Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על מכונית העל הרוסית שמעתם? Marusiya


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי כל הכבוד להם שהם לפחות מנסים, חבל שבישראל לא מנסים לייצר מכוניות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם כל הפרארי החדשות אוטומטיות.

מה? כמה פרארים חדשות יש לך שאתה נותן כזה מידע? מאיפה הגעת למסקנה הטיפשית הזאת? יש להם paddle shift אבל הן בשום אופן לא אוטומטיות \=

פורסם

מבחינתי אם אין 4 דוושות זה אוטומטי... אז כל המכוניות בעולם הם אוטומטיות... נוו באמת... אתה רוצה לחשוב לפי מה שבא לך או לפי מה שנכון?

פורסם

הגיר שלהם דומה ל DSG. זה סוג של גיר אוטומטי. נכון שהוא יותר טוב במובנים מסוימים מגיר אוטומטי פלנטרי, אבל אותי זה לא מעניין. אני רוצה להעביר הילוכים בעצמי, עם דוושת קלאץ' וידית הילוכים ולא עם כפתורים כמו במשחק מחשב.

מרוצה?

emotion of motion

פורסם

אני לא חושב שהייתי קורא לה "מכונית-על", אבל היא בהחלט לא נראית כמו גרוטאה (חיצונית...) והיא באמת נראית כמו שילוב של מקלארן, פורד GT, למבו, פאגאני עם ג'אנטים אה-לה אנזו :?.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הוצג דגם חדש MARUSSIA B2

עד כה הוזמנו 17 יחידות של המכונית, שמחירה עומד על 100,000 אירו.

אני בטוח שבארץ הידיע הזאת הייתה יכולה לתפוס כותרות ראשיות בעתונות וטלוויזיה למשך שבוע.

 

post-3-12531878425099.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הB2 נראית כמו הבאטמוביל:-)

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

מפתח הפרויקט אומר שחברתו מסוגלת לפתח מרכבים שונים תוך פרקי זמן קצרים, לכן בפרנקפורט הוצגו 3 גרסאות שונות. דרך אגב, הבודי שלהם הוא מחומרים שונים.

 

 

 

post-3-12531879194678.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הדגם הקודם (הכתום בעמוד הראשון) דוחה. החדשה מזכירה לי את הגומפרט, ואפילו לקחה ממנה את תואר "מכונית העל המכוערת ביותר".

Insane things comes from insanely people.

פורסם
מתורגם לעברית בעזרת גוגל

 

 

(אני לא מאמין שאפשר להבין משהו עם התרגומים האלה)

 

האמת, כן, אפשר להבין הכל.

יוצאת עיברית עילגת ולא הגיונית, אבל מכל החוסר היגיון שאתה קורא בקלות אפשר להרכיב את המשפטים הנכונים בראש מתוך הסלט.

 

מגניב, אהבתי! אתר ברוסית, וקראתי אותו, כולל הטוקבקים. :)

אופנוען


×
×
  • תוכן חדש...