם מגיע למבוטח בביטוח מקיף פיצוי עבור החלק היחסי של אגרת הרישוי מחברת הביטוח שלו?

 

אם לא, אז הרי שיש חסרון מבחינת המבוטח להכרזת אבדן להלכה ולא אבדן מוחלט, הפסד שיכול להיות מעל 1000 שקל אפילו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...