Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

כל בוקר בימים ראשון עד חמישי אני עד לתופעה מאוד מעצבנת: נהגים עוקפים פקק דרך הנתיב הנגדי!

הכביש המדובר הוא כביש 780 מקרית אתא לצומת זבולון. נתיב אחד לכל כיוון, פס הפרדה לא רצוף כמעט לכל אורך הכביש. בנסיבות רגילות (מישהו שנוסע לעט) מותר לפי החוק לעקוף אותו דרך הנתיב הנגדי, אבל מה קורה כאשר יש פקק? האם מותר לפי החוק לעקוף כמה עשרות רכבים שזוחלים בפקק דרך הנתיב הנגדי (כל עוד הוא פנוי כמובן)?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שאין בעיה מבחינת החוק אבל לא בטוח, אל תתפוס אותי במילה!

עשיתי את זה כמה פעמים בכבישי הצפון בתקופות החגים, מאוד שימושי.

נתיב נגדי ריק לגמרי עם ראות של קילומטר+ קדימה אז למה לא?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

איזה סעיף בחוק אוסר על עקיפת כלי רכב בנתיב הנגדי אם מדובר בפקק? אני שואל כי אני באמת לא מכיר סעיף כזה, לא כי אני חושב שאתה טועה.

ולא כי אני עושה את זה - זה פשוט נראה לי כמו חוסר נימוס משווע, אבל לא ידעתי שזה גם אסור לפי חוק.

פורסם

לי זה לא ברור, איפה זה רשום?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני לא בטוח שאין עם זה מבחינת החוק.

ייתכן וקיימת הגבלה לכמות הרכבים שמותר לעקוף באותה עקיפה.

כמוכן, כמו שראינו כאן בפורום, שוטרים יכולים לעצור ולקנוס על כל מיני דברים - הזויים ולא הזויים,

כמו נהיגה תוך סיכון, נהיגה בקלות דעת.

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

אסור לעקוף ברציפות כמה רכבים. על פי החוק אם אתה רוצה לעקוף רכב מהנתיב הנגדי מותר לא יותר מרכב אחד בעקיפה כזו. אני זוכר את זה בוודאות מהתאוריה (שהייתה לפני 6 שנים כמעט) !

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

בלי קשר אם זה חוקי או לא, זה פשוט מגעיל... זה כמו האנשים האלה שרואים שורה ארוכה של מכוניות מחכות לפני כיכר למשל אז עוקפים את כולם מהנתיב שיסגר עוד כמה מטרים כאילו גילו משהו חדש שכל מי שחיכה בסבלנות לא ראה.

או כמו כאלה שמקצרים פקק דרך נתיב השתלבות ריק או תחנת אוטובוס, כאילו הם גילו עכשיו את הפתרון לפקק שכל שאר הנהגים לא ראו.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אפשר לעקוף רק כאשר הדרך פנויה ואתה יכול לחזור לנתיב הימני בבטחה.

ברור שעקיפה במצב בו הנתיב הימני מלא בכלי רכב היא מסוכנת שכן אין אפשרות לפנות בבטחה את הנתיב השמאלי.

אין לי ספק שכל שוטר ימצא סעיף מתאים למצב זה (נהיגה בקלות ראש ?)

פורסם
כשמישהו טוען איפה כתוב שאסור, אני אשאל אחרת - איפה כתוב שמותר ?

.

 

 

יש עיקרון חשוב שאומר: כל מה שלא נאסר על הפרט מותר לו.

בגופים ציבוריים למעשה בכל רשות ציבורית העיקרון הוא הפוך כלומר: הכול אסור להם מלבד מה שרשום שמותר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
כשמישהו טוען איפה כתוב שאסור, אני אשאל אחרת - איפה כתוב שמותר ?

.

כשמישהו טוען איפה כתוב שמותר, אני שואל אחרת - איפה כתוב שמותר לנשום? :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש עיקרון חשוב שאומר: כל מה שלא נאסר על הפרט מותר לו.

בגופים ציבוריים למעשה בכל רשות ציבורית העיקרון הוא הפוך כלומר: הכול אסור להם מלבד מה שרשום שמותר.

במקרה,לפני כמה ימים עשיתי קורס נהיגה מונעת.

תקנה 47\ד אומרת:

"נוהג רכב לא יעקוף רכב, אלא אם הדרך פנויה במרחק מספיק כדי לאפשר לו את ביצוע העקיפה ואת המשכת הנסיעה בבטיחות ללא הפרעה וללא סיכון לנסיעתו של רכב אחר, וללא הפרעה אחרת לתנועה מכל כיוון שהוא."

נתחשב בזה שיש פקק,והמכוניות עומדות אחת אחרי השניה,ז"א שהדרך ממש לא פנויה לעקיפה ואין לבצע עקיפה.

 

זה שזה שימושי זה בסדר,אבל זה אסור ויותר גרוע זה מעיד על חוצפה וחוסר כבוד.


×
×
  • תוכן חדש...