Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 V6 - סיכום לאחר חצי שנה.


XENON
שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה מאוד. גם הרכב וגם הכתיבה. הסטיישן בכלל מקסימה. לדעתי הם התקרבו מעט לצורה של ה- C6 שהיא בכלל מדהימה, אך כמובן נדירה ביותר בישראל.

אגב, זה שתקלות לא הטרידו אתכם כי יש אחריות, זה לא אומר שזה לא לוקח זמן...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה מעניינת, תודה.

רוב מכוניות הסאלון\מנהלים הצרפתיות יובאו בגירסאות V6 - רנו לגונה, C5 הקודמת, פיג'ו 407 ואם נלך עוד אחורה נפגוש את הפיג'ו 605 והסיטראן XM.

כולן היו מכוניות מעניינות בעלות ביצועים טובים בהרבה מהדגמים בעלי מנוע 2.0, רק למרבה הצער הן "נהנו" מירידת ערך אסטרונומית לאחר מס' שנים מועט יחסית, מה שהפך את רכישתן להתאבדות כלכלית.

מעניין אם התקרבותה של ה C5 החדשה ל "מיין סטרים" תשנה את העובדה המעציבה הזו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כתוב ומצולם יפה מאוד, כל הכבוד. גם הנוף נראה מוכר :wink:

ה-C5 הראשונה היתה מאוד קשה לעיכול מבחינת עיצוב, מתיחות הפנים עשו לה רק טוב

והדגם החדש כבר ממש מרשים, אני מאוד אוהב את הפרופורציות שלו.

תהנה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות מעולם לא הטרידו אותנו בכל ההיסטוריה, לכל הקופצים.

בכל אופן יש 4 שנות אחריות מלאות ועד שהם יגמרו כבר נהיה על ההידרופנאומטית הבאה.

 

לא הטרידו כי לא היו או לא הטרידו כי לא אתה היית צריך לבזבז זמן בשביל לתקן אותן?

אשמח אם תוכל לפרט קצת.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתוב ומצולם יפה מאוד, כל הכבוד. גם הנוף נראה מוכר :wink:

תודה רבה.

מאיפה הנוף מוכר אם אפשר לשאול?

 

לא הטרידו כי לא היו או לא הטרידו כי לא אתה היית צריך לבזבז זמן בשביל לתקן אותן?

אשמח אם תוכל לפרט קצת.

תראה, כמובן שה-C5'ים שלנו לא היו חפות מתקלות לאורך השנים, אבל לא מדובר ברכבי לימון.

 

ל-C5 הראשונה היה בעיה עם קליטת דיסקים במערכת המקורית שלה, מדיד שמן אלקטרוני שזייף תמידי, הגה מתקלף וידיות פתיחת דלתות פנימיות שיצאו ממקומן.

 

ל-C5 השניה הייתה בעיה בגיר והוחלפו השסתומים.

 

אז ל-C5 הראשונה היו "באגים", ב-C5 השניה זה נפתר לחלוטין והיא שמרה על רמת אמינות גבוהה מאוד, מלבד הגיר שזה תקלה ידועה שלו שפותרים פעם אחת במוסך ואח"כ יש ראש שקט.

לא צריך לחיות בסטיגמה שרכב צרפתי יושב כל היום במוסך, זה מטופש.

 

 

ה-C5 החדשה רק חצי שנה אצלנו ופחות מ-7K קילומטר. תודה לאל, תקלות עוד לא היו, לא יודע איך הצליחו הצרפתים לעשות רכב שמחזיק נסועה כזו בלי תקלות :wink:

לא ידועות לי העלויות אחזקה, הם בעיקר מסתכמות בדלק, להערכתי כאמור 1/8 במשולב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי לקרוא את הסיקור כל הכבוד כתיבה מעולה.

כחובבי סיטרואן כמעט כמוכם

מכונית ראשונה BX

שניה קסנטיה 96

ועכשיו קסנטיה 2000

 

נהנו אני ואבי לקרוא את הסיקור ובאמת אנחנו שוקלים לעבור למכונית הזאת דגם ה-V6 אך מחירי הדלק העולים גורמים לנו להירתע

 

והחלטנו לחכות לדגם ה-1.6T ולעשות בניהם השוואה

 

