רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
לא מזמן נגמר לי המלווה, ושמעתי על מין מקום כזה שקוראים לו מועדון ה5 שלשם מגיעים כול מיני מכוניות אספנות, ומכוניות חדשות כמו אודי R8,פורשה ועד... ועכשיו אם אני מגיע לשם אז אני חייב להיות חבר מועדון?או שהכניסה עולה כסף? ואני באזור בת-ים איך אני מגיע לשם? ולפי מה שהבנתי זה רק בימי שישי,נכון?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני דיי חדש בפורום (קראתי את החוקים) לא הייתי בטוח לאיזה פורום זה שייך כי יש 3 שזה שייך להם אז פתחתי בכללי. גולף 1.8 שנת 94 מנוע חדש 56K קילומטר קניתי ב12K, הייתי שמח לטיפים בנושא אני מעוניין להשקיעה מא ועד ת באוטו בגלל זה אני פונה לאנשים שיש להם הרבה יותר ניסיון ממני יש בו כבר 6.5 6X9 LIGHNING וPioneer DEH5250SD מגנזיום 13R שאני מתכנן להחליף ל 14 תודה מראש דני
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
רציתי לדעת האם הביטוח של הרכב מתבטל בעת העברת בעלות? או שהמוכר מתקשר לסוכן ביטוח ומבקש לבטל את הביטוח? מה ניתן לעשות אם אני קונה רכב בעיר אחרת(אני כפר סבא והרכב בירושלים) והמוכר אומר שאין לו זמן לבוא לכפר סבא על מנת לבצע את העברת הבעלות? כמה זמן לוקח מהרגע שאני מתקשר לחברת הביטוח שלי ומעדכן אותם שאני צריך ביטוח לרכב עד לרגע קבלת הביטוח ואישור הנסיעה חזרה? עיניין של שעה או ימים? תודה.
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 30 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכם, עלתה בראשי השאלה מהו הרכב הנפוץ ביותר בארץ, הימרתי על מאזדה 3 [הישנה] מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת talroze, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שאלה קטנה אליכם, הבנתי שיש שלוש עבירות(אם אני לא טועה מהירות,מעבר ברמזור אדום..ועוד משהו שאני לא זוכר כרגע) שאם נהג חדש עובר עליהם אז בחידוש הרישיון שלו הוא יקבל תאוריה וטסט מחדש + שנתיים נהג חדש. אז רק לדעת משהו אחי הקטן(נהג חדש) נתפס לא מזמן (לפני חודשיים משהו כזה) לא עוצר בתמרור עצור,קיבל 4 נקודות ו250 שקל קנס. הקנס שולם. בסוף הנהג החדש כשהוא יבוא לחדש את הרישיון,יבקשו ממנו תאוריה \ טסט מחדש ? או עוד שנתיים נהג חדש? תודה רבה לעונים ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת שניר106, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שבת שלום לפני שעתיים החנתי במדרכה אפורה ולא שילמתי תו חניה 1)המדרכה לא צבועה בכחול לבן אלה רק אפורה. לא ידעתי שצריך להוציא תו. 2)אני לומד בבצפר בסמוך לאיפה שהחנתי. האם אני יכול לבטל את הדוח? כי באמת לא ידעתי שצריך תו.. סתכלו ציור: http://img39.imageshack.us/img39/1849/22149142.jpg זה מה שכתוב בדוח: "בתחום העיר רמת גן העמדת/החנית את רכבך הכל תוך הפרת חוק העזר לרמת גן (העמדת רכב וחנייתו) התשם 1980 כמפורט להלן: מבלי לשלם אגרת הסדר חניה כחוק עם החניית הרכב במקום חניה מסודר". תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מדוע רק בשנת 99 יצרו את הדגם של 1.8 ליטר ,לפי מה שהבנתי הוא מנוע טוב,וחזק יחסית לאטמוספרית. והמשיכו משנת 2000-2004 רק עם 1.6 וה2.0 . למרות שה2.0 ישן יותר וחלש מה1.8 ליטר. יש איזה סיבה מיוחדת? תודה.
