רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכם! אנחנו רוצים לקנות את ה308. מחר כנראה שנלך לקנות. מה אפשר להוציא מהיבואן? טיפולים? תוספות מסויימות? בנוסף היום היינו בנסיעת מבחן על ה308 בשביל אמא שלי. היום יש לה C4 אמא שלי אמרה שאין קפיצה גדולה מול הC4. ולא התלהבה כ"כ. שאלה לי אליכם: האם יש אוטו עד 120K שיש הבדל גדול בין הC4 אליו? או שכולם באותו דרגת נוחות וכד'? אריאל
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדשה פה. הבנתי שהציבו מכונות אוטומטיות לרישיון רכב ונהיגה, בכמה סניפים של משרד הרישוי בארץ. הבנתי שהייתה מכונה בקניון הזה בראשל"צ, אך הורידו אותה משם. פתחו סניף חדש של משרד הרישוי בבני ברק בקניון דיזיין סנטר. האם ידוע אם המכונה נמצאת בתוך המשרד עצמו? מאחר ואני חייבת להוציא רישיון רכב ולשלם אותו עוד היום (יום שישי), אבל כל משרדי הרישוי סגורים... קיוותי שאולי שם אני אוכל להוציא ללא צורך במשרד הרישוי עצמו... תודה רבה על העזרה!!
הודעה אחרונה מאת moran144, -
- 2 תגובות
- 981 צפיות
מי מכיר את הסרטון הישראלי של הR8 מול הגולף MK2 ? אפשר לקבל לינק אליו ?
הודעה אחרונה מאת י.ל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, לילה טוב. ברצוני להבהיר לעצמי נושא מסויים. הבנתי מחבר שאם יש לי רישיון B, אני יכול גם לנהות על טרקטורון. האם נכון הדבר? אם כן, באיזה נפח? רועי.
הודעה אחרונה מאת shmulikk, -
-
שלום לכולם. אחרי כמה שנים של שדרוגים איטיים, מדודים ומושכלים על הלאון 4 שלי (היצרן קורא לה לאון_קופרה_4), ואחרי שחשבתי שהגעתי לאחד הרכבים המאוזנים והבריאים שיש בישראל (בריא = לא בהכרח חזק) השבוע התכבדתי בסיבוב התרשמות על רכב סטנדרטי ולא משופר בכלל - הלאון קופרה R החדשה... מעבר לכך שהרכב הספציפי הגיע בצביעת WTCC מהממת ו"בעייתית", שלא מאפשרת לנסוע כמו שצריך, עקב המבטים של העוברים ושבים, צעקות, נפנופי הידיים .... רק שלא יזרקו אבנים , הבנתי עד כמה התקדמה הטכנולוגיה בזמן שאנחנו משחקים ב"נדמה לי", מנוע ה TFSI 2.0 בגירסה החזקה ביותר שלו אי פעם בסיאט (265 כ"ס, 35 קג"מ אם אינני טועה) הוא פשוט פנינה שלא תאמן, נכון שחסר מעט מומנט סביב 2000-3000 סל"ד (טוב, הטורבו הקטן והזרי…
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! קניתי מיצובישי גרנדיס שממוגנת עם קודן וכספת. האם הגיוני שחברת הביטוח תדרוש עבור המקיף להוסיף מערכת איתור + עלוקה? תודה, עודד
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
"קארספורום נוהג אחרת.טיפ החודש:כאשר יש כלי רכב מימין בנתיב ההאצה, מאפשרים לו להשתלב בבטחה" בהחלט התנהגות והמלצה טובים, אבל בכל פעם שאני רוצה להיות בסדר עם האחר רוצים לקרוע לי את הצורה, אלו שנוסעים אחרי.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ראשית, אין בכוונתי להגיש תלונה רשמית כנגד השוטר העבריין. התאריך, היום, 13.5.2010, השעה 15:15 - 15:20 לערך. המיקום - נתיבי איילון, מאיזור מחלף לה-גוארדיה, ועד רח' ראשונים ברמת השרון. באיזור מחלף לה-גוארדיה ראיתי את הניידת האמורה, עם 4 נוסעים, נהג + גבר מקדימה, וכמדומני שתי נוסעות מאחור. בשום נקודת זמן הניידת לא הפעילה צופר. כמדי יום חמישי בשעה הזו, נתיבי איילון צפופים ועמוסים, והתנועה זוחלת לאט. השוטר שהיה בנתיב השני מימין, מחליט שהפקק לא מתאים לו, חותך בפראות שמאלה, תוך גרימת בלימות חזקות של הנהגים אותם הוא חותך. כעת, משהגיע לנתיב הכי שמאלי, הוא חותך לשוליים ונוסע עליהם עד איזור מחלף הרכבת, ואז הוא חוזר לנתיב השמאלי. כעת הוא נוסע על הנתיב השמאלי …
