רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש ברשותי האפשרות לייבא הגה (ביחד עם כרית האויר) משומש בעלות נמוכה מאנגליה, ההגה הוא מחברת MOMO ומגיע מקורי מהיצרן. השילוח יתבצע דרך חברת פדקס או DHL. לפני שאני מזמין, האם יש סיכוי שלא יתנו לי להכנס לארץ את ההגה הזה מסיבה ביטחותית? תודה.
הודעה אחרונה מאת U-re, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב, האם היו נקודות נימחקות? אני יודע שאחרי שנתיים עם לא עברנו עברה הנקודות נימחקות. זה עוד בתוקף? האם אי פעם ימחקו לי המקודות שקיבתי עכשיו, שאחרי 7 שנים זה הנקודות הראשונות שלי? תודה רבה וערב טוב
הודעה אחרונה מאת אייל..., -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, אול מישהו יכול לעזור בשאלה קטנה. בחיפושי בפורום ובגוגל לא מצאי משהו קונקרטי בעניין זה. אני מחפש מידע על חוקיות של פנסים לרכב, אילו פנסים חוקיים ואילו לא. אילו תוספות תאורה אני יכול להוסיף לרכב מבלי לעבור על החוק. תודה מראש, slev
הודעה אחרונה מאת dragon_v, -
שוטרים סמויים על כבישנו 1 2
מאת HTF- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב. באתי לספר על מקרה מוזר שקרה אתמול, בערך בשעה 2:00 בבוקר בזמן שעמדתי ליד סימון אדום לבן, עצר מאחוריי נהג מונית. למרות שהיה מספיק מקום להמשיך בנסיעתו. לאחר מספר צפצופים הוא עצר לידי ופתח את החלון, עשיתי את אותו הדבר והנהג פתח במילים: "למה אתה עומד פה רוצה לקבל קנס?" עניתי לו שאני בסך הכל מוריד את הנוסע שלי ועוזב. שאלתי איך בדיוק אני מפריע לו, על מה שהוא הגיב:"תזהר שאני לא יתן לך קנס על התחצפות!" הסתבר שהאדון בעצם שוטר סמוי! לאחר הורדת הנוסע פשוט נסעתי מהמקום. השאלה הנשאלת האם זה הגיוני? שוטר סמוי בתוך מונית, והאם זה חוקי לבצע מעצר על ידי המונית ולא רכב משטרתי ? אני בעצמילא בטוח שהנהג אכן היה שוטר סמוי ולא רציתי לבדוק זאת בדרך הקשה... האם ידוע לכם מיד…
הודעה אחרונה מאת צבי אייל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לכתבה אבל למה לשלם עשרת אלפים שקל בשביל לעבור תיאוריה?
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב, הייתי מעורבת בתאונה עם משאית שחנתה בחניית מפעל אשר נסעה ממש מהר ברוורס לתוך כביש דו סיטרי צר מאוד כאשר משני צדי חנית המפעל חונות מכוניות כך ששדה הראיה של נהג המשאית מוגבל ביותר . אני הייתי בנסיעה בכביש ישר ופתאום צצה המשאית לכביש והתנגשנו בצד הימיני אחרורי שלה לצד הימני הקדמי של הרכב שלי. המשאית הייתה בנסיעה אחורית ישרה לתוך הכביש, ועדיין לא פנתה בשביל להשתלב לתנועה - כל זה שהיא כבר חסמה לגמרה את הצד נסיעה שלי. הנהג משאית לא מודה וטוען שהוא נסע ברוורס ואז עצר והסתכל ואז פגעתי בו ( נו באמת " עצר" הוא עומד על הכביש וחוסם את התנועה. מה אני אמורה לעשות אין לי ביטוח מקיף כך שהחברת ביטוח דיי "מנפנפת אותי" אפילו המשטרה שהזמנתי למקום לא בדיוק באה לקראתי. יש …
הודעה אחרונה מאת א פ, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם,ליד הגבעה הצרפתית יש מעיין מגרש מכוניות מאולתר כאשר הוא מציג את הרכבים הם ללא לוחיות זיהוי. האם הדבר מותר? לפני שיקומו ויגידו שאלו הם מכוניות חדשות אז צילמתי גם מכונית שנת 2007 ללא המספר. רכב גנוב יכול לעמוד שם שבועות {לדוגמא,יגנבו מרצדס שחורה יעמידו אותה שם שבוע שבועיים עד שהמצב "יתקרר" ויפסיקו לחפש אותה ואז להעלים אותה,או גרוע מכך רכב עם פעילות חבלנית כלשהיא} מצורפות תמונות לדוגמא והשאלה היא להיכן ניתן לפנות בעניין?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 4 תגובות
- 959 צפיות
בוקר טוב.לאחר שהוזמן הולנטיין V1 בגרסתו האחרונה מ-EBAY, אני כרגע סקרן אודות הבליינדר.מה יעודו המקורי? האם הוא חיישן חניה מיעודו? מדוע הוא נקרא גם "משבש"?תודה למגיבים.