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אוקיי אז ככה, יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 98 (הצורה החדשה). בינואר שנה שעברה (1.2009)קניתי אותה במחיר של 18 וחצי אלף ש"ח (המחירון היה 18 אלף)- בגלל המצב המצוין שלה (98,000 ק"מ) אני מתכנן למכור אותה בעוד כחודש וחצי (בעקבות טיסה לחו"ל). הסתכלתי במחירון ולא האמנתי למראה עיניי! המחירון הוא 10 וחצי אלף, זה לא הגיוני שהמחירון נפל מ18 אלף ל10 וחצי בקצת יותר משנה. מישהו יודע מדוע זה קרה? ככל הנראה זאת נפילת מחירון מלאכותית, שמעתי שיצא חוק של זיהום אויר, זה קשור איכשהו?
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב, אחי הקטן קיבל לפני חודשיים דוח על שלט נהג חדש שלא היה תלוי. השלט היה תלוי היה אפשר לראות את שני עיגולי הגומי האלה על החלון, אבל זו קנגו אז קצת קשה לשלט להחזיק - ויכוחים עם השוטר לא עזרו, גם שאח שלי היה מתנדב במשטרה. עכשיו השאלה היא האם אפשר להמיר את הדוח על השלט שזה 250 ש"ח לאזהרה? אין לו דוחות קודמים והנהג חדש נגמר לו בעוד חודשיים. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש PIAA XTREME WHITE H7 ולקנות מאיביי יקח הרבה זמן ואני זקוק דיי במהירות אשמח לדעת אם יש חנות שמוכרת (במחיר הגיוני)
הודעה אחרונה מאת שניר106, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
או שמספיק להחזיק אותה צמוד לרשיון רכב? תודה
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
- 1 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני רוצה לדעת,מה הבדל, בין סובארו אימפרזה גרנד לאונה 2001 , לבין סובארו אימפרזה ניו אייג' 2001 , ? אני יודע שגרנד לאונה נוצר93-01 , וניו אייג' נוצר 01-08 , מה השתנה ברכב.? נוחות , יופי ,.עיצוב., אמינות. וצריכת דלק ? איזה הבדלים יש איזה שינוים השתנו מי יותר טוב ? ובנוסף עוד דברים ,
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
שלום לכולם בקרוב אני מחליף את רבעיית הצמיגים באקורד שלי, באותה הזדמנות אני גם עובר לחישוקים קלים. את הדגם שבחרתי ניתן להשיג מ-LENSO ומ-YUELING... על איזה חברה אתם ממליצים ? החישוק הוא בקוטר 16 והדגם של LENSO הוא TYPE M בכסוף. תודה
הודעה אחרונה מאת Drizzt, -
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני ואבא שלי מתכננים טיול במסלולים בחו"ל באזור חודש יוני. התכנון הוא להשכיר רכב ספורטיבי (פורשה או ב.מ.וו) ולטייל איתו בין נהיגה במסלולים לבין אתרים מוטורים כמו חברות ומוזיאונים. משך הטיול המתוכנן הוא כ-5 ימים. בתחילה חשבנו על גרמניה בעיקר בגלל היצרנים והרינג המפורסם אבל לאחר חיפוש בפורום ראיתי שגם באנגליה יש אטרקציות לא רעות בכלל. אבקש עזרה במספר נושאים: 1.השכרת הרכב - האם עדיף לאסוף אותו משדה התעופה או מהחברה? האם למישהו יש נסיון עם חברות בחו"ל? אם אני מזמין רכב ספציפי יש סיכוי שאקבל אחר? אני בן 22 עם רשיון 5 שנים יש בעיה עם רכבים מסויימים? 2. מסלולים - אילו מסלולים ישנם שפתוחים לנהיגה עם הרכב ישנם בארצות הנ"ל? אם למישהו יש נסיון איתם אשמח לקבל …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
דו''ח מצלמה
מאת Warez- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נתתי לפני כחודש את הרכב שלי לחבר, הוא נהג בכביש מס' 40 וצילמה אותו מלצמה על 118 קמ''ש = 750 שקל ו8 נקודות קנס. הוא רוצה לקחת את הדו''ח עליו, מה הפרוצדורה? התחום הוא משטרת לכיש. בעל הרכב צריך לגשת לשם עם זה שנהג?
