Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

עלתה לראשי שאלה.

כשאני הולך ומייבא רכב ביבוא אישי והולך לחברה מסויימת שתבצע לי את זה

ותייבא לי את הרכב שברצוני להביא,מה בעצם הרווח של האנשים האלה שמביאים לך את הרכב בייבוא אישי?התיווך?

לוקחים יותר על הרכב?

 

תודה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

לרוב הם לוקחים עמלה מסוימת (בסביבות ה1000 דולר).

אולי הם מרוויחים יותר עקב קומבינות במכס וכ'ו,אל תתפוס אותי במילה.

Got To love It

פורסם

טוב, אז הם לא לוקחים את העמלה על הדמי תיווך ועבודה כביכול שהם עושים?

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

דמי תיווך.

 

אצל הרבה סוכנים של ייבוא אישי רשום המחיר לייבוא, תהיה בטוח שזה מחיר כולל הדמי תיווך שהם לוקחים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בסדר גמור,הבנתי מה הרווח כביכול.

תודה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

דמי התיווך של משהו כמו 500 ומשהו שקל למכונית זה גם משהו שסוחרי מכוניות משומשות רגילים (אני מדבר על מגרשים) אמורים להתפרנס ממנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ייבוא אישי בעיקרו מיועד למכוניות יקרות "פרימיום" , שאמור לחסוך את פערי התיווך של היבואן שנמצא בארץ .

בדר"כ מכוניות אלו מגיעות עם כל ה ACCESSORIES ולא משלמים עליהם הון כמו אצל היבואן בארץ.

רב המכוניות המגיעות בייבוא אישי הינם משומשות שעברו כ 10000 מייל, היו גם מכוניות שנרכשו מחב' השכרה בחול ונמכרו פה ללא ידיעת הרוכש המאושר, שוב לא כולם, היו חלק ולכן נתח הרווחים של היבואן (האישי) גדול יותר .

חלק מאנשי הייבוא האישי הצהירו במכס על מכוניות ששוויים נמוך מהדגם שהגיע לארץ ולכן שילמו פחות מיסים .

הייבוא האישי משגשג בזכות ובעיקר היבואנים בארץ שרוצים להרוויח והרבה .

חלק מהמכוניות מגיעות מארה"ב (רק מה שמיוצר שם ) וחלק מאירופה (בעיקר גרמניה) ויוצאות לארץ מבלגיה .

 

לדוגמא: גרנד צ'רוקי לרדו עולה בחברה 235000 ש"ח ,ייבוא אישי משומש כזה עולה כ..175000 ש"ח.

 

לגבי נושא הרווח שמגולם במחיר , נראה לכם שאנשים ירוויחו 1000$ למכונית , מצטער לאכזב אתכם הרווחים נעים בין 30000 עד אפילו 100000 למכונית ,תלוי איזו מדובר ,למשל מרצדס S-CLASS AMG-63

פורסם
ייבוא אישי בעיקרו מיועד למכוניות יקרות "פרימיום" , שאמור לחסוך את פערי התיווך של היבואן שנמצא בארץ .

בדר"כ מכוניות אלו מגיעות עם כל ה ACCESSORIES ולא משלמים עליהם הון כמו אצל היבואן בארץ.

רב המכוניות המגיעות בייבוא אישי הינם משומשות שעברו כ 10000 מייל, היו גם מכוניות שנרכשו מחב' השכרה בחול ונמכרו פה ללא ידיעת הרוכש המאושר, שוב לא כולם, היו חלק ולכן נתח הרווחים של היבואן (האישי) גדול יותר .

חלק מאנשי הייבוא האישי הצהירו במכס על מכוניות ששוויים נמוך מהדגם שהגיע לארץ ולכן שילמו פחות מיסים .

הייבוא האישי משגשג בזכות ובעיקר היבואנים בארץ שרוצים להרוויח והרבה .

חלק מהמכוניות מגיעות מארה"ב (רק מה שמיוצר שם ) וחלק מאירופה (בעיקר גרמניה) ויוצאות לארץ מבלגיה .

 

לדוגמא: גרנד צ'רוקי לרדו עולה בחברה 235000 ש"ח ,ייבוא אישי משומש כזה עולה כ..175000 ש"ח.

 

לגבי נושא הרווח שמגולם במחיר , נראה לכם שאנשים ירוויחו 1000$ למכונית , מצטער לאכזב אתכם הרווחים נעים בין 30000 עד אפילו 100000 למכונית ,תלוי איזו מדובר ,למשל מרצדס S-CLASS AMG-63

 

יבוא אישי צעד מבורך,לא מעניין אותי כאזרח מה מרוויח המתווך,העיקר ששולם המס למדינה,שיקנו ויהנו והרבה בריאות.

פורסם

אחד הסיבות שהרכבים יותר זולים בהמשך למה שנאמר לפני..

הרכבים שבאים לארץ ביבוא סדיר דרך היבואנים, כלל התוספות שלהם מפורקם מהרכב, ועל כל תוספת של צורך להוסיף תשלום, בעדו ביבוא אישי, אתה יכול לקבל את כל האיבזור ואתה לא משלם לפי כל תוספת אלא באופן גלובלי.

 

אבא של חבר רצה ליבא לארץ 740 דיזל.

דרך היבואן היה מדובר על סכום של למעלה ממליון שק"ל ..

ביבוא אישי היה סכום הפחות בכ-250,000-300,000 ש"ח ..

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

זו אחת הסיבות שיבואן קרייזלר ( מכשירי תנועה 9 החליט להלחם בייבוא האישי ומייבא את הלרדו של גרנד צ'רוקי במחיר של 230000 ש"ח .

מחיר נמוך מהשנה שעברה בב 90000 ש"ח .

יש תחרות ,ואנחנו נהנים .

פורסם

לגבי הגרנד צ'ירוקי, לא הרבה יודעים אבל הגרסה שעולה 230,000 שקלים היא גרסה מוזלת יותר.

עד תחילת 2010 הגרנד צ'ירוקי יובא בייבוא רשמי בגרסאות של V8 בנזין ודיזל, ועלה בהתאם.

בייבוא אישי נכנסו לרוב גרסאות ה-V6 לארדו שנחשבת לגרסה הבסיסית של הג'יפ הנ"ל.

 

הייבואן ראה את הכמות שנכנסה והחליט גם הוא לייבא את ה-V6 לארדו ולהציע אותו במחיר המוזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ניסן פטפיינדר (היה לי כזה בארה"ב) בנזין אפשר להשיג אחרי משא ומתן את הדגם המפואר ביותר, עם מנוע 4000 ו-260 כ"ס סביב 200K. למודל 2010.

 

חדש בארץ דיזל עולה 290K, ולא שצריכת הדלק שלו טובה יותר...

 

אין שום הצדקה ללכת ליבואן במקרה כזה.

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

×
×
  • תוכן חדש...