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי לכולם, אני אחותו הבכורה של בחור חביב וחובב רכבים, שמתחתן בסוף יוני. חשבתי להפתיע אותו ולארגן לו רכב מעניין ליום חתונתו (לצילומים+הגעה למקום האירוע, ביער בן שמן (הלוך בלבד)). אני אשמח לשוחח עם חברי מועדון על תשלום ראוי. אני פונה ללב שלכם תודה והמשך יום נפלא.
הודעה אחרונה מאת liran_r, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום. היום בדרך לחדרה ראיתי סוג של קורבט מוזרה היא הייתה רק צהובה עם פס שחור גדול עליה והיה כתוב עליה שהיא גירסאת ZHZ. רציתי לדעת מזה הגירסא הזאת? כמה כ"ס היא? כמה היא עושה 0-100? למה לפי EBAY MOTORS יצרו כאלה רק ב2008?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
שלום רב, הבנתי שישנם רכבים בעלי שמשה שחוסמת את החיישן של הולנטיין. איך אני יכול לברר עם השמשה הקדמית של הרכב שלי חוסמת את החיישן של הולנטיין? ברשותי פיג'ו 306 שנת 98. תודה ויום טוב,
הודעה אחרונה מאת fox2, -
- 0 תגובות
- 713 צפיות
שלום רב האם הודעה על כפל קנס (בעצם לא כפל אלא תוספת 50%), צריכה להשלח בדואר רשום? האם העיריה נדרשת להוכיח שהיא שלחה הודעה על כפל קנס?
הודעה אחרונה מאת snind, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.dinimveod.co.il/Document.aspx?docId=1283503&tabId=briefTab לפניכם פסק דין על ערעור שהגיש "קצין" תנועה אלים, ופסק הדין הקל לדעתי שקיבל. האם מישהו חושב אחרת?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
רציתי לכתוב כבר הרבה זמן ,לא יצא , אז הנה הייתי חייב כבר ,קצת מידע, רשמים, והפתעות שחוויתי לגבי ה B4 למי שירצה (או רוצה ) לרכוש אחת כזו . אגב המכונית נמכרה אחר כבוד (בינואר האחרון ) למישהי מת"א ,אני מניח שהיא מרוצה ,גם אני שקיבלתי את הש'ק ממנה . קצת פרטים לגבי המכונית : B4 שנת ייצור 2006 2.0 ליטר (הדגם שיצא עם 165 כ"ס) גיר אוטו' הנעה כפולה AWD . נרכשה בינואר 2009 כשמד האוץ היה 42000 ק"מ , נמכרה בינואר 2010 מד האוץ הראה 78000 ק"מ . מחירון בינואר 2009 92000 ש"ח (לוי יצחק) , מחירון ינואר 2010 87000 ש"ח. עליי לציין כי המחירון לא ירד הרבה בגלל שמחירי מכוניות בעלי דרגת זיהום גבוהה עלו אצל היבואנים מה שגרר עליה יחסית במחירי המשומשות בשנתונים האחרונים . המכונית ש…
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
פרארי החליטו לשלוח את מכונת ההשמדה 599XX בעלת ה730 stalloni לבקר בגרמניה, בנורבורגרינג. התוצאה בכל אופן 6.58,16, שזה לא רע למעשה, זה מספיק טוב כדי לקבוע שיא חדש לטילי שיוט על בסיס רכבים סדרתיים (נגיד). ה599 ברלינטה הרגילה זה כמעט ליסינג... אגב במסלול הבית פיורנו, השעון נעצר על דקה ושש עשרה שניות בלבד, שגם זה לא רע בהשוואה לדקה ו24 שניות של 599 GTO. אם יהיה לי זמן, אני אתרגם את כל הכתבה. בינתיים, מי שסתם רוצה להזיל ריר על התמונות : http://www.sportauto-online.de/motorsport/ferrari-599xx-tracktest-exklusive-fahrt-in-der-rennversion-1765735.html
