Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחור בן 22 שאוהב מאוד את כל תחום המכוניות המכניקה השיפורים ובכלל, אני מבין בתחום ואני מאוד מעוניין לעסוק בזה.

אני מחפש עבודה בנושא , מוסך וכדומה אני מעוניין בעבודה בסביבה צעירה ומעניינת מקום שאני אוכל ללמוד ממנו יותר ולהתפתח,

אשמח להצעות במוסכים אם אתם מכירים, מקומות עם צעירים מקומות שמתעסקים עם מכוניות ספורט, שיפורים .

 

תודה מראש,

שי

 

נ.ב אני מאזור המרכז

פורסם

שלום SSS123,

 

איך זה שהרגע נרשמת וכבר הספקת לשכוח את כללי הפורום ?

 

1. הכותרת שלך היא בניגוד לכלל מס' 2 בכללי הפורום - קרא אותם וכתוב בהתאם.

2. בפורום קיים מנגנון חיפוש - אם תעזר בו, תמצא שכבר נשאלו שאלות דומות שקיבלו מענה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא , אני מעוניין ללמוד את התחום בעתיד אבל כרגע על מנת לחסוך כסף כדי ללמוד אני מחפש להתחיל בתחום

פורסם

אם אתה רוצה לעבוד במוסך אתה צריך תעודות מן הסתם. אם אתה אוהב את תחום הרכב אתה יכול לנסות בחברות השכרה

או בסוכניות רכב עבודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כשדיברתי עם המכללה הטכנולוגית לרכב הבנתי שקודם עובדים ורק אז ניגשים לבחינות ההסמכה

ומקבלים סוג 1\2 וכו.

צריך להביא תלושי שכר (או טפסי 106) של שנתיים על מנת להתחיל הסמכות.

 

לפותח השרשור, אם אתה רוצה עוד פרטים כנס לאתר שלהם ואולי שווה לך ליצור איתם קשר והם יוכלו לכוון אותך מה עליך לעשות

http://www.carcollege.co.il/courses.aspx?branchID=1

 

שיהיה המון בהצלחה :)

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

אתה צריך ללמוד מכונאות סוג 1 ולהוכיח נסיון של שנתיים במוסך על מנת לקבל תעודת מכונאי סוג 1.

לאחר מכן להתקדם למכונאי סוג 2.

חפש בגוגל את הקורסים שציינתי ובהצלחה.

קח בחשבון שלפני שתתחיל לשפר מכוניות תחליף הרבה מאוד דיסקיות בלימה ומסננים.

בעתיד תוכל להתמחות בתחום מסוים, או כמה תחומים. חשמלאות ומיזוג, אלקטרוניקה וכד'.

או שאולי לחפש תחום תעסוקה יותר רווחי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מוסכים יכולים להיות תחום מאוד רווחי, זה הכל תלוי בעוסק בתחום.

 

אם המוסכניק אדם אמין ויעשה עבודתו במקצועיות תוך הסבר ללקוח מה הוא מתכוון לעשות ולתת לו אופציות בחירה ברמות מחיר שונות הוא יצבור לעצמו קהל לקוחות נאמן.

אם לאותו מוסכניק כישורי ניהול והבנה בסיסית בעסקים ומימון הוא ידע לנווט בשוק ולהתנהל נכון (אם אין את הכישורים אפשר להעסיק מישהו שיעשה את העבודה הזו בשכר).

 

אחת הבעיות של מוסכים היום, לדעתי, שבחלק גדול מהם יש בלאגן - תמחור, שירות לקוחות והרבה דברים שמתערבבים יחד...

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

×
×
  • תוכן חדש...