הודעה אחרונה מאת אייל 7, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לשאול האם הגיר הרגיל הולך ונעלם לנו עם הזמן כלומר יותר ויותר חברות מפסיקות ליצור גיר ידני? כי לפחות אצלנו בארץ רוב הרכבים הם אוטומט. האם יש חיסרון לחברות ליצור גיר ידני?
הודעה אחרונה מאת צבי אייל, -
-
שאלה שחשובה לי .. הציעו לי ב10,000 שקל רכב מסוג פג'ו 106 ראלי מוכנה לטסט. נשמע הגיוני ?
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 818 צפיות
היי כולם לאחרונה נזכרתי באיזו כתבה שקראתי פעם בעיתון שדיברה על כך שמכוניות שנמכרות היום כחדשות מהיבואן, הן לאו דווקא מתקדמות טכנולוגית לעומת הדורות הקודמית שלהן, אלא יותר כ"עטיפה יפה" למוצר וותיק. לדוגמא: מכונית דור 1, שהתחילו לייצרה בשנת 2003, עברה מתיחת פנים בשנת 2007, אבל זה עדיין אותה מכונית. קחו למשל את המאזדה 3, שעברה תהליך כזה, אז כן, בשנת 2003 היא הייתה כביכול שיא התחכום של מאזדה במשפחתיות, אבל מה הטעם לקנות אותה בשנת 2008? נכון שהיא חדשה עדיין אבל הטכנולוגיה שבתוכה כבר מיושנת לאותו שנתון. או למשל הדור ה-2 שלה, אני הבנתי שזו בסה"כ אותה המכונית מתחת לכל העטיפה היפה שסידרו לה, עם טכנולוגיה של לפני 7 שנים? לפי שזכור לי מאותה הכתבה יש…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם. הגיע מועד הטסט לרכב, הרכב הוא פונטו HGT 2001 עומדות בפני 2 אפשרויות: 1. לנסות לגשת לקומפיוטסט בראשון ולנסות לעבור, אם ימצאו תקלות לתקן אותן(הבנתי שיש טסט חוזר או משהו כזה) 2. לתת למוסכניק שלי שיגש להעביר את הרכב טסט(מאמין שזה כרוך בתשלום נוסף, אני לא יודע אם צריך באמת לתקן את הדברים שהוא בטח יגיד שמצאו בטסט. אני בכיוון של 1, הבעיה שביצעתי מס' שינויים ברכב ואני חושש להכשל בטסט התקנתי נורות דיימונד ויז'ן מקדימה, אגזוז זרימה חופשית של רמוס 2 יציאות אבל לא רועש במיוחד. והשחרה עדינה ביותר לחלונות הקדמים כמעט ולא מורגשת. עצתכם?
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 902 צפיות
באמת מה יהיה? אם אני לא טועה מחר מתחלף חודש ואיתו מחירי הדלק שצפויים לרדת (כן בטח ) או לעלות. ואם אני שוב לא טועה, כבר כמה חודשים שלא מפרסמים מה יהוי המחירים החדשים. למה? ואם אני כן טועה אז איפה אפשר לקבל את המידע הזה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 709 צפיות
קראתי שיש מכוניות כמו אודי R8 עם הנעה כפולה. מה זה אומר ההנעה הזאתי? יש לה יתרונות\חסרונות? ומה ההבדל בין הנעה כפולה להנעה רגילה? תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני לא יודע אם זה נופל להגדרה של "הגה מתקשר" אבל לי אישית זה מאוד מפריע - כל ההגאים שיצא לי לנסות פשוט לא היה ברור עד כמה הם מסובבים את הגלגלים, וצריך פשוט לנחש כמה לסובב את ההגה בהתאם למכשולים הפוטנציאלים מסביב. האם ישנם רכבים שמתהדרים בהגה כזה?
