רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום לפני ארבעה חודשים קיבלתי את רכבי החדש, סוזוקי ספלאש. לפני שחתמתי על הלקיחה עשיתי סיבוב מכל הכיוונים הסתכלתי מהצד בכל מיניי זוויות בניסיון להבחין במכות או שינויי גוון (רכב כסוף). לאחר שהגעתי בחזרה לעבודה עם האוטו הבחנתי כי בלם היד עולה עד הסוף (מעל 15 קליקים) ועדיין לא בולם. מיד אח"כ התקשרתי לסוכנות ממנה קיבלתי את האוטו (סגולה פתח תקוה) ואמרו לי לבוא אליהם למוסך הצמוד והם יסדרו את זה? אחד הניירות שחתמתי היה שהאוטו עבר בדיקה לפני מסירה כאן בארץ וחלק מהבדיקה כמובן הוא בלם היד. הגעתי יום\יומיים למחרת הכניסו אותי למוסך הצמוד(מורשה סוזוקי) פירקו תופים ועשו רגולז'. קצת עיצבן אותי שאוטו חדש צריך להיכנס למוסך על כזה דבר בסיסי וכמובן ששאלתי את עצמי: מ…
הודעה אחרונה מאת caprio, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום חברים. בהמשך לאשכול על האופל מריבה החדשה, וכהמשך ישיר להתעניינותי באחד הדגמים היותר מיוחדים בנוף האירופאי, הייתי מעוניין לברר מתי (אם בכלל) UMI מתכננים להעלות את האסטרה החדשה לכבישי ארצינו, ובנוסף - האם האסטרה כבר החלה להימכר בעולם, ואם כן - ממתי? אשמח אם תאירו נושא זה עבורי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת galkris, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי , רציתי להבין יותר את מהות הטורבו במנוע ה- TSI . האם הוא משמש אותי גם בנסיעה הרגילה שלי? האם הוא נפתח רק בפקודת מחשב שקשורה להאצה ? איך ומתי הוא נכנס לפעולה בכלל? יש ברשותי רכב מהסוג הזה , ואני חייב לציין שאני נהנה ממנו מאוד , אבל אני מאוד עדין איתו כרגע. אני לא מאיץ איתו באגרסיביות , מאוד מאוד מדורג, נותן לגיר להעביר את את ההילוכים באיזי , בערך כמו כל עשר קמ"ש להילוך. בהתנעות אני נותן לטורים להרגע ולרדת מה-1 בשעון טורים.. ורק אח"כ אני מתחיל את הנסיעה , וכשנאי מגיע אז תמיד נותן למנוע לפעול עוד איזה חצי דקה על סרק. אשמח לקבל המלצות לשימוש במנוע בצורה הנכונה ביותר , זמני המתנה בכיבוי והתנעה וכו'. בתודה,
הודעה אחרונה מאת Scnell, -
-
- 2 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
השנה אני מסיים את לימודי הנדסאי רכב במכללת רופין. וכידוע צריך לעשות פרוייקט גמר. מישהוא יש לו פרוייקט שנעשה בעבר או יודע מאיפה אני יכול למצוא פרוייקט שנעשה בעבר. אני מחפש פרוייקט כדי לדעת מה הסגנון של הכתיבה והכותרות . אני לא אגיש את אותו פרוייקט. זה ממש דחוווף לי.. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת דידווו, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני מתכוון בשאלה באיזה גיל החלטתם שהרכב הבא שלכם צריך להיות ספורטיבי. הרי נסיון קודם אין (שאליו מתווסף גם פחד מהעלויות הכרוכות) ובד"כ כל נסיונך הוא על המיצובישי של אמא ועל הסקודה של המורה לנהיגה. אז מאיפה מגיעה ההחלטה הזאת? מעניין אותי לשמוע אתכם (לא רק את בעלי הקליאו ספורט/מיאטה).
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רציתי לדעת מה אתם חושבים על כל אחת מהמדינות ועל הרכבים שלהם דוגמא שאני שומע גרמני אני חושב על נוחות,חוזק,יוקרה והרכב-BMW M5 שאני שומע איטלקי אני חושב על מכוניות חזקות בצורות חדשניות, ממש חלליות והרכב-Lamborghini Gallardo שאני שומע יפני אני חושב על יופי,איכות ואמינות והרכב-טויוטה קורולה או הונדה שאני שומע צרפתי אני חושב על רכב עם צורה לא מוגדרת,כיעור, קשיחות נסיעה, ובעיות אמינות?! והרכב-סיטרואן C3 שאני שומע אמריקאי אני חושב על רכבי מנהלים עם מנועים גדולים, בטיחות, והרבה דלק. והרכב-שברולט קורבט אני צודק?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, היום עשיתי טסט לאוטו ונדרשתי להחלפת לוחיות רישוי (היו כמעט לבנות במקום צהובות) , עשו לי במקום ורק בערב שמתי לב שהפורמט של הספרות הוא xxx-xx-xx במקום xx-xxx-xx רציתי לדעת אם זה חוקי ואם לא מה עלי לעשות עכשיו? תודה
הודעה אחרונה מאת MikiR, -
מה זה ASR?