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 46 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום! כחלק מהנהיגה בכבישי הארץ ישנה בעיה שמטרידה אותי מאוד. שאני נוסע בכביש בין עירוני או כביש די מהיר באופן יחסי(נניח מ-70 קמ"ש ומעלה),יש נהגים שנצמדים אליי. היום זה קרה לי,כביש חד סטרי בעל נתיב אחד שמותר לנסוע בו על 70 קמ"ש,האיצה מאחוריי מרצדס שחשוב לציין שלא הצלחתי לקלוט אותה מהר,בעיקר בגלל שפנס אחד לא עבד לה,האיצה ממש מאחוריי הייתי בטוח היא הולכת להכנס בי וגם אם הייתי רוצה לא היה לי לאן לברוח מפני שמלפני היתה משאית. הפעלתי אורות מצוקה-לא עזר. שיחקתי עם הברקס(לחיצה קטנה,עזיבה-בשביל להדליק ולכבות את האור ברקס)-לא עזר. למישהו יש שיטה מקורית להתמודד עם זה? כי זה ממש מפריע שלא שומרים מאחוריך מרחק,נוצרת אצלי תחושה של חוסר ביטחון בנהיגה,כי אני יודע שא…
הודעה אחרונה מאת GUYGUGI, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, בימים הקרובים אני אתחדש לי בפולו קלאסיק SDI שנת 2001, ואני מעוניין לבטח אותה גם במקיף. בנתיים כל ההצעות שאני מקבל די הזויות. 2300 לחובה (שזה נשמע סביר), וכמעט 4600 למקיף, שזה הכי זול. ב-AIG רצו ממני 23 אלף שקל אני גר באיזור נהריה, אין שום בעיה שהסוכן יהיה גם באיזור חיפה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dabab, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום נשברה לי השמשה הקידמית המקורית, הרכב הונדה סיוויק. עף משהו על השמשה באמצע נסיעה ב-80 קמ"ש ויש סדקים בשמשה. עכשיו, יש לי ביטוח שמשות. איך הולך כל העניין? אם אני רוצה שמשה מקורית, אני צריך להוסיף כסף? אם כן, כמה? ואם אני מערב את הביטוח, הם יעלו לי את התשלום בשנה הבאה? תודה לעוזרים!!!!
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ערב טוב לכולם לאחרונה כולנו רואים את רכבי ''הספורט'' החדשניים והמודרניים על כבישנו בארץ ובעולם עם תיבות מתחדשות ומתקדמות, מערכות ניהול מנוע משוכללות, מנועי טורבו קטנים עם עוצמות גבוהות מאוד , עיצובים מרהיבים , אבל לכל אלה יש אבא ואמא , ואני רציתי לשמוע מי לדעתכם הדמות או הדמויות שאתם חושבים שראויה להערצה עקב השפעתה על עולם הרכב ועל עולם הספורט המוטורי. אני בטוח ונעול על זה שיש כאן אנשים עם לא מעט ידע על הנושא, אז ככה שנחכים קצת כולנו ונראה מעבר לצ'יפ החכם והזרקת המתנול stage3333. אז אני ינסה להתחיל ומקווה שאחרי ימשיכו וייתנו תגובות מעניינות , (מקווה שזה יהיה שרשור ענייני, אם לא אז אל תצאו עליי ,סה''כ ניסיתי משהו שונה, חיפשתי וחיפשתי בפורום ולא מצאתי משהו דו…
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 924 צפיות
מישהו יודע כמה אמורה לעלות גרירה כזו? כמו כן אם מסתובב פה גרריסט שרואה את ההודעה הזו אשמח אם יצור איתי קשר.