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3881686,00.html אני חושב שהם צריכים להעלות את הסכום כי ב3K אין משהו אחר לקנות אז לא כדאי לגרוט. מי שמחזיק את הרכבים האלו ,בדרך כלל לא ירוץ לקנות רכב חדש -אחרת הוא כבר היה עושה זאת מזמן... מה דעתכם על הקריאה הזאת?
הודעה אחרונה מאת siera83, -
-
- 6 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
הרבה פעמים קורה שיש חניה בין שני רכבים. הדרך הידועה זה לבוא ברוורס שאתה סמוך לרכב הקדמי. הרבה פעמים קורה לי שהגלגל האחורי ימני בטעות פוגע במדרכה. האם נגרם כתוצאה מכך נזק לרכב/לגלגל. יש לציין שזה כמובן נעשה במהירות אפסית.
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
אני לא יודע אם דיברתם עליה כבר או לא, אבל לא מצאתי בחיפוש תוצאות. קצת מידע: למכונית מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר, והספק (צנוע) של 240 כח סוס. המכונית מצויידת בטכנולגיית 4G המאפשרת חיבור לאינטרנט מכל נקודה בעולם, בלוטוס, ועוד שטויות. מי שמעוניין לקרוא ברוסית ולספר לנו עוד: http://www.novate.ru/blogs/191208/10981/
הודעה אחרונה מאת Peg7, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שאלה לי אליכם האם אפשר להעביר בעלות עם יפוי כוח מבעל הרכב ללא ת.ז אלה רק תצלום של הת.ז?
הודעה אחרונה מאת rondon15, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם!! אבי מעוניין להגדיל את יכולת ההעמסה של הקנגו ע"י הרכבת וו גרירה (תפוח) וקניית עגלה. הרכב הוא רנו קנגו 2002 , מנוע 1900 דיזל רגיל (ללא טורבו). אז יש לי כמה השאלות: 1. האם מומלץ להוסיף העמסה של עגלה + בערך מאתיים ק"ג+- מבחינת עומס סביר על הרכב? איך זה ישפיע על השחיקה?אציין שבנוסף לעגלה יש העמסה של כמה מאות ק"ג על גג הרכב ועל הקבינה מאחורה. 2. כמה אמור לעלות התענוג של התקנת התפוח + רישוי וכל הבלאגן מסביב? 3. איזו עגלה מומלצת במקרה כזה? מה משקל העגלה? כמה היא אמורה לעלות? זהו בינתיים.. תודה ח'ברה ושבת שלום!!
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
רציתי לקבל את חוות הדעת שלכם. היום, אחרי שקיבלתי הצעת מחיר זולה ב-500 ש"ח משירביט סגרתי איתם על ביטוח חובה + מקיף. אחרי שהתקשרתי לביטוח ישיר לקבל אישור על "אי תאונות" פתאום הוזילו את ההצעה שלהם והשוו לאותו המחיר. התחילו לכלך על שירביט , על השירות שלהם ושכנעו אותי להישאר. אחרי שניסיתי להתקשר לשירביט לנתק את ההתקשרות, הם לכלכו על ישיר ושכנעו אותי להישאר אצלהם. בקיצור - הצליחו לשגע אותי!!! מה אתם אומרים? מי עדיף? תודה
הודעה אחרונה מאת פומפה, -
-
אמא שלי הייתה במילאנו וראתה את האוטו הבא: לא זיהיתי את האוטו, ואין לי מושג מה זה. מה דעתכם? http://img109.imageshack.us/i/img0888z.jpg/ http://img215.imageshack.us/i/img0890q.jpg/ http://img17.imageshack.us/img17/4291/img0891qf.jpg
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן... יש לי רישיון דרגה B על רכב פרטי ונניח שאני רוצה לעשות רישיון על משאית עד 12 טון.. אז צריך מלווה למשאית? נ.ב: צריך לעשות תיאוריה חדשה לרישיון לדרגה ג'?
הודעה אחרונה מאת Alex_b,
