Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה דברים עולים מתוך המאמר:

ג. אני לא קונה את ההבטחות שלהם למכירות וניסיונות לחדור חזרה לשוק. הסיבה היחידה יכולה להיות שדגמי "שברולט" לא נמכרים מספיק ולכן הם נזכרים שיש גם דבר כזה אופל. ובאמת, אני לא רואה הרבה קרוז על הכביש. ברגע שימצאו שפן חדש של "שברולט", ישכחו שוב מאופל. וחבל. כי הגרסאות החמות שלהם תמוד מצאו חן בעיני, וגם העיצוב של הרגילות.

 

 

אם אני לא טועה, הסיבה שUMI מחליפה בציי הרכב את הAVEO עם הקורסה המתחדשת היא בעקבות דרישת המדינה לרכבים המגיעים מבחינת אבזור עם ESP, משהו שבAVEO אין כאופציית בסיס אלא תוספת ולכן כדי לצמצם עלויות בנושא הזה מעדיפים לשווק לציי הרכב את הקורסה.

 

בכלל UMI תמיד פנו למספר שווקים בו זמנית ולא מיקדו את עצמם על קבוצה מסויימת כראיה - המותג JEEP שמייצר רכבים בסדר גמור ולא מקבל את אור הזרקורים לו הוא זקוק, יחידות הקאדילק המעטות הנמכרות בארצנו, המותג סאאב שנמחק כליל מהמפה אצלנו ואופל. UMI ישראל הצליחו אך ורק בהחדרת ה"פינוק" הזול מבית דייהולט.

 

 

עריכה:

רועי צודק, טעיתי בכוונה שלי, התכוונתי למשאיות שברולט ביניהן הסילברדו, טאומה, סאברבן ואחיהם.

Confidence In Motion

פורסם
דבר ראשון, אתה יכול לקנות את האינסיגניה כבר היום. רק במקום הלוגו של אופל יהיה לך הלוגו של ביואיק.

 

דבר שני, UMI מתכננים "השקה מחודשת" למותג אופל בארץ, וזה אומר שהם מתכוונים להביא את רוב המגוון של אופל (כולל האינסיגניה והאסטרה).

 

עריכה:

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20100328_6925814

 

 

אני ניגשתי לסוכנות UMI וניתן להזמין אופל אינסייניה אז לכל אלו שאמרו שאם יש אופל הם ירכשו בשנייה זה ההזדמנות שלכם.

 

אם אני לא טועה אפשר להזמין דרכם את האופ 2.0 טורבו.

פורסם

תמחור של האסטרה בארץ ב145K זה מתכון לכשלון, אם לא להוריד את המחיר לפחות להיות גמישים ולשווק אגרסיבית כמו שקיה עושה. אחת הסיבות שאופל מוכרת טוב באירופה היא בגלל שהיא נותנת תמורה מעולה לכסף, הצלחה של אופל היא בדיוק כמו פוקר: אתה צריך להפסיד כדי להרוויח, אתה לא יכול לצפות לא לשים כסף על השולחן ולצאת עם רווח, יש פה הימור שצריך להיות הימור מושכל אם UMI ידעו לפעול בדרך נכונה. האסטרה היא מתחרה רצינית בסגמנט שלה, היא לא הכי טובה אבל היא בטח לא הכי גרועה. מה שמצחיק הם הדעות הקדומות על אופל שאין להם טיפה של ביסוס, אם יש משהו שאופל מצטיינת בו זאת אמינות מעולה. גם פה קראתי כמה תגובות מזלזלות על אופל רק בגלל שהם שמעו על כמה שג'רמי קלארקסון שונא את ווקסהול. יופי באמת של סיבה, הווקסהול פשוט היא בעיקר רכבי ליסינג ורכבים של עובדי מדינה בבריטניה במיוחד המשטרה וקל מאוד להבין למה כמה אנשים שם לא אוהבים אותה.

 

איך אפשר לצפות להצלחה שאין את המינימום שזה אתר לשוק הישראלי? כבר חצי שנה הם טוענים שהאתר שלהם יעלה. אני מאוד מקווה שאופל תצליח להתברג איכשהו לפחות למעמד דומה לסקודה שזה יהיה הישג יפה מאוד לUMI (אין להם הרבה כאלה...). אני כנראה לא יסע על אופל בזמן הקרוב לצערי כי אין לי את הכסף להחזיק אותה, אולי אם האסטרה תגיע לפה עוד 3-4 שנים כמשומשת אני בטוח יחזיק אחת כזאת.

×
×
  • תוכן חדש...