Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על מכונית העל הרוסית שמעתם? Marusiya


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה? רוסיה? אההה, מרוסיה. הבנתי.

לטעמי - גועל נפש. אבל זה בסדר, כי אני מאמין שלא נראה יצור כזה במחוזותינו :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גולת הכותרת של הרכב היא יכולות 4G -

כלומר זה בכלל לא אוטו

אלא פלאפון ענקי ומשוכלל שגם נוסע.

 

 

בשורה התחתונה - זה הקאמבק הרוסי לIPHONE החדש.

לדעתי - הצליח להם, לIPHONE [גם לדור 4] אין יותר משני כוחות סוס.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

המלונה של הכלבה שלי ,נראת יותר טוב מבפנים :twisted: מעניין מה הוא עישן ,זה מה שיוצא לאוליגרכים חסרי שכל והמון זמן פנוי .

פורסם

עזבו את עניין העיצוב הפנימי המזעזע ועזבו את הנתונים המגוכחים....

 

שימו לב לרמת הגימור הפנימית, ה' ירחם!! :shock:

 

(במיוחד הגומיה שאוטמת את הדלת, וריפוד גלגל ההגה)

marussia14.jpg

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

המחיר מתחיל ב100 אלף יורו והלאה. לפי תוספות צבעים וכו'. כנסו לאתר שלהם ותלחצו ORDER , אפשר לבחור שם כלמיני שדרוגים.

לדעתי מכובד מאוד במחיר כזה מכונית שנראת אקזוטית, אבל רוסית, לא יודע.

פורסם

זה מה שהיה קורה אם APPLE היו בונים מכונית.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע מה גרם לך לחשוב על סבתא דווקא - לי נראה שיש לה שם מנוע.

 

למי כאן מפריע הגה מרובע?

באודי לוקחים על זה הרבה כסף (כמעט מרובע) - לא ראיתי מישהו מתבכיין על הצורה?

 

וגם על הגה הזה - גם מרובע וגם חסר חלק עיליון - אני מניח שגם לא יהיו תלונות רק כי זה רכב גרמני עם מורשת ולא רוסי שבא משום מקום.

 

porsche-gt9-4.jpg

 

ועל הגה של מכונית פורמולה 1 בכלל עוד לא דיברנו.........

 

ta_article_505.jpg

 

kubica_wheel-s.jpg

 

בקיצור - מבחינת עיצוב פנים נראה לי יש בעיות יותר קשות...........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מה רוסיה? (משחק מילים שכזה :lol:)

 

אבל ברצינות... מכונית על רוסיה? אני בספק אם זה באמת יתפוס, ובואו נשכח לרגע שמבפנים היא ממש מכוערת

פורסם

למי כאן מפריע הגה מרובע?

באודי לוקחים על זה הרבה כסף (כמעט מרובע) - לא ראיתי מישהו מתבכיין על הצורה?

 

 

 

זה לא שההגה מרובע אלא שהוא נראה כמו הגה רגיל שעיקמו אותו והוא הפך למרובע.

 

אני לא יודע מה שתה הצלם שצילם את התמונה הראשונה בגלריה באתר שלהם אבל כנראה שהוא נתן מזה גם למעצב שהחליט לשלב את התמונה באתר. מה לעזזל ההיגיון של לצלם ציוד תאורה ומסך שמסתירים מכונית?

 

ד"א שמתם לב שלפי האתר שלהם היא גם ברוחב 2000 מ"מ וגם 2680?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...