Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על מכונית העל הרוסית שמעתם? Marusiya


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הם הודיעו שהם עובדים במשותף עם קוזוורט' כדי לספק בשנה הבאה מנוע לאחת הקבוצות חדשות מפורומולה 1.

 

המנוע מבוסס על קוזוורת' V8 משנת 2006 שיותאם לתקנות נוכחיות ויקבל אלקטרוניקה חדשה.

וכמובן יודבק עליו לוגו של מרוסיה.

לדבריהם יש בקוזזוות' צוות של 5 אנשים שעובדים אך ורק על מנוע של מרוסיה.

היות וכל 4 קבוצות חדשות מראש דיברו על שימוש במנועי קוזזוורת' - הסיפור הז אינו מופרח לגמרי.......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

 

אני לא יודע אם דיברתם עליה כבר או לא, אבל לא מצאתי בחיפוש תוצאות.

 

קצת מידע:

 

למכונית מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר, והספק (צנוע) של 240 כח סוס.

המכונית מצויידת בטכנולגיית 4G המאפשרת חיבור לאינטרנט מכל נקודה בעולם, בלוטוס, ועוד שטויות.

 

מי שמעוניין לקרוא ברוסית ולספר לנו עוד:

 

 

http://www.novate.ru/blogs/191208/10981/

 

באתר הבית רשום בפרוש - 300HP

פורסם
מה? כמה פרארים חדשות יש לך שאתה נותן כזה מידע? מאיפה הגעת למסקנה הטיפשית הזאת? יש להם paddle shift אבל הן בשום אופן לא אוטומטיות \=

 

הבחור לא נתן שום מסקנה טפשית,

 

הגיר של פרארי דומה לגיר DSG,משמע גיר אוטומטי עם מצמד כפול עם אפשרות לתפעול ידני באמצעות פדל שיפט משמע- יש לך מצב D.

נכון לכל דגמי פרארי בשנים האחרונות.

 

גם בלמבורגיני,אגב.

 

ואני לא מדבר אפילו על דגמים של מזראטי שמגיעים עם ידית הילוכים כמו של סובארו DL (למרות שהמנוע טווין טורבו).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

איחסה.

מבחוץ נראית מצויין מה קרה כשהגיעו לבפנים? קנו ריפודים במאה שקל ושמו על הרכב?!

ראיתי גופיות עם ציור של סנופי שנראות יותר טוב, ומה הקטע של ההגה המרובע?, מה השלב הבא?! גלגלים מרובעים?!

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

חברים אתם לא מעודכנים.

גרסה B2 לרכב, עם עיצוב חדש ונתונים חדשים.

http://englishrussia.org/marussia-b2-the-first-russian-supercar-improved

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.

×
×
  • תוכן חדש...