מאת BarMan- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 25.4 אלף צפיות
מה זה ASR?
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מי יכול להמליץ מנסיון על גלאי רדארים ומצלמות (כולל החדשות הדיגיטליות ) שעובד 100% אם יש דבר כזה.. (לא משנה המחיר.)אבבקשה רק מנסיון
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כאמור בידיעה להלן: http://www.autoblog.com/2010/04/18/euro-asian-mazda3-oil-hose-recall-being-considered/
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאמור בכותרת: חבר עושה עבודה לבית ספר והנושא שלו הוא השוואה בין 2 מכוניות. הוא רוצה להשוות בין מאזדה 6 לסובארו B4, הוא צריך חומר להשוואה ב3 קטגוריות: 1. בטיחות 2. הקטע המכני- מנוע, וכיוצא מזה. 3. ? אם תוכלו לתת לי עוד נושא לקטגוריה וקצת לפרט יותר על 3 הנושאים אני אודה לכם מאוד. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת benjah, -
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
משטרת ישראל מערערת על החלטת בית המשפט המחוזי בבאר-שבע, שקבע כי יש לכייל את מכשיר אכיפת המהירות במעבדה מוסמכת. בנוסף צפויה המשטרה לערער על ההחלטה להעלות את רף השכרות. עו"ד שי גלעד, יו"ר ועדת התעבורה בלשכת עורכי הדין: "מוטב היה לו הייתה המשטרה נערכת לבדיקת כיול של כלל מכשירי האכיפה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3876605,00.html
הודעה אחרונה מאת d.j benyosef, -
לדעת מומחי הפורום כמה אנשים עוד רוצים תיבה ידנית ? מה חתך הגילאים שלהם ? האם הם שייכים רק לחובבי הרכב ? האם יש סיכוי שאופנת הגיר הרגיל עוד תחזור ? מיהם אותם עקשנים מבוגרים שאינם מוותרים על גיר רגיל,יש בכלל כאלו ? הביעו דעתכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 5 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום רב, יש לי קיבוע גבס על פרק כף יד שמאל, האם מותר לנהוג במצב כזה? אני יודע שאסור לנהוג עם גבס מלא, אבל במקרה שלי זה רק סד (תחבושת אלסטית עם תמיכה של גבס מצד אחד) אני יכול להזיז את היד ולהחזיק את ההגה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שווה צפיה
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
לפי החוק, האם שוטר שנתקל ברכב עם מנורה שרופה באמצע משמרת, יכול לרשום דו"ח? מה שבד"כ קורה שרוב האנשים לא שמים לב שמנורה נשרפת להם תוך כדיי נסיעה . הריי בן אדם לא ינסע במודע עם מנורה שרופה, במיוחד בשעות הלילה, במודע שהוא מסאת מסכן את עצמו, ואת הרכבים הבאים מהכיוון הנגדי שלא יראו שמגיע מולם רכב.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 37 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתחיל לעבוד עוד מעט ובוחן הצעת ליסינג ממקום העבודה. מדובר ב-2600 מהברוטו לטובת רכב מקבוצה 2 (כרגע יונדאי גטס זולל הדלק, יכול להיות שהדגם ישתנה), ודלק מוגבל לפי מרחק ממקום העבודה (12 ק"מ נסיעה) פלוס תוספת של 15% ועוד איזשהי תוספת שנתית. בכל מקרה, זה כנראה לא משתלם - כמובן אשמח לשמוע את דעתכם. מה שרציתי לדעת זה אם יש מקומות שנותנים את שירות המלכים הזה לבעלי רכב פרטי. אני מדבר על מקום שיעשה לי את כל הטיפולים, התיקונים, הטסטים, ויביא לי רכב חלופי אם אני משאיר אצלם את הרכב ליותר מיום. קיצור, שירותי ליסינג לרכב פרטי. אני יודע שזאת שאלה קצת דבילית אבל זה הדבר שהכי מושך אותי בליסינג וחייב להיות שירות דומה לשאר אוכלוסיית העולם, לא ככה?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
שלום לכולם! כל בוקר בימים ראשון עד חמישי אני עד לתופעה מאוד מעצבנת: נהגים עוקפים פקק דרך הנתיב הנגדי! הכביש המדובר הוא כביש 780 מקרית אתא לצומת זבולון. נתיב אחד לכל כיוון, פס הפרדה לא רצוף כמעט לכל אורך הכביש. בנסיבות רגילות (מישהו שנוסע לעט) מותר לפי החוק לעקוף אותו דרך הנתיב הנגדי, אבל מה קורה כאשר יש פקק? האם מותר לפי החוק לעקוף כמה עשרות רכבים שזוחלים בפקק דרך הנתיב הנגדי (כל עוד הוא פנוי כמובן)?