הודעה אחרונה מאת Scnell, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בחור בן 22 שאוהב מאוד את כל תחום המכוניות המכניקה השיפורים ובכלל, אני מבין בתחום ואני מאוד מעוניין לעסוק בזה. אני מחפש עבודה בנושא , מוסך וכדומה אני מעוניין בעבודה בסביבה צעירה ומעניינת מקום שאני אוכל ללמוד ממנו יותר ולהתפתח, אשמח להצעות במוסכים אם אתם מכירים, מקומות עם צעירים מקומות שמתעסקים עם מכוניות ספורט, שיפורים . תודה מראש, שי נ.ב אני מאזור המרכז
הודעה אחרונה מאת liran_r, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש מקיף בפורום בנושא אך הוא העלה חרס. אשמח לקבל מידע והמלצות לגבי מקום או מורה המלמד נהיגה בטרקטור, באיזור המרכז בעיקר אך אם המורה ממש טוב אוכל לנסוע גם מחוץ לבועת גוש דן לשיעורים תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת גל סניור, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. לפני כחודש השכרתי רכב מסוג פולקסווגן רוטאן מחברת הרץ . יותר נכון שאיתי אמור לקבל טויוטה מיני ואן אבל החברה שלי סירבה לקחת אותו אמר לי לא נוסעת ברכב מסוג טויוטה. אז המתנו בתחנה להחלפה של הרכב הכל בשעה 23:00 בלילה, מגלל שהיה לי כרטיס זהב של הרץ כולם התחילו לרוץ בשבילנו. ואז היה הודיע לי שמצא רכב מסוג פולקסווגן רוטאן. החברה שלי שאלה אותי הם אני מכיר רכב מסוג זה אמרתי לה שאין לי מושג. רכב של 7 מקומות מאוד מפנק במיוחד לילדים הקטנים הרבה תאי החסון . לרכב היו 42000 אלף מייל לא מעט . צריכת דלק של 1.10 מנוע ענק עם 197 כוחות סוס מרוחב בצורה בלתי רגילה עדיין אפשרי לסיים מזודות מאחרו בלי לקפל מושבים חבל שאין בארץ
הודעה אחרונה מאת glglz, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, בעבר עלתה שאלה זו בפורום, יחד עם זאת לצערי לא התקבלה תשובה סופית. אם קיים רכב גולף ג"י טי איי 2010 בגרסת גימור פרמיום עם פנסי קסנון ושאר הגולפים אפילו ה ג"י טי איי ברמת גימור אחרת מגיעה בלי קסנון, האם חוקי להרכיב את הפנסים של גרסת הפרמיום והקסנון של הפרמיום בגולף 2010 רגילה? תודה
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
קראתי כאן מספר שרשורים שנוגעים לקןדש הקודשים - מחירון הרכב של השמאי, ירום הודו לוי יצחק. אבל מה לעשות, אפילו לוי יצחק הוא בשר ודם, וידוע לכל שכל חי יאסף אל אבותיו בשלב זה או אחר, אפילו אם כל שוק המשומשות כורע ברך לפניו, ולוי יצחק איננו נער עוד. ברור שאיזשהוא גוף יצטרך לקבוע את ערך המכוניות המשומשות, אם לא לעסקאות המבוצעות בשטח, לפחות לצורך פיצוי מחברות הביטוח. מסקרן אותי באמת מי יטול את הפיקוד, ועל מי יהיה לנו להתלונן ולהלין..
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום בדרך ללימודים עלה ויכוח, כאשר אני נוסע בכביש עם שני נתיבים, אחד בכיוון הנסיעה ואחד בנגדה, כאשר אין פס הפרדה רציף, אלא הכביש מקוקו, האם מותר לבצע פניית פרסה? אני מצטער אם זוהי שאלה טיפשית, כל היושבים ברכב הם נהגים עם ניסיון של יותר מ5 שנים על הכביש.