הודעה אחרונה מאת פיני חד, -
רקע אני מודה- אנחנו מכורים. זו הסיטרואן ההידרופנאומטית החמישית שלנו (2 קסנטיות וה-C5 השלישית), לא מוכנים לנסות משהו אחר. התמכרנו לריחוף העילאי שהקסנטיה הראשונה שלנו משנת 96 סיפקה- גם למרווח, לדלת החמישית ולחמימות שהיא סיפקה לנו. ממש בת בית. אח"כ שידרגנו לקסנטיה 99 אדומה יפייפיה שאחרי טרייד אין ל-C5 הראשונה שלנו, הגיעה לבכיר בלובינסקי. מה-C5 הראשונה הייתי ממש בהלם בתור ילד קטן, ממש נפתחו לי העיניים מכל הטכנולוגיה שלה, תמיד השווצתי בה לחברים והתחלתי לחפור להם על כל פיפס קטן שיש בה, הייתי פרוספקט C5 מהלך. ב-2006 מכרנו אותה לאדם שקנה מאיתנו את הקסנטיה הראשונה (הוא עדיין מחזיק בשניהם) ושידרגנו ל-C5 המתוחה. לאחר שנה כבר קיבלתי את רישיון הנהיגה שלי והתחלתי לנהוג בה. אפ…
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כבר הרבה זמן מתבשלת לי בראש מחשבה, והחלטתי לפרסם אותה פה בפורום. אנחנו הנהגים נדפקים מכל כיוון אפשרי, קשה לי לבחור מאיפה להתחיל. המיסוי על מכונית חדשה הוא 100%, מדוע? כי זו מותרות כביכול. המיסוי על הדלק גבוה. איגוד המוסכים זה ארגון מגוחך. התשתיות מעוררות רחמים. ישנם פקקים על בסיס קבוע בהמון איזורים בארץ. ישנם בעיות חניה קשות באיזורים מסויימים בארץ. משטרת התנועה לא מגנה עלינו אלא מסכנת אותנו ושודדת אותנו. ישנם מאות הרוגים בשנה בתאונות דרכים. ואנחנו הנהגים? ממשיכים לקנות מכוניות, לתדלק, להחנות, לקבל דוחות, לעמוד בפקקים, להיכנס לחורים בכביש וכו... יש המון מכוניות והמון נהגים בישראל, ואני לא מדבר על נהגים מקצועיים שהם מהווים קבוצות קטנות יחסית בתוך ציבור…
הודעה אחרונה מאת talroze, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
איך אני משנה את הקוד בקודן הזה?
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 695 צפיות
מישהו יודע כיצד ניתן להחליף מנורת לוח מכוונים ביונדאי אלנטרה, איך לפרק? אם יש מנורות לד כאלה שניתן להרכיב?
הודעה אחרונה מאת sergei11, -
זה היה כל-כך צפוי... כדי להשלים את ליין הדגמים שנמתחו על-ידי פורשה השלימה היום פורשה את אחרון הדגמים, GT2 דור שני (997). הפעם בגירסאת RS, שהיא המחליפה הרשמית של ה-GT2 997 דור ראשון. הנתונים, הוי אלוהים, כל כך מרשימים. מנוע 3.6 ליטר כפול מגדשי טורבו, 6 צילינדרים, ו... תחזיקו את עצמכם טוב טוב... מממ... 620 כ"ס שמתקבלים ב-6500 סל"ד!!! כשתקבלו פורפורציות זה תוספת של כמעט 100 כ"ס בהשוואה ל-GT2 997 דור ראשון! מומנט של 70 קג"מ שזמינים החל כבר מ-2,250 סל"ד. פורשה טוענת לצריכה פחותה יותר של דלק, כ-8.4 ק"מ לליטר. בין התוספות, גם יש לא חגיגה קטנה שתורמת הן לעיצוב והן למשקל פחות: *חישוקי סגסוגת בגודל 19 אינצ'. *תא הנוסעים "צבוע" בחלקו באדום כדי לשדר ספורטיביות.…
הודעה אחרונה מאת 205GTI1.9, -
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניינת לעשות יום גיבוש לעובדים (כ-20 איש) בעבר היינו ברחובות ומאוד נהנינו, אבל שמעתי שסגרו שם. אשמח לקבל חוות דעות על מסלולים מקורים במרכז הארץ. חשוב לי מאוד שהחברה יהנו. תודה
הודעה אחרונה מאת MM01, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
בשעה טובה הוצאתי היום טופס ירוק לקטנוע מדרגה A2. הספקתי כבר להוציא את הטופס ולעבור את בדיקת הראיה בהצלחה, אך עכשיו נותרה הבעיה הגדולה, איך לשכנע את ההורים לתת אישור להוציא רישיון. אמא שלי לא מסכימה לי להוציא רישיון בגלל שהיא טוענת שאני לא מספיק בוגר ואני יעשה הרבה שטויות, ואבא שלי לא מסכים גם מהסיבה שאופנוע זה דבר נורא מסוכן והוא מפחד עלי. עכשיו השאלה הגדולה היא, איך בדיוק אני יכול לשכנע אותם (או לפחות לנסות) לתת לי אישור לרישיון? יש איזושהי פירצה בחוק הזה של החתימה של ההורים שאפשר לזיף או משהו? תודה רבה לעונים. רז
