Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

הגיע מועד הטסט לרכב, הרכב הוא פונטו HGT 2001

עומדות בפני 2 אפשרויות:

 

1. לנסות לגשת לקומפיוטסט בראשון ולנסות לעבור, אם ימצאו תקלות לתקן אותן(הבנתי שיש טסט חוזר או משהו כזה)

2. לתת למוסכניק שלי שיגש להעביר את הרכב טסט(מאמין שזה כרוך בתשלום נוסף, אני לא יודע אם צריך באמת לתקן

את הדברים שהוא בטח יגיד שמצאו בטסט.

 

אני בכיוון של 1, הבעיה שביצעתי מס' שינויים ברכב ואני חושש להכשל בטסט

התקנתי נורות דיימונד ויז'ן מקדימה, אגזוז זרימה חופשית של רמוס 2 יציאות אבל לא רועש במיוחד.

והשחרה עדינה ביותר לחלונות הקדמים כמעט ולא מורגשת.

 

עצתכם?

פורסם

מוסכניק שלוקח רכב לטסט בד"כ מכיר די טוב את האנשים במכון והטסט עובר משום מה חלק יותר..

במקרה שלך עם השינויים שעשית נראה לי שכדאי לך לבחור בדרך הזאת, למרות שזה לא מבטיח כלום.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

לדעתי אופציה מ"ס 1 הכי טובה,כי אתה צריך לדעת בדיוק איך האוטו שלך מבחינה בטיחותית,וכל הקומבינות האלה חייבות להיפסק.

וגם שמוסכניק לא ממש "יתאמץ" בשבילך,ההיפך,כל ליקוי שיש הוא ישמח לטפל בו

פורסם
הבעיה שביצעתי מס' שינויים ברכב ואני חושש להכשל בטסט

התקנתי נורות דיימונד ויז'ן מקדימה, אגזוז זרימה חופשית של רמוס 2 יציאות אבל לא רועש במיוחד.

והשחרה עדינה ביותר לחלונות הקדמים כמעט ולא מורגשת.

 

סתם מתוך סקרנות, לא חשבת על זה לפני שהתקנת את כל השופוני?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...