באמת כל הכבוד וירבו אנשים שיאהבו מכוניות צרפתיות אמתיות ולא ירתעו בגלל "תקלות מרובות ומוסכים" כי עם יודעים לתת לצרפתית אהבה היא תחזיר לך ובגדול בהנאה צרופה.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האוטו הזה נוסע כמו שהוא נראה, מדובר במשהו באמת יוצא דופן. אני מניח שמחירו המאוד גבוה ימשיך לשמור על נדירותו ואולי טוב שכך, שהרי כך נוכל להמשיך ולהתפעל ממנו. בכלל, להבנתי מי שמשלם סכום כזה על אוטו, ודאי סיטרואן, חזקה עליו שהוא מאוהב בו, או שכסף מבחינתו זה מצרך זול וחסר חשיבות, או שהוא אותו בר מזל שבמבט משועמם מסתכל מכורסת המנכ"ל על האלטרנטיבות שמציע לו החשב ומחליט ש"את זה אני רוצה כי הוא יפה וגם לאף אחד מאלה ששבמילייה שלי אין כזה", או שהוא סתם קרוב משפחה מדרגה ראשונה של היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להתלהב מאוטו שעולה 300 אלף. הוא חייב להיות מאוד מיוחד. C5 עממי מידיי למחיר הזה.

לדוגמה: אינפיניטי או לקסוס עולות מחיר דומה, והם כבר לא עממיות כלכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין את חוסר התלהבותך והעדפת סמל סטטוס.

אני גם יכול להבין את העדפתך לאינפיניטי, בכל זאת 320 כ"ס לא הולכים ברגל.

 

אבל הלקסוס? רק מלשבת בה אני מקבל בחילה. היא נראית כמו טויוטה והחוסר עידון שם זועק לשמיים, מספיק רק להסתכל על בורר ההילוכים ולראות את הגימור דמוי עץ הדוחה והסימונים PRND שמסומנים בצבעים גועליים כמו איזה יפנית משנות ה-90. גם הקונסולה המרכזית נראית לעין כמו איזה גוש פלסטיק ממוחזר. חוץ מזה, היא צפופה.

 

מה שכן, העיצוב החיצוני נראה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להתלהב מאוטו שעולה 300 אלף. הוא חייב להיות מאוד מיוחד. C5 עממי מידיי למחיר הזה.

לדוגמה: אינפיניטי או לקסוס עולות מחיר דומה, והם כבר לא עממיות כלכך.

לקסוס IS זה לא בדיוק רכב יוקרה ולא מתקרב לנסיעה של הC5 שיותר ברמה של הLS היקרה בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת, אבל קצת הגזמת.

יצא לי היום לשבת בC5. תאמת, לא נפלתי. האיכות טובה כצפוי אבל המושבים לא מושלמים והמרוווח בעייתי בהתחשב בגודל.

(נו ועכשיו יבואו כל אנשי ה1.80 ויגידו שהרכב מרווח ואיכותי ואני לא יודע על מה אני מדבר).

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לי אל פותח הת'ראד, כפי שאני יודע, הכיסאות של האוטו בארץ מגיעות בגירסה אחרת, ולא הגירסה הזאת, אני טועה?

או שבגרסת ה2.0L היא מגיעה עם כיסאות אחרים?

 

והחלק העליון מתכוונן בנפרד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת, אבל קצת הגזמת.

אין פה שום הגזמה, הנוחות נסיעה של ה-C5 ברמה של מכונית סלון-פאר, נקודה.

 

יצא לי היום לשבת בC5. תאמת, לא נפלתי. האיכות טובה כצפוי אבל המושבים לא מושלמים והמרוווח בעייתי בהתחשב בגודל.

(נו ועכשיו יבואו כל אנשי ה1.80 ויגידו שהרכב מרווח ואיכותי ואני לא יודע על מה אני מדבר).

מה הכוונה במשפט "המרווח בעייתי בהתחשב בגודל"?

האם ציפית ללימוזינה? בכל נסיעה ברכב עם כל המשפחה מעולם לא שמעתי תלונות על המרווח מקדימה או מאחורה.

 

שאלה לי אל פותח הת'ראד, כפי שאני יודע, הכיסאות של האוטו בארץ מגיעות בגירסה אחרת, ולא הגירסה הזאת, אני טועה?

או שבגרסת ה2.0L היא מגיעה עם כיסאות אחרים?

 

והחלק העליון מתכוונן בנפרד?

 

 

 

הכסא שמגיע בגרסא הבסיסית והכסא שמגיע בגרסת ה-V6 דומה בבסיסו אך אינו זהה לחלוטין.

ב-V6 יש כוונונים חשמליים כולל לחלק העליון והחלק הפנימי לגב התחתון שלא ניתן למצוא בגרסת הבסיס וזה בין השאר מה שעושה את ההבדל.

 

מצ"ב המחשה חלקית בסרטון הבא

 

http://www.youtube.com/watch?v=d1-sgbIQIus&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...