הודעה אחרונה מאת Raz1994, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מחפש גליל מדבקות שחורות לחלונות, אם מישהו מכיר, איפה ניתן להשיג גליל כזה? ואני גם מחפש מדבקות שמחזירות אור ללוחית רישוי, מישהו יודע היכן ניתן להשיג את זה
הודעה אחרונה מאת anti77, -
-
ערב טוב, הסיפור הוא כזה, ברשותי ניסן טראנו שנת 96 מנוע בנזין. בחודשיים האחרונים השקעתי "מעט" כסף ברכב. בין הריג'קטים שהיו, תושבות מנוע/גיר קרועות. היות וברזומה שלי יש שנה+ של עבודה במוסך וגם עבודה בחלקי חילוף לרכב, אני מעט מבין בתחום ותמיד ניגש לבצע סקר. נכנס למוסך א. "שלום, כמה יעלה לי החלפה של תושבות מנוע+גיר + טיפול 10 מלא, חלקים אני מביא הכל" בעל המוסך "1000 ש"ח" אני "אני מתכוון לעבודה בלבד, כן ?" בעל המוסך "כן" אני "טוב תודה" נכנס למוסך ב. "שלום כמה יעלה לי......" "כל תושבת 100 שח, טיפול עוד 100 שח" נכנס למוסך ג. הסיפור דומה למוסך ב נכנס למוסך ד, שם עבדתי בעבר, הכל הגיוני עם מוסכים ב ג, גם ד מסכים לבצע את העבודה במחירים האלו. מלחצ של זמן, האוטו …
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קורה לי לפעימם, כחלק מתהליך הלמידה שלי לנהוג (זה שעברתי טסט לא אומר שאני יודע לנהוג פרפקט. אני נוהג עם אימי, שהיא נהגת מקצועית, 34 שנה על משאית) יוצא לי לעשות מדי פעם זינוק בעליה (איזור ירושלים ומעלה אדומים - מלא עליות). לפעמים אני לא מרים את הקלאץ' מספיק ונותן גז, והאוטו לא זז/מדרדר אחורה מעט. האם למעשה זה יש השפעה שלילית על הקלאץ'?
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
- 2 תגובות
- 818 צפיות
בוקר טוב לכל חברי הפורום, אתמול בשעות הצהריים עמדתי עם הרכב שלי בצד הכביש כאשר אוטובוס של ''דן'' הגיע מאחורי, הוא עקף אותי אך תוך כדי העקיפה הוא פגע בי ושרט לי את הדלת. הלכתי למשטרת מרחב ירקון והביאו לי דף למלאות בו פרטים ותיאור התאונה, השוטר אמר לי שאני צריך לנסוע ולהביא את זה לתחנה שברחוב סלמה, אך חבר אמר לי פשוט לצלצל ל''דן'' ולהתלונן על הפגיעה. מה הדבר המומלץ לעשות? המשך יום נעים.
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
פורד קונקט
מאת BBEENN03- 2 תגובות
- 999 צפיות
יש למישהו רעיון למה הוא הפסיק ליסחוב (זה לא המנוע בדקתי)
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מה המחיר? האם כולל גם חישוקי מגנזיום וגג נפתח כמו בדגמי ה-16V בעבר? תודה!
הודעה אחרונה מאת eliyhaoo, -
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
שלום לאחר שפירקתי את הר"ד והחזרתי, התאורה של לוח השעונים שורפת פיוזים. היכן עלי להתחיל לחפש את הקצר? היכן ניתן לקנות פיוז 10A באזור נתניה, וכמה צריך בערך לעלות כל אחד?
הודעה אחרונה מאת vrtk, -
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לפני שאני רוכשת מישהו רכב פולקסווגן פולו שנת 2001 הבנתי ממנו שיש להחליף רצועת טיימינג לאוטו. האם מישהו יודע מהי עלות החלפת הרצועה לרכב מסוג זה? תציינו בבקשה עלות של רצועת טיימינג במוסך מורשה וגם במוסך רגיל כדי שיהיה לי מושג בעלויות. אנא חיזרו אלי בהקדם. תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 4 תגובות
- 946 צפיות
יש לי שאלה, החוק החדש שהיה צריך להיכנס ב 10 במאי לגבי שינוי התאוריה שצריך ללמוד בכיתות 10 שעות והיא תעלה 600 ש''ח וגם לגבי החוק החדש של מלווה חצי שנה. מישהו יכול לענות לי על זה אנשים בבקשה?
הודעה אחרונה מאת fanmanuv, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000559161 פורש GT2 RS בעלת 620 כח סוס
הודעה אחרונה מאת lei1989,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