הודעה אחרונה מאת -Sparco-, -
- 2 תגובות
- 902 צפיות
הרכב המדובר הוא הונדה סיוויק 99 לפני כ3 חודש קניתי רכב לאחר חודש מהקנייה התחילו רעשי קירקושים מהחלק האחורי של הרכב ורעשים אלה ממש אבל ממש מציקים בתחילה שמתי לב שהקרש שמעל הגלגל שבור וחשבתי שמשם נובעים הרעשים אז תיקנתי את זה אבל זה לא זה..מה לדעתכם עשוי להיות הגורם לרעשים אלו?אני מאוד אשמח לעזרה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת pacmen, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הקונספט Gran Coupe שנראה כמו גרסת יצור סופית הוצג אתמול 23.04.2010 בתערוכת בייג'ין. זו כנראה תהיה סדרה 8 הבאה. מאכבת במראה וממש לא נראת כמו הCS קונספט שהוצדה ב-2007-2008, מה גם שהיא ממש לא נראת כמו קופה. כנראה שנמתין לסדרה 6 קופה 4 דלתות כי כרגע לב.מ.וו אין לשובה עדיין ל-CLS ואודי A7.
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
Hi there, First of all I would like to apologize for (probably?) placing this post in the wrong forum. I do not speak Hebrew and certainly can't read it; Again: sorry. I was in Israel last year and I noticed the "Keep your distance" bumper stickers and I would like to know where you can buy those stickers. If possible, online. Maybe there's someone in Israel who would like to help me with this by sending me a couple of those stickers. Thanks for your suggestions and helping me out. Greetings from a car fan from the Netherlands; My drive is a '94 Volvo 850 T5R 2.3, 315 HP. I think this is the one?
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
מאחר והסיוויק ואני נמצאים בהליך פרידה לאחר 14 שנה יחד (בהחלט ארוע מכונן שיזכה לפוסט נפרד בהמשך) הפרסום המאסיבי של "ארוע הטרייד-אין" עשה את שלו (האמת שלא ה"ארוע", שהיה אמור להיות בשבוע שעבר, ושקיוויתי לדלג עליו ,ולכן דחיתי להשבוע) וחשבתי לעצמי "למה שלא אלך לראות מה יש להם להציע". אקדים ואומר שלמעט ביקור בטריד אין של UMI, שאליו אני משווה את הביקור הנ"ל אין לי נסיון עם מגרשי רכב/סוחרי רכב/טרייד-אינים למינם (תמיד קניתי ומכרתי בלוחות המודעות) ולכן איני יודע מה המצב במקומות אחרים. כמו כן אני משתדל מאד לתאר את העובדות היבשות בלבד, מבלי לתת לאכזבה שהיתה לי להשפיע על התאור. המקום בשד' ז'בוטינסקי 61 בפ"ת (יוצא בצד הדרומי) הכניסה מסביב-סביבה מרחוב צדדי, יש שילוט. חוני…
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
2000 סמ"ק , ידני אני בן 28 , ללא עבר של תביעות קיבלתי הצעת מחיר לביטוח מקיף כולל הכל ב - 3,429 ש"ח נחשב יקר ? זול ? אשמח לשמע חוות דעת מאנשים שמחזיקים ברכב או החזיקו בערב תודה
הודעה אחרונה מאת DANIELEX, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 35 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-corolla/
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם. עלתה לראשי שאלה. כשאני הולך ומייבא רכב ביבוא אישי והולך לחברה מסויימת שתבצע לי את זה ותייבא לי את הרכב שברצוני להביא,מה בעצם הרווח של האנשים האלה שמביאים לך את הרכב בייבוא אישי?התיווך? לוקחים יותר על הרכב? תודה.
הודעה אחרונה מאת yaron_z, -
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
ערב טוב, היום הזמנתי רכב בפולקסווגן והנציג אמר לי לבחור בין שתי החברות,אמרתי לו פוינטר(אין לי ניסיון קודם עם אף אחת מהחברות)מאן דן דינו כמו שאומרים. זהות או שיש עדיפות לאחת החברות? אשמח לקבל המלצות/תלונות. בתודה,בן.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב: פוקוס ליסינג 2009 אתמול בלילה יצא לי לנסוע על כביש 6, וכשהגעתי למהירות של 150 התחיל צפצוף מוזר, כיביתי את הטלפון והרדיו והכל, והוא המשיך. הצפצוף התחיל בדיוק ב150 קמ"ש. הבעיה היא שהצפצוף לא היה ממש "החלטי", הוא היה קצת מוזר כזה, מה שגורם לי לחשוב שאולי זו חריקה של צירייה או משהו, וזה קצת מפחיד. אז השאלה שלי היא כזאת - יש למישהו מושג אם יש צפצפה כזאת בפוקוס?
הודעה אחרונה מאת talroze,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
