Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על מכונית העל הרוסית שמעתם? Marusiya


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

05.jpg

 

אני לא יודע אם דיברתם עליה כבר או לא, אבל לא מצאתי בחיפוש תוצאות.

 

קצת מידע:

 

למכונית מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר, והספק (צנוע) של 240 כח סוס.

המכונית מצויידת בטכנולגיית 4G המאפשרת חיבור לאינטרנט מכל נקודה בעולם, בלוטוס, ועוד שטויות.

 

מי שמעוניין לקרוא ברוסית ולספר לנו עוד:

 

http://www.novate.ru/blogs/191208/10981/

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן משהו שם עם הסוסים לא הסתדר.. לא קיבלו משכורת וברחו כנירא.

 

אומרים שהיא יכולה להגיע ל320 קמ"ש ולשייט ב280 בנוחות.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

 

 

המכונית מצויידת בטכנולגיית 4G המאפשרת חיבור לאינטרנט מכל נקודה בעולם, בלוטוס, ועוד שטויות.

 

 

אז רצוי מאוד שמישהו יעשה מהר DOWNLOAD לפוטושופ ויעשה משהו עם הכיעור הזה...

פורסם

עיצוב איום ונורא, ושם של עורכת חדשות. מה צריך יותר מזה?

קטסטרופה, אפילו הסינים לא היו מחקים דבר כזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

די - הגזמתם לגמרי.

 

97F3639E-E994-46F8-B0D0-E403755FBA7A.jpg

 

אם היא לא יפה מבחוץ אז אתם מוזמנים לשלוח מכתב סגירה למפעל לאמבורגיני.

 

אתר שלהם:

http://www.marussiaclub.ru/en/car

 

מבפנים היא נראית מוזר.

אומנם 245 כ"ס - אבל על משקל של 1 טון בלבד היא תהיה מהירה מאוד.

 

אבל גיר אוטומטי, חיבור לאינרנט ושער פירוטכניקה מרמזים שזהו לא רכב ספורט מחוספס.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מבחוץ - נראית נפלא. יש לה את החרטום של למבו והאחוריים של הפורד GT (במיוחד במבט מהצד).

 

מבפנים - במה הם ריפדו את המושבים??! אותו הטיגריס שפוטין צד בזמנו?!

 

וחוצמזה - חיבור לאינטרנט באוטו? אני חייב לציין שזה לא הפיצ'ר שהיה לי חסר כל השנים.

 

אבל התחלה מצוינת ואיך לומר? הלוואי עלינו!

It's a golf GENERATION...

like no other!


×
×
  • תוכן חדש...