Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על מכונית העל הרוסית שמעתם? Marusiya


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה התחלה מעולה ,המראה קולעה בול ,הצביעה טיפה פחות ,אבל זה אפשר לשנות ,הבפנים לא משהוא ,אבל עם הם אמרו שזה קאסטום אז זה לא בעייה לשנות .

 

בקשר לכוח ,אין מה לדאוג ,זה רק התחלה ,זה רק עיניין של זמן עד שיתחילו להיות גרסאות v8 -v10 שלה .

פורסם
אני לא חושב,אני מחשב,כמה זמן רוסיה מנסה לצאת לשוק הרכב?לא הולך לה,אני טועה?

 

מנסה לצאת?

בינתיים יצרני רכב נוהרים פנימה לתוך השוק שלהם - יש שם מפעלי הרכבה של פורד, קיה, שברולט, ב.מ.וו. וכו'.

בכל מקרה רכב הזה הוא אקזוטיקה - לא מופנה לקהל הרחב ולא ברור כמה יחידות ייצרו.

 

עדיין לא קלטתי - מה יהיה המחיר?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מבחינת יופי חיצוני לא רע, מבחינת עיצוב פנים רואים שפוטין מעורב :shock:

ביצועים לפחות על נייר זה לא מתקרב למושג מכונית על.

זה בין מכונית ספורטיבית לספורט לא יותר.

פורסם

גאוני!

 

גג של MCLAREN F1

 

גריל קדמי של MURCIELAGO

 

תחת של FORD GT

 

חורים בפרונט של MASERATI MC12

 

הרעיון טוב, הצבע מחריד.

 

אם היו עושים את אותו דבר בצבע כסף, התגובות גם פה בפורום היו שונות.

פורסם

עליה אפשר להגיד - תסתכל בקנקן, ולא בתוכו.

זוכה בקלות בעיצוב הפנימי המזעזע לשנת 2009.

 

אגב, זה Marussia ולא Marusiya.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
די - הגזמתם לגמרי.

 

 

 

אם היא לא יפה מבחוץ אז אתם מוזמנים לשלוח מכתב סגירה למפעל לאמבורגיני.

 

אתר שלהם:

http://www.marussiaclub.ru/en/car

 

מבפנים היא נראית מוזר.

אומנם 245 כ"ס - אבל על משקל של 1 טון בלבד היא תהיה מהירה מאוד.

 

אבל גיר אוטומטי, חיבור לאינרנט ושער פירוטכניקה מרמזים שזהו לא רכב ספורט מחוספס.

 

לא ספורט ולא נעליים. הרכב מיועד לאוליגרכים שתקועים שעות כל יום בפקקים של מוסקווה, זקוקים לחיבור אינטרנט קבוע כדי לנהל את החברה ורוצים לנקר עיניים.

פורסם

חחח הרכב עוד לא יצא וכבר הרגתם אותו.

דווקא שיהיה להם בהצלחה.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

למרות המשקל הנמוך ההספק עדין נמוך מדי.

העיצוב החיצוני נאה מאוד, הפנימי טעון שיפור.

אקזוטיקה?

אלקטרוניקה!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
למרות המשקל הנמוך ההספק עדין נמוך מדי.

 

תהיה רציני - אין כאן "לאמרות" ו-"נדמה לי".

מודדים את זה לפי יחס הפסק למשקל.

וברכב הזה הוא כמעט כמו אצל BMW M3 הנוכחית (בעלת 420 כ"ס) וכמעט 15% יותר מ-M3 דור קודם.

need i say more?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני לא חושב,אני מחשב,כמה זמן רוסיה מנסה לצאת לשוק הרכב?לא הולך לה,אני טועה?

 

כן רמקול, אתה טועה.

 

מחיר - 100K דולר

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

מחיר יקר.

יש במחירים כאלו לא מעט דברים מעניינים.

אם כי אין להם (לפחות מבחינה חיצונית) מראה אקזוטי כמו למארוסיה......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...