הודעה אחרונה מאת hans, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, לאחרונה אני חשבתי לעצמי ולא בדיוק מצאתי את התשובה, מה קורה במצב בו נפתחות כריות האוויר ברכב בזמן תאונה? נגיד ויש כריות אוויר צד בכיסאות הקדמיים וגם בדשבורד, אחרי זה שולחים את הרכב לתיקון (במידה והוא לא טוטאלוסט). האם הוא חוזר כמו חדש? הכיסאות חדשים וגם הדשבורד? פשוט לדוגמא במאזדה 3 החדשה אין חלק מיוחד בדשבורד שיוצא בגלל שהכרית אוויר של הנוסע נפתחת אלא זה פשוט נקרע. האם אפשרי לסדר גם את זה?
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בעקבות רכישת רכב חדש, מזדה 3 ספיריט, ברצוני לבנות עמודים וגג שיגנו על הרכב מפני שמש מים קקי של יונים בעיקר וכו', השאלה היא אם זה חוקי מבחינת עירייה וכל מיני מציקים אחרים זה התכנון שלי פחות או יותר, מה דעתכם ? הX המסומנים יהיו עמודי ברזל דקים שיחוברו לקרקע עם תושבות וברגים , ולמעלה אני מתלבט בין ברזנט לחתיכת איסכורית . שבוע טוב וערב טוב חנייה.doc
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 944 צפיות
אהלן, טוב אחרי שהחלטתי לצאת לקורס; אשמח לקבל קצת פרטים על עלויות וסוגי קורסים, בנוסף אם אוכל לקבל גם המלצות על מקומות טובים. כמובן שאם לא ניתן לפרסם בפומבי גם הודעות פרטיות יתקבלו בברכה. *אגב לא מצאתי בדיוק מידע פה בפורום ומאוד חשוב לי ההמלצות שלכם. תודה ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 1 תגובות
- 633 צפיות
עשיתי העברת בעלות על שמי של רכב שקניתי, נתנו לי דף שמאשר שהאוטו רשום על שמי והכול, אך לא קבלתי רישיון רכב חדש עם השם שלי- אני אמור לקבלו בדואר או שאני אצטרך לנסוע למשרד הרישויי לקחת אותו? ועוד שאלה לגבי ביטוח: האם הביטוח צד ג' כולל בתוכו גם שמשות?(אין לי צורך בגרר-למזלי חברי גרריסט) תודה מראש לכל העוזרים, שבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת naftali, -
היום ביקרתי אצל פחח לתקן שריטה עמוקה אחרי שפחח בדק את המקום ,אמר לי שרכב היה במקור לבן (היום שחור) הציע לי להזמין שמאי 1.יש סיכוי שצבעו את הרכב בגלל חוסר במלאי של צבע שהזמנתי? 2.האם מותר ליבואן לעשות דבר כזה ? 3.מה עלי לעשות ? ללכת עד הסוף ולתבוע פיצוי(יש לי סיכוי בכלל) או לעזוב את זה? תודה לעונים דניאל
הודעה אחרונה מאת yair068, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, האם העברת הילוכים ברכב אוטומטי ללא טיפטרוניק תוך כדי נסיעה, מזיקה יותר מאשר העברת הילוכים ברכב המצוייד בטיפטרוניק? במה בעצם מתבטא טיפטרוניק בפן הטכני, פרט ל+\- בידית ההילוכים? תודה
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב. רציתי לדעת האם יש משמעות לבאיזו חברה אני עושה ביטוח חובה. אם כולן הרי אמורות לספק אותו מענה במקרה של תאונה עם נפגעים, יש איזושהי סיבה לא לעשות בחברה שמציעה את הביטוח חובה הכי זול?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בהמשך לפרסום האחרון בעניין (אשר לא הוצג ככל שידוע לי בפורום), מצ"ב ידיעה נוספת לגבי המוטציה (החיובית) הנ"ל. http://www.worldcarfans.com/110041525668/hennessey-venom-gt-on-the-street-in-uk-video
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי שאלה בנוגע לתיבת הילוכים אוטומטית - יש לי אפשרות לשלב הילוך 1.2.3 מה תפקידם ? לפי מה שאני יודע זה למטרת עליות קשות . עכשיו השאלה שלי האם אפשר גם להשתמש בירידות חזקות על מנת פחות להשתמש בברקס , האם זה בסדר לגיר ( לא מזיק לו) ?
הודעה אחרונה מאת elad tzadok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Alfa-Romeo-Giulietta-1.4-TB-MultiAir-170-Comfort/248791/ שווה צפייה! מוזר לי שהוא טוען שהדגם הזה מתחרה בפולקסווגן גולף ופורד פוקוס. אני הייתי בטוח שהוא מתחרה באודי A3 וBMW סדרה 1. דווקא הבראבו אמורה להתחרות בפוקוס ובגולף.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קנינו בשעה טובה רכב משפחתי, עכשיו רשמתי אותו על אבא שלי וכרגע אין לו רישיון-אז יוצא שאני אהיה הנהג העיקרי במשפחה השאלה שלי היא אם זה לא תהיה בעיה לעשות את הביטוח על שמי למרות שהאוטו רשום על שם אבא שלי ואין לו רישיון נהיגה כרגע?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום האם מזדה mx5 מגיע עם גג קשיח או עם ברזנט (או שאולי יש אפשרות בחירה) לא מצאתי פרטים באתר אני מתייחס למודל 2006